Hoezo? Het ene sluit het andere niet uitquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Leg het maar aan elkaar uit dan.
Ik lees wel mee hoe jullie dit oplossen.
"dat uitgestorven diersoorten blijkbaar niet goed ge-evolueerd zijn"quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe wat je hier post in gaat tegen mijn claim?
Nou ja, ze bestaan niet meer dus zou ik zeggen dat het dus blijkbaar niet zo succesvol wasquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"dat uitgestorven diersoorten blijkbaar niet goed ge-evolueerd zijn"
Daar ben ik het niet mee eens, dat probeer ik uit te leggen.
Ja precies, die redenatie vind ik dus niet kloppen, vandaar mijn post.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou ja, ze bestaan niet meer dus zou ik zeggen dat het dus blijkbaar niet zo succesvol was
Voor de Cambrische lente leefden er alleen 2 soorten prokaryotes zonder kern.quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Aarde was honderden miljoenen jaren lang een ijsbal. Er was niks. Geologische en astronomische triggers deden het ijs smelten.
Is dat niet een logische trigger voor de ontplooiing van leven, Izzy?
Je zou het ook de Cambrische Lente kunnen noemen....
Dat klopt dus niet. Prokaryotes kunnen ook prima evolueren. Daar hoef je niet meercellig voor te zijn. Ook was er voor het cambrium al meercellig leven.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Voor de Cambrische lente leefden er alleen 2 soorten prokaryotes zonder kern.
Ze leefden 2.000.000.000 jaar zonder te evolueren. (toen sliep evolutie nog?)
Daarna 2 miljard jaar geleden ontstond er ineens de eukaryoot met een zeer complexe celstructuur.
Hoe kan een anaërobe, (eencellig organisme) zich transformeren in een meer dan honderd keer groter aërobe complexe eencellig organisme (eukaryoten) in slechts 1 evolutionaire stap?
Eukaryoten produceren zuurstof en daarna ontstaat ineens de Cambrion explosion.
Klinkt niet erg logisch.
"ineens" en "1 evolutionaire stap" zijn misvattingen, Izzy. Bekijk de docu, die leert je heel veel wat je nu echt mist aan uitleg.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Daarna 2 miljard jaar geleden ontstond er ineens de eukaryoot met een zeer complexe celstructuur.
Hoe kan een anaërobe, (eencellig organisme) zich transformeren in een meer dan honderd keer groter aërobe complexe eencellig organisme (eukaryoten) in slechts 1 evolutionaire stap?
Eukaryoten produceren zuurstof en daarna ontstaat ineens de Cambrion explosion.
Klinkt niet erg logisch.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Prokaryotes kunnen ook prima evolueren. Daar hoef je niet meercellig voor te zijn. Ook was er voor het cambrium al meercellig leven.
Dit staat op wikipedia:quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"ineens" en "1 evolutionaire stap" zijn misvattingen, Izzy. Bekijk de docu, die leert je heel veel wat je nu echt mist aan uitleg.
Of ik ben een corrupte gast die jou iets op de mouw speldt, dat kan ook.
neequote:Op woensdag 11 februari 2015 00:36 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Daarvoor waren er alleen bacteriën zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want bacteriën en virussen muteren nooit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
de explosie duurde een paar jaar (50 a 60 miljoen jaar)quote:Daarna 2 miljard jaar geleden ontstond er ineens de eukaryoot met een zeer complexe celstructuur.
quote:Eukaryoten produceren zuurstof en daarna ontstaat ineens de Cambrion explosion.
Klinkt niet erg logisch.
Als evolutietheorie waar is, waarom zijn er dan nog steeds apen?quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:53 schreef Beathoven het volgende:
Het valt me mee. In Amerika had deze discussie er vermoedelijk heel anders uitgezien.
Dat magquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja precies, die redenatie vind ik dus niet kloppen, vandaar mijn post.
Oh ja dat zal idd met punten per vraag gaan.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als evolutietheorie waar is, waarom zijn er dan nog steeds apen?
Creationist: 1
Evolutionists: 0
Welkom op het internet ga je ook naar de lemonparty dit weekend?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Oh ja dat zal idd met punten per vraag gaan.
Wij zijn ook een aapsoort en welliswaar hangen we aan een subtak maar we kennen samen met een andere uitgestorven groep een gezamelijke voorouder.
Suiker in de thee?
1-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Welkom op het internet ga je ook naar de lemonparty dit weekend?Wordt lastig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit dit weekend in Ankara, wie weet als ik weer eens permanent in Nederland zit.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]Uiteraard niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje zelfspot kan geen kwaad toch.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Daar ging ik eigenlijk ook van uit, was te toevallig, maar toen dacht ik dat als het daadwerkelijk serieus bedoeld was ik als een incoherent bitch over zou komen dus toch maar de spoiler :pquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Een beetje zelfspot kan geen kwaad toch.
Dat is een mooi lijstje stromannen en drogredeneringenquote:Op woensdag 11 februari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
Ik heb gewoon ' the dinosaur hoax' gegoogled en kwam ik bij heel veel discussie over.Veel is op soort religieuze type sites maar goed,ze brengen wat interessante punten vond ik.
Ik ben niet religieuse of 'n creationist maar er is zeker goed reden om de dinosaur verhalen te twijfelen.IMO.
Did dinosaurs really exist?
http://internet.ocii.com/~dpwozney/dinosaur.htm
Summary
The following issues raise red flags as to the integrity of the dinosaur industry and cast doubts as to whether dinosaurs ever existed.
1. Nature of dinosaur discoveries - only within the last 150 years and in huge unusual concentrated quantities going against the laws of nature and probability.
2. Nature of dinosaur discoverers and excavators - not by (initially) disinterested parties. When discovered by parties without a vested interest, they need to be told by dinosaur experts that they are dinosaur bones.
3. Nature of public display preparation - integrity and source of fossils - possible tampering and bone substitution and possible fraudulent activities on a massive scale.
4. Existing artistic drawings and public exhibits showing off-balance and awkward postures that basic physics would rule out as being possible.
5. Very low odds of all these dinosaur bones being fossilized but not the bones of other animals.
6. Implications of dinosaur discoveries to the theory of evolution and the belief that man was created in God's image, suggesting possible hidden and subtle political or religious agendas served on a naive and unsuspecting public.
7. A lack of organizations and people questioning or being skeptical of each and every discovery and public display. Dinosaurs are popular.
Er is natuurlijk, ook heel interessante discussie en veel informatieve links hier:
The (non-religious) dinosaur hoax question
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=29&t=1594
Tis 'n summary.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is een mooi lijstje stromannen en drogredeneringen
Dat doet niets af aan mijn vorige post.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis 'n summary.
Jij gelooft in dinosaurs,zou ik gokken.
1: Hier verbaast de schrijver zich dat fossielen in clusters gevonden worden. Dat is niet uniek voor dino's, en heeft te maken met de condities die odig zijn om een fossiel te vormen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:39 schreef Tingo het volgende:
Ik heb gewoon ' the dinosaur hoax' gegoogled en kwam ik bij heel veel discussie over.Veel is op soort religieuze type sites maar goed,ze brengen wat interessante punten vond ik.
Ik ben niet religieuse of 'n creationist maar er is zeker goed reden om de dinosaur verhalen te twijfelen.IMO.
Did dinosaurs really exist?
http://internet.ocii.com/~dpwozney/dinosaur.htm
Summary
The following issues raise red flags as to the integrity of the dinosaur industry and cast doubts as to whether dinosaurs ever existed.
1. Nature of dinosaur discoveries - only within the last 150 years and in huge unusual concentrated quantities going against the laws of nature and probability.
2. Nature of dinosaur discoverers and excavators - not by (initially) disinterested parties. When discovered by parties without a vested interest, they need to be told by dinosaur experts that they are dinosaur bones.
3. Nature of public display preparation - integrity and source of fossils - possible tampering and bone substitution and possible fraudulent activities on a massive scale.
4. Existing artistic drawings and public exhibits showing off-balance and awkward postures that basic physics would rule out as being possible.
5. Very low odds of all these dinosaur bones being fossilized but not the bones of other animals.
6. Implications of dinosaur discoveries to the theory of evolution and the belief that man was created in God's image, suggesting possible hidden and subtle political or religious agendas served on a naive and unsuspecting public.
7. A lack of organizations and people questioning or being skeptical of each and every discovery and public display. Dinosaurs are popular.
Er is natuurlijk, ook heel interessante discussie en veel informatieve links hier:
The (non-religious) dinosaur hoax question
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=29&t=1594
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |