Het is een deurtje, geen plank.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:13 schreef kanovinnie het volgende:
De plank omdraaien en de achterkant als voorkant gebruiken gaat 'm zeker niet worden?
Dat klinkt wel handig ja, thanks!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:19 schreef bbtb77 het volgende:
Dat is plastic, dus houtlijm zal niet werken. Je zou ff de strijkbout er op moeten houden om het enigszins recht te krijgen. Met een beetje geluk activeer je daar ook de lijm weer mee. Anders contactlijm!
En de strijkbout niet te heet zetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wel even iets tussen strijkbout en fineer leggen.
Zoals? Je wilt namelijk wel zien wat je doet. Ik plak kantenband altijd met de bout op vol vermogen en direct op het werk. Zolang je in beweging blijft is er niets aan de hand..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wel even iets tussen strijkbout en fineer leggen.
Op wat andere sites las ik dat je er een theedoek tussen kon leggen en de strijkbout op wol-stand moest zetten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:06 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Zoals? Je wilt namelijk wel zien wat je doet. Ik plak kantenband altijd met de bout op vol vermogen en direct op het werk. Zolang je in beweging blijft is er niets aan de hand..
Niet zo heel snel hoor☺ Misschien heb ik niet zo'n sterke strijkbout, want bij mij smelt de lijm niet eens als ie op minder dan de hoogste stand staat. Laat staan het plastic. Je kun natuurlijk altijd rustig opbouwen. Zou er alleen geen theedoek ofzo opleggen, want dan zie je simpel niet wat je aan het doen bent.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:12 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Op wat andere sites las ik dat je er een theedoek tussen kon leggen en de strijkbout op wol-stand moest zetten.
Geen idee hoe snel dat plastic smelt?
Daar kom je vanzelf achter als je niet voorzichtig bentquote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:12 schreef Waterdrinker het volgende:
Geen idee hoe snel dat plastic smelt?
Dit is inderdaad de enige goede oplossing.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:12 schreef etuiedelapiel het volgende:
Een metertje nieuw kantfineer halen bij de bouwmarkt.
Nee, dat zou zijn naar de keukenboer rennen en een nieuwe, geen gefineerde, keuken kopen, zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:39 schreef katrien_duck het volgende:
[..]
Dit is inderdaad de enige goede oplossing.
Tis crisis!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, dat zou zijn naar de keukenboer rennen en een nieuwe, geen gefineerde, keuken kopen, zijn.
Ik meen toch echt op de foto te zien dat de voorkant doorloopt in de bovenkant...quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:12 schreef etuiedelapiel het volgende:
Een metertje nieuw kantfineer halen bij de bouwmarkt.
Ja klopt, alleen kan hij dat niet vervangen, ik zit nog te denken aan een alluminium profiel oid.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:16 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Ik meen toch echt op de foto te zien dat de voorkant doorloopt in de bovenkant...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |