Ik geloof dat ik jaloezie.....quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Holy fucking moly.... we hebben hier een vrouw op bezoek![]()
![]()
Het is opeens een stuk drukker op de gang ja...iedereen gaat opeens spontaan eten/drinken halenquote:
Heb jij zo'n testosteron kantoor?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is opeens een stuk drukker op de gang ja...iedereen gaat opeens spontaan eten/drinken halen
Zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is opeens een stuk drukker op de gang ja...iedereen gaat opeens spontaan eten/drinken halen
Een soort gelijke situatie hadden wij in Portugal altijd als de waterjongen drinkwater kwam brengen. Hij was om te smullenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehmquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij was gekleurd als goede chocolade, sterk en gespierd, grappig en aardig.
Elke keer als hij kwam, moest ik toevallig ook buiten zijn hem redden van de honden enzo.
Dat waren de tijden.
Ik krijg hier natte voeten in Ede.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij was gekleurd als goede chocolade, sterk en gespierd, grappig en aardig.
Elke keer als hij kwam, moest ik toevallig ook buiten zijn hem redden van de honden enzo.
Dat waren de tijden.
Hier is het zwemmen of verzuipen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik krijg hier natte voeten in Ede.
da's de enige manierquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier is het pompen of verzuipen.
Werken in de techniek he...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij zo'n testosteron kantoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |