abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150123793
Bij Blijdorp is het zo geregeld dat als het abonnement van jou als ouder nog loopt terwijl je kind 3 wordt, deze nog steeds gratis naar binnen mag zoals het abonnement loopt. Wij zijn dus het abonnement gestart in april. Toen ons abonnement vorig jaar verlengt werd, werd eva een maand later 3. Ze is nu dus bijna een jaar gratis naar binnen geweest :+

Werden we trouwens op gewezen door een medewerker van blijdorp.
Kan me voorstellen dat dit in meerdere dierentuinen (of andere parken) zo werkt.
pi_150124023
In Amersfoort heb je zoiets dus ook ja, medewerker zei het idd. Ik had begrepen dat het daar wel betaald was, maar ik weet het niet zeker. Zou voor ons maar voor een maand of vier gelden overigens, maar sowieso de moeite waard natuurlijk!
pi_150124134
Ik heb geen idee hoe dat bij Burgers is geregeld maar ik kreeg voor een nieuw abonnement 10% korting. En mijn nieuwe abonnement is een partnerabonnement (sowieso al goedkoper dan 2 losse abonnementen en dan ook nog eens korting). Deze loopt af in de maand nadat M 4 wordt ( :o ) en dan nemen we een gezinsabo met 1 kind (en dan hopelijk 15% korting ;) ). En daarna zien we wel verder.....

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 19:50 schreef Animalmix het volgende:
Dierentuinabo check! We hebben ook Burgers. En inderdaad er voor tweede jaar op rij dubbel en dwars uitgehaald. Vaak gaan we vissen kijken, naar de giraffen, de apen en dan lekker naar de (binnen)speeltuin. En dan volgende keer drie of vier andere diersoorten. Is voor peuter meer dan genoeg.
Hier vanaf dit jaar wel gedeeltelijk moeten betalen voor kleuter.
Keertje samen gaan?
  vrijdag 27 februari 2015 @ 21:31:35 #204
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150125884
Dierentuin is hier niet om de hoek, anders had ik ook een abbo genomen denk ik. Nu ga ik maar sparen voor gratis toegang voor Artis bij de Dekamarkt. ^O^ Dus mochten er mensen zijn die daar niks mee doen :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_150145458
Wij overwegen ook een dierentuin abonnement. Het blijkt dat we de kosten met 2x artis er al uit hebben bijvoorbeeld, dat valt erg mee.

We hebben waarschijnlijk ontdekt waarom peuter al een paar dagen om 6 uur klaarwakker was: kou. Hij wilde niet meer in zijn slaappak slapen, maar in zijn pyjama (needless to say, hij is dol op zijn nieuwe pyjama's, Kyara). Maar met laken en deken was dat toch erg fris. Gister een dekbed gekocht en prompt slaapt hij tot 8 uur! :o

Nu maken we ook maar gelijk de stap naar een peuterbed, want een dekbed van 140x200 in een ledikant is ook niet ideaal :'). Ik ben benieuwd hoe het gaat vanavond en vannacht...

[ Bericht 19% gewijzigd door Phaidra op 28-02-2015 17:49:21 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150148938
Wat een snif en gesnotter. Tijd voor lente!
Beterschap voor wie het kan gebruiken :)

Leuk zo'n abonnement. Hier is de oudste niet zo gek op dierentuinen, dus ik denk niet dat ik het zou doen.. Af en toe sleep ik hem wel mee ;)

Net terug van een paar dagen bij mijn ouders op de boerderij. Heerlijk even de ruimte. Lekker fietsen op de fiets met zijwieltjes die daar stond (staat nu hier in de garage)..
Donderdag naar een ballorig geweest, lekker spelen. We waren hem ook nog even kwijt. Het ene moment zat hij in de ballen. Niet veel later stond hij helemaal bovenin het grote klimgedeelte. Gelukkig kon grote broer hem weer naar beneden lokken :P
Gisteren uitgewaaid op het strand. Eerst met de vlieger en op het klimrek. Daarna door het water banjeren met laarsjes aan. Het water bijna de rand van het laarsjes, lekker soppen. Hij giechelde nog vrolijk. Tot hij zo achterover op zijn billen viel. Eerst gelachen, tegelijk gevraagd of grote broer (met laarzen) hem even omhoog wilde helpen, en daarna snel naar de auto en droge kleren aan. Hij had snel weer babbels en kon er wel om lachen geloof ik. Grote broers blijken erg handig bij reddingsacties..
:D
pi_150161339
Spannend Phaidra! Hij wordt nu echt groot! (sowieso al sinds kleine broer er is waarschijnlijk).

Wat een heerlijke dagen DF! Klinkt goed!
pi_150170063
En hoe is het gegaan Phaidra?

Vriendje was gisteren met Ow naar China light in burgers zoo geweest. Hij was erg enthousiast, oh en Ow was erg enthousiast ;)
Misschien nog leuk voor vandaag AM en Kyara :)
  zondag 1 maart 2015 @ 09:45:06 #209
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150171048
;)

pi_150171699
China Light ziet er zo leuk uit. Maar Riley redt dat echt niet qua slaaptijd.
Mooie foto Kyara O+

Hier is Riley weer aan het opknappen. Alleen haar humeur is nog wat ziek :D
  zondag 1 maart 2015 @ 12:42:41 #211
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150174337
Oh, dat China light ziet er leuk uit!

Het is hier vandaag in de buurt lammetjesdag, dus wij zijn vanochtend lammetjes gaan kijken op de boerderij. 300 stuks :o !

J. vond t super interessant, vooral het lammetjes voeren, en het stro in een grote ton stoppen. Totaal niet bang ook voor dieren, dus dat geeft goede hoop voor onze vakantie op een schapenboerderij in juni ^O^
pi_150174607
Het ging heel goed eigenlijk! Inslapen duurde wat langer, want springen op bed is veel leuker :+. Daarna nog 1x wakker rond 2 uur, maar dat is niks nieuws ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 1 maart 2015 @ 15:43:27 #213
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150178982
Fijn dat het goed ging Phaidra!

Wat leuk MM! Hier geen schapen en geitjes meer op de kinderboerderij helaas -O-

Fieder! Gefeliciteerd met je peuter! En alvast welkom in dit topic w/ w/ w/ w/
pi_150186797
Haaaai :W na een heel weekend feest moet ik er echt aan gaan geloven, ik heb een peuter :o

[ Bericht 63% gewijzigd door Fieder op 02-03-2015 20:20:56 ]
  zondag 1 maart 2015 @ 19:42:52 #215
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150188301
Leuke foto's Fieder! (ook die in het dreumestopic O+ )
Leuke dag gehad? Wat heeft hij gekregen?
pi_150189201
Leuke foto's O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 maart 2015 @ 20:11:05 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150189461
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen is hij een kleuter, dus ik neem vast afscheid hier, ook al postte ik melodramatisch weinig hier de laatste tijd ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150189755
Mooie spam. Alvast gefeliciteerd *O*
pi_150189872
Wow DJMO wat een verandering O+ die haren joh!! alvast gefeliciteerd

Kyara van ons een loopfiets (die helaas nog te groot is), grote hama strijkkralen, een tractorboek en de grote duplo brandweerkazerne

Van de visite de playmobil ambulance, playdoh keukentje, playmais en wat leesboekjes

Goed verwend O+ en alles was 'ohhh leuk! dakkewel!' O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 maart 2015 @ 20:24:11 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150189981
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 20:22 schreef Fieder het volgende:
Wow DJMO wat een verandering O+ die haren joh!! alvast gefeliciteerd

Kyara van ons een loopfiets (die helaas nog te groot is), grote hama strijkkralen, een tractorboek en de grote duplo brandweerkazerne

Van de visite de playmobil ambulance, playdoh keukentje, playmais en wat leesboekjes

Goed verwend O+ en alles was 'ohhh leuk! dakkewel!' O+
ja die haren :'( ze gingen uiteindelijk enorm klitten, dus éénmalig de tondeuse eroverheen . weg krullen en ook niet meer terugkomen he? het zelfde melkboerenhondehaar als z'n grote broer _O-

jij ook nog gefeliciteerd !
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 1 maart 2015 @ 21:46:06 #221
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_150194835
Van harte gefeliciteerd beiden! Leuke foto's!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_150209784
DJMO gefeliciteerd! Gaat hij vandaag naar school?

Fieder gefeliciteerd met je peuter! Mooie ogen heeft ie!
Welkom hier!

China light, ja leuk! Alleen zo lastig dat het pas na 18 uur is. Zijn ze bij ons niet meer echt op z'n best qua humeur.

Kyara prima plan om keertje samen te gaan. Dan neem ik wel alleen mijn meisje mee. Kleuter moet naar school en buiten schooltijden is het zo druk!

Omen fijn dat Riley weer beter is. Humeur knapt hopelijk ook snel op.
pi_150209875
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk MM! Hier geen schapen en geitjes meer op de kinderboerderij helaas -O-

Zijn die weg?
Geitjes vind ik niet zo erg. Die liepen vaak in de speeltuin en dochterlief was er doodsbang voor. Ze durfde dan de speeltuin gewoon niet in
pi_150210271
Gefeliciteerd Fieder en DJMO! *O* Leuke foto's van jullie jongens!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 maart 2015 @ 13:08:39 #225
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_150211725
AM, leuk! Neem ik ook alleen mijn meiden mee (om het voor mij ook een beetje leuk te houden :D )
Geitjes en schapen zijn weg, ze zouden teveel ziektes verspreiden. Bij de andere zijn de nog wel. Ik vind het zelf wel jammer. Hier vonden ze de geitjes juist leuk in de speeltuin.

DJMO, gefeliciteerd met je kleuter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')