Iemand vermoorden omdat ie in een openbare ruimte zijn camera niet de juiste kant op richt. Dat gaat natuurlijk 80.000 keer te ver. Schop een scene, laat de man het restaurant/resort uit trappen of als je per se over de schreef wil gaan, verkoop 'm een tikje als waarschuwing.... maar iemand eventjes kapotslaan is niet normaal of goed te praten of weg te wuiven.quote:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 04:13 schreef datismijnmening het volgende:
Gelijk doodtrappen is ook weer overkill![]()
Maar als ik rechter was en die man had die camera eens even goed kapotgestampt en die creep op halve pandabeer laten lijken, dan had ik meneer met een complimentje weer naar huis gestuurd
Als iemand doorgaat met het ongevraagd filmen na meermalen gevraagd te hebben daarmee op te houden?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 02:38 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Iemand vermoorden omdat ie in een openbare ruimte zijn camera niet de juiste kant op richt. Dat gaat natuurlijk 80.000 keer te ver. Schop een scene, laat de man het restaurant/resort uit trappen of als je per se over de schreef wil gaan, verkoop 'm een tikje als waarschuwing.... maar iemand eventjes kapotslaan is niet normaal of goed te praten of weg te wuiven.
Een echte man dient ook te weten waar zijn grenzen liggen en wanneer hij moet ophouden met slaan. Daarnaast zal hij waarschijnlijk minstens 10 jaar de cel in gaan wat zijn dochter niet zo leuk zal vinden.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als iemand doorgaat met het ongevraagd filmen na meermalen gevraagd te hebben daarmee op te houden?
Hij mag blij zijn als ie nog door een rietje kan ademen.
Maar goed voor de paparazzi dat het niet zo werkt, jammer voor de rietjes fabrikanten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als iemand doorgaat met het ongevraagd filmen na meermalen gevraagd te hebben daarmee op te houden?
Hij mag blij zijn als ie nog door een rietje kan ademen.
Mij zouden ze ook niet pakken.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:10 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Een echte man dient ook te weten waar zijn grenzen liggen en wanneer hij moet ophouden met slaan. Daarnaast zal hij waarschijnlijk minstens 10 jaar de cel in gaan wat zijn dochter niet zo leuk zal vinden.
Het gaat mij nu meer om de gevolgen mbt. zijn eigen gezin.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mij zouden ze ook niet pakken.
Tis dat het beide buitenlander waren. Maar dan nog, als ze mijn -nu nog- virtuele dochtertje van 3 blijven filmen, dan mag ie rennen, wat voor vadsige Duitser het ook is.
Colombia of Spanje of niet.
Pedo's die zich aan mijn dochter vergrijpen hadden beter niet geleefd, dat kan ik je wel vertellen.
Ik hoop dan ook dat anderen net zo voor hun gezin en andere dierbaren opkomen. Al valt van het slappe Nederland niet zoveel te verwachten...
Ik heb het geluk in een land te wonen waar justitiele macht makkelijker te koop is dan in Nederland.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:30 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Het gaat mij nu meer om de gevolgen mbt. zijn eigen gezin.Ik zeg niet dat ik vind dat die smeerlap geen pak slaag verdiende maar het is natuurlijk een tweede om hem dood te slaan. Natuurlijk weet ik de ware toedracht niet en kan het net zo goed zijn dat 'ie met zijn slaap op de hoek van een tafel viel oid maar jouw virtuele dochtertje zal ook niet staan te juichen als Padre El Matador het gevang in gaat.
Hehequote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb het geluk in een land te wonen waar justitiele macht makkelijker te koop is dan in Nederland.
Ik zal niet als Joran wegkwijnen, wees niet bang.
Klopt, buenas noches.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 06:38 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Hehe
Maar goed, het is pas tien over half één 's nachts waar jij woont maar ik ga pitten. Welterusten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |