quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hier je pen in steekt begint hij te gillen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Disco gemaakt van werkplek.
Wie wil er komen schuren?
dqodquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uiteraard
Wie houdt er nou van vies eten en saaie verhaaltjes?
Het gaat wel erg ver als je hem op FB hebt, constant topics en paints maakt e.d.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:43 schreef Gridlok het volgende:
Er heerst wel een obsessie voor braddie bij jullie ofnie?
Standaard werkplekquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Als je hier je pen in steekt begint hij te gillen.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dqod
[..]
Het gaat wel erg ver als je hem op FB hebt, constant topics en paints maakt e.d.mja ieder zijn verzetje...
Viervoetersquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Schuren .. alle chickies willen schuren.
Spookrijders
Nice.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooraids met een vleugje ebola.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie er ook een om tijdens je werk frustraties op te botvieren?
Met groetjes van nootmans.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja ik zal het doorgeven.
Denk eerder dat je vies ipv saai bedoeld
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nice.
gisteravond bij de carnavalswagen geweest. Ik ga oordoppen indoen
[..]
Gelukkig zit ik hier alleen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met groetjes van nootmans.
Oja vies stom van mij.
Daar hebben we hier stagiairs voor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie er ook een om tijdens je werk frustraties op te botvieren?
nou, ik weet vrij zeker dat ik bij die wagen minder carnavalsmuziek hoor dan wanneer ik de kroeg in zou gaan.quote:
Hoe? misschien middels vocaroo even verhelderen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik hier alleen.
Ik deed een hue hue hardop
pompen met die subwoofersquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik weet vrij zeker dat ik bij die wagen minder carnavalsmuziek hoor dan wanneer ik de kroeg in zou gaan.
het gaat meer om het volume.
hebben die jaar een 2de wagen alleen voor de geluidsinstallatie
Voer voor die hoedeplankquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar hebben we hier stagiairs voor.
Werkt bt bij jou?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar hebben we hier stagiairs voor.
Ik heb geen microfoon hier.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe? misschien middels vocaroo even verhelderen?
Als je die wel had, had je dit gezegd of niet?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon hier.
damnquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. 4 "kistjes" met elk 4 subwoofers en daarbij 8 tops die normaal op grote parties hangen
Waar moet ik 1 april allemaal voor oppassen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef Matip het volgende:
Stagiaires in de maling nemen is een leuk iets inderdaad.
Voor je kontje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar moet ik 1 april allemaal voor oppassen?
Het halen van "flamoezeschijven".quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Breathtaking? Was het maar zo'n feest.quote:
Misschien, maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je die wel had, had je dit gezegd of niet?
Of je in het magazijn de plintenladder even op wil halen, dat je toetsenbord+muis in een andere pc zitten, dat er van dat vershoudfolie over de toiletpot zit gespannen, en ja dan spreek ik uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
ahaha liep je stage in de peuterspeelzaal ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Of je in het magazijn de plintenladder even op wil halen, dat je toetsenbord+muis in een andere pc zitten, dat er van dat vershoudfolie over de toiletpot zit gespannen, en ja dan spreek ik uit eigen ervaring.
icechallenge bucket?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk het niet.
Tenzij ik er een bucket voor krijg.
Dat snap ik maar nee niet de echte bt. de nieuwe neppe bt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Breathtaking? Was het maar zo'n feest.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Of je in het magazijn de plintenladder even op wil halen, dat je toetsenbord+muis in een andere pc zitten, dat er van dat vershoudfolie over de toiletpot zit gespannen, en ja dan spreek ik uit eigen ervaring.
Nee, er lopen hier stagiaires, knurft.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ahaha liep je stage in de peuterspeelzaal ofzo?
Oh die. Nee, was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
icechallenge bucket?
[..]
Dat snap ik maar nee niet de echte bt. de nieuwe neppe bt.
Werk je in de peuterspeelzaal ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, er lopen hier stagiaires, knurft.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn wel de hele bekende grapjes matip, dat had je moeten weten.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, er lopen hier stagiaires, knurft.
Oh je bedoeld niet je zelf?quote:
ik doe jongerenwerk ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Werk je in de peuterspeelzaal ofzo?
Precies.quote:
gastoeter onder de bureaustoel is ook leukquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef Matip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gastoeter onder de bureaustoel is ook leuk
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of gewoon iemand bewusteloos slaan met een honkbalknuppel en als die bijkomt zeggen dat die hem niet zag aankomen xD ahhahahaah ;pquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of gewoon iemand bewusteloos slaan met een honkbalknuppel en als die bijkomt zeggen dat die hem niet zag aankomen xD ahhahahaah ;p
quote:
Die zag ik van de week nog bij die serie op CC... neit scrubs maar die met die 3 gasten...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Huehuehue.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of gewoon iemand bewusteloos slaan met een honkbalknuppel en als die bijkomt zeggen dat die hem niet zag aankomen xD ahhahahaah ;p
Is ook lekker, jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef Matip het volgende:
[..]
Huehuehue.
Vorig jaar had een collega de rugleuning van een bureaustoel losgedraaid
Met kip.. altijd kip.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
icechallenge bucket?
[..]
Dat snap ik maar nee niet de echte bt. de nieuwe neppe bt.
welke gasten?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zag ik van de week nog bij die serie op CC... neit scrubs maar die met die 3 gasten...
Boefje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een keer de telefoonhoorn van de collega tegenover me met inkt ingesmeerd
Die serie... met die 3 gasten op kantoor... naam kwijt van die serie. 1 zo'n gast heeft lang haar.quote:
Er staat niet genoeg 'kip' in dit bericht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met kip.. altijd kip.
Beetje kip halen.. kip is helemaal mijn ding.
hahaha was een grapje tochquote:
godverdommequote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef BlauweTijger het volgende:
En dan nog een keer slaan. kk stagiaire
oh ja, wel eens reclame van gezien. denk ikquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die serie... met die 3 gasten op kantoor... naam kwijt van die serie. 1 zo'n gast heeft lang haar.
[..]
Er staat niet genoeg 'kip' in dit bericht.
sinds ik verhuisd ben wel altijd avondeten aan tafel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:33 schreef Salatrel het volgende:
ik heb in die ruim 6 jaar dat ik nu op mezelf woon nog geen 1 keer aan tafel gegeten
Face your food.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:33 schreef Salatrel het volgende:
ik heb in die ruim 6 jaar dat ik nu op mezelf woon nog geen 1 keer aan tafel gegeten
ik heb niet eens geld voor een tafelquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:33 schreef Salatrel het volgende:
oh is dat de oorzaakquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je wordt minder dik als je aan een eettafel eet.
merk er niks van.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wie zegt dat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Weeniequote:
ja nee okequote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
merk er niks van.
ik eet nu alleen aan de tafel omdat deze nu wel een goed zicht op de tv heeft
Godquote:
Dan ben ik blij dat ik op de bank eet, ik ben al zo'n enorme ecto.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Skinnyfat.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik op de bank eet, ik ben al zo'n enorme ecto.
Troep etenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:40 schreef Salatrel het volgende:
ik kan aan tafel eten want er ligt allemaal troep op tafel
Heb al sinds ik 14 ben dit lijf. Altijd weer balen als ik me uitkleed.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ecto's die vet kweken in plaats van spieren.
Tegenwoordig krijg je ook overal ziektes van, dus je kan beter helemaal niks meer eten.quote:
Te weinig testosteron.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb al sinds ik 14 ben dit lijf. Altijd weer balen als ik me uitkleed.
Precies. Teveel van die "onderzoeken die uitwijzen dat .. "quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijg je ook overal ziektes van, dus je kan beter helemaal niks meer eten.
Da's toch geen avondeten :squote:
Men at Work.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Die serie... met die 3 gasten op kantoor... naam kwijt van die serie. 1 zo'n gast heeft lang haar.
Nee, Workaholics. Men at Work is met 4 gasten.quote:
Precies, daar ligt het probleem.quote:
inb4 jouquote:
Fatty zijn is heel simpelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |