Die binnenkort niet meer openbaar is volgens Cynthia.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cynthia is al jaren een begrip op FOK!, dus dan mag het
Komt overigens van haar openbare ''moddeling''page
Ik lees zo nu en dan bij op haar pagina maar dit is me een beetje teveel moeitequote:Zie veel nieuwe likes komen. Bedankt maar helaas moet ik mede delen dat deze pagina weg gaat binnenkort en er een geheime groep voor in de plaats is gekomen!
Eerst informatie over geheime groep: De geheime groep is nu al een paar dagen online en ik ben verlopig van plan om hem op geheim te houden.
Dat betekend dus dat je de groep niet kan vinden en dat je dus moet worden uit genodigd voor deze groep.
Er is een mogelijkheid om een verzoek te doen via een pb op mijn prive account hier op Facebook.
Daar kan je een verzoek doen of je lid mag worden van deze groep!
LET OP: EEN VERZOEK OM LID TE WORDEN VAN DE GROEP GA IK ALLEEN BEKIJKEN ALS JE ME ECHT EEN PRIVE BERICHT STUURT OP MIJN PRIVE ACCOUNT!
DUS ALS JE ONDER HET BERICHT EEN VERZOEK STUURT MET DE VRAAG OF JE LID MAG WORDEN DAAR WORD NIET NAAR GEKEKEN EN OOK NIET ALS JE VIA DEZE PAGINA EEN PRIVE BERICHT STUURT.
IK KIJK ALLEEN NAAR HET VERZOEK ALS JE ME DUS VIA MIJN PRIVE ACCOUNT EEN BERICHT STUREN!
VIA PRIVE BERICHT ZAL VERDER INFORMATIE KOMEN NAAR DIE PERSOON ZELF WAT JE MOET DOEN OM LID TE KUNNEN WORDEN.
EN DAAR ZAL IK OOK EVENTUEEL EEN AFWEZING MELDEN EN EVENTUEEL MET REDEN WAAROM!
Ik las het ja. Gaat niet gebeuren, ze kan niet zonder haar aandacht. Positief of negatief, 't mens leeft er van.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die binnenkort niet meer openbaar is volgens Cynthia.
[..]
Ik lees zo nu en dan bij op haar pagina maar dit is me een beetje teveel moeite
Ja preciesquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik las het ja. Gaat niet gebeuren, ze kan niet zonder haar aandacht. Positief of negatief, 't mens leeft er van.
Ze heeft een zelfvertrouwen/inzicht waar je U tegen zegt
Ze is eigenlijk een beetje een zanger Rinus. Sarcasme begrijpt ze ook voor geen meter. Ze denkt oprecht dat ze een prachtige vrouw is met een flinke carrière.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja preciesmaar hey, wel een eigen beauty/god-blog. Dat dan weer wel. Met filmreviews. 'Dit vond ik een goede film.'
Dankjewel!quote:
Ken je zanger Bas al, das er ook eentje die je aan dit rijtje mag toevoegenquote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze is eigenlijk een beetje een zanger Rinus. Sarcasme begrijpt ze ook voor geen meter. Ze denkt oprecht dat ze een prachtige vrouw is met een flinke carrière.
Het is eigenlijk best sneu.. Sinds ze in de Here is is ze ook verdriedubbeld trouwens.
Fail. Als je Parkison hebt duurt het al minstens 13 seconden om je vinger uberhaupt op LIKE te manoeuvreren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:54 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen 13 seconden ookIk heb alle respect voor mijn gehandicapte medemens, maar dan moeten ze niet zo gaan drammen
Hoe dommer mensen zijn, hoe meer ze overtuigd zijn van hun eigen gelijk. En zo ook hun eigen succes.quote:Op woensdag 11 februari 2015 19:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Ze denkt oprecht dat ze een prachtige vrouw is met een flinke carrière.
Priveciequote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:36 schreef Ireth het volgende:
Linda snapt het niet helemaal meer... Gepost in "Vraag en aanbod dieren 030"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:46 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam ik laatst tegen, bij elke pst van hem ontstaat er zo'n discussie
Dat deed die Tim van het programma 'Mijn 5000 vrienden'.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
Je mag zelf bepalen wat-waardiger is: de pittige huisvrouwen die dit gemaakt hebben of de mensen die dit opvolgen.
[ afbeelding ]
quote:Mijn 5000 vrienden
Tim Hofman zoekt zijn digitale vrienden op in de analoge wereld en probeert er zoveel mogelijk te leren kennen. Vrolijke roadtrip waarin we het echte leven achter al onze facebookposts leren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |