SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter nagedachtenis van MrvanTrapz (30-01-2015 - 30-07-2015)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
psv
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
12 punten achter staanquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, dat is wel een faal. Maar ach 4x op een rij kampioen. Dus jaartje geen kampioen is prima.quote:
Alleen dat slechte/saaie voetbal is dan wel weer een beetje kut.
Niet dat psv zo leuk en goed speelt. Maar als je al zo lang geen kampioen bent geworden maakt je dan niet zoveel uit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gisteren wat packs geopend.. op een hunter kaart na niet veel bijzonders totdat ik Vitinho in het laatste gold pack kreeg.![]()
Wat had je gepostquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik Vandermar clini clown heb genoemd. Maar dat is toch niet zo erg?quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dan is de ban terecht. Feyenoorders mogen op geen manier in diskrediet worden gebracht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik Vandermar clini clown heb genoemd. Maar dat is toch niet zo erg?![]()
Clownquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan is de ban terecht. Feyenoorders mogen op geen manier in diskrediet worden gebracht.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
om 10:00 gaat de web app offlineDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou bedankt het Overhedge nog wat extra upperbuyers
Elke dag![]()
3 uur. Als ik de tweet goed gelezen heb.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Graag gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou bedankt het Overhedge nog wat extra upperbuyersDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar de console markt blijft het gewoon doen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
3 uur. Als ik de tweet goed gelezen heb.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Haha even timmy's yaya's afpakkenquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou bedankt het Overhedge nog wat extra upperbuyers
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nono, nononono, nononono nonono my Yayaquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Haha even timmy's yaya's afpakkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ik pak messi welquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nono, nononono, nononono nonono my Yaya![]()
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik 1.5 miljoen maar zou niet weten waar aanquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Karig, heb maar 13k te besteden
Oplossing heb ik een paar posts later gepost. forums ipv forum gebruiken en je zit er weer inquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:51 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Nog nooit iets gepost.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat een faalreactie zegquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een faal. Maar ach 4x op een rij kampioen. Dus jaartje geen kampioen is prima.
Alleen dat slechte/saaie voetbal is dan wel weer een beetje kut.
Niet dat psv zo leuk en goed speelt. Maar als je al zo lang geen kampioen bent geworden maakt je dan niet zoveel uit.Net kleine kinderen die iets willen, maar niet krijgen en vervolgens met de handen over elkaar staan en zeggen 'Dat wilde ik toch nooit écht hebben'
.
![]()
Wat lul jij nou weer. Met je kut gitaarquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een faalreactie zegNet kleine kinderen die iets willen, maar niet krijgen en vervolgens met de handen over elkaar staan en zeggen 'Dat wilde ik toch nooit écht hebben'
.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat?quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat een faalreactie zegNet kleine kinderen die iets willen, maar niet krijgen en vervolgens met de handen over elkaar staan en zeggen 'Dat wilde ik toch nooit écht hebben'
.
Waar zeg ik nou weer dat ik geen kampioen wilde worden?
Ga maar gewoon weer lurken jij.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Het is me die paar K niet waard ook trouwenskut oranje kaartjes iedere keer
#FreeTrapz![]()
Met een beetje geluk 4 Tevezjes voor 2 a 4 K, en een stuk of 20 RM--> RW kaarten voor 150 a 300 coins.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hij is nog niet down hoor weet niet waar jij t over hebtquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Met een beetje geluk 4 Tevezjes voor 2 a 4 K, en een stuk of 20 RM--> RW kaarten voor 150 a 300 coins.
#FreeTrapz![]()
Volgens je moeder ben ik "speciaal" rijst
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:11 schreef FCsuarez het volgende:
Volgens je moeder ben ik "speciaal" rijst
#LockupDS2![]()
ja kreeg een melding van restart FUT web app etc. Daarna weer verder gegaanquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hij is nog niet down hoor weet niet waar jij t over hebtMaar diep van binnen lach ik.![]()
EA kennende draait hij nog op volle toerenquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:18 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ja kreeg een melding van restart FUT web app etc. Daarna weer verder gegaan
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EA kennende draait hij nog op volle toeren
Maar diep van binnen lach ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |