quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of gewoon iemand bewusteloos slaan met een honkbalknuppel en als die bijkomt zeggen dat die hem niet zag aankomen xD ahhahahaah ;p
quote:
Die zag ik van de week nog bij die serie op CC... neit scrubs maar die met die 3 gasten...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gastoeter onder de bureaustoel is ook leuk
Huehuehue.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gastoeter onder de bureaustoel is ook leuk
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of gewoon iemand bewusteloos slaan met een honkbalknuppel en als die bijkomt zeggen dat die hem niet zag aankomen xD ahhahahaah ;p
Is ook lekker, jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef Matip het volgende:
[..]
Huehuehue.
Vorig jaar had een collega de rugleuning van een bureaustoel losgedraaid
Met kip.. altijd kip.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
icechallenge bucket?
[..]
Dat snap ik maar nee niet de echte bt. de nieuwe neppe bt.
welke gasten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zag ik van de week nog bij die serie op CC... neit scrubs maar die met die 3 gasten...
Boefje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een keer de telefoonhoorn van de collega tegenover me met inkt ingesmeerd
Die serie... met die 3 gasten op kantoor... naam kwijt van die serie. 1 zo'n gast heeft lang haar.quote:
Er staat niet genoeg 'kip' in dit bericht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met kip.. altijd kip.
Beetje kip halen.. kip is helemaal mijn ding.
hahaha was een grapje tochquote:
godverdommequote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
En dan nog een keer slaan. kk stagiaire
oh ja, wel eens reclame van gezien. denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die serie... met die 3 gasten op kantoor... naam kwijt van die serie. 1 zo'n gast heeft lang haar.
[..]
Er staat niet genoeg 'kip' in dit bericht.
sinds ik verhuisd ben wel altijd avondeten aan tafel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:33 schreef Salatrel het volgende:
ik heb in die ruim 6 jaar dat ik nu op mezelf woon nog geen 1 keer aan tafel gegeten
Face your food.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:33 schreef Salatrel het volgende:
ik heb in die ruim 6 jaar dat ik nu op mezelf woon nog geen 1 keer aan tafel gegeten
ik heb niet eens geld voor een tafelquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:33 schreef Salatrel het volgende:
oh is dat de oorzaakquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je wordt minder dik als je aan een eettafel eet.
merk er niks van.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wie zegt dat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weeniequote:
ja nee okequote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
merk er niks van.
ik eet nu alleen aan de tafel omdat deze nu wel een goed zicht op de tv heeft
Godquote:
Dan ben ik blij dat ik op de bank eet, ik ben al zo'n enorme ecto.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Skinnyfat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik op de bank eet, ik ben al zo'n enorme ecto.
Troep etenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:40 schreef Salatrel het volgende:
ik kan aan tafel eten want er ligt allemaal troep op tafel
Heb al sinds ik 14 ben dit lijf. Altijd weer balen als ik me uitkleed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ecto's die vet kweken in plaats van spieren.
Tegenwoordig krijg je ook overal ziektes van, dus je kan beter helemaal niks meer eten.quote:
Te weinig testosteron.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb al sinds ik 14 ben dit lijf. Altijd weer balen als ik me uitkleed.
Precies. Teveel van die "onderzoeken die uitwijzen dat .. "quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je ook overal ziektes van, dus je kan beter helemaal niks meer eten.
Da's toch geen avondeten :squote:
Men at Work.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Die serie... met die 3 gasten op kantoor... naam kwijt van die serie. 1 zo'n gast heeft lang haar.
Nee, Workaholics. Men at Work is met 4 gasten.quote:
Precies, daar ligt het probleem.quote:
inb4 jouquote:
Fatty zijn is heel simpelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |