abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149857565
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:34 schreef r_one het volgende:

[..]

Want? :?
Niemand van de normale bevolking heeft controle over welke wetten wel en niet worden vastgesteld, geschrapt of gehandhaafd.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149857746
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niemand van de normale bevolking heeft controle over welke wetten wel en niet worden vastgesteld, geschrapt of gehandhaafd.
Dat hebben ze wel, Nederland kent een volksvertegenwoordiging. Of wilde je elke wetswijziging aan alle 17 miljoen mensen voorleggen ter accordering? :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_149857780
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:45 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel, Nederland kent een volksvertegenwoordiging. Of wilde je elke wetswijziging aan alle 17 miljoen mensen voorleggen ter accordering? :')
Dat is dus geen enkele controle, dat zie je?

Stromannen ga ik niet op in. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149857864
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dat zie ik niet.
quote:
Dat is jouw keus. Dan liever een bananenrepubliek he :')
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_149862138
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 14:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je ziet er meer heil in dat iedere burger op eigen houtje zijn eigen rechtspraak regelt. Dan geldt dus het recht van de sterkste (in jouw contreien dus de meest succesvolle drugsbaron).
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_149862157
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:03 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je ziet er meer heil in dat iedere burger op eigen houtje zijn eigen rechtspraak regelt. Dan geldt dus het recht van de sterkste (in jouw contreien dus de meest succesvolle drugsbaron).

pi_149862189
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vind jij een drugsbaron ook een stroman?
pi_149862229
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Vind jij een drugsbaron ook een stroman?
Vanuit een land met Demmink, de EU, de PvdA-baantjesmachine, D66-rechtertjes, iets als Wilders en ongeveer wekelijkse liquidaties in 020 beginnen over "drugsbaronnen" en "bananenrepublieken doet wat lachwekkend aan.

pi_149862348
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vanuit een land met Demmink, de EU, de PvdA-baantjesmachine, D66-rechtertjes, iets als Wilders en ongeveer wekelijkse liquidaties in 020 beginnen over "drugsbaronnen" en "bananenrepublieken doet wat lachwekkend aan.
Het is allemaal niet perfect nee, maar het alternatief: Dat men zo maar lukraak voor eigen rechter mag spelen is helemaal niks.
En dat je een lijst maakt waaruit blijkt dat kerkstraat zoveel ergens in NL een pedo heeft en dan in alle kerkstraten in NL de ruiten in mag gooien, gaat wat erg ver.
Ken je de beelden nog van Kollum waar bij de woedende burgerij eieren stond te gooien vanwege de moord op Marianne Vaatstra die natuurlijk wel door die asielzoekers zou zijn gepleegd. Welnu: het was 1 van de eigen leden van het klompenvolk. Toen konden de fakkels en de hooivorken weer in de schuur.
Bovendien zou ik graag de criminaliteitsstatistieken van Zuid Amerika en Nederland naast elkaar zien. En kijken waar het meeste schort.
pi_149862441
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:12 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bovendien zou ik graag de criminaliteitsstatistieken van Zuid Amerika en Nederland naast elkaar zien. En kijken waar het meeste schort.
Geen vergelijking natuurlijk. Toch is de kans buiten de armste buurten op gruwelijke criminaliteit hier niet zo hoog als mensen denken.

Mijn punt was dat je de corruptie, nepotisme en bescherming van pedoseksuelen in eigen land niet ziet en over andere landen begint.

Deze Duitse pedo hoeft niet meer voor de rechter. Een meevaller.

pi_149862489
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, vanuit een bananenrepubliek met drugsbaronnen beginnen over Demmink, de EU, de PvdA-baantjesmachine, D66-rechtertjes, iets als Wilders en ongeveer wekelijkse liquidaties in 020, hou dan maar eens je gezicht in de plooi _O-
.
pi_149862542
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:16 schreef El_Matador het volgende:
Mijn punt was dat je de corruptie, nepotisme en bescherming van pedoseksuelen in eigen land niet ziet en over andere landen begint.
Lol :D
Wie bemoeit er zich hier voornamelijk met andere landen? :')
.
pi_149862556
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Nee, vanuit een bananenrepubliek met drugsbaronnen beginnen over Demmink, de EU, de PvdA-baantjesmachine, D66-rechtertjes, iets als Wilders en ongeveer wekelijkse liquidaties in 020, hou dan maar eens je gezicht in de plooi _O-
Ik ben 30 jaar verplicht geweest bij te dragen aan het politieke en juridische beleid van Nederland. Je weet wel; dat belachelijke idee van een contrat social. Colombiaanse politiek interesseert me nog minder dan Nederlandse. :*

Ik zie de balken hier, dat helpt me de vele splinters in het "beschaafde" Nederland juist beter herkennen.

pi_149862571
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:20 schreef r_one het volgende:

[..]

Lol :D
Wie bemoeit er zich hier voornamelijk met andere landen? :')
Jij bent nooit in Colombia geweest, ik heb vermoedelijk langer dan jij in Nederland gewoond, wat is je punt?

pi_149862664
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben 30 jaar verplicht geweest bij te dragen aan het politieke en juridische beleid van Nederland.
En de vruchten ervan geplukt :*
.
pi_149862768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:26 schreef r_one het volgende:

[..]

En de vruchten ervan geplukt :*
Die staan niet in verhouding tot de hoeveelheid belastingdruk. Zeker niet vergeleken met Duitsland.

pi_149862784
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent nooit in Colombia geweest,
Dat weet je of dat veronderstel je? :D
quote:
ik heb vermoedelijk langer dan jij in Nederland gewoond,
Ja, dat maakt jou natuurlijk superieur _O_
quote:
wat is je punt?
Dat jij vanuit Colombia wel commentaar mag geven op Nederland maar niet accepteert dat er commentaar op Colombia wordt geleverd vanuit Nederland.

Was dat nou werkelijk zo moeilijk te begrijpen? :{w
.
pi_149862798
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die staan niet in verhouding tot de hoeveelheid belastingdruk. Zeker niet vergeleken met Duitsland.
Dat is nogal subjectief he ;)
.
pi_149862831
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:30 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat weet je of dat veronderstel je? :D

[..]

Ja, dat maakt jou natuurlijk superieur _O_

[..]

Dat jij vanuit Colombia wel commentaar mag geven op Nederland maar niet accepteert dat er commentaar op Colombia wordt geleverd vanuit Nederland.

Was dat nou werkelijk zo moeilijk te begrijpen? :{w
Oh, inhoudelijke kritiek mogelijk genoeg op Colombia.

Alleen is "drugsbaronnen" niet zo heel inhoudelijk. Meer een soort reflex als van tokkies die iets over moslims horen. Geen niveau.

pi_149862859
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het kan altijd beter. Maar als je in Somalië was geboren of in een andere bananenrepubliek waar de elite rechters als een pakje boter koopt (ipv. "D66-rechters" te hebben), dan had je met 99,999% waarschijnlijkheid niet kunnen bereiken wat je nu in je leven hebt bereikt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2015 17:34:04 ]
pi_149862892
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:33 schreef Igen het volgende:

[..]

Het kan altijd beter. Maar als je in Somalië was geboren of in een andere bananenrepubliek waar de elite rechters als een pakje boter koopt, dan had je met 99,999% waarschijnlijkheid niet kunnen bereiken wat je nu in je leven hebt bereikt.
Lekkere vergelijking. _O-

In IJsland, Spanje, Mexico en Ierland ook. :*

pi_149862906
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh, inhoudelijke kritiek mogelijk genoeg op Colombia.
Waarom bekritiseer je T_R dan dat-ie over andere landen begint?
quote:
Alleen is "drugsbaronnen" niet zo heel inhoudelijk. Meer een soort reflex als van tokkies die iets over moslims horen. Geen niveau.
Pot - ketel.
.
pi_149862947
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:35 schreef r_one het volgende:

[..]

Waarom bekritiseer je T_R dan dat-ie over andere landen begint?
Het is totaal irrelevant voor hoe ik over Nederland en de rechtspraak aldaar denk. :D

Omdat ik toevallig in Colombia woon, zou ik het politieke systeem hier moeten verdedigen? :N :D

quote:
Pot - ketel.
Niet bepaald. Mijn beeld van Europa en met name Nederland is iets breder en dieper dan dat van jou van Colombia. :*

pi_149862950
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lekkere vergelijking. _O-

In IJsland, Spanje, Mexico en Ierland ook. :*
Ik dacht, ik neem een extreem voorbeeld, ook om het niet te persoonlijk te maken.

Maar geboren in pakweg Spanje of Mexico had je vast ook niet de kans gehad om een van de 5 beste geologen ter wereld (zoiets heb je toch ooit beweerd te zijn?) te worden.
pi_149862968
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2015 17:37 schreef Igen het volgende:
een van de 5 beste geologen ter wereld (zoiets heb je toch ooit beweerd te zijn?) te worden.
Wat is dit voor kinderachtige laster, Igen?

Zoiets heb ik nooit beweerd en dat weet je heel goed.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')