abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149791730
loopfiets
pi_149791752
Lady: super zand, houten treinbaan,
Krijt/teken bord, muziek instrumenten, kinderfilm, stickers.

phaidra dat is wel heek sneu zeg. Hopelijk heeft hij het nu lekker bij opa en oma.
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:51:21 #103
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149791816
Ohja krijtbord en loopfiets had ik ook al aan gedacht idd!

Houten treinbaan is ook wel tof, volgens mij snapt ze dat nu nog niet maar we hebben genoeg kindjes in de buurt om het even te demonstreren :D
pi_149791836
Ach Phaidra wat vervelend allemaal *dikke knuffel*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149792118
Phaidra wat sneu zeg.

Lb bambino loco?

Vandaag in de efteling. Ean vindt het nu wel leuk. Sac is moe maar slapen nah niet dus nu loop ik rond met kind op mijn rug.
pi_149792325
Je mag wel langs komen om te testen we hebben genoeg. Alleen een beetje ver :P

Leuk FR ik wil morgen maar weet nog niet of het gaat lukken.
pi_149792397
Phaidra, wat sneu! En net iets teveel om er nu ook nog bij de hebben :*

Ladyblack: van die kubuspuzzels (Janod heeft hele leuke), snijfruit/snijgroente is hier nu een dikke hit, ander keukengerei zoals pannetjes, spatels etc, poppenbedje, buggy, zo'n irritante Nijntje laptop, skippybeest, duplo, knutselspullen (verf/klei/stiften/kinetec zand) , muziekinstrumentjes, boekjes (kleine muis zoekt een huis en boer boris zijn hier favoriet).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 februari 2015 @ 14:09:32 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149792480
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
*inbreker-alert*

Phaidra, wat sneu dat I het zo moeilijk heeft met de verdeelde aandacht! Gelukkig is hij nu vast lekker aan het spelen bij opa&oma :*

Danic, brrrrr dat lijkt me heel freaky!

En waarvoor ik even inbreek: hebben jullie goeie tips voor speelgoed om op een tweede verjaardag te geven? Ik ben zo dom geweest om in december al een keukentje over te nemen :') en nu wil ik een beetje speelgoed 'op de groei' kopen.
E is dol op tekenen, boekjes lezen, puzzels maken.... Maar dat laatste kan natuurlijk ook maar zo weer over zijn? En misschien heeft ze wel meer/andere uitdaging nodig.
Duplo, bambino loco, buitenspeelgoed ??

mijn peuter is sneu. ligt al de hele ochtend op de bank, gooit net z'n limo er weer uit en heeft sinds vanmorgen last van waterdunne diarree. Koorts mag ik niet opnemen, maar dat kan ook met de diarree te maken hebben; dat gebied doet natuurlijk pijn ;(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:15:07 #109
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149792672
Bedankt voor alle tips! *O*

Ben al heftig aan het marktplaatsen naar houten loopfietsjes die de vriend van mijn moeder kan opknappen :9 En bambino loco moet ik even googlen :o (is dat mini loco voor peuters?)
pi_149792751
Let bij de loopfietsjes wel even op de hoogte. Daar zit verschil tussen. En loco bambino is inderdaad mini loco voor peuters maar dat is misschien nog wel een beetje erg op de groei?
pi_149793064
Ja, opa en oma wilden voor komst A. een loopfiets aan peuter geven maar de meeste zijn nog te hoog (34 cm zadelhoogte, kledingmaat 98). Op een echte wishbonebike past hij wel, die is 28 cm. Maar 160 euro voor een cadeautje vind ik echt te gek, dat mochten ze niet doen van mij/ons. Nu wachten we tot zijn verjaardag in juni en krijgt hij nu een zut treinbaanonderdelen (waaronder een elektrische wissel :D opa vindt het fantastisch _O-).
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:28:33 #112
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149793143
Bambino loco lukt hier al best met 2 jaar hoor (ok, wel hulp nodig, en aandachtsspanne van 10 minuten max, maar dat ligt aan zoon). Er zijn ook een paar boekjes vanaf 2 jaar te krijgen (bv http://www.bartsmit.com/n(...)jM68MCFcXItAodaHkA_w). En sommige 3 jaar boekjes zijn ook niet moeilijk als je een kindje hebt dat graag puzzelt...

En loopfietsjes O+ . Hier de kleinste maat Puky loopfiets (niet de driewieler). Daar past J. net op met zn 86 (gok ik) cm en korte pootjes. Deze dus: http://www.puky.nl/nl/mod(...)oceanblue/index.html. Staat bij vanaf 85 cm, dus dat klopt wel. 30cm hoog, maar zadel en stuur zijn later ook hoger te zetten. Op MP zijn ze vanaf 30 euro wel te vinden ;)
pi_149793243
Oh ik heb hier boekjes die voor mijn grote (heus niet domme en graag puzzelende) peuter nog aan de moeilijke kant zijn.
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:31:45 #114
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_149793248
O, treinbanen zijn ook vet! J speelt graag met z'n houten trein. Vooral de overweg en de brug zijn favoriet, want daar kun je van alles af laten racen!

Kyara: in het 3 jaar boekje dat hier ligt zijn de eerste 5 opdrachten te doen voor m, daarna wordt t lastig. Maar ik heb dus nog niet zo veel boekjes, dus misschien heeft M. veel moeilijkere ;)
  woensdag 18 februari 2015 @ 14:32:10 #115
171422 LadyBlack
paint it black
pi_149793264
Ja op de groei is ook niet zo erg! Ze heeft nog genoeg speelgoed dat ze helemaal leuk vindt. Bijvoorbeeld de pop, dus ze krijgt sowieso wat poppenkleertjes.
pi_149793316
De meiden krijgen hier ook nog een loopfietsje. Nog voor hun verjaardag maar we hebben bedacht dat we dat pas kopen als het ook daadwerkelijk mooi weer is, ook ivm de maat.
pi_149794086
Phaidra, het heeft echt tijd nodig zo te horen. Jammer dat zoiets er dan tussendoor komt. Maar je hebt gezien dat het wel kan. Dus komt vast goed!

Daan Ziet ook niks In bambino loco. Hij kan het wel. Maar aandacht van een minuut,dan is het wel over.
Loopfiets, houten treinbaan, duplo boerderij, kook spul, lottino, knutsel spul, abbo op de spelotheek.

Ik heb daan net bij de buurvrouw gebracht. Hun zoontje vroeg of Daan kon spelen. Best leuk, buren van onze leeftijd met kinderen ipv dat oude spul van het vorige huis ;)

En de psz gaat ook door. Hij heeft wel zin in de geitjes. Maar wil ook naar babyzwemles. Zaterdag is er zwemles voor 3+ zonder ouders in het water. Hij gaat het iig proberen. Watervrij is hij wel ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Deepfreeze op 18-02-2015 15:00:27 (stom telefoon toetsenbord) ]
pi_149794586
Phaidra, wat sneu voor je peuter en wat moeilijk en hartbrekend voor jou :*

Hier een gezellige ochtend. Met Riley naar een vriendin gegaan. Ze moest even vijf tot minuten wennen, maar toen ging ze naast haar zitten om een boekje te lezen O+
Ook haar hond was natuurlijk een leuk speelkamaraadje O+
pi_149795845
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:09 schreef DJMO het volgende:

[..]

Duplo, bambino loco, buitenspeelgoed ??

mijn peuter is sneu. ligt al de hele ochtend op de bank, gooit net z'n limo er weer uit en heeft sinds vanmorgen last van waterdunne diarree. Koorts mag ik niet opnemen, maar dat kan ook met de diarree te maken hebben; dat gebied doet natuurlijk pijn ;(
Beterschap voor G.
thermometer onder de oksel een idee? Iets minder betrouwbaar maar ik vind dat zelf altijd een goede optie.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 18 februari 2015 @ 16:09:43 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_149795992
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 16:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Beterschap voor G.
thermometer onder de oksel een idee? Iets minder betrouwbaar maar ik vind dat zelf altijd een goede optie.
Zodra ze toelaten dat ik de thermometer pak weet ik dat het goed raak is. Tot die tijd maak ik me nooit zo'n zorgen zolang ze maar drinken ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_149800884
Kleine loopfiets puky kan vanaf 2 jaar! Pessie had met 2 jaar zelfs die grote al gegeven dacht ik en dat ging ook goed.
pi_149800952
Kleine loopfiets van pucky hier ook gegeven voor de 2de verjaardag. Wb lengte kan dat prima. Maar meneer blieft nog de puckolino (3 wieler) de nieuwe is voor zijn broer zegt hij.
Maar de 3 wieler word echt te klein.
pi_149822835
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 14:15 schreef LadyBlack het volgende:
Bedankt voor alle tips! *O*

Ben al heftig aan het marktplaatsen naar houten loopfietsjes die de vriend van mijn moeder kan opknappen :9 En bambino loco moet ik even googlen :o (is dat mini loco voor peuters?)
Aangezien de vriend van je moeder een beetje handig is... Zo'n krijtbord (waar ik eerder over las) is hier ook een grote hit. Mijn schoonmoeder heeft er zelf een gemaakt met een oude lijst, een plaat en krijtbordverf. Die hangt hier nu aan de muur en Saar vindt het geweldig.

SPOILER: krijtbord
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cocotrimonium op 19-02-2015 12:23:30 ]
pi_149822914
Jeetje Phaidra, wat ontzettend sneu voor je oudste -O-

Wel herkenbaar hoor. Denk dat het bij Saar iets minder 'hard' aankwam omdat ze nog wat jonger was, maar je merkte wel degelijk de verandering. Ook al betrokken we haar bij vanalles en nog wat. Het was toch even wennen. Misschien had ik er zelf nog wel de meeste moeite mee dat ik haar ineens zo 'weinig' aandacht kon geven.

Inmiddels is ze er wel aan gewend en ze speelt heel graag 'met' Tom. Voor zover een (bijna) 2,5-jarige en een van 10 maanden met elkaar kunnen spelen :P Ze vindt hem echt ontzettend leuk. En hij is nog veel gekker van haar, geloof ik O+

Wel is het zo dat ze nu gewoon heel duidelijk ervoor zorgt dat ze haar portie aandacht wel krijgt :+ Laatst bijvoorbeeld, begon Tom wat te miepen, en meestal ga ik hem (rond dat tijdstip) dan oppakken om zijn fles te geven). Eerste wat Saar deed was opspringen, aan komen rennen en 'mama schoot!' zeggen. Zo, dan was ze Tom tenminste voor _O-
pi_149825523
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

Wel is het zo dat ze nu gewoon heel duidelijk ervoor zorgt dat ze haar portie aandacht wel krijgt :+ Laatst bijvoorbeeld, begon Tom wat te miepen, en meestal ga ik hem (rond dat tijdstip) dan oppakken om zijn fles te geven). Eerste wat Saar deed was opspringen, aan komen rennen en 'mama schoot!' zeggen. Zo, dan was ze Tom tenminste voor _O-
Hahaha herkenbaar!
De mijne van 2,5 zegt dat ook inderdaad als de 4 mnd oude begint te miepen. Of als hij al op schoot zit dan komt ze aanlopen en zegt: "L in wieg?" Oftewel, of ik m maar even in de wieg wil leggen zodat zij op schoot kan.

Hier is trouwens t krijtbord ook een hit. Wij hebben m in het vierkant van de deur (zo'n deur met 2vierkanten met latjes) geschilderd met krijtbordverf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')