SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
psv
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
12 punten achter staanquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, dat is wel een faal. Maar ach 4x op een rij kampioen. Dus jaartje geen kampioen is prima.quote:
Alleen dat slechte/saaie voetbal is dan wel weer een beetje kut.
Niet dat psv zo leuk en goed speelt. Maar als je al zo lang geen kampioen bent geworden maakt je dan niet zoveel uit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren wat packs geopend.. op een hunter kaart na niet veel bijzonders totdat ik Vitinho in het laatste gold pack kreeg.![]()
Wat had je gepostquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik Vandermar clini clown heb genoemd. Maar dat is toch niet zo erg?quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dan is de ban terecht. Feyenoorders mogen op geen manier in diskrediet worden gebracht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik Vandermar clini clown heb genoemd. Maar dat is toch niet zo erg?![]()
Clownquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan is de ban terecht. Feyenoorders mogen op geen manier in diskrediet worden gebracht.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
om 10:00 gaat de web app offlineDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou bedankt het Overhedge nog wat extra upperbuyers
Elke dag![]()
3 uur. Als ik de tweet goed gelezen heb.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Graag gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou bedankt het Overhedge nog wat extra upperbuyersDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar de console markt blijft het gewoon doen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
3 uur. Als ik de tweet goed gelezen heb.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Haha even timmy's yaya's afpakkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou bedankt het Overhedge nog wat extra upperbuyers
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nono, nononono, nononono nonono my Yayaquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha even timmy's yaya's afpakkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik pak messi welquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nono, nononono, nononono nonono my Yaya![]()
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik 1.5 miljoen maar zou niet weten waar aanquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Karig, heb maar 13k te besteden
Oplossing heb ik een paar posts later gepost. forums ipv forum gebruiken en je zit er weer inquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:51 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Nog nooit iets gepost.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat een faalreactie zegquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een faal. Maar ach 4x op een rij kampioen. Dus jaartje geen kampioen is prima.
Alleen dat slechte/saaie voetbal is dan wel weer een beetje kut.
Niet dat psv zo leuk en goed speelt. Maar als je al zo lang geen kampioen bent geworden maakt je dan niet zoveel uit.Net kleine kinderen die iets willen, maar niet krijgen en vervolgens met de handen over elkaar staan en zeggen 'Dat wilde ik toch nooit écht hebben'
.
![]()
Wat lul jij nou weer. Met je kut gitaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een faalreactie zegNet kleine kinderen die iets willen, maar niet krijgen en vervolgens met de handen over elkaar staan en zeggen 'Dat wilde ik toch nooit écht hebben'
.
Wat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een faalreactie zegNet kleine kinderen die iets willen, maar niet krijgen en vervolgens met de handen over elkaar staan en zeggen 'Dat wilde ik toch nooit écht hebben'
.
Waar zeg ik nou weer dat ik geen kampioen wilde worden?
Ga maar gewoon weer lurken jij.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is me die paar K niet waard ook trouwenskut oranje kaartjes iedere keer
#FreeTrapz![]()
Met een beetje geluk 4 Tevezjes voor 2 a 4 K, en een stuk of 20 RM--> RW kaarten voor 150 a 300 coins.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hij is nog niet down hoor weet niet waar jij t over hebtquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Met een beetje geluk 4 Tevezjes voor 2 a 4 K, en een stuk of 20 RM--> RW kaarten voor 150 a 300 coins.
#FreeTrapz![]()
Volgens je moeder ben ik "speciaal" rijst
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:11 schreef FCsuarez het volgende:
Volgens je moeder ben ik "speciaal" rijst
#LockupDS2![]()
ja kreeg een melding van restart FUT web app etc. Daarna weer verder gegaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij is nog niet down hoor weet niet waar jij t over hebtMaar diep van binnen lach ik.![]()
EA kennende draait hij nog op volle toerenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ja kreeg een melding van restart FUT web app etc. Daarna weer verder gegaan
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EA kennende draait hij nog op volle toeren
Goed dat ik het opgegeven hebquote:
#FreeTrapz![]()
Wil je eens een keer dat de EA servers het niet doen, blijven ze gewoon draaien. Stuk of 100 bids allemaal alweer overboden![]()
Laat maar zitten, heb toch meer dan zat coins.![]()
Miss weer een Yaya voor 800
Elke dag![]()
Hoop dat er nog wat rafinha's de laatste 20 minuten overleefd hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:27 schreef DutchSL het volgende:
Wil je eens een keer dat de EA servers het niet doen, blijven ze gewoon draaien. Stuk of 100 bids allemaal alweer overboden![]()
Laat maar zitten, heb toch meer dan zat coins.en anders pech.
#FreeTrapz![]()
En ik kan niet meer bieden.. ik had nog op Messi geboden maar die heb ik nietWel een paar silvers maar de mensen letten veel te goed op de dure silvers.
![]()
In ieder geval zeker 20 Oscar's voor onder de 700 dus dat is al 140k in da pocket, en dan hopen op die Yaya
Elke dag![]()
Wel knap dat ze het zelfs niet lukt om een server op tijd offline te doen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hmm, misschien 2 goedkope robbens (1,4 miljoen) en een goedkope Yaya: 515k. Niet echt de moeite waard eigenlijk om een half uur als een debiel voor te klikken. Maar goed.![]()
mooi dat toch iedereen andere spelers pakt![]()
zit soms echt te denken, ja en nu...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hihi Jouw Yaya is 514k te duurquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:30 schreef DeWesp het volgende:
Hmm, misschien 2 goedkope robbens (1,4 miljoen) en een goedkope Yaya: 515k. Niet echt de moeite waard eigenlijk om een half uur als een debiel voor te klikken. Maar goed.
Elke dag![]()
Ik ben maar voor de LM-LW en de RM-RW gegaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:31 schreef FCsuarez het volgende:
mooi dat toch iedereen andere spelers pakt![]()
zit soms echt te denken, ja en nu...Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik heb geboden op een paar Johnsons, Arroyo, Ghoulam, van Rhijn, Gordon, Rekik, Peña en nog een paar silvers. Ik probeerde duurdere silvers zoals W. Silva, Agbon, Vietto, Abate en Assaidi ook binnen te halen maar iedereen lette daarop.![]()
Het kon goedkoper ja. Maar zat alleen op Robben te azen en Yaya stond nog in mijn targets. Ik durfde ook niet meer te gaan zoeken naar de 59e minuut.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hihi Jouw Yaya is 514k te duur![]()
Er stonden echt een tering shitload aan kaarten voor 150 c op, leek wel of iemand die constant zat te spuien wat tov vorige keren waren het er echt ontiegelijk veel meer, bij Oscar bijv waren het er echt achterlijk veel en normaal zijn dat maar een paar
Elke dag![]()
Ik zou dat dus echt nooit doen, silvers zijn nu toch niet handig? Toch veel handiger om voor de Bulk te gaan?quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb geboden op een paar Johnsons, Arroyo, Ghoulam, van Rhijn, Gordon, Rekik, Peña en nog een paar silvers. Ik probeerde duurdere silvers zoals W. Silva, Agbon, Vietto, Abate en Assaidi ook binnen te halen maar iedereen lette daarop.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
No guts, no gloryquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:33 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Het kon goedkoper ja. Maar zat alleen op Robben te azen en Yaya stond nog in mijn targets. Ik durfde ook niet meer te gaan zoeken naar de 59e minuut.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Op de duurdere golds werd toch al geboden. Ik heb ook nog gezocht naar legends maar iedereen had al geboden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt nooit doen, silvers zijn nu toch niet handig? Toch veel handiger om voor de Bulk te gaan?
Een paar van die silvers zijn wel duidelijk meer waard dan wat ik heb geboden.![]()
Echt dure golds pak je alleen als je binnen 1 minuut na plaatsing zat idd, maar er zijn toch wel meer manierenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de duurdere golds werd toch al geboden. Ik heb ook nog gezocht naar legends maar iedereen had al geboden.
Een paar van die silvers zijn wel duidelijk meer waard dan wat ik heb geboden.
Elke dag![]()
Ik hoop dat ik een sif benz heb voor 200k, had erop geboden en daarna kon ik niet meer op de webapp.![]()
Bohhquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:37 schreef Papadiouf het volgende:
Ik hoop dat ik een sif benz heb voor 200k, had erop geboden en daarna kon ik niet meer op de webapp.
Elke dag![]()
Maar ik had geen idee waar ik op moest bieden op wat silvers na.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt dure golds pak je alleen als je binnen 1 minuut na plaatsing zat idd, maar er zijn toch wel meer manieren![]()
Ik krijg het wel altijd voor elkaar om weinig budget te hebben bij downtime
Elke dag![]()
Ik zou nog geld overhebben om de blikken te zien van de mensen die hun spelers/consumables voor veel te weinig hebben verkochtBen je heel FUT bezig om Touré bij elkaar te sparen, en wilde je vandaag cashen
Dat had ik ook bij die Yaya die ik voor 650 c had vorige downtime, hoe kut als je dan online komt en ziet dat hij daarvoor weg isquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:41 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ik zou nog geld overhebben om de blikken te zien van de mensen die hun spelers/consumables voor veel te weinig hebben verkochtBen je heel FUT bezig om Touré bij elkaar te sparen, en wilde je vandaag cashen
Elke dag![]()
Damn son, dit heb ik dit jaar nog niet gekregen.. volgens mij sowieso nog niet een shiny gold in een silver pack. En nee, het is dus niet mijn pack:![]()
![]()
Ik heb wel een shiny gold in een silver pack gehad: Huth.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Damn son, dit heb ik dit jaar nog niet gekregen.. volgens mij sowieso nog niet een shiny gold in een silver pack. En nee, het is dus niet mijn pack:[ afbeelding ]
Dat was echt genieten.![]()
Waarom zou je zulke dure spelers ook voor 150c erop zetten? Dat doe ik echt nooit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij die Yaya die ik voor 650 c had vorige downtime, hoe kut als je dan online komt en ziet dat hij daarvoor weg is![]()
Ik een paar jaar geleden: Puyol. Die was 16k ofzo. Echt geweldig.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb wel een shiny gold in een silver pack gehad: Huth.
Dat was echt genieten.![]()
luiheidquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke dure spelers ook voor 150c erop zetten? Dat doe ik echt nooit.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb meer geluk gehad met dure silvers in gold packs, ooit Sterling toen die 90k ofzo was.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik een paar jaar geleden: Puyol. Die was 16k ofzo. Echt geweldig.![]()
domheid.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke dure spelers ook voor 150c erop zetten? Dat doe ik echt nooit.![]()
Yolo momentje misschien, ik ben er ook te gierig voor hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke dure spelers ook voor 150c erop zetten? Dat doe ik echt nooit.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik heb helemaal op niemand geboden. Anders krijg ik straks nog meer coins en dan kan kiid niet aan.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren Vitinhoquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb meer geluk gehad met dure silvers in gold packs, ooit Sterling toen die 90k ofzo was.En dit jaar ook al Diekmeier en Diame in een 15k pack. Dus ik heb betere silvers in gold packs gehad dan in silver packs.
![]()
Verkapte kijk mij eens rijk zijn postquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:47 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb helemaal op niemand geboden. Anders krijg ik straks nog meer coins en dan kan kiid niet aan.![]()
Ik zet alle consumables er altijd op voor 150c bid hoorveel te veel werk anders.
Maar doe het het liefst rond 16:00 lekker druk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Verkapte ik ben lui postquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens rijk zijn post![]()
Ik zet alle consumables er altijd op voor 150c bid hoorveel te veel werk anders.
Maar doe het het liefst rond 16:00 lekker druk.Maar bijna iedereen is hier nu toch rijk? Tijd voor een pricefix.
![]()
Ik zit vrijwel altijd mijn kaarten er op voor een bepaalde BIN prijs en startprijs dan 1 stapje lager. Zal dus nooit profiteren van een bid war, maar ook nooit iets voor minder dan verwacht verkopen.![]()
Op de PS jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Verkapte ik ben lui postMaar bijna iedereen is hier nu toch rijk? Tijd voor een pricefix.
![]()
Laten we het hele komende TOTT gaan pricefixen
#FreeTrapz![]()
Nee. Dat ik rijk in fut ben is wel bekend. Maar ook weet iedereen hoe dat komt dus is nou niet iets om over op te scheppen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens rijk zijn post![]()
Maar doe het het liefst rond 16:00 lekker druk.
Dan heb je wel heel wat coins nodig denk ik. Die silvers worden (te) duur.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Op de PS ja![]()
Laten we het hele komende TOTT gaan pricefixen![]()
![]()
Fok! Fut Millionairs AnthemDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
HAHAH ninja edit, al hoewel hij niet zo ninja was.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Dat ik rijk in fut ben is wel bekend. Maar ook weet iedereen hoe dat komt dus is nou niet iets om over op te scheppen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja. kut d/t dt tdt dtttddtquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HAHAH ninja edit, al hoewel hij niet zo ninja was.
Suarez die een -dt fout opmerkt is hetzelfde als Willem Holleeder die iemand aanspreekt dat diegene oversteekt bij een rood stoplichtquote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Geeft niet man, er zijn meer domme mensenquote:It's a once in your lifetime..quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Suarez die een -dt fout opmerkt is hetzelfde als Willem Holleeder die iemand aanspreekt dat diegene oversteekt bij een rood stoplichtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hi ha ho.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geeft niet man, er zijn meer domme mensenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |