Wat een snif en gesnotter. Tijd voor lente!
Beterschap voor wie het kan gebruiken

Leuk zo'n abonnement. Hier is de oudste niet zo gek op dierentuinen, dus ik denk niet dat ik het zou doen.. Af en toe sleep ik hem wel mee

Net terug van een paar dagen bij mijn ouders op de boerderij. Heerlijk even de ruimte. Lekker fietsen op de fiets met zijwieltjes die daar stond (staat nu hier in de garage)..
Donderdag naar een ballorig geweest, lekker spelen. We waren hem ook nog even kwijt. Het ene moment zat hij in de ballen. Niet veel later stond hij helemaal bovenin het grote klimgedeelte. Gelukkig kon grote broer hem weer naar beneden lokken
Gisteren uitgewaaid op het strand. Eerst met de vlieger en op het klimrek. Daarna door het water banjeren met laarsjes aan. Het water bijna de rand van het laarsjes, lekker soppen. Hij giechelde nog vrolijk. Tot hij zo achterover op zijn billen viel. Eerst gelachen, tegelijk gevraagd of grote broer (met laarzen) hem even omhoog wilde helpen, en daarna snel naar de auto en droge kleren aan. Hij had snel weer babbels en kon er wel om lachen geloof ik. Grote broers blijken erg handig bij reddingsacties..