Het is maar hoe je het zien wilt, ik zie het als zijnde iets creeren om me het geld uit de broekzak te halen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben in essentie toch wel gelijk. De dierentuin is er om ons mensen te vermaken.
Snap niks van je post.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vind ik niet gek ik kan ook mensen welke rijk geboren worden die hoeven het ook niet te doen met het weinige waar ik het mee doen moet.
Of heb je daar ook een oplossing voor, zodat ik het of meer ervan heb?
Het is een reactie op jou, en als je het niet snapt dan snap je ook niet wat jij getikt hebquote:
Tip: neem de moeite je post eerst te controleren op zinsopbouw en spelfouten voor je deze plaatst.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het is een reactie op jou, en als je het niet snapt dan snap je ook niet wat jij getikt heb
Dit b.v.
Helaas moeten de meeste mensen het dan doen met het op tv te zien, even een reis naar Afrika is voor de meesten niet betaalbaar.
Dat was de reatie waarop je mijn reactie kreeg.
Ik moet het b.v mij weiniger doen als de meeste waarop ik vraag heb je daar ook een oplossing voor!
Ah je reageert dus helemaal niet op de reactie en gooid het over een andere boeg?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:42 schreef Beauke het volgende:
[..]
Tip: neem de moeite je post eerst te controleren op zinsopbouw en spelfouten voor je deze plaatst.
Dat is prima, maar ga dan niet anderen zitten verwijten dat ze geen hout van jouw onnavolgbare gebrabbel begrijpen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ah je reageert dus helemaal niet op de reactie en gooid het over een andere boeg?
Laag zeg, en tip van jou helaas daar doe ik niks mee, heb ik al vaker gehad en heb er lak aan.
Net zoals ze in het kabinet geen rekentoets kunnen maken let ik niet op mijn spelfouten!
Janneke nog steeds pissig waarom zeg, omdat de kinderen geen zwemles krijgen en de juf dan even wat anders kan doen?quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is prima, maar ga dan niet anderen zitten verwijten dat ze geen hout van jouw onnavolgbare gebrabbel begrijpen.
Alles waar bij gedacht moet worden begrijpen de meest niet hier vind ik, tevens als er meer zinnen bij mekaar komen snappen ze het helemaal niet meer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 10:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is prima, maar ga dan niet anderen zitten verwijten dat ze geen hout van jouw onnavolgbare gebrabbel begrijpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |