quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:39 schreef Belsezar het volgende:
Uitgeslapen tot half 11, ik ben verliefd op de airco in mijn slaapkamer
Het is 13:40quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:39 schreef Belsezar het volgende:
#haat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:39 schreef Belsezar het volgende:
Niet in brazilie, kwart voor 11 nu.quote:
#dubbelhaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet in brazilie, kwart voor 11 nu.
Dacht dat het verschil groter was?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
KWART....VOOR...TWEE!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Normaal 5 uur maar wintertijd in nederland en zomertijd hier haalt er 2 uur vanaf.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat het verschil groter was?
Da's alweer warm zat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:03 schreef Belsezar het volgende:
11 uur in de ochtend, 27 graden
Ok, ik hou al op
Nou ja, hier is het wel warm voor de tijd van het jaar iigquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:03 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik hou al op
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:03 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik hou al op
Korte broek, slippers en zonnebril. Prima te doenquote:
En bier. En tieten. Omdat bier. En tieten.quote:
Check en check.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En bier. En tieten. Omdat bier. En tieten.
Nu moet je echt ophouden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Check en check.
En korte rokjes en jurkjes en over een uurtje bikinis op het strand
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Check en check.
En korte rokjes en jurkjes en over een uurtje bikinis op het strand
Over een paar maandjes is het bij jou ook weer 33 graden, net als hier nuquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ]
33 gradenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Over een paar maandjes is het bij jou ook weer 33 graden, net als hier nu
Ik weet niet of ik dan nog hier woon.....quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Over een paar maandjes is het bij jou ook weer 33 graden, net als hier nu
Wellicht ben ik tegen die tijd ook verhuisd.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan nog hier woon.....
Dat lijkt me niet neequote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wellicht ben ik tegen die tijd ook verhuisd.
Al zou een hemelsbrede verplaatsing van 1km niet echt een verandering van klimaat met zich meebrengen vrees ik.
je bent welkom in mijn bescheiden huisje in braziliequote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan nog hier woon.....
Hier is 40 de grens.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
33 graden is in NL helemaal niet lekker. 25 is met ons klimaat de max, daarboven stik je
.
Moet ik eerst Portugees leren en een inkomen hebben daar.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
je bent welkom in mijn bescheiden huisje in brazilie
Oooh ik moet je echt mijn nieuwe jurk even dmmen. Hij is zo out of my comfort zone maar zo mooi!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:44 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaar voor vandaag. Straks m'n kersenjurk passen
.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oooh ik moet je echt mijn nieuwe jurk even dmmen. Hij is zo out of my comfort zone maar zo mooi!
Picsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:44 schreef Samzz het volgende:
Zo, klaar voor vandaag. Straks m'n kersenjurk passen
.
Ik ben benieuwd! Ik heb een kersenjurk van Top Vintage, voor de helft vd prijs.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oooh ik moet je echt mijn nieuwe jurk even dmmen. Hij is zo out of my comfort zone maar zo mooi!
Je kunt een dm krijgen van de jurk, niet van mij er inquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt een dm krijgen van de jurk, niet van mij er in
Ja ik weet niet wat dat betekendquote:
Ik heb helemaal geen pencildresses, dat durf ik met mijn figuur niet aanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je trouwens die pencil dress samzz?
Ik ook.quote:
Ik switch even naar hier en niet dm hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen pencildresses, dat durf ik met mijn figuur niet aan.
Ik ookquote:
Vaste aanstelling? Bestaat dat nog in Nederland?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik niet.
vaste aanstelling zou wel fijn zijn
Mja, misschien moet ik het ook gewoon maar proberen. Maar ik durf nietquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik switch even naar hier en niet dm hoorAnders ben ik dubbel bezig
Met een strakke onderbroek kom ik een heel eindEn gewoon niks eten en drinken de hele dag
[..]
Ik ook
Yep, zelfs bij de overheid... nog een half jaartje als het goed is.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vaste aanstelling? Bestaat dat nog in Nederland?
Ja, voor mij is het over een jaar ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe is de kans op een baan daar, Bels? Of is het simpel om daar lekker zwart een strandtentje te beginnen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:59 schreef Belsezar het volgende:
Ok, eerste keer op een motor op het strand. Een 350 cc honda crossmotor was niet de beste beslissing maar wel leuk
Baan hier is voornamelijk kruiwagen werk. Zwart een strandtentje beginnen is een eitje. Bijna alles wat klein en bescheiden start word oogluikend toegestaan. Pas als je groter word moet je legaal worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe is de kans op een baan daar, Bels? Of is het simpel om daar lekker zwart een strandtentje te beginnen?
Oeh, ik zie mogelijkheden danquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Baan hier is voornamelijk kruiwagen werk. Zwart een strandtentje beginnen is een eitje. Bijna alles wat klein en bescheiden start word oogluikend toegestaan. Pas als je groter word moet je legaal worden.
Spijkers en hout, je maakt een vlonder en bar. Zet er een paar flinke freezers/koelkasten bij, wat mooie serveersters in bikini en hotpants en je begint je zaak.quote:
Neem aan dat je wel soort van startkapitaal nodig hebt...?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spijkers en hout, je maakt een vlonder en bar. Zet er een paar flinke freezers/koelkasten bij, wat mooie serveersters in bikini en hotpants en je begint je zaak.
Brazilie is nu het land van mogelijkheden, zeker als je de nationaliteit hebt.
Natuurlijk, freezers en bouwmateriaal zijn niet gratis. Maar ter vergelijking, minimum loon hier is rond de 350 euro netto pm. Dus materiaal is veel goedkoper hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem aan dat je wel soort van startkapitaal nodig hebt...?
Naaais! Ik ga dit even menemen in mijn toekomstplannen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Spijkers en hout, je maakt een vlonder en bar. Zet er een paar flinke freezers/koelkasten bij, wat mooie serveersters in bikini en hotpants en je begint je zaak.
Brazilie is nu het land van mogelijkheden, zeker als je de nationaliteit hebt.
Ja, dat zal ook welquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, freezers en bouwmateriaal zijn niet gratis. Maar ter vergelijking, minimum loon hier is rond de 350 euro netto pm. Dus materiaal is veel goekoper hier.
Ja als je 10 uur pd keihard werkt kan je een mooi bedrijf hebben. Zolang je maar op z'n europees werkt vernietig je alle concurrentie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel.
In Suriname is dat ook ongeveer zo. Zoon van m'n vriendin heeft er een tijdje gewoond, verdiende flink meer dan 't minimumloon door zijn Nederlandse mentaliteit.
Ow, Ik werk op z'n mediterranees, ik zal sterven van hongerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja als je 10 uur pd keihard werkt kan je een mooi bedrijf hebben. Zolang je maar op z'n europees werkt vernietig je alle concurrentie.
Pfff, is wel flink aanpoten dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja als je 10 uur pd keihard werkt kan je een mooi bedrijf hebben. Zolang je maar op z'n europees werkt vernietig je alle concurrentie.
Welnee, voorbeeld: stratenmakers in groepje van 3 leggen nog geen 50 meter in 3 wekenquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow, Ik werk op z'n mediterranees, ik zal sterven van honger
Neem een vrouw die wel hard werkt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ow, Ik werk op z'n mediterranees, ik zal sterven van honger
Owquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Welnee, voorbeeld: stratenmakers in groepje van 3 leggen nog geen 50 meter in 3 weken
I would like thatquote:
Ik stiekem ook, hoorquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg het gevoel dat het toch iets te simplistisch word voorgesteld hier
Niet hoor, hier is stress een onbekend iets. Komt gewoon niet voor tenzij je naar de grote steden gaat. Rio, Sao Paulo, daar heb je stress. Daarbuiten niet. Alles relaxed, horloges en afspraken gaan niet samen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik krijg het gevoel dat het toch iets te simplistisch word voorgesteld hier
Ja maar alsof alles goed komt als ik daar gewoon meteen zak geld heen gaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet hoor, hier is stress een onbekend iets. Komt gewoon niet voor tenzij je naar de grote steden gaat. Rio, Sao Paulo, daar heb je stress. Daarbuiten niet. Alles relaxed, horloges en afspraken gaan niet samen.
Dat geloof ik ook niet zo, idd...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar alsof alles goed komt als ik daar gewoon meteen zak geld heen ga
Nee daar heb ik toch echt iets te vaak 'ik vertrek' voor gekeken
Duh, waar werkt dat wel op de wereld?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar alsof alles goed komt als ik daar gewoon meteen zak geld heen ga
Nee daar heb ik toch echt iets te vaak 'ik vertrek' voor gekeken
Nou, dat is wel een beetje hoe je het voorsteltquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Duh, waar werkt dat wel op de wereld?
Ja hoor. Net 1 gehad, nadat ik vorig jaar ben overgestapt naar dit bedrijf.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is als je hard genoeg wilt werken je een grote voorsprong hebt. En er voldoende kansen zijn door de booming economie. Niet dat je aankomt met een zak geld en over 10 jaar miljonair bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is wel een beetje hoe je het voorstelt.
Mja, als je hard wilt werken heb je bijna overal een voorsprong, daar is Brazilië niet uniek in, natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is als je hard genoeg wilt werken je een grote voorsprong hebt. En er voldoende kansen zijn door de booming economie. Niet dat je aankomt met een zak geld en over 10 jaar miljonair bent.
Toch wel, als je ziet wat een braziliaan in een week op een kantoor doet. Dat doet een nederlander in een dag.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, als je hard wilt werken heb je bijna overal een voorsprong, daar is Brazilië niet uniek in, natuurlijk.
Niemand had het over miljonair zijn, ook nog eens.
Ja, maar zo werkt dat ook in de mediterraanse landen, bijvoorbeeld. Daar hoef je niet voor naar Brazilië, dat bedoel ik meerquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toch wel, als je ziet wat een braziliaan in een week op een kantoor doet. Dat doet een nederlander in een dag.
Hoeft zeker niet maar voor mij wel zo makkelijk. 2 nationaliteiten, ik mag overal in zuid amerika werken, net als in de EUquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt dat ook in de mediterraanse landen, bijvoorbeeld. Daar hoef je niet voor naar Brazilië, dat bedoel ik meer.
Oh ja, dat snap ik. Ah well, ik blijf voorlopig in 't mooie Zeelandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeft zeker niet maar voor mij wel zo makkelijk. 2 nationaliteiten, ik mag overal in zuid amerika werken, net als in de EU
Als het nou wat tropischer was geweestquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dat snap ik. Ah well, ik blijf voorlopig in 't mooie Zeeland. Hoop ik
.
Mwa, ik vind temperaturen van rond de 25 a 30 graden in de zomer meer dan genoegquote:Op dinsdag 10 februari 2015 19:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het nou wat tropischer was geweest
Nederland is zo slecht niet, denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je hebt het zelf ook al 2 jaar of zo over daar heen willen verhuizen en makkelijk aan een baantje komen? Niet om lullig te doen of zo, maar je bent nog steeds hier
Hij zit nu toch in Brazilie, of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je hebt het zelf ook al 2 jaar of zo over daar heen willen verhuizen en makkelijk aan een baantje komen? Niet om lullig te doen of zo, maar je bent nog steeds hier
Op vakantie, jaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij zit nu toch in Brazilie, of mis ik nu iets?
Ah, zo. Ook niks mis meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |