abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149552640
Angus & Julia Stone of AC/DC?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het ronduit belachelijk. Het Nederlands voetbalelftal doet ook niet mee aan de Afrika Cup of de Azië Cup, ook al besteden we er op tv aandacht aan.
Jamaica doet wel mee aan de Copa América.
pi_149552713
Australië is meteen nummer 3 van de kanshebbers op de winst op Betfair _O-
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter dinsdag 10 februari 2015 @ 21:38:08 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_149552847
Björn Again komt uit Australië. Ik zie mogelijkheden.
pi_149553091
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:32 schreef Nober het volgende:
Angus & Julia Stone of AC/DC?

[..]

Jamaica doet wel mee aan de Copa América.
Daar kun je je nog iets bij voorstellen; het ligt er vlakbij. En zo valt ook wel te begrijpen dat Israël op Europa is georiënteerd en aan Europese evenementen meedoet. Maar Australië ligt aan de andere kant van de wereld.

En als je dan leest dat Australië nu al - het liedje is nog niet eens bekend - tot de favorieten wordt gerekend, weet je al dat een boel sympathy votes gaan komen en dat de uitslag van het Songfestival erdoor vertekend zal raken.
pi_149553618
Zolang ze die zangeres van vorig jaar maar thuis laten

:')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 februari 2015 @ 21:57:01 #31
163650 Greys
pi_149553770
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:24 schreef Cee het volgende:
Superleuk, klopt geen sodemieter van natuurlijk maar ik vind het wel schattig. Heb ze er liever in dan sommige andere landen. Sydney 2016.
Precies dat. Eerst dacht ik 'duvel op met je meteen finale', maar als iemand het verdient om een keer voor het eggie mee te doen met de punten zijn zij het O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_149553793
Vind het wel tof eerlijk gezegd. Ze hebben dus een hele kleine kans dat ze kunnen winnen, dus misschien doen ze in 2016 nog wel een keer mee. Dat hoop ik eerlijk gezegd niet, maar het mag van mij wel gebeuren om elke editie van het ESF een 'ticket' af te geven aan een niet Europese deelnemer. Zuid Korea, Argentinië, Canada of Zuid Afrika... wat maakt het uit, laat ze lekker mee doen en indd, is dit misschien wel de start naar een WSF over pakweg 10/15 jaar?

Het is een beetje als LeMans, daar heb je elke editie Garage 56, welke beschikbaar word gesteld aan teams/projecten die niet deelnemen aan de race zelf, maar aan de pioniers van de autosport. Laat ze maar lekker pionieren dus in het ESF.. ^O^
pi_149557456
Breaking: Patty Brard is woedend dat Australië in de finale van het ESF staat.

Dacht, meld het ff :{
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  woensdag 11 februari 2015 @ 00:36:39 #34
202348 Susi
Temple of Love
pi_149560159
Ik mag aannemen dat Australië er wel voor heeft betaald dat zij in de finale staan.
pi_149626136
Ik vind het leuk. Wat maakt het uit voor die ene keer. Mensen moeten niet zo zeiken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_149627686
Ik ben na een paar dagen wel aan het idee gewend, het is in ieder geval een land dat qua muzieksmaak dichter bij ons ligt dan pak 'm beet Azerbaijan of Wit-Rusland...

Denk ook dat het niet bij één keer blijft en dat ze voortaan vast mee zullen doen
pi_149627784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben na een paar dagen wel aan het idee gewend, het is in ieder geval een land dat qua muzieksmaak dichter bij ons ligt dan pak 'm beet Azerbaijan of Wit-Rusland...

Denk ook dat het niet bij één keer blijft en dat ze voortaan vast mee zullen doen
Ik heb me al aangemeld in Azerbeidzjan om even op hun kosten even naar Australië te gaan, om daar met een Australische simcard op Azerbeidzjan te stemmen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_149628982
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:24 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik heb me al aangemeld in Azerbeidzjan om even op hun kosten even naar Australië te gaan, om daar met een Australische simcard op Azerbeidzjan te stemmen.
Dat is denk ik het land dat ik het liefst zie vertrekken, daar deugt gewoon helemaal niks van inderdaad.
pi_149697870
Ik dacht dat het ging om een grap.
Het heet Eurovisie Songfestival en dat moet zo blijven.
Het staat zo op Wikipedia " Het Eurovisiesongfestival is sinds 24 mei 1956 een jaarlijkse presentatie en competitie van liedjes en wordt uitgezonden op televisie door heel Europa" Dit moet je zo laten dan elke jaar weer landen mee te laten doen buiten Europa.
En Australië is geen land maar een continent hoelang duurt het nog voordat Verenigde Staten meedoet?

Ze zijn weer dichterbij bij het verzieken van de Eurovisie Songfestival waar de laatste jaren de slechte nummers vinden en nu dit.

Het zal wel om veel geld gaan net als bij Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Italië en Spanje die elke jaar gewoon weer in de finale staan.
pi_149701309
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:09 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik dacht dat het ging om een grap.
Het heet Eurovisie Songfestival en dat moet zo blijven.
Het staat zo op Wikipedia " Het Eurovisiesongfestival is sinds 24 mei 1956 een jaarlijkse presentatie en competitie van liedjes en wordt uitgezonden op televisie door heel Europa"
Dat klopt toch ook nog steeds? Het wordt door heel Europa uitgezonden. Er staat nergens dat de deelnemers Europees moeten zijn. Er staat in het reglement dat de omroepen lid moeten zijn van de EBU. Maar dat is niet voorbehouden aan alleen Europese oproepen..
dag
pi_149754726
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 00:36 schreef Susi het volgende:
Ik mag aannemen dat Australië er wel voor heeft betaald dat zij in de finale staan.
Is het medium 'smeer'geld daar ook al doorgedrongen? :{
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:00:32 #42
435507 BHJ
genoeg te genieten
pi_149764884
prima, laat maar meedoen en van mij mogen landen als, ik noem maar wat, Jamaica en Mexico ook hun talenten sturen. Denk dat t evenement er niet minder op wordt. Noem je t toch gewoon Open Eurovisie Songfestival
Trouwens, Israel doet ook al jaren mee
  Moderator woensdag 4 maart 2015 @ 17:49:18 #43
375570 crew  Cyan9
pi_150289296
Australië presenteert vanavond de act die naar Wenen gaat, live te volgen op de ESC website!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_150303234
Het wordt Guy Sebastian *O*

Erg toffe keus van de Australiers _O_

Hij won daar de allereerste editie van Idols
  Moderator donderdag 5 maart 2015 @ 01:16:47 #45
375570 crew  Cyan9
pi_150304253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:07 schreef TheVulture het volgende:

De naam komt me heel erg bekend voor. Ik weet alleen niet waarvan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  ESF Reporter donderdag 5 maart 2015 @ 04:45:58 #46
87554 Cee
Welluk?
pi_150304757
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:07 schreef TheVulture het volgende:

:o :D
Guy the trolldoll! Oh wacht, hij heeft geen haar meer. :{
Tien jaar geleden draaide ik zijn versie van Climb every mountain grijs op m'n mp3 speler. :@
pi_150305267
quote:
11s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:16 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

De naam komt me heel erg bekend voor. Ik weet alleen niet waarvan.
Hij won de eerste Australische Idol,deed mee aan World Idol en heeft naast een succesvolle carriere Down Under ook in de jury van X-Factor Australia gezeten
pi_150319108
Ik vind hem een beetje op een lama lijken
pi_150323271
Ben nooit onder de indruk van hem geweest. Toch wel benieuwd met welk nummer hij naar Wenen gaat.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_150689670
Het nummer is bekend gemaakt! Het is Tonight Again geworden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')