Niemand van de normale bevolking heeft controle over welke wetten wel en niet worden vastgesteld, geschrapt of gehandhaafd.quote:
Dat hebben ze wel, Nederland kent een volksvertegenwoordiging. Of wilde je elke wetswijziging aan alle 17 miljoen mensen voorleggen ter accordering?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand van de normale bevolking heeft controle over welke wetten wel en niet worden vastgesteld, geschrapt of gehandhaafd.
Dat is dus geen enkele controle, dat zie je?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:45 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel, Nederland kent een volksvertegenwoordiging. Of wilde je elke wetswijziging aan alle 17 miljoen mensen voorleggen ter accordering?
Nee, dat zie ik niet.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus geen enkele controle, dat zie je?
Dat is jouw keus. Dan liever een bananenrepubliek hequote:Stromannen ga ik niet op in.
Je ziet er meer heil in dat iedere burger op eigen houtje zijn eigen rechtspraak regelt. Dan geldt dus het recht van de sterkste (in jouw contreien dus de meest succesvolle drugsbaron).quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is dus geen enkele controle, dat zie je?
Stromannen ga ik niet op in.
Stromannen ga ik niet op in.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Je ziet er meer heil in dat iedere burger op eigen houtje zijn eigen rechtspraak regelt. Dan geldt dus het recht van de sterkste (in jouw contreien dus de meest succesvolle drugsbaron).
Vind jij een drugsbaron ook een stroman?quote:
Vanuit een land met Demmink, de EU, de PvdA-baantjesmachine, D66-rechtertjes, iets als Wilders en ongeveer wekelijkse liquidaties in 020 beginnen over "drugsbaronnen" en "bananenrepublieken doet wat lachwekkend aan.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Vind jij een drugsbaron ook een stroman?
Het is allemaal niet perfect nee, maar het alternatief: Dat men zo maar lukraak voor eigen rechter mag spelen is helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanuit een land met Demmink, de EU, de PvdA-baantjesmachine, D66-rechtertjes, iets als Wilders en ongeveer wekelijkse liquidaties in 020 beginnen over "drugsbaronnen" en "bananenrepublieken doet wat lachwekkend aan.
Geen vergelijking natuurlijk. Toch is de kans buiten de armste buurten op gruwelijke criminaliteit hier niet zo hoog als mensen denken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bovendien zou ik graag de criminaliteitsstatistieken van Zuid Amerika en Nederland naast elkaar zien. En kijken waar het meeste schort.
Nee, vanuit een bananenrepubliek met drugsbaronnen beginnen over Demmink, de EU, de PvdA-baantjesmachine, D66-rechtertjes, iets als Wilders en ongeveer wekelijkse liquidaties in 020, hou dan maar eens je gezicht in de plooiquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanuit een land met Demmink, de EU, de PvdA-baantjesmachine, D66-rechtertjes, iets als Wilders en ongeveer wekelijkse liquidaties in 020 beginnen over "drugsbaronnen" en "bananenrepublieken doet wat lachwekkend aan.
Lolquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Mijn punt was dat je de corruptie, nepotisme en bescherming van pedoseksuelen in eigen land niet ziet en over andere landen begint.
Ik ben 30 jaar verplicht geweest bij te dragen aan het politieke en juridische beleid van Nederland. Je weet wel; dat belachelijke idee van een contrat social. Colombiaanse politiek interesseert me nog minder dan Nederlandse.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, vanuit een bananenrepubliek met drugsbaronnen beginnen over Demmink, de EU, de PvdA-baantjesmachine, D66-rechtertjes, iets als Wilders en ongeveer wekelijkse liquidaties in 020, hou dan maar eens je gezicht in de plooi
Jij bent nooit in Colombia geweest, ik heb vermoedelijk langer dan jij in Nederland gewoond, wat is je punt?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:20 schreef r_one het volgende:
[..]
Lol![]()
Wie bemoeit er zich hier voornamelijk met andere landen?
En de vruchten ervan gepluktquote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben 30 jaar verplicht geweest bij te dragen aan het politieke en juridische beleid van Nederland.
Die staan niet in verhouding tot de hoeveelheid belastingdruk. Zeker niet vergeleken met Duitsland.quote:
Dat weet je of dat veronderstel je?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent nooit in Colombia geweest,
Ja, dat maakt jou natuurlijk superieurquote:ik heb vermoedelijk langer dan jij in Nederland gewoond,
Dat jij vanuit Colombia wel commentaar mag geven op Nederland maar niet accepteert dat er commentaar op Colombia wordt geleverd vanuit Nederland.quote:wat is je punt?
Dat is nogal subjectief hequote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die staan niet in verhouding tot de hoeveelheid belastingdruk. Zeker niet vergeleken met Duitsland.
Oh, inhoudelijke kritiek mogelijk genoeg op Colombia.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat weet je of dat veronderstel je?
[..]
Ja, dat maakt jou natuurlijk superieur
[..]
Dat jij vanuit Colombia wel commentaar mag geven op Nederland maar niet accepteert dat er commentaar op Colombia wordt geleverd vanuit Nederland.
Was dat nou werkelijk zo moeilijk te begrijpen?![]()
Het kan altijd beter. Maar als je in Somalië was geboren of in een andere bananenrepubliek waar de elite rechters als een pakje boter koopt (ipv. "D66-rechters" te hebben), dan had je met 99,999% waarschijnlijkheid niet kunnen bereiken wat je nu in je leven hebt bereikt.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die staan niet in verhouding tot de hoeveelheid belastingdruk. Zeker niet vergeleken met Duitsland.
Lekkere vergelijking.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Het kan altijd beter. Maar als je in Somalië was geboren of in een andere bananenrepubliek waar de elite rechters als een pakje boter koopt, dan had je met 99,999% waarschijnlijkheid niet kunnen bereiken wat je nu in je leven hebt bereikt.
Waarom bekritiseer je T_R dan dat-ie over andere landen begint?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, inhoudelijke kritiek mogelijk genoeg op Colombia.
Pot - ketel.quote:Alleen is "drugsbaronnen" niet zo heel inhoudelijk. Meer een soort reflex als van tokkies die iets over moslims horen. Geen niveau.
Het is totaal irrelevant voor hoe ik over Nederland en de rechtspraak aldaar denk.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom bekritiseer je T_R dan dat-ie over andere landen begint?
Niet bepaald. Mijn beeld van Europa en met name Nederland is iets breder en dieper dan dat van jou van Colombia.quote:Pot - ketel.
Ik dacht, ik neem een extreem voorbeeld, ook om het niet te persoonlijk te maken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking.
In IJsland, Spanje, Mexico en Ierland ook.
Wat is dit voor kinderachtige laster, Igen?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 17:37 schreef Igen het volgende:
een van de 5 beste geologen ter wereld (zoiets heb je toch ooit beweerd te zijn?) te worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |