SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
psv
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
12 punten achter staanquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, dat is wel een faal. Maar ach 4x op een rij kampioen. Dus jaartje geen kampioen is prima.quote:
Alleen dat slechte/saaie voetbal is dan wel weer een beetje kut.
Niet dat psv zo leuk en goed speelt. Maar als je al zo lang geen kampioen bent geworden maakt je dan niet zoveel uit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren wat packs geopend.. op een hunter kaart na niet veel bijzonders totdat ik Vitinho in het laatste gold pack kreeg.![]()
Wat had je gepostquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik Vandermar clini clown heb genoemd. Maar dat is toch niet zo erg?quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dan is de ban terecht. Feyenoorders mogen op geen manier in diskrediet worden gebracht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik Vandermar clini clown heb genoemd. Maar dat is toch niet zo erg?![]()
Clownquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan is de ban terecht. Feyenoorders mogen op geen manier in diskrediet worden gebracht.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
om 10:00 gaat de web app offlineDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou bedankt het Overhedge nog wat extra upperbuyers
Elke dag![]()
3 uur. Als ik de tweet goed gelezen heb.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Graag gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou bedankt het Overhedge nog wat extra upperbuyersDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar de console markt blijft het gewoon doen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
3 uur. Als ik de tweet goed gelezen heb.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Haha even timmy's yaya's afpakkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou bedankt het Overhedge nog wat extra upperbuyers
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nono, nononono, nononono nonono my Yayaquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha even timmy's yaya's afpakkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik pak messi welquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nono, nononono, nononono nonono my Yaya![]()
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik 1.5 miljoen maar zou niet weten waar aanquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Karig, heb maar 13k te besteden
Oplossing heb ik een paar posts later gepost. forums ipv forum gebruiken en je zit er weer inquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:51 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Nog nooit iets gepost.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat een faalreactie zegquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een faal. Maar ach 4x op een rij kampioen. Dus jaartje geen kampioen is prima.
Alleen dat slechte/saaie voetbal is dan wel weer een beetje kut.
Niet dat psv zo leuk en goed speelt. Maar als je al zo lang geen kampioen bent geworden maakt je dan niet zoveel uit.Net kleine kinderen die iets willen, maar niet krijgen en vervolgens met de handen over elkaar staan en zeggen 'Dat wilde ik toch nooit écht hebben'
.
![]()
Wat lul jij nou weer. Met je kut gitaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een faalreactie zegNet kleine kinderen die iets willen, maar niet krijgen en vervolgens met de handen over elkaar staan en zeggen 'Dat wilde ik toch nooit écht hebben'
.
Wat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een faalreactie zegNet kleine kinderen die iets willen, maar niet krijgen en vervolgens met de handen over elkaar staan en zeggen 'Dat wilde ik toch nooit écht hebben'
.
Waar zeg ik nou weer dat ik geen kampioen wilde worden?
Ga maar gewoon weer lurken jij.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is me die paar K niet waard ook trouwenskut oranje kaartjes iedere keer
#FreeTrapz![]()
Met een beetje geluk 4 Tevezjes voor 2 a 4 K, en een stuk of 20 RM--> RW kaarten voor 150 a 300 coins.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hij is nog niet down hoor weet niet waar jij t over hebtquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Met een beetje geluk 4 Tevezjes voor 2 a 4 K, en een stuk of 20 RM--> RW kaarten voor 150 a 300 coins.
#FreeTrapz![]()
Volgens je moeder ben ik "speciaal" rijst
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:11 schreef FCsuarez het volgende:
Volgens je moeder ben ik "speciaal" rijst
#LockupDS2![]()
ja kreeg een melding van restart FUT web app etc. Daarna weer verder gegaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij is nog niet down hoor weet niet waar jij t over hebtMaar diep van binnen lach ik.![]()
EA kennende draait hij nog op volle toerenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ja kreeg een melding van restart FUT web app etc. Daarna weer verder gegaan
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EA kennende draait hij nog op volle toeren
Goed dat ik het opgegeven hebquote:
#FreeTrapz![]()
Wil je eens een keer dat de EA servers het niet doen, blijven ze gewoon draaien. Stuk of 100 bids allemaal alweer overboden![]()
Laat maar zitten, heb toch meer dan zat coins.![]()
Miss weer een Yaya voor 800
Elke dag![]()
Hoop dat er nog wat rafinha's de laatste 20 minuten overleefd hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:27 schreef DutchSL het volgende:
Wil je eens een keer dat de EA servers het niet doen, blijven ze gewoon draaien. Stuk of 100 bids allemaal alweer overboden![]()
Laat maar zitten, heb toch meer dan zat coins.en anders pech.
#FreeTrapz![]()
En ik kan niet meer bieden.. ik had nog op Messi geboden maar die heb ik nietWel een paar silvers maar de mensen letten veel te goed op de dure silvers.
![]()
In ieder geval zeker 20 Oscar's voor onder de 700 dus dat is al 140k in da pocket, en dan hopen op die Yaya
Elke dag![]()
Wel knap dat ze het zelfs niet lukt om een server op tijd offline te doen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hmm, misschien 2 goedkope robbens (1,4 miljoen) en een goedkope Yaya: 515k. Niet echt de moeite waard eigenlijk om een half uur als een debiel voor te klikken. Maar goed.![]()
mooi dat toch iedereen andere spelers pakt![]()
zit soms echt te denken, ja en nu...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hihi Jouw Yaya is 514k te duurquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:30 schreef DeWesp het volgende:
Hmm, misschien 2 goedkope robbens (1,4 miljoen) en een goedkope Yaya: 515k. Niet echt de moeite waard eigenlijk om een half uur als een debiel voor te klikken. Maar goed.
Elke dag![]()
Ik ben maar voor de LM-LW en de RM-RW gegaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
mooi dat toch iedereen andere spelers pakt![]()
zit soms echt te denken, ja en nu...Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik heb geboden op een paar Johnsons, Arroyo, Ghoulam, van Rhijn, Gordon, Rekik, Peña en nog een paar silvers. Ik probeerde duurdere silvers zoals W. Silva, Agbon, Vietto, Abate en Assaidi ook binnen te halen maar iedereen lette daarop.![]()
Het kon goedkoper ja. Maar zat alleen op Robben te azen en Yaya stond nog in mijn targets. Ik durfde ook niet meer te gaan zoeken naar de 59e minuut.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hihi Jouw Yaya is 514k te duur![]()
Er stonden echt een tering shitload aan kaarten voor 150 c op, leek wel of iemand die constant zat te spuien wat tov vorige keren waren het er echt ontiegelijk veel meer, bij Oscar bijv waren het er echt achterlijk veel en normaal zijn dat maar een paar
Elke dag![]()
Ik zou dat dus echt nooit doen, silvers zijn nu toch niet handig? Toch veel handiger om voor de Bulk te gaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb geboden op een paar Johnsons, Arroyo, Ghoulam, van Rhijn, Gordon, Rekik, Peña en nog een paar silvers. Ik probeerde duurdere silvers zoals W. Silva, Agbon, Vietto, Abate en Assaidi ook binnen te halen maar iedereen lette daarop.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
No guts, no gloryquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:33 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Het kon goedkoper ja. Maar zat alleen op Robben te azen en Yaya stond nog in mijn targets. Ik durfde ook niet meer te gaan zoeken naar de 59e minuut.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Op de duurdere golds werd toch al geboden. Ik heb ook nog gezocht naar legends maar iedereen had al geboden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt nooit doen, silvers zijn nu toch niet handig? Toch veel handiger om voor de Bulk te gaan?
Een paar van die silvers zijn wel duidelijk meer waard dan wat ik heb geboden.![]()
Echt dure golds pak je alleen als je binnen 1 minuut na plaatsing zat idd, maar er zijn toch wel meer manierenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de duurdere golds werd toch al geboden. Ik heb ook nog gezocht naar legends maar iedereen had al geboden.
Een paar van die silvers zijn wel duidelijk meer waard dan wat ik heb geboden.
Elke dag![]()
Ik hoop dat ik een sif benz heb voor 200k, had erop geboden en daarna kon ik niet meer op de webapp.![]()
Bohhquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:37 schreef Papadiouf het volgende:
Ik hoop dat ik een sif benz heb voor 200k, had erop geboden en daarna kon ik niet meer op de webapp.
Elke dag![]()
Maar ik had geen idee waar ik op moest bieden op wat silvers na.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt dure golds pak je alleen als je binnen 1 minuut na plaatsing zat idd, maar er zijn toch wel meer manieren![]()
Ik krijg het wel altijd voor elkaar om weinig budget te hebben bij downtime
Elke dag![]()
Ik zou nog geld overhebben om de blikken te zien van de mensen die hun spelers/consumables voor veel te weinig hebben verkochtBen je heel FUT bezig om Touré bij elkaar te sparen, en wilde je vandaag cashen
Dat had ik ook bij die Yaya die ik voor 650 c had vorige downtime, hoe kut als je dan online komt en ziet dat hij daarvoor weg isquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik zou nog geld overhebben om de blikken te zien van de mensen die hun spelers/consumables voor veel te weinig hebben verkochtBen je heel FUT bezig om Touré bij elkaar te sparen, en wilde je vandaag cashen
Elke dag![]()
Damn son, dit heb ik dit jaar nog niet gekregen.. volgens mij sowieso nog niet een shiny gold in een silver pack. En nee, het is dus niet mijn pack:![]()
![]()
Ik heb wel een shiny gold in een silver pack gehad: Huth.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Damn son, dit heb ik dit jaar nog niet gekregen.. volgens mij sowieso nog niet een shiny gold in een silver pack. En nee, het is dus niet mijn pack:[ afbeelding ]
Dat was echt genieten.![]()
Waarom zou je zulke dure spelers ook voor 150c erop zetten? Dat doe ik echt nooit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij die Yaya die ik voor 650 c had vorige downtime, hoe kut als je dan online komt en ziet dat hij daarvoor weg is![]()
Ik een paar jaar geleden: Puyol. Die was 16k ofzo. Echt geweldig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb wel een shiny gold in een silver pack gehad: Huth.
Dat was echt genieten.![]()
luiheidquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke dure spelers ook voor 150c erop zetten? Dat doe ik echt nooit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb meer geluk gehad met dure silvers in gold packs, ooit Sterling toen die 90k ofzo was.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik een paar jaar geleden: Puyol. Die was 16k ofzo. Echt geweldig.![]()
domheid.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke dure spelers ook voor 150c erop zetten? Dat doe ik echt nooit.![]()
Yolo momentje misschien, ik ben er ook te gierig voor hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke dure spelers ook voor 150c erop zetten? Dat doe ik echt nooit.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik heb helemaal op niemand geboden. Anders krijg ik straks nog meer coins en dan kan kiid niet aan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren Vitinhoquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb meer geluk gehad met dure silvers in gold packs, ooit Sterling toen die 90k ofzo was.En dit jaar ook al Diekmeier en Diame in een 15k pack. Dus ik heb betere silvers in gold packs gehad dan in silver packs.
![]()
Verkapte kijk mij eens rijk zijn postquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:47 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb helemaal op niemand geboden. Anders krijg ik straks nog meer coins en dan kan kiid niet aan.![]()
Ik zet alle consumables er altijd op voor 150c bid hoorveel te veel werk anders.
Maar doe het het liefst rond 16:00 lekker druk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Verkapte ik ben lui postquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens rijk zijn post![]()
Ik zet alle consumables er altijd op voor 150c bid hoorveel te veel werk anders.
Maar doe het het liefst rond 16:00 lekker druk.Maar bijna iedereen is hier nu toch rijk? Tijd voor een pricefix.
![]()
Ik zit vrijwel altijd mijn kaarten er op voor een bepaalde BIN prijs en startprijs dan 1 stapje lager. Zal dus nooit profiteren van een bid war, maar ook nooit iets voor minder dan verwacht verkopen.![]()
Op de PS jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Verkapte ik ben lui postMaar bijna iedereen is hier nu toch rijk? Tijd voor een pricefix.
![]()
Laten we het hele komende TOTT gaan pricefixen
#FreeTrapz![]()
Nee. Dat ik rijk in fut ben is wel bekend. Maar ook weet iedereen hoe dat komt dus is nou niet iets om over op te scheppen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens rijk zijn post![]()
Maar doe het het liefst rond 16:00 lekker druk.
Dan heb je wel heel wat coins nodig denk ik. Die silvers worden (te) duur.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Op de PS ja![]()
Laten we het hele komende TOTT gaan pricefixen![]()
![]()
Fok! Fut Millionairs AnthemDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
HAHAH ninja edit, al hoewel hij niet zo ninja was.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Dat ik rijk in fut ben is wel bekend. Maar ook weet iedereen hoe dat komt dus is nou niet iets om over op te scheppen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja. kut d/t dt tdt dtttddtquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HAHAH ninja edit, al hoewel hij niet zo ninja was.
Suarez die een -dt fout opmerkt is hetzelfde als Willem Holleeder die iemand aanspreekt dat diegene oversteekt bij een rood stoplichtquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Geeft niet man, er zijn meer domme mensenquote:It's a once in your lifetime..quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Suarez die een -dt fout opmerkt is hetzelfde als Willem Holleeder die iemand aanspreekt dat diegene oversteekt bij een rood stoplichtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hi ha ho.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geeft niet man, er zijn meer domme mensenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Link?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Zie nu dat Sampdoria 5e staat in de Serie A. Dacht dat ze het een stuk slechter deden, zaten ze niet al te lang geleden nog in Serie B?quote:http://www.telegraaf.nl/t(...)aar_Sampdoria__.htmlquote:
Jammer van de keeper... Mag ook wel iets meer hybrid maar dat is lastig met Asamoah en Lichtsteiner..![]()
Trapz zn Ho teamquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zag dit plaatje op het EA forum, ik heb het een beetje aangepast.. [ afbeelding ]
#LockupDS2![]()
Je kan de hele bank vullen met Ho's trouwens
http://www.futhead.com/15/squads/22336088/
paar uit dit team pakken#LockupDS2![]()
Dat zullen we denk ik allemaal gaan doen na de maintenancequote:Op woensdag 11 februari 2015 11:39 schreef RijstbaI het volgende:
Je kan de hele bank vullen met Ho's trouwens
http://www.futhead.com/15/squads/22336088/
paar uit dit team pakkenMaar diep van binnen lach ik.![]()
![]()
Deze 2 moeten er ook bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik in ieder geval welquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zullen we denk ik allemaal gaan doen na de maintenance#LockupDS2![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iedereen even zijn aanwinsten delen. Ik heb niks, want ik zat in overleg
Ik ga voor de buurvrouwSpammail
me gustaquote:Op woensdag 11 februari 2015 11:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga voor de buurvrouwSpammail
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:52 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Verrek de webapp doet het weerDat zeg ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iedereen even zijn aanwinsten delen. Ik heb niks, want ik zat in overlegNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zure, netmijn Toure gemist!!!!!!!!!!!!
Elke dag![]()
![]()
Positiekaarten voor 150c, LM-LW en RM-RW. Tevez voor 4400 coins.
Deze had ik gehad bij een langere downtime, shadowkaartjes voor 550c
Niet spectaculair, maar gratis coins zijn altijd leuk
Gordon 150 en 1500, van Rhijn 150, Durm 300, Rekik 450 en 3k, Kongolo 1k en 2.7k, 3x Johnson 450, 950 en 600, Chermiti 3.1k, Brown 3.5k, Ghoulam 3.9k, Willems (met shadow) 8k en Arroyo 15k. Dat was het. Niet echt heel veel dus. En nu maar wachten tot ze niet meer vast zitten.![]()
Ook mooi; mensen die mijn te dure shit kopen, omdat er nog maar een beperkt aantal kaarten op de markt is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee Nee Tourequote:Op woensdag 11 februari 2015 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zure, netmijn Toure gemist!!!!!!!!!!!!
goejen handelquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Johnsons en 1 Rekik zitten niet meer vast. 1 Johnson is al verkocht voor 7.2k.
#LockupDS2![]()
Bedenk wel dat die knul gewoon 3 TOTY kaarten heeft gepulled en zich nog steeds met dit soort deals bezig kan houdenquote:de toewijding.
#FreeTrapz![]()
Je moet wat als je op een markt zit waar je niet een speler voor meer dan 200k boven de laagste BIN kan verkopen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bedenk wel dat die knul gewoon 3 TOTY kaarten heeft gepulled en zich nog steeds met dit soort deals bezig kan houdende toewijding.
![]()
Jij hebt het juist makkelijk, ik heb TT nog die aldoor over mijn yaya's heen zit te biedenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet wat als je op een markt zit waar je niet een speler voor meer dan 200k boven de laagste BIN kan verkopen.
#FreeTrapz![]()
Ja, één jaar en ze promoveerden gelijk weer terug.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zie nu dat Sampdoria 5e staat in de Serie A. Dacht dat ze het een stuk slechter deden, zaten ze niet al te lang geleden nog in Serie B?
Serie A stelt helaas steeds minder voor, vooral de Milanese clubs![]()
![]()
Mensen gingen ook constant over de duurdere silvers heen biedenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij hebt het juist makkelijk, ik heb TT nog die aldoor over mijn yaya's heen zit te bieden![]()
![]()
Belachelijk hequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen gingen ook constant over de duurdere silvers heen biedengelukkig bieden weinig mensen op rafinha's
toch nog een beetje wat kunnen maken.
#FreeTrapz![]()
Ja dat is wel eens anders geweest. Al vind ik de top 6 toch nog best mooie clubs. Al blijven de prijzen, op Juventus na, een beetje uit....quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, één jaar en ze promoveerden gelijk weer terug.
Serie A stelt helaas steeds minder voor, vooral de Milanese clubs![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:36 schreef DutchSL het volgende:
Mijn oogst [ afbeelding ]
300c per stuk, te verkopen voor 1k.
Dat was mijn half uur klikken wel waard
Waarom zou Depay een upgrade krijgen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:38 schreef JaafkeEHV het volgende:
Zou depay een IF krijgen EN een upgrade?![]()
omdat ie onmeunig goed speelt oh wachtquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou Depay een upgrade krijgen?![]()
Waarom voel ik altijd de drang om mijn coins uit te geven? Terwijl ik eigenlijk nauwelijks FUT speel... NIF spelers worden alleen maar minder waard maar toch wil ik nu Pogba, Benzema en T. Silva halen, terwijl ik geen team voor ze heb...![]()
SIF Clichy voor 970quote:
SIF Rakitic voor 660
IF Oscar voor 480
Dat zijn DSL deals.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo vooral op de PS?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat iemand een speler voor veel meer dan de laagste BIN van jou koopt. Vooral op de PS.![]()
Gebeurt dit niet op de Xbox-markt dan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat iemand een speler voor veel meer dan de laagste BIN van jou koopt. Vooral op de PS.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:GMTA.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gebeurt dit niet op de Xbox-markt dan?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, bij mij nietquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gebeurt dit niet op de Xbox-markt dan?Alleen met het TOTY toen ik Neuer erop zette.
![]()
Sjees, ik heb al moeite om 18.000 coins bij elkaar te sprokkelen.....The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Met een transfer list van 30 stuks heb ik iedere dag wel zo'n dealtje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, bij mij nietAlleen met het TOTY toen ik Neuer erop zette.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Mensen op de PS hebben daar meer skills voorquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gebeurt dit niet op de Xbox-markt dan?#LockupDS2![]()
Dat is het voordeel in deze markt: met veel coins maak je nog veel meer coins.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:58 schreef Dopekoe het volgende:
Sjees, ik heb al moeite om 18.000 coins bij elkaar te sprokkelen.....NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[..]
Mensen op de PS hebben daar meer skills voor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik noem het geluk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[..]
Mensen op de PS hebben daar meer skills voor![]()
En hoe maak je met weinig coins veel coins ?The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
www.vipcoinsfifa.comquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:01 schreef Dopekoe het volgende:
En hoe maak je met weinig coins veel coins ?#LockupDS2![]()
Ik kom toch niet uit Eindhoven. Kami of TT moet je daar voor hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:59 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
lulhannes reageer op mijn parkeer vraag![]()
Op de goede momenten in de juiste dingen investeren. IF Williams (deze week in TOTW) was ergens dit weekend voor 15k op te pikken. Daarna is hij alleen maar gestegen. Achteraf is makkelijk praten, dus je had ze misschien niet gekocht voor 15, maar wel voor 18 of 20. En inmiddels is hij dus minstens 30k.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:01 schreef Dopekoe het volgende:
En hoe maak je met weinig coins veel coins ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan moeilijk zeggen dat ik hier wat aan kan doen. Het ligt aan die mensen die kaarten kopen. Misschien hebben ze wel afgesproken niks meer van mij te kopen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:02 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso nog nooit jezelf ergens de schuld van gegeven![]()
Plausibel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen dat ik hier wat aan kan doen. Het ligt aan die mensen die kaarten kopen. Misschien hebben ze wel afgesproken niks meer van mij te kopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar met Quaresma op RF en Depay + Wijn aan de linkerkant kom je vast te zitten met de overige 2 CM's.quote:Op woensdag 11 februari 2015 03:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jackson en Quaresma gewoon. Schijt aan dat rating autisme![]()
Neuer pullenquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:01 schreef Dopekoe het volgende:
En hoe maak je met weinig coins veel coins ?![]()
![]()
Goh, net zoals het echte leven. Helaas is er geen vip-real-life-coins website, waar je voor weinig euro veel kapitaal kooptquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is het voordeel in deze markt: met veel coins maak je nog veel meer coins.![]()
![]()
depay - sturridge - quaresmaquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar met Quaresma op RF en Depay + Wijn aan de linkerkant kom je vast te zitten met de overige 2 CM's.
wijnaldum - (IF) lallana - william carvalho
willems - boateng - hummels - danilo
weidenfeller#LockupDS2![]()
Oh maar het is een 4321, dan linked de ST alleen met de RF en LF helaas ):quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
depay - sturridge - quaresma
weidenfeller![]()
Heb je een link?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh maar het is een 4321, dan linked de ST alleen met de RF en LF helaas ):#LockupDS2![]()
Wanneer heeft EA de Carnival Cup '15 bekend gemaakt?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef OmniRocket het volgende:
https://www.easports.com/(...)Id=c5tX2QqSnLNh4:ps3
team voor de Carnival Cup
edit: Cup is al een paar dagen bezig zie ik![]()
![]()
Lallana is kut met peren. Zet daar dan Coutinho weg.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:11 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
depay - sturridge - quaresma
weidenfellerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tripple link nodig in die formatiequote:Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lallana is kut met peren. Zet daar dan Coutinho weg.Lallana bevalt hier prima trouwens.
IF Gourcouff - (IF) Lacazette
Fabregas - Diego Costa kunnen evt ook#LockupDS2![]()
Bij mij op de parkeerplek. Kost je maar 30 euroquote:Op woensdag 11 februari 2015 12:49 schreef RijstbaI het volgende:
Mensen uit Eindhoven..
Waar kan je een beetje parkeren met Carnaval?
Elke dag![]()
Ik snap ook niet waarom je met de auto zou gaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij op de parkeerplek. Kost je maar 30 euro. Tenzij je een gek vindt die wilt BOB'en (oftewel, die nooit alcohol drinkt).
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Iemand nog suggesties om mijn team beter te maken ?
Ik heb zoals vermeld niet meer dan 18.0000 coins te besteden
https://www.easports.com/(...)Id=jTy9Z8jbnLNh9:ps3The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Nee iddquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je met de auto zou gaan. Tenzij je een gek vindt die wilt BOB'en (oftewel, die nooit alcohol drinkt).
Gelukkig kan ik kruipend naar huis(ennrijstbai kruipend naar zijn auto als ie slim is )
Elke dag![]()
18.000 of 180.000?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:22 schreef Dopekoe het volgende:
Iemand nog suggesties om mijn team beter te maken ?
Ik heb zoals vermeld niet meer dan 18.0000 coins te besteden
https://www.easports.com/(...)Id=jTy9Z8jbnLNh9:ps3
Kompany/Matic/FerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Matic heb ik maar die zit op de bank, Fer is minder qua rating, hoe kan mn team daar beter van worden ? Kompany is onbetaalbaar voor mijquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
18.000 of 180.000?
Kompany/Matic/Fer
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Fer is cheap Tourequote:Op woensdag 11 februari 2015 13:26 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Matic heb ik maar die zit op de bank, Fer is minder qua rating, hoe kan mn team daar beter van worden ? Kompany is onbetaalbaar voor mijHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ook maar even een carnaval team gemaakt...
Moest alleen de LW kopen, Joaozinho... LW versie opgepikt voor 1000c terwijl die volgens mij gepricefixed worden... Eerst volgende is 4k terwijl de normale LM versie er voor nog geen 1000c op staat. Dat zal ook wel iets te maken hebben met het Carnaval toernooi.![]()
Dit. Op de goede momenten voor in te vinden, op de goede momenten achterin. Beresterk in de duels.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij op de parkeerplek. Kost je maar 30 euroWe hebben een BOB gevondenquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je met de auto zou gaan. Tenzij je een gek vindt die wilt BOB'en (oftewel, die nooit alcohol drinkt).
Maar geen serieuze suggesties/tips dus?
#LockupDS2![]()
Douglas Costa als ST >>>>>>>> deze spits.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Ook maar even een carnaval team gemaakt...
[ afbeelding ]
Moest alleen de LW kopen, Joaozinho... LW versie opgepikt voor 1000c terwijl die volgens mij gepricefixed worden... Eerst volgende is 4k terwijl de normale LM versie er voor nog geen 1000c op staat. Dat zal ook wel iets te maken hebben met het Carnaval toernooi.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had gekeken hoe ver ik zou komen met spelers uit mijn club. Spits stelt niet zo veel voor... Maar om nou 4600c neer te leggen voor Douglas Costa....quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Douglas Costa als ST >>>>>>>> deze spits.
Zocht net wel even en zag een BIN voor 2400 gaan, daar was ik natuurlijk te laat voor...![]()
Ik zou 'm gewoon ergens in een buurt zetten en dan met de bus ofzo naar centrum.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:28 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[..]
We hebben een BOB gevonden
Maar geen serieuze suggesties/tips dus?
Of op/bij de TU: https://www.tue.nl/studer(...)-de-campus/parkeren/Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat is een serieuze suggestie, alle parkeergarages en plekken zullen al vroeg vol zijn en anders moet je een tering eind lopen en betaal je ook 10 euro voor 1 dagquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:28 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
[..]
We hebben een BOB gevonden
Maar geen serieuze suggesties/tips dus?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik had gisteren trouwens weer een mooi gevalletje in die Cup. Tegenstander was kansloos, maar ik kwam maar niet tot scoren. In de 80e minuut wisselt meneer ineens, en brengt hij Hazard, Aguero en Di Maria. Dat kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan, dus direct erna bracht ik Robben, Silva en Costa. En direct daarna maakt Robben de enige goal
Inb4: Roemenen die haten op mijn Robben-posts
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja, ik vind een spits met 5* altijd wel geniaal hoor. Maar je moet het er wel voor over hebben: ik heb hem zondagavond al gekocht, 2500 coins dacht ik.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had gekeken hoe ver ik zou komen met spelers uit mijn club. Spits stelt niet zo veel voor... Maar om nou 4600c neer te leggen voor Douglas Costa....
Zocht net wel even en zag een BIN voor 2400 gaan, daar was ik natuurlijk te laat voor...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was dat niet Lindgren?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik had gisteren trouwens weer een mooi gevalletje in die Cup. Tegenstander was kansloos, maar ik kwam maar niet tot scoren. In de 80e minuut wisselt meneer ineens, en brengt hij Hazard, Aguero en Di Maria. Dat kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan, dus direct erna bracht ik Robben, Silva en Costa. En direct daarna maakt Robben de enige goal
Inb4: Roemenen die haten op mijn Robben-posts#LockupDS2![]()
quote:Waar moet ik dan naar kijken voor zijn specs ?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Op de goede momenten voor in te vinden, op de goede momenten achterin. Beresterk in de duels.
Hoe weet ik dat voor meerdere spelers ?The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
Ik herkende hem niet als zodanig: hij heeft geen skill gedaan, het enige wat hij probeerde was lb+y en hard slalommend rennenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wefut.comquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
[..]
Waar moet ik dan naar kijken voor zijn specs ?
Hoe weet ik dat voor meerdere spelers ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
www.wefut.comquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
[..]
Waar moet ik dan naar kijken voor zijn specs ?
Hoe weet ik dat voor meerdere spelers ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedoel dat Lindgren altijd haat op Robbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik herkende hem niet als zodanig: hij heeft geen skill gedaan, het enige wat hij probeerde was lb+y en hard slalommend rennen
#LockupDS2![]()
Menez goed om in te investeren?Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Futhead is chiller om stats te bekijken en vooral voor het vergelijken met anderen. Voor teams bouwen moet je toch echt bij WeFut zijn.![]()
Zhano haat mijn "kijk mij ik heb Robben"-postsquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Bedoel dat Lindgren altijd haat op Robben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
SIF? Lijkt me prima.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:39 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Menez goed om in te investeren?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat heet een bank, daar kan je voor weinig geld een hele boel Afrikaanse kleimuntjes halen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Goh, net zoals het echte leven. Helaas is er geen vip-real-life-coins website, waar je voor weinig euro veel kapitaal koopt
gr gr.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dankjequote:
Dan dat maar eens doen,
Ondanks flink wat coins te kopen + inflatie krijg ik het voor elkaar om altijd dik verlies te maken
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.![]()
Ik zou er niet direct 5 kopen hoor. Misschien een beetje spreiden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:42 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Dankje
Dan dat maar eens doen,
Ondanks flink wat coins te kopen + inflatie krijg ik het voor elkaar om altijd dik verlies te makenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind bale beter dan robben in fifa.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Inmiddels zit ik op 21500 coins
Komt waarschijnlijk doordat ik van mn 160 contracten er 20 heb verkocht ofzo
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon![]()
ik vind wefut met andere dingen ook veel overzichtelijker eigenlijkquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Futhead is chiller om stats te bekijken en vooral voor het vergelijken met anderen. Voor teams bouwen moet je toch echt bij WeFut zijn.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik gebruik altijd wefut, gewoon omdat je je mede sc`ers een beetje moet helpen.
(en de site ook wel goed is, hoog uit soms wat langzaam)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sinds Reemi de optie om te zoeken op spelers in squads er uit gehaald heeftquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:50 schreef over_hedge het volgende:
Ik gebruik altijd wefut, gewoon omdat je je mede sc`ers een beetje moet helpen.
(en de site ook wel goed is, hoog uit soms wat langzaam)is hij wel wat in aanzien gedaald.
#FreeTrapz![]()
Blind vertrouwen op POTSquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou er niet direct 5 kopen hoor. Misschien een beetje spreiden?![]()
![]()
Elke dag![]()
Het heeft ook wel wat simpels. Vind het alleen maar niets dat ik op 4 pagina's moet kijken om de stats te vergelijken, zelf scroll ik liever.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik vind wefut met andere dingen ook veel overzichtelijker eigenlijk
Verder vind ik het zoeken naar spelers met chemistry iets chiller op Futhead. Ik wil gewoon weten of ze een sterke of een zwakke link hebben. Mij maakt het niet uit of het door club of league + nation komt.
Ik wil gewoon minder klikken!!!![]()
Dit weet je voor 95% van de spelers uit je hoofd dus helemaal niet boeiend.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat simpels. Vind het alleen maar niets dat ik op 4 pagina's moet kijken om de stats te vergelijken, zelf scroll ik liever.
Verder vind ik het zoeken naar spelers met chemistry iets chiller op Futhead. Ik wil gewoon weten of ze een sterke of een zwakke link hebben. Mij maakt het niet uit of het door club of league + nation komt.
Ik wil gewoon minder klikken!!!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jij durft. Zoveel vertrouw ik mezelf niet eensquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:53 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Blind vertrouwen op POTS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens zou ik nu al, als ik jou was, wat DSL deals proberen te scoren. Gaat doorgaans beter met SIF's, omdat mensen SIF's vaak maar moeilijk vinden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laatste dagen ook nog?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:50 schreef over_hedge het volgende:
(en de site ook wel goed is, hoog uit soms wat langzaam)Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
?quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat simpels. Vind het alleen maar niets dat ik op 4 pagina's moet kijken om de stats te vergelijken, zelf scroll ik liever.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
3 minuten geleden nog. Duurde paar minuten voordat mijn team werd opgeslagen, was al begonnen aan een nieuw team en toen schoot hij opeens weer terug naar mijn oude team en zei dat hij opgeslagen was.quote:![]()
Haha, meestal pakken mijn mega investeringen verkeerd uit, dus iedereen hier is gewaarschuwd(voorzichtig met Menez).quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij durft. Zoveel vertrouw ik mezelf niet eens
Overigens zou ik nu al, als ik jou was, wat DSL deals proberen te scoren. Gaat doorgaans beter met SIF's, omdat mensen SIF's vaak maar moeilijk vinden.
Wat houdt een DSL deal precies in?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En lol dat-ie daar zit te hebben
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gewoon, voor 50, 100, of 150k te duur erop zetten. En opnieuw, en opnieuw. Tot er een blind visje bijt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:03 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Haha, meestal pakken mijn mega investeringen verkeerd uit, dus iedereen hier is gewaarschuwd(voorzichtig met Menez).
Wat houdt een DSL deal precies in?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
11.7quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
23 mil tradeprofit heb ik nu. En jullie?.
![]()
Overigens heb ik al een tijdje niet meer over chicks gepost dus daarom nu dit: http://www.fhm.nl/meisjes(...)imsuit-modellen.aspx
Die vriendin van van der Wiel staat er niet tussen maar die doet dit jaar ook mee.![]()
We kunnen elkaar de hand schudden. 17 miljoen voor mijn main account, 6 miljoen op het account van mijn fictieve broertje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
23 mil tradeprofit heb ik nu. En jullie?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sommige mensen zitten niet uren per dag op FUT en ik vind het gewoon chill om in 1 blik te kunnen zien wat mijn opties zijn. Daarom gebruik ik daarvoor liever Futhead. Dan heb ik WeFut op een andere tab om daar mijn team te bouwen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit weet je voor 95% van de spelers uit je hoofd dus helemaal niet boeiend.Ik bedoel bij player comparison dat het is opgedeeld in 4 tabbladen (Base stats / Physical / Mental / Technical). Denk dat het gewoon een persoonlijk voorkeur is, kan me wel voorstellen dat je de stats op 1 pagina wilt hebben en liever niet scrolled zoals Tim86 zegt.quote:![]()
30 miljoen gr grquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:04 schreef ThadCastle het volgende:
23 mil tradeprofit heb ik nu. En jullie?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Staan ook een paar dames tussen die het wel echt van hun lichaam moeten hebben.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Overigens heb ik al een tijdje niet meer over chicks gepost dus daarom nu dit: http://www.fhm.nl/meisjes(...)imsuit-modellen.aspx
Die vriendin van van der Wiel staat er niet tussen maar die doet dit jaar ook mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft niks met uren op FUT te maken, denk dat jij deze editie al meer teams in elkaar gedraaid heb dan ik in de afgelopen 4 jaar FUT. van 95% spelers die gold zijn en je gebruikt weet je toch de afkomst en club, ik zoek echt zelden de links van de spelers op.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten niet uren per dag op FUT en ik vind het gewoon chill om in 1 blik te kunnen zien wat mijn opties zijn. Daarom gebruik ik daarvoor liever Futhead. Dan heb ik WeFut op een andere tab om daar mijn team te bouwen.
[..]
Ik bedoel bij player comparison dat het is opgedeeld in 4 tabbladen (Base stats / Physical / Mental / Technical). Denk dat het gewoon een persoonlijk voorkeur is, kan me wel voorstellen dat je de stats op 1 pagina wilt hebben en liever niet scrolled zoals Tim86 zegt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Staan ook een paar dames tussen die het wel echt van hun lichaam moeten hebben.Ik vind de meeste dames maar mehh. Of het zijn gewoon slechte foto's, dat kan natuurlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Trots op FCsuarez.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heeft niks met uren op FUT te maken, denk dat jij deze editie al meer teams in elkaar gedraaid heb dan ik in de afgelopen 4 jaar FUT. van 95% spelers die gold zijn en je gebruikt weet je toch de afkomst en club, ik zoek echt zelden de links van de spelers op.![]()
Kan je zo gaan doen, maar als je na 4 jaar nou nog steeds niet weet wie er een sterke link hebben met falcao en pogba, gaat er toch echt wel iets mis.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zou even ergens een CDM neergooien. Veel te aanvallend zo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef Papadiouf het volgende:
Ben helemaal niet thuis in de silvers.. Is dit wat?
[ afbeelding ]
Vond deze silvers in mijn club.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
chery niet..die weak foot..quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
Vond deze silvers in mijn club.
Terwijl hij al een handjevol wf goals heeft dit seizoen
vilhena en Ebecilio erbij.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vilhena LCM en Zimling een echte CDM in het midden. En geen idee of die spits goed is trouwens.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:13 schreef Papadiouf het volgende:
[ afbeelding ]
Vond deze silvers in mijn club.![]()
Wie vind jij dan wel knap?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind de meeste dames maar mehh. Of het zijn gewoon slechte foto's, dat kan natuurlijk ook![]()
Het punt is dat ik probeer uit te leggen wat ik van welke website chiller vind. Het gaat er niet om dat jij het niet gebruikt. Jij krijgt het altijd voor elkaar om er een zinloze discussie van te maken. Daar heb ik geen zin in en daarom kap ik je af. ¿Comprende?quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Kan je zo gaan doen, maar als je na 4 jaar nou nog steeds niet weet wie er een sterke link hebben met falcao en pogba, gaat er toch echt wel iets mis.![]()
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
chery niet..die weak foot..
Terwijl hij al een handjevol wf goals heeft dit seizoen
vilhena en Ebecilio erbij.![]()
Vilhena en Ebecillio ff proberen dan maar![]()
![]()
En misschien overstappen op regulier 433? 4321 werkt bij mij eigenlijk al lang niet meer...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Dat was me nog niet eens opgevallen![]()
Vilhena en Ebecillio ff proberen dan maarNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij begint een nutteloze discussie door nadat er wefut is geroepen bij iemand die een team laat zien een heel verhaal af te steken dat futhead chiller is, en komt vervolgens met een punt dat je volgens mij gewoon uit je hoofd weet. Als je deze kritiek niet kunt hebben, moet je ook niet beginnen over futhead is chiller omdat, met je nutteloze discussiesquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het punt is dat ik probeer uit te leggen wat ik van welke website chiller vind. Het gaat er niet om dat jij het niet gebruikt. Jij krijgt het altijd voor elkaar om er een zinloze discussie van te maken. Daar heb ik geen zin in en daarom kap ik je af. ¿Comprende?je begint zelf.
¿Comprende?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
WEFUT doet het de laatste tijd vrij slecht bij mij. Krijg vaak een gateway:504. Na 3/4 minuten kan ik dan wel weer verbinden.quote:![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
WEFUT doet het de laatste tijd vrij slecht bij mij. Krijg vaak een gateway:504. Na 3/4 minuten kan ik dan wel weer verbinden.Wanneer had je dat voor het laatst?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gisteren denk ik. Vandaag nog niet geprobeerd. Maar dacht meld het evenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:29 schreef Reemi het volgende:
[..]Wanneer had je dat voor het laatst?
![]()
![]()
Deze week gaat het goed, die weken er voor had ik vaak dat het squad gedeelte niet bereikbaar was.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:29 schreef Reemi het volgende:
#FreeTrapz![]()
Dus jij maakt van een nutteloze disussie een nog nuttelozere discussie. Trots op FCsuarez.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij begint een nutteloze discussie door nadat er wefut is geroepen bij iemand die een team laat zien een heel verhaal af te steken dat futhead chiller is, en komt vervolgens met een punt dat je volgens mij gewoon uit je hoofd weet. Als je deze kritiek niet kunt hebben, moet je ook niet beginnen over futhead is chiller omdat, met je nutteloze discussiesje begint zelf.
¿Comprende?
Ben jij toevallig vegetariër?![]()
Thanks voor het melden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gisteren denk ik. Vandaag nog niet geprobeerd. Maar dacht meld het evenZal er naar kijken. Zou je als het weer gebeurt, me een DM kunnen sturen met het tijdstip?
Heb sinds zondag nieuwe servers en dat lijkt inderdaad beter te gaan, maar dat van kamikazie is weer jammer.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Deze week gaat het goed, die weken er voor had ik vaak dat het squad gedeelte niet bereikbaar was.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
SIF Tevez bijna 4 miljoen
Elke dag![]()
Laat het de investeerders maar niet horen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:29 schreef Reemi het volgende:
gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als iemand je punten bekritiseerd in je nutteloze discussie gaan roepen dat de discussie er alleen maar nuttelozer op wordt, de discussie afkappen en nietszeggende statements gaan roepen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dus jij maakt van een nutteloze disussie een nog nuttelozere discussie. Trots op FCsuarez.
Ben jij toevallig vegetariër?
Ben jij soms een vrouw ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Transferprofit betekent overigens vooral dat je een hoop geld hebt weggeflikkerd aan EA Tax
Elke dag![]()
17M tradeprofit, geschatte waarde after tax 15M.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Transferprofit betekent overigens vooral dat je een hoop geld hebt weggeflikkerd aan EA Tax
Al zal de tradeprofit wel omhoog gaan als ik de club nu leeg
#FreeTrapz![]()
Tjah ik heb 5,6 miljoen transferprofit en een geschatte waarde after tax van 18Mquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
17M tradeprofit, geschatte waarde after tax 15M.
Al zal de tradeprofit wel omhoog gaan als ik de club nu leeg
Elke dag![]()
mja bij mij nog wel, vooral als ik een beetje op de counter moet spelenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En misschien overstappen op regulier 433? 4321 werkt bij mij eigenlijk al lang niet meer.... Net eerste potje om te testen een online single match gedaan, kwam tegen ribery, biabiany, pogba enz. Hij ragequitte in de 85e minuut bij een 3-2 achterstand
.
![]()
Dan heb je aardig wat spelers die je al een hele tijd in de club hebt staanquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik heb 5,6 miljoen transferprofit en een geschatte waarde after tax van 18Men in al die tijd dus nog niet hebt weten de DSL'en
#FreeTrapz![]()
Nee pas nu ik even niet speel probeer ik te DSL'en, daarvoor even gewoon in mijn team gelatenquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat spelers die je al een hele tijd in de club hebt staanen in al die tijd dus nog niet hebt weten de DSL'en
Elke dag![]()
Reactie Sjoerd Mossou op twitter: "Marco Bogers met zijn laffe hondenpraat"quote:FC Dordrecht volgt met veel interesse het onderzoek naar de speelgerechtigdheid van NAC-speler Milos Zukanovic. De nummer 18 van de Eredivisie kan in de strijd tegen degradatie belang hebben bij bijvoorbeeld puntenaftrek voor NAC.
,,Wij zijn geen partij, maar het is een interessante zaak omdat het hier om de handhaving van regels gaat,'' zegt technisch directeur Marco Boogers van FC Dordrecht. ,,Een club is verantwoordelijk voor zijn daden, ook op dit gebied. Wij hadden eenzelfde soort situatie destijds met Ibrahima Touré, die pas mocht spelen toen hij een verblijfsvergunning had.''
De eventuele strafmaat voor NAC zou de onderkant van de ranglijst wel eens kunnen opschudden. ,,Daarom neem ik aan dat de KNVB ook op een gedegen wijze onderzoek doet,'' betoogt Boogers. ,,Nationaal en internationaal zijn er genoeg voorbeelden van stevige straffen, aldus Boogers, die zo drie voorbeelden kon noemen.
Amateurclub Barendrecht kreeg enkele seizoenen geleden tien en naderhand zes punten in mindering in de topklasse vanwege het opstellen van de ongerechtigde speler Marvin van der Pluijm, PSV werd in 2007 uit de KNVB-beker genomen (na het opstellen van Manuel da Costa) en Kaapverdië werd uit de WK-kwalificatie gehaald na het opstellen van een ongerechtigde speler.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij blijft me maar verbazen. Lees jij wel eens wat je typt? Lees het allemaal een keertje terug, misschien snap je het dan iets beter.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Als iemand je punten bekritiseerd in je nutteloze discussie gaan roepen dat de discussie er alleen maar nuttelozer op wordt, de discussie afkappen en nietszeggende statements gaan roepen.
Ben jij soms een vrouw ?
Daarnaast, nietszeggende statements? Eerst plaats ik een geweldige referentie, die ik zelfs nog een keer gebruik omdat hij niet aankomt. Daarna probeer ik het onderwerp te veranderen omdat ik moe van je wordt en beantwoord jij vervolgens een vraag met een vraag.![]()
![]()
Wat een discussie jongens, laat gaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij blijft me maar verbazen. Lees jij wel eens wat je typt? Lees het allemaal een keertje terug, misschien snap je het dan iets beter.
Daarnaast, nietszeggende statements? Eerst plaats ik een geweldige referentie, die ik zelfs nog een keer gebruik omdat hij niet aankomt. Daarna probeer ik het onderwerp te veranderen omdat ik moe van je wordt en beantwoord jij vervolgens een vraag met een vraag.Dit was niet het doel van WeFUT
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik 23 mil en een geschatte waarde van 21 after tax. Dus bij mij loopt het redelijk gelijk..quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik heb 5,6 miljoen transferprofit en een geschatte waarde after tax van 18M![]()
![]()
Die taxquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Transferprofit betekent overigens vooral dat je een hoop geld hebt weggeflikkerd aan EA Taxleuk joh 15miljoen over zetten.
Haha ja sorryquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat een discussie jongens, laat gaanDit was niet het doel van WeFUT [ afbeelding ]
![]()
Probeer de discussie al een tijdje te beëindigen, kan me gewoon niet inhouden als ik zoiets voorgeschoteld krijg![]()
![]()
Koop dan TOTY Messi. Prima spelertje.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik 23 mil en een geschatte waarde van 21 after tax. Dus bij mij loopt het redelijk gelijk..![]()
Zijn er nog een beetje parkeerplekken met carnaval?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Koop dan TOTY Messi. Prima spelertje.#LockupDS2![]()
Niet zo zeuren, zonder tax zou de markt helemaal fucked zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die taxleuk joh 15miljoen over zetten.
![]()
Daar is toch allang antwoord op gegeven, Dutank heeft de TU nog laten zien als last resort maar ook die is vaak volquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:05 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Zijn er nog een beetje parkeerplekken met carnaval?en daar reageert ie dan niet eens op
Elke dag![]()
Vast wel ergens. Hoe ga je verkleed? Als Chinees?quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:05 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Zijn er nog een beetje parkeerplekken met carnaval?![]()
Tip van Dutank was inderdaad handig, waarvoor dankquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar is toch allang antwoord op gegeven, Dutank heeft de TU nog laten zien als last resort maar ook die is vaak volen daar reageert ie dan niet eens op
Misschien dat Kami toevallig een ander plekje of iets weet#LockupDS2![]()
Wat een ontiegelijke flapdrol moet die BOB zijn trouwens. Carnaval in een stad waar je niet uit de buurt komt zonder alcohol
Dat wordt er een die later gaat vertellen hoe kut carnaval is
Elke dag![]()
Heb speciaal voor jou even terug gelezen, en ik blijf bij mijn standpunt. Je begint zelf uit het niets over futhead te brabbelen, en komt daarna met een punt aan zetten waar ik zo mijn kritiek op heb omdat ik er vanuit ga dat van 90% van de teams die voorbij komen je dit uit je hoofd weet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij blijft me maar verbazen. Lees jij wel eens wat je typt? Lees het allemaal een keertje terug, misschien snap je het dan iets beter.
Daarnaast, nietszeggende statements? Eerst plaats ik een geweldige referentie, die ik zelfs nog een keer gebruik omdat hij niet aankomt. Daarna probeer ik het onderwerp te veranderen omdat ik moe van je wordt en beantwoord jij vervolgens een vraag met een vraag.
Dan vervolg je zelf de discussie door te gaan roepen dat niet iedereen 95% van de dag in FUT zit(waar dat op gebaseerd is mag joost weten). Waarop ik netjes antwoord dat ik zelden in FUT zit en jij zeer waarschijnlijk al meer teams gefabriceerd hebt dan ik de afgelopen 4 jaar.
Vervolgens kom je aan met een sarcastisch punt dat je trots op me bent dat ik links uit mijn hoofd weetwaar ik dan op in ga (oke had ik ook niet kunnen doen).
Om de post daarna te zeggen dat jij mij afkapt omdat ik er een totaal nutteloze discussie van maak.
Geef ik nog even dunnetjes aan dat jij degene bent die deze nutteloze discussie tot 2 keer toe is gestart. Waarna je nog een terug komt met een totaal irrelevante vraag of ik vegetarier ben.
Kortom je start zelf een discussie schuift mij na mijn kritiek (waar je ook gewoon niet op had kunnen reageren) van alles in de schoenen, waar ik niet meer dan logisch een weerwoord op geef.
Maar het punt is duidelijk de schuld ligt nooit bij jou Tobi, ik had natuurlijk nooit kritiek mogen hebben op je argument. Want dat maakte de discussie allemaal totaal nutteloos.
Na dit hele pleidooi vraag ik mij nog steeds 1 ding af, ben jij geen vrouw ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou van mij mag die tax weg.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, zonder tax zou de markt helemaal fucked zijn.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Goejen editquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:08 schreef Kamikazie het volgende:
Maar even serieus, ik zou rechts van het station proberen. Of onder het ING kantoor achter de bijenkorf.
Ik ga trouwens als Romein#LockupDS2![]()
Nicequote:Op woensdag 11 februari 2015 15:10 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Goejen edit
Ik ga trouwens als Romein
lekker makkelijk vrouwen scoren en ongelooflijk gezellig. Hoop dat je het leuk vindt![]()
![]()
Naar welke stad gaan jullie?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En ook nog eens de taak op zich nemen om de alcohol in te slaan voor onderwegquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een ontiegelijke flapdrol moet die BOB zijn trouwens. Carnaval in een stad waar je niet uit de buurt komt zonder alcohol
Dat wordt er een die later gaat vertellen hoe kut carnaval isWat een baas
#LockupDS2![]()
Eindje gramma ofcquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
tl;drquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb speciaal voor jou even terug gelezen, en ik blijf bij mijn standpunt. Je begint zelf uit het niets over futhead te brabbelen, en komt daarna met een punt aan zetten waar ik zo mijn kritiek op heb omdat ik er vanuit ga dat van 90% van de teams die voorbij komen je dit uit je hoofd weet.
Dan vervolg je zelf de discussie door te gaan roepen dat niet iedereen 95% van de dag in FUT zit(waar dat op gebaseerd is mag joost weten). Waarop ik netjes antwoord dat ik zelden in FUT zit en jij zeer waarschijnlijk al meer teams gefabriceerd hebt dan ik de afgelopen 4 jaar.
Vervolgens kom je aan met een sarcastisch punt dat je trots op me bent dat ik links uit mijn hoofd weetwaar ik dan op in ga (oke had ik ook niet kunnen doen).
Om de post daarna te zeggen dat jij mij afkapt omdat ik er een totaal nutteloze discussie van maak.
Geef ik nog even dunnetjes aan dat jij degene bent die deze nutteloze discussie tot 2 keer toe is gestart. Waarna je nog een terug komt met een totaal irrelevante vraag of ik vegetarier ben.
Kortom je start zelf een discussie schuift mij na mijn kritiek (waar je ook gewoon niet op had kunnen reageren) van alles in de schoenen, waar ik niet meer dan logisch een weerwoord op geef.
Maar het punt is duidelijk de schuld ligt nooit bij jou Tobi, ik had natuurlijk nooit kritiek mogen hebben op je argument. Want dat maakte de discussie allemaal totaal nutteloos.
Na dit hele pleidooi vraag ik mij nog steeds 1 ding af, ben jij geen vrouw ?![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat een domme vraag, rot gewoon op.
En de volgende dag jullie alles wijs kunnen maken omdat jullie het toch niet meer wetenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:11 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
En ook nog eens de taak op zich nemen om de alcohol in te slaan voor onderwegWat een baas
#FreeTrapz![]()
Dat dacht ik al, slappe zak hooi.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom wil je het überhaupt wetenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom wil je het überhaupt weten
Misschien zoekt ie ons wel op om ons in elkaar te beuken![]()
![]()
Is mn eerste keer, maar ik heb het (met bier op) al snel naar mijn zin. Op voetbal hebben we ook vaak Nederlandse feestmuziek op (niet perse carnaval) en dat vind ik eigenlijk wel primaquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice
lekker makkelijk vrouwen scoren en ongelooflijk gezellig. Hoop dat je het leuk vindt#LockupDS2![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:14 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Is mn eerste keer, maar ik heb het (met bier op) al snel naar mijn zin. Op voetbal hebben we ook vaak Nederlandse feestmuziek op (niet perse carnaval) en dat vind ik eigenlijk wel prima![]()
Omdat ik misschien naar breda ga.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom wil je het überhaupt wetenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dan weet je dat je een mooie avond heb gehadquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
En de volgende dag jullie alles wijs kunnen maken omdat jullie het toch niet meer weten#LockupDS2![]()
Heb hem stiekem wel gelezen hoor. Wat je zegt slaat nergens op en dat komt omdat je waarschijnlijk over 1 woordje heen leest of omdat je niet goed bent in begrijpend lezen. Kies jij mij uit welke het is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, slappe zak hooi.![]()
![]()
Dat zijn inderdaad de mooiste en daarna met zijn alle proberen de avond terug te halen met de flarden die iedereen nog weetquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:15 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Dan weet je dat je een mooie avond heb gehad
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: