Ik vond hem echt tegenvallen 😪quote:Op donderdag 28 maart 2019 13:29 schreef Burdie het volgende:
Seizoen 5 is begonnen..
Wat een fantastische scène met Jane, Xo en Alba.
Die monoloog van 7 minuten? Of het seizoen tot nog toe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 wordt nu uitgezonden op The CW. Het zal wel tot volgend jaar duren voordat het in Nederland te zien is.quote:Op zondag 21 april 2019 09:53 schreef Cronometer het volgende:
Waar kijken jullie seizoen 5? Heb net 4 gzien pas.
Een terugblik door de cast inderdaad, geen samenvatting van de show. Ik vond het wel mooi gedaan. Ik kwam er wel door in de stemming.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:04 schreef Burdie het volgende:
Charter 99 was alleen maar terugblik toch? Die heb ik overgeslagen.
Het einde vond ik wel erg mooi. Jammer dat het is afgelopen.
M'n vrouw is er gek op. En stiekem kijk ik natuurlijk elke aflevering mee.quote:Op zaterdag 30 april 2016 10:33 schreef Meke het volgende:
Meer dan een jaar na het openen van dit topic staat Jane the Virgin tegenwoordig ook op NetflixWellicht heeft het daardoor meer liefhebbers?
![]()
Ik vind het nog steeds heerlijk, mijn wekelijkse uurtje vermaak. Ik weet nog steeds niet zo goed wat nou mijn perfecte einde van de serie zou zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |