Zeg ik niet en boeit mij ook niet. Ik zeg alleen: ik ben atheïst en dit was niet uit mijn naam. Al was het alleen maar om misverstanden te voorkomen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom leiden atheïstische denkbeelden dan tot dit soort daden?
Dit denkbeeld is alles behalve atheïstisch.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom leiden atheïstische denkbeelden dan tot dit soort daden?
Zijn PR persoon kan nu niet meer uitgaan van de standaard opzet, en moet iets verzinnen, creativiteit kost tijd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
Wilders is maar langzaam met het twitteren van zijn afkeur van deze daad
Echt hequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:36 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Moslims slachten mensen af uit de naam van de islam
- Moslims: Ik keur het af maar ik begrijp het wel
- Linkse mensen/moslims: Moet kunnen dat moslims dat vinden die hoeven zich niet te verantwoorden voor iedereen en ze zeggen toch dat ze het afkeuren!!
Blanke jongen die toevallig een atheist is slacht mensen af voor nog onbekende reden
- Atheist papierversnipperaar: [sarcasme]Ik keur het af maar ik begrijp het wel[/sarcasme]
- Linkse mensen/moslims: SMERIGE HOND HOE DURF JE DIT NIET TE VEROORDELEN!! VUILE AANDACHTSHOER!! ONBEGRIJPELIJK!!!
Geweldig
Conclusie: twitter is racist.twitter:SatinaBoupoupou twitterde op woensdag 11-02-2015 om 11:32:2411.31 u. #ChapelHillShooting is nu pas trending op Twitter in Nederland. Dat is mainstream media voor je. reageer retweet
Het is nog steeds atheïstisch. Atheïsme is een relevant deel van de motivatie van deze man. Hij heeft het atheïsme zodanig geïnterpreteerd dat het tot deze daad heeft geleid. Ook al ben je het volledig oneens met de daden/interpretatie van deze man, zijn acties stralen nog steeds af op jou als atheïst. Dan is het niets meer dan normaal dat je er afstand van neemt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit denkbeeld is alles behalve atheïstisch.
Er ligt een behoorlijk gat tussen het ontkennen van het bestaan van God, en het vermoorden van mensen die dat wel geloven. Net zoals er een behoorlijk gat ligt tussen geloven dat Allah aan de touwtjes trekt, en geloven dat hij je opdraagt iedereen die dat niet gelooft, dood te maken.
twitter:Dawaj_elkh twitterde op woensdag 11-02-2015 om 13:52:40Ey waar blijft mijn bescherming Bartje? Ik wil ook mannen van het leger in mijn buurt. Zeker na de #ChapelHillShooting reageer retweet
twitter:sabah_bahloul twitterde op woensdag 11-02-2015 om 13:37:06Btw. Er zijn vandaag 3 moslims doodgeschoten. Aah jaa... Dit zenden ze niet uit, omdat het moslims zijn! #Hypocrieten #ChapelHillShooting reageer retweet
twitter:Mnnrrr__ twitterde op woensdag 11-02-2015 om 12:59:28In doofpot gooien en we zijn er weer vanaf voor even nu kunnen we rustig verder doen met de islam te bashen #ChapelHillShooting reageer retweet
quote:
Wéér op zoek naar talent, tjongejonge.twitter:fleurwallenburg twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 08:06:31Joehoe! Wil je stagelopen bij de NOS? We zijn weer op zoek naar talent! Check: https://t.co/4YW8pHjAbq #nos reageer retweet
Opzich is dit wel grappig, want als ik met anti theisten spreek(voornamelijk op het internet, daar zitten de "grote strijders"quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:01 schreef Terecht het volgende:
Het ligt aan de zwakke sociaaleconomische positie van atheisten. Oh, en aan het polariserende klimaat waarin atheisten zich bevinden. Atheisten zijn de nieuwe Joden. Heb ik al gezegd dat atheisme een religie van vrede is?
Anti theisten hebben wel degelijk een gezamelijk gedeeld denkbeeld.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik neem afstand van deze man. Atheisme is de niet-religie van de vrede. Onze niet-gezamelijk gedeelde denkbeelden worden misbruikt door deze man. Wat op zich al heel knap is dus.
Nnnnnneeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Anti theisten hebben wel degelijk een gezamelijk gedeeld denkbeeld.
Ik sluit me bij je aan. Gebeurt maar zelden, dat ik afstand moet nemen van de terreurdaad van iemand met wie ik het ideologisch eens ben.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:47 schreef Mani89 het volgende:
Als blanke man en atheïst neem ik afstand van deze daad. Gelijk in de electric chair met die psychopaat.
twitter:thisisAppa twitterde op woensdag 11-02-2015 om 13:38:19Wordt er vanavond over de #ChapelHillShooting gesproken aan tafel @RTLLateNight ? reageer retweet
Wat een denigrerend filmpje. "Meer dan alleen koffie halen"... - Wat is het dan wél? Dat laat het filmpje niet zien.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]Wéér op zoek naar talent, tjongejonge.twitter:fleurwallenburg twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 08:06:31Joehoe! Wil je stagelopen bij de NOS? We zijn weer op zoek naar talent! Check: https://t.co/4YW8pHjAbq #nos reageer retweet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |