Ik bestel nooit om 11 uur... Dat is de tijd vanaf dat ze elkaar af beginnen te schietenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor Turken bij jullie in Amsterdam?
Ik heb zo nu en dan een dochter in huisquote:Op maandag 9 februari 2015 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat hij dat in huis heeft is al een wonder
Ik heb ook altijd pannekoekenmix in huis, maar zo vaak komt mn dochter nietquote:Op maandag 9 februari 2015 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb zo nu en dan een dochter in huis :p
[..]
Ik heb zo nu en dan een dochter in huis
ik heb nog nooit pannenkoekenmix in huis gehadquote:Op maandag 9 februari 2015 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pannekoekenmix in huis, maar zo vaak komt mn dochter niet
Ik ga het of opmaken (of overjarig materiaal vernietigen) en pas weer kopen wanneer mn dochter komt... Want die was en is er nog steeds gek op ...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog nooit pannenkoekenmix in huis gehad
Geeft niks... ik vegeef je...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Andersom bedoelde ik. Zal wel grieperig zijn.
Ik welquote:Op maandag 9 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik eet ze dus ook nooit...quote:Op maandag 9 februari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik was niet aan het kakkenquote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je vergeeft én maakt tussen het kakken door even een wereld TT. Wow?
Wel Koopmans mix of alles zelf?quote:Op maandag 9 februari 2015 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik welvan die schudflessen nog wel
![]()
maar tegenwoordig doe ik het keurig zelf, met mixer enzo
Spetterpoepquote:Op maandag 9 februari 2015 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was niet aan het kakkenJuup hier heeft de griep en is aan het bier, dus die zal straks
wel moeten kakken...
Nee ook pannekoekmix, maar dan wel met sojamelk en vrije uitloopeitje natuurlijk en soms doe ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |