Waar moet ik 1 april allemaal voor oppassen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef Matip het volgende:
Stagiaires in de maling nemen is een leuk iets inderdaad.
Voor je kontje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar moet ik 1 april allemaal voor oppassen?
Het halen van "flamoezeschijven".quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Breathtaking? Was het maar zo'n feest.quote:
Misschien, maar ik denk het niet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je die wel had, had je dit gezegd of niet?
Of je in het magazijn de plintenladder even op wil halen, dat je toetsenbord+muis in een andere pc zitten, dat er van dat vershoudfolie over de toiletpot zit gespannen, en ja dan spreek ik uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
ahaha liep je stage in de peuterspeelzaal ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Of je in het magazijn de plintenladder even op wil halen, dat je toetsenbord+muis in een andere pc zitten, dat er van dat vershoudfolie over de toiletpot zit gespannen, en ja dan spreek ik uit eigen ervaring.
icechallenge bucket?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk het niet.
Tenzij ik er een bucket voor krijg.
Dat snap ik maar nee niet de echte bt. de nieuwe neppe bt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Breathtaking? Was het maar zo'n feest.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Of je in het magazijn de plintenladder even op wil halen, dat je toetsenbord+muis in een andere pc zitten, dat er van dat vershoudfolie over de toiletpot zit gespannen, en ja dan spreek ik uit eigen ervaring.
Nee, er lopen hier stagiaires, knurft.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ahaha liep je stage in de peuterspeelzaal ofzo?
Oh die. Nee, was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
icechallenge bucket?
[..]
Dat snap ik maar nee niet de echte bt. de nieuwe neppe bt.
Werk je in de peuterspeelzaal ofzo?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, er lopen hier stagiaires, knurft.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn wel de hele bekende grapjes matip, dat had je moeten weten.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:17 schreef Matip het volgende:
[..]
Nee, er lopen hier stagiaires, knurft.
Oh je bedoeld niet je zelf?quote:
ik doe jongerenwerk ja.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Werk je in de peuterspeelzaal ofzo?
Precies.quote:
gastoeter onder de bureaustoel is ook leukquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:16 schreef Matip het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gastoeter onder de bureaustoel is ook leuk
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of gewoon iemand bewusteloos slaan met een honkbalknuppel en als die bijkomt zeggen dat die hem niet zag aankomen xD ahhahahaah ;pquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |