Duplo, bambino loco, buitenspeelgoed ??quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
*inbreker-alert*
Phaidra, wat sneu dat I het zo moeilijk heeft met de verdeelde aandacht! Gelukkig is hij nu vast lekker aan het spelen bij opa&oma
Danic, brrrrr dat lijkt me heel freaky!
En waarvoor ik even inbreek: hebben jullie goeie tips voor speelgoed om op een tweede verjaardag te geven? Ik ben zo dom geweest om in december al een keukentje over te nemenen nu wil ik een beetje speelgoed 'op de groei' kopen.
E is dol op tekenen, boekjes lezen, puzzels maken.... Maar dat laatste kan natuurlijk ook maar zo weer over zijn? En misschien heeft ze wel meer/andere uitdaging nodig.
Beterschap voor G.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Duplo, bambino loco, buitenspeelgoed ??
mijn peuter is sneu. ligt al de hele ochtend op de bank, gooit net z'n limo er weer uit en heeft sinds vanmorgen last van waterdunne diarree. Koorts mag ik niet opnemen, maar dat kan ook met de diarree te maken hebben; dat gebied doet natuurlijk pijn
Zodra ze toelaten dat ik de thermometer pak weet ik dat het goed raak is. Tot die tijd maak ik me nooit zo'n zorgen zolang ze maar drinkenquote:Op woensdag 18 februari 2015 16:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Beterschap voor G.
thermometer onder de oksel een idee? Iets minder betrouwbaar maar ik vind dat zelf altijd een goede optie.
Aangezien de vriend van je moeder een beetje handig is... Zo'n krijtbord (waar ik eerder over las) is hier ook een grote hit. Mijn schoonmoeder heeft er zelf een gemaakt met een oude lijst, een plaat en krijtbordverf. Die hangt hier nu aan de muur en Saar vindt het geweldig.quote:Op woensdag 18 februari 2015 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Bedankt voor alle tips!
Ben al heftig aan het marktplaatsen naar houten loopfietsjes die de vriend van mijn moeder kan opknappenEn bambino loco moet ik even googlen
(is dat mini loco voor peuters?)
SPOILER: krijtbordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Cocotrimonium op 19-02-2015 12:23:30 ]
Hahaha herkenbaar!quote:Op donderdag 19 februari 2015 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wel is het zo dat ze nu gewoon heel duidelijk ervoor zorgt dat ze haar portie aandacht wel krijgtLaatst bijvoorbeeld, begon Tom wat te miepen, en meestal ga ik hem (rond dat tijdstip) dan oppakken om zijn fles te geven). Eerste wat Saar deed was opspringen, aan komen rennen en 'mama schoot!' zeggen. Zo, dan was ze Tom tenminste voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |