Op het begin deed ISIS niets meer dan dorpjes bezet houden. Wel in context denkenquote:Op maandag 9 februari 2015 21:35 schreef reza1 het volgende:
[..]
Inderdaad.
ISIL suspect: MİT helped us smuggle arms to radical groups in Syria
[..]
Zei die nou "Assad hu akhbar" ?quote:Op maandag 9 februari 2015 22:22 schreef reza1 het volgende:
De SyAF bombardeert terroristen in Al Harah
Ja bij Assad-bombardementen komen altijd alleen maar 'civilians' om.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
heads will roll!twitter:markito0171 twitterde op maandag 09-02-2015 om 22:00:01#Syria #Daraa New #Assad-reinforce-convoy spotted towards Deir al-Bakht -coming from 9th Divison base in #Sanamein http://t.co/jIVYWjHNVc reageer retweet
twitter:archicivilians twitterde op maandag 09-02-2015 om 22:00:46Activists: +120 civilians killed today in the Regime airstrikes & BarrelBomb attacks on #Douma near #Damascus.#Syria http://t.co/iQ91FmZMz6 reageer retweet
Ooit van barrelbombs enz gehoord? Ze zijn zo onprecies, dat er grotendeels burgerslachtoffers vallen. Zie VN rapport.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja bij Assad-bombardementen komen altijd alleen maar 'civilians' om.
Toeristen wel, terroristen niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Toeristen mochten niet eens normaal videos maken, en dan zeg jij dat er vrijheid was???
Nope, toeristen met een andere politieke mening werden ook gemartelt. Dat jij iedereen terrorist noemt slaat nergens op.quote:
Ik ben er zelf geweest en ik heb grfilmd in Damascus. Geloof je nou serieus dat in een miljoenenstad zoals Damascus of Aleppo niemand ooit filmtquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, toeristen met een andere politieke mening werden ook gemartelt. Dat jij iedereen terrorist noemt slaat nergens op.
Als siitische moslim mag het best, als atheist is het toch andere koekquote:Op dinsdag 10 februari 2015 08:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben er zelf geweest en ik heb grfilmd in Damascus. Geloof je nou serieus dat in een miljoenenstad zoals Damascus of Aleppo niemand ooit filmt
Zolang je niet langs alle militaire installaties en Baath partij bureaus gaat met je GoPro is er niks aan de hand.
Ja natuurlijk vuurvlieg. Ze vragen aan iedereen met een camera waar hij in gelooft. Nee.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als siitische moslim mag het best, als atheist is het toch andere koek
Het ligt dichter bij noord korea dan zwitserland en dan heb ik het niet over de geografische ligging.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vuurvlieg. Ze vragen aan iedereen met een camera waar hij in gelooft. Nee.
Je mag best filmen, wel normaal doen. Het is geen Noord-Korea, maar ook geen Zwitserland. Als je problemen zoekt krijg je ze daar ook.
Hoe kunnen mensen hem nog geloven nadat hij zegt geen barrelbombs te gebruiken?quote:
Syri: Sjiitische theocratie bij uitstek lolquote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vuurvlieg. Ze vragen aan iedereen met een camera waar hij in gelooft. Nee.
Je mag best filmen, wel normaal doen. Het is geen Noord-Korea, maar ook geen Zwitserland. Als je problemen zoekt krijg je ze daar ook.
Geen dictators en geen andere vorm van extremisme. Daarom ben ik voor de FSA die samenwerkt met de koerden. Daar zijn de algemene richtlijnen wel menselijk, afgezien van de oorlogsmisdadigers die er nog tussen zitten uiteraard.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:24 schreef IPA35 het volgende:
Iedereen die geen graven aanbidt kop d'raf. Of niet Vuurvlieg?
twitter:AP twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 13:17:33MORE: UAE state news agency says the Emirati F-16s carried out the strikes from Jordan on Islamic State militants: http://t.co/QqyJ174bHC reageer retweet
Het probleem met de FSA is naast de zwakke organisatie, zwakke coalitie en zwakke autoriteit dat er FSA groeperingen zijn met veel macht die hun eigen agenda nastreven. Veel FSA groeperingen willen ook het liefst 'de koerden' 'bevrijden' van hun 'seculiere onderdrukkers'. Vind je dat wenselijk?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 12:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geen dictators en geen andere vorm van extremisme. Daarom ben ik voor de FSA die samenwerkt met de koerden. Daar zijn de algemene richtlijnen wel menselijk, afgezien van de oorlogsmisdadigers die er nog tussen zitten uiteraard.
Uiteraard is lang nog niet alles perfect. Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:23 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Het probleem met de FSA is naast de zwakke organisatie, zwakke coalitie en zwakke autoriteit dat er FSA groeperingen zijn met veel macht die hun eigen agenda nastreven. Veel FSA groeperingen willen ook het liefst 'de koerden' 'bevrijden' van hun 'seculiere onderdrukkers'. Vind je dat wenselijk?
quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De dictatorliefde stroomt er weer eens vanaf..
Ik ben met een athest voor de oorlog in Syri geweest en hij werd niet opgepakt toen hij filmde.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als siitische moslim mag het best, als atheist is het toch andere koek
twitter:archicivilians twitterde op maandag 09-02-2015 om 14:42:49VIDEO: Rebels (#FSA) attacking the Regime tanks in the outskirts of #KafrShams town in NW-#Daraa Prov.#Syria https://t.co/C2Bjy1TZy7 reageer retweet
De moorden op minderheden al weer vergeten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 07:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Op het begin deed ISIS niets meer dan dorpjes bezet houden. Wel in context denken
Niet iedereen wordt opgepakt. Als je pech hebt, heb je daar goed pech.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:39 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ik ben met een athest voor de oorlog in Syri geweest en hij werd niet opgepakt toen hij filmde.
De tanks verdwijnen daar aan de lopende bandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:40 schreef Atak het volgende:
FSA schakkelt nog een tank van de Assadisten uit.twitter:archicivilians twitterde op maandag 09-02-2015 om 14:42:49VIDEO: Rebels (#FSA) attacking the Regime tanks in the outskirts of #KafrShams town in NW-#Daraa Prov.#Syria https://t.co/C2Bjy1TZy7 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |