Ik kijk ook uit naar een nieuw programma van Willibrord Frequin, ik mis die man echt op onze nationale televisie, die man is echt een icoon en een aanwinst.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:19 schreef sacha het volgende:
hahaha! Peter R. zoekt voor een nieuw programma mensen die 'gestolkt' worden
Die vent met die bijl had 'm mogen klieven, wat mij betreft...quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk ook uit naar een nieuw programma van Willibrord Frequin, ik mis die man echt op onze nationale televisie, die man is echt een icoon en een aanwinst.
nee hoor, gewoon in NL na concertbezoekjes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we iets, maar zal wel weer op de Duitse Autobahn zijn
Dat mag niet !! Maar nooit gepakt, net zoals ik met die fiets.... Dus clean dossier...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon in NL na concertbezoekjes.
mijn ex kon echt kwartetten met zijn snelheidsboetes, de sukkelquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag niet !! Maar nooit gepakt, net zoals ik met die fiets.... Dus clean dossier...
beter te hard rijden dan met drank op achter het stuur!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn ex kon echt kwartetten met zijn snelheidsboetes, de sukkel
ja, dat deed hij gelukkig niet, maar bepaalde collega's dachten dat hij ooit nog wel eens in de vangrail aan zijn einde zou komenquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
beter te hard rijden dan met drank op achter het stuur!
Het is niet zo'n held irl.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:28 schreef MadMaster het volgende:
Hij was zelf meer een stolker met z'n wijsneuzigheid.
Zelf heb ik een aardige clash met 'm gehad,
Ik ben harstikke braaf tegenwoordig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de een is hier nog crimineler dan de ander
Geweldige TV, was zijn tijd ver vooruit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kijk ook uit naar een nieuw programma van Willibrord Frequin, ik mis die man echt op onze nationale televisie, die man is echt een icoon en een aanwinst.
Laat ik daar toevallig vandaag ook naar hebben gekeken om daar heen te gaan... Zal wel met de opening van morgen te maken hebben ...quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Kaarten besteld voor de Late Rembrandt tentoonstelling in het Rijksmuseum.
In 2013 weer eens de Nachtwacht van hem bekeken na de heropening van het Rijks en die man was toch echt wel een genie...
Had ie een motor?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn ex kon echt kwartetten met zijn snelheidsboetes, de sukkel
ik bel onmiddellijk misdaad anoniemquote:Op woensdag 11 februari 2015 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een fiets gejat ....
Was wel in een andere gemeentes,,,quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik bel onmiddellijk misdaad anoniem
oh, dat moeten we vanwege jou ook nog doen natuurlijk. Liggen ze een beetje netjes begraven?quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik bel onmiddellijk misdaad anoniem
Zulke figuren kun je beter dumpen idd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, een leasebmw en als vertegenwoordiger zat hij heel veel in de auto
Vast onder de tegels in de voortuinquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dat moeten we vanwege jou ook nog doen natuurlijk. Liggen ze een beetje netjes begraven?
Mijn collega was vanavond al, tot mijn verbazing.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik daar toevallig vandaag ook naar hebben gekeken om daar heen te gaan... Zal wel met de opening van morgen te maken hebben ...
nou, hij ging er vandoorquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zulke figuren kun je beter dumpen idd.
onzichtbaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, dat moeten we vanwege jou ook nog doen natuurlijk. Liggen ze een beetje netjes begraven?
Ik had een keer een "belediging ambtenaar in functie" (gewoon een agent in mijn ogen), dat geintje heeft me mooi ¤ 500,-, gekost. De eikels, het gebeurde toen ze me met 6 man sterk met veel geweld eindelijk in de politieauto gewerkt hadden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben harstikke braaf tegenwoordig.
er viel niks te dokken, niet samenwonend ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2015 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog beter, nog laten dokken of gewoon laten gaan?
en had je het ook verdiend ???quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had een keer een "belediging ambtenaar in functie" (gewoon een agent in mijn ogen), dat geintje heeft me mooi ¤ 500,-, gekost. De eikels, het gebeurde toen ze me met 6 man sterk met veel geweld eindelijk in de politieauto gewerkt hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |