We kregen ook de vraag wie er wereldkampioen Veldrijden was geworden.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik had bijna de vraag fout wie dit jaar de Tour de France won. Ik schaamde mij kapot voor mijn blackout.
Niet mee eens. Als het systeem goed uitgevoerd is met een middenveld wat goed staat is de opbouw beter. En twee aanvallende spelers die aansluiten danquote:Op maandag 9 februari 2015 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dan niet het klassieke Ajaxsysteem
Al moet Ajax weer met een nr 10 spelen
Neequote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze het al over de Ebola cup gehad?
Flopshowquote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze het al over de Ebola cup gehad?
Maar dat zie je zelden . Al een jaar of 3 niet .quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als het systeem goed uitgevoerd is met een middenveld wat goed staat is de opbouw beter. En twee aanvallende spelers die aansluiten dan
Suarez en Zlatan terug naar Ajax.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Tsja Kuyt... Als Robben terugkeert naar Groningen kijk dat is pas echt wat
Kuyt heb je sowieso niks aan als je een beetje behoorlijk voetbal wil spelenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
Kuyt heb je niks meer aan joh. Veredelde Urzaiz is het inmiddels.
Dat is ook de Boer zijn fout.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat zie je zelden . Al een jaar of 3 niet .
Dat wordt 10-0 voor PSV in Eindhoven.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef Pascalus het volgende:
--------------------------------------Vermeer
------------------------------Kongolo - Van Beek
---------------------------------------Immers
Kramer - Kalou - Kuyt - Kiedetti - Krek Bellamy - Kiprich - Kindvall
Koekoek
De Boer is dan ook een type Lowiequote:Op maandag 9 februari 2015 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook de Boer zijn fout.
Cruijff heeft daar ook vaak genoeg kritiek op gehad.
Het beste voetbal van de laatste jaren werd gespeeld in dat systeem
Benieuwd wie hem mag opvolgen danquote:Op maandag 9 februari 2015 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Boer is dan ook een type Lowie
Denk dat Cruijff hem laat zitten vanwege die 4x kampioen
Vriendje Rijkaard wil nietquote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie hem mag opvolgen dan
Daar is hij te arrogant voorquote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef tralalala het volgende:
Waarom viert Robben het nooit gewoon eens normaal met zijn teamgenoten?
Arjen staat veel hoger in de pikorde.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef tralalala het volgende:
Zolang het maar geen Stam wordt.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vriendje Rijkaard wil niet
Dan maar het andere vriendje Jonk
Wereldtopper, alleen subtoppers zie je zulke dingen doen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef tralalala het volgende:
Arjen bevindt zich niet makkelijk onder de stervelingen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:54 schreef tralalala het volgende:
Stam is geen ajacied, qua stijl al helemaal nietquote:Op maandag 9 februari 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Stam wordt.
Dat gaat nog erger cattenaccio worden
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Arjen staat veel hoger in de pikorde.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wereldtopper, alleen subtoppers zie je zulke dingen doen.
Oké danquote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Arjen bevindt zich niet makkelijk onder de stervelingen.
Klopt. Word saai PSV-voetbal dan.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stam is geen ajacied, qua stijl al helemaal niet
Drizzt gaat jou nu laten bannenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef KingRoland het volgende:
Twente is gewoon een pauperploeg
Drzzt vindt dit niet leuk
PSV voetbal is vermakelijker .quote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Word saai PSV-voetbal dan.
Niet dat we nu verwend worden
Meh is net zo saai hoorquote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV voetbal is vermakelijker .
Gelukkig is hij nu niet online dus ik bofquote:Op maandag 9 februari 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drizzt gaat jou nu laten bannen
Liever countervoetbal dan getik wat toch nergens naartoe gaatquote:Op maandag 9 februari 2015 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meh is net zo saai hoor
Die winnen alleen
Als je schiet moet je scorenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liever countervoetbal dan getik wat toch nergens naartoe gaat
Het liefst Cruijffvoetbal : avontuurlijk en alles of niets
Is hij ondergedoken?quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelukkig is hij nu niet online dus ik bof
Zeker gewoon aanvallen.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Liever countervoetbal dan getik wat toch nergens naartoe gaat
Het liefst Cruijffvoetbal : avontuurlijk en alles of niets
Dat, of ik ben al bij mn vriendin.quote:
Gudelj gaat de winnende maken.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook maar.
Even genieten van Depay
Als je als Duitse ploeg geen kampfgeist kent dan verdien je het ook niet om je hier als supporter te vertonen dus ik begrijp het wel.quote:
Gaan jullie samen de titel vieren van PSV dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat, of ik ben al bij mn vriendin.
Stelletje idioten bij dat showtjequote:Op maandag 9 februari 2015 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
GEEN AFRIKA CUP
FLOPSHOW FLOPSHOW FLOPSHOW
Misschien omdat ze toen Studio Voetbal keken.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:00 schreef tralalala het volgende:
Dus totaal geen woord over de Ebola cup, apart...
Klopt , al was Michels daar een meester in .quote:Op maandag 9 februari 2015 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker gewoon aanvallen.
En counteren kan best spectaculair zijn inderdaad, maar hoort niet bij Ajax.
http://www.nu.nl/groninge(...)ebat-gaswinning.htmlquote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen de eckte eckte kijken dan.
Waar is Paxcon eigenlijk?
Michels bepaalde niet zelf de tactiekquote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt , al was Michels daar een meester in .
Zambiaantjes, die moet je kort houden.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer had me zo verheugd op Afrika Cup afzeiken
vrijdagquote:Op maandag 9 februari 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer had me zo verheugd op Afrika Cup afzeiken
In het begin bij Ajax wel. Maar bij het NL niet inderdaad, kwam ie ook pas halverwege het toernooi opdagenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Michels bepaalde niet zelf de tactiek
Spelers bepaalden toen gewoon de tactiek.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In het begin bij Ajax wel. Maar bij het NL niet inderdaad, kwam ie ook pas halverwege het toernooi opdagen
xDquote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze maar meer moeten blokken voor hun economie examen xD
Boilesen moet eerst naar een afkickkliniekquote:Op maandag 9 februari 2015 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers bepaalden toen gewoon de tactiek.
Zie je dat nu al voor je. Boilesen die zegt hoe het team moet spelen. Frank moet ook altijd precies roepen wat de spelers moeten doen en die pikken het ook nog
Afkicken van wat? Niks kunnen met een bal?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boilesen moet eerst naar een afkickkliniek
Hij is aan de kook.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afkicken van wat? Niks kunnen met een bal?
Kijk gewoon die kop van hemquote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afkicken van wat? Niks kunnen met een bal?
Snoof hij dat maar, misschien werd hij dan wat fellerquote:Op maandag 9 februari 2015 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kijk gewoon die kop van hem
cocaine is een bitch
Het werkte pas bij zijn wisselquote:Op maandag 9 februari 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snoof hij dat maar, misschien werd hij dan wat feller
Ajax zou hem moeten schorsen voor de rest van het seizoen voor die actie.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het werkte pas bij zijn wissel
Wie moet dan De Boer anaal bevredigen ?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zou hem moeten schorsen voor de rest van het seizoen voor die actie.
Sigthorsson, van der Hoorn, Moisander, Zimling, Schönequote:Op maandag 9 februari 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie moet dan De Boer anaal bevredigen ?
http://www.ajaxshowtime.c(...)-bal-uittrappen.htmlquote:Op maandag 9 februari 2015 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson, van der Hoorn, Moisander, Zimling, Schöne
Ik vind dat meer ergernisopwekkendquote:Op maandag 9 februari 2015 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)-bal-uittrappen.html
Wel vermakelijk
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.ajaxshowtime.c(...)-bal-uittrappen.html
Wel vermakelijk
Voor dit soort gasten schaam je je toch kapot als mede voetbalsupporterquote:Op maandag 9 februari 2015 22:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me een beetje denken aan fr12.nl reacties maar het zijn Ajacieden i.p.v. Feyenoorders.
Zit die site vol van . wannabe hooligans en types die boilesen geweldig vindenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat meer ergernisopwekkend
Dat soort mensen
Zijn geestelijk beperkte mensen . Vinden het helemaal geweldig als je ophemelt en kraken je af als je wat kritiek uitquote:Op maandag 9 februari 2015 22:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me een beetje denken aan fr12.nl reacties maar het zijn Ajacieden i.p.v. Feyenoorders.
Allemaal RensAjacied types die vooral heel """""stoer"""" willen doenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit die site vol van . wannabe hooligans en types die boilesen geweldig vinden
Als je wat zegt over rellen van vak 410 dan krijg je dit vaak als reactie :''maar jij bent er niet bij geweest '' en ''is de schuld van de politie''quote:Op maandag 9 februari 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Allemaal RensAjacied types die vooral heel """""stoer"""" willen doen
Gekkenhuis , of je bent stiekem voor AFC of Roda JCquote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je Boilesen geweldig vindt kijk je toch ook geen wedstrijden ofwel
WIJ ZIJN ECHTE SUPPORTERS OMDAT WIJ IN HET STADION ZIJNquote:Op maandag 9 februari 2015 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je wat zegt over rellen van vak 410 dan krijg je dit vaak als reactie :''maar jij bent er niet bij geweest '' en ''is de schuld van de politie''
Zag zelfs een reactie waarin iemand opriep om de successupporters te verwijderen . dus types die een beetje kritiek hebben en veel geld betalen om Ajax goed te zien voetballenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
WIJ ZIJN ECHTE SUPPORTERS OMDAT WIJ IN HET STADION ZIJN
Maar ondertussen niks van de wedstrijd zien omdat je alleen maar met je rug er naartoe staat. Ja dan vind je Boilesen geweldig ja.
Ja want we moeten Ajax maar de hele tijd geweldig vinden.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zag zelfs een reactie waarin iemand opriep om de successupporters te verwijderen . dus types die een beetje kritiek hebben en veel geld betalen om Ajax goed te zien voetballen
heel eng
Dat hoort ook bij Amsterdam , dat zeiken .quote:Op maandag 9 februari 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want we moeten Ajax maar de hele tijd geweldig vinden.
Dat doen ze maar bij Feyenoord. Kritisch zijn hoort bij Ajax. Dat houdt de boel scherp
j0rdiii fapt op dit beleid en vindt dat de Boer en Overmars het geweldig doen bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hoort ook bij Amsterdam , dat zeiken .
Maar dat zijn vaak types die niks beters gewend zijn . Praten ook gerust aankopen als Zimling , Hoorn etc recht . Want ja ''Dat is het beleid he''
quote:
Uit Feyenoord-kamp hoor ik altijd dat de Ajax supporters hun spelers uitfluiten en dat doen ze bij Feyenoord NOOIT en blijven ze er altijd achter staan.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Bij Feyenoord is het al meer dan tien jaar kut en dat vindt iedereen.
Die idioot neem ik niet meer serieus . zijn enige argument :''ja wel 4 keer kampioen ''quote:Op maandag 9 februari 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
j0rdiii fapt op dit beleid en vindt dat de Boer en Overmars het geweldig doen bijvoorbeeld
Terwijl de selectie elk jaar minder wordt met dit jaar als dieptepunt
Eigen spelers uitfluiten vind ik nogal triest.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uit Feyenoord-kamp hoor ik altijd dat de Ajax supporters hun spelers uitfluiten en dat doen ze bij Feyenoord NOOIT en blijven ze er altijd achter staan.
Terwijl je als supporter best kritiek mag hebben als je oogaids voorgeschoteld krijgt.
4x met een laag puntenaantal en voetbal wat steeds slechter werd. Alleen in 2012 in die winnende reeks was het echt goed voetbal. En jaar erna toen we bij PSV wonnen ook prima.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die idioot neem ik niet meer serieus . zijn enige argument :''ja wel 4 keer kampioen ''
Ja en als een andere topclub opeens gaat presteren zoals het moet dan komt het wel pijnlijk naar boven dat Ajax de kampioen van de armoede was
Oneens. Als die slecht presteren mogen ze dat best weten. Worden ze mentaal ook sterker van door zich terug te vechten, zie Blind.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Eigen spelers uitfluiten vind ik nogal triest.
Beste selectie in jaren . man man man manquote:Op maandag 9 februari 2015 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
4x met een laag puntenaantal en voetbal wat steeds slechter werd. Alleen in 2012 in die winnende reeks was het echt goed voetbal. En jaar erna toen we bij PSV wonnen ook prima.
Vorig jaar was het al heel erg kut maar liep PSV te falen en voor de rest geen concurrentie
Er zit opzich best talent bij Ajax hoor, daar niet van. Maar omdat ze nu zonder enige ervaring (alleen een paar met wat Eredivisie-ervaring die nog moeite hebben om het niveau te halen) spelen is het veel te wisselvallig en nu gewoon erg slecht.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste selectie in jaren . man man man man
Dat noem ik geen beleid meer maar gokken en het beste ervan hopen
talent wel ja dat inderdaad omringd wordt door Viergever en Moisander bijvoorbeeld. Daar luister je gewoon niet naar , nee daar ga je je gewoon aan ergerenquote:Op maandag 9 februari 2015 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit opzich best talent bij Ajax hoor, daar niet van. Maar omdat ze nu zonder enige ervaring (alleen een paar met wat Eredivisie-ervaring die nog moeite hebben om het niveau te halen) spelen is het veel te wisselvallig en nu gewoon erg slecht.
Zijn de Ajaxsupportertjes nu ook woedend op mijquote:Op maandag 9 februari 2015 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
Jasper Cillessen wordt ook met de wedstrijd een verschrikkelijk irritant mannetje. Bij ieder tikje gaat meneer liggen te kermen van de pijn. En wil die arme Plet (ondanks dat hij niets had gedaan), excuses aanbieden gaat diezelfde Cillessen een beetje theater maken dat hij dat niet aanvaard.
Laat meneertje Cillessen eens normaal doen. Ben benieuwd hoe hij zich gedraagt als hij weer een nobody is tussen de Nederlands elftalspelers. Aan het einde van de training trekken Robben en Sneijder ook keepershandschoenen aan. Wedstrijdje penalty's tegenhouden. Van de 20 pakt Robben er 4, Sneijder 2 en Jasper Cillessen ... ... ... 0. Als Sneijder hem troostend op zijn schouder klopt, gaat Cillessen naar de grond: ''Hij slaat me gewoon neer'', brult Cillessen.
Geen enkele Oranje speler reageert, ze laten Jasper Cillessen gewoon liggen.
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 00:24 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Zijn de Ajaxsupportertjes nu ook woedend op mij
René heeft hem weer in z'n 5e versnellingquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:22 schreef Sjappel het volgende:
Je merkt wel dat René middelen gebruikt, jammer en ben benieuwd of hij dit lang kan volhouden
Ik vind het altijd zo'n standaard verhaal wat ze ophangen over iemand die wel écht een functie bekleed. Dat standaard zinnetje met 'Maar hij moet niet gaan geloven in zichzelf'. Nooit begrepen; dus je moet maar wat aanklooien, god zegene de greep?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 03:03 schreef Downwards het volgende:
Mooie show.
Kan niet wachten tot Willem Kieft weer te gast is. Zelden zo genoten van VI als in onderstaande minuut:
Zoveel waarheid, prachtig cynisme en een gelaatsuitdrukking die het volledig ondersteunt.
Dat heeft niet zozeer betrekking op het geloof van iemand in zichzelf, maar meer op het enorm opblazen van vrij basale en voor de hand liggende bezigheden en alles het liefst zo interessant mogelijk willen verpakken voor de buitenwacht.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n standaard verhaal wat ze ophangen over iemand die wel écht een functie bekleed. Dat standaard zinnetje met 'Maar hij moet niet gaan geloven in zichzelf'. Nooit begrepen; dus je moet maar wat aanklooien, god zegene de greep?
quote:‘Als de klim niet té spectaculair is, dan is dit een mooi plan. Een berg beklimmen, dat is presteren. Past goed bij mijn verleden en huidige situatie bij PSV. Wat beslist of je het gaat halen? De start? Wat is het moeilijkste gedeelte? Het middenstuk? Of het laatste stuk naar de top? En kun je tegenslag overwinnen?’
Gijp zegt toch alleen maar iets wat klopt. Courtois is meevoetballend erg matig. Meer zegt hij niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:36 schreef borisz het volgende:
Gijpie heeft het Belgische nieuws weer gehaald
http://www.hln.be/hln/nl/(...)r-geen-kut-van.dhtml
Hoe maak je MP4's ?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:11 schreef Oliver23 het volgende:
EmPeeViertje:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)a65-b22835251230.mp4
1 2 3 | 100%[====================================>] 2,461,838,226 3.89M/s in 12m 14s 2015-02-10 19:07:34 (3.20 MB/s) - `a051f086-c0eb-3081-9a65-b22835251230.mp4' saved [2461838226/2461838226] |
Tijd voor alweer een VI meet.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:18 schreef Arn0 het volgende:
https://rtlid.rtl.nl/form/rtl7_vi_opgeven_2015
Het formulier was al een tijdje verdwenen geloof ik (en stond op de site van het blad), maar je kan je terug opgeven om een reguliere uitzending bij te wonen.
Edit: Aha, als je je registreert (wat moet) krijg je een mailtje dat begint met "Beste Lezer,", de eerste stap richting hun eigen voetbalnieuwsplatform dus.
Jan Boskamp!quote:
Op tv krijg je vaak wel een vertekend beeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan groter is
uhh nee hansie hansie & bossie daarna schelvisgod en dan kieftquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:46 schreef Downwards het volgende:
Jan Boskamp, toffe gast man. Na Willem Kieft de beste die je kunt hebben.
Kieft, eenzame hoogte.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
uhh nee hansie hansie & bossie daarna schelvisgod en dan kieft
Ik snap niet dat Gijp niet mogen. Laat gaan joh!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:38 schreef Smoofie het volgende:
Gijp kan beter stoppen. Leukste was toen hij er niet meer was.
Bonbons gekocht en zelf allemaal opgevreten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:25 schreef Evertjan het volgende:
zou Johan Boskamp nog wat doen aan Valentijnsdag?
Gewoon af en toe om het af te leren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef Mani89 het volgende:
Gijp zou nooit zijn eigen vrouw afranselen.
corrigerende tikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon af en toe om het af te leren.
Ik was gister trouwens bij het Tennistoernooitje in Ahoy met wat maten, goedkope kaartjes voor een dag + rondleidinkje en lezinkjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan praat altijd Emile na.
Het wordt tijd dat Emilio weer eens aanschuift in zijn Italiatrui.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan praat altijd Emile na.
Wow, dit moet een fantastische dag zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik was gister trouwens bij het Tennistoernooitje in Ahoy met wat maten, goedkope kaartjes voor een dag + rondleidinkje en lezinkjes.
Komen daar binnen, zien we meteen op het scherm een geweldige presentator de spelers aankondigen. Niemand anders dan: Edward van Cuilenborg! Nou het broekje ging spontaan uit, dat kun je begrijpen.
Later nog een beetje een ABN Amro idioot aangepakt tijdens lezing toen hij ajax ging bewieroken, ja dat doen we niet op 5 mins van De Kuip, allez zeg. De Cuil met mooi interviews in het Engels, genieten hoor.
Die mensen van dat toernooi hebben natuurlijk zijn website bezocht en hebben hem spontaan geboekt. Heb je foto's, een handtekening?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik was gister trouwens bij het Tennistoernooitje in Ahoy met wat maten, goedkope kaartjes voor een dag + rondleidinkje en lezinkjes.
Komen daar binnen, zien we meteen op het scherm een geweldige presentator de spelers aankondigen. Niemand anders dan: Edward van Cuilenborg! Nou het broekje ging spontaan uit, dat kun je begrijpen.
Later nog een beetje een ABN Amro idioot aangepakt tijdens lezing toen hij ajax ging bewieroken, ja dat doen we niet op 5 mins van De Kuip, allez zeg. De Cuil met mooi interviews in het Engels, genieten hoor.
Burgos ookquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Boskamp die op je gaat zitten.
Jazeker, hopelijk doet Evert dan nog commentaar, die dekselse Dirk Kuyt, vissersjongen uit Katwijk who-o-o, goeie genade.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:38 schreef Mani89 het volgende:
Zouden Vilhena en Boëtius onder de indruk zijn van zijn demagogische teksten?
Op de deklat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker, hopelijk doet Evert dan nog commentaar, die dekselse Dirk Kuyt, vissersjongen uit Katwijk who-o-o, goeie genade.
Escortje bellen misschien?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef Slobeend het volgende:
Stuur Rene even een paar weken met vakantie.
Dat zou niet verkeerd zijn!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Escortje bellen misschien?
Wat een ranzige viespeuken dan als je nagaat dat ze dood is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over hoe je moeder aan stukken wordt gescheurd door een elftal hitsige mannen.
Dat was de extra klasse van De Boer en het falen van de concurrentie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:45 schreef Evertjan het volgende:
4 keer kampioen worden en dan nog afvragen of je er sportief op vooruit bent gegaan
Ajax is inderdaad een bedrijf waar het kapitaal niet op het veld staat iddquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
116 miljoen in de plus zou ik niet niks noemen
Sportief niks opgeschoten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien makenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Tja jij wordt blij van Zimling en Viergeverquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:48 schreef Evertjan het volgende:
ik voel een anti-Ajax sfeertje in dit topic
nee maar het gaat mij wat te ver om gelijk de hele club op te heffen omdat ze een minder jaar hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja jij wordt blij van Zimling en Viergever
maar maar Cruijffquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jezus Johan doet toch niet zo aangevallen over Cruijff man. Zo irritant dit.
Johan trollen over Cruijff is altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jezus Johan doet toch niet zo aangevallen over Cruijff man. Zo irritant dit.
Ze presteren normaal , maar nu presteert een topclub zoals PSV gewoon normaal qua puntenaantal . Maar het wordt wel ieder jaar minderquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar het gaat mij wat te ver om gelijk de hele club op te heffen omdat ze een minder jaar hebben
Voetbal draait om kracht, gedrevenheid en level uppen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef Pascalus het volgende:
het wordt weer voetbalinhoudelijk, ik volg het niet meer
Er wordt wel structureel ontzettend saai gevoetbald. Echt al jaren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar het gaat mij wat te ver om gelijk de hele club op te heffen omdat ze een minder jaar hebben
en of je betere gear hebt dan je tegenstanderquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voetbal draait om kracht, gedrevenheid en level uppen.
Denk dat Cruijff er stiekem van walgtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er wordt wel structureel ontzettend saai gevoetbald. Echt al jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |