quote:
Ik wil dat guro een langzame, pijnlijke dood sterft.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mag loli-harem een pijnlijke dood sterven dank u
Ik denk dat Black Bullet wel een goede anime voor je is.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mag loli-harem een pijnlijke dood sterven dank u
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 18:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik denk dat Black Bullet wel een goede anime voor je is.
[ afbeelding ]
Ik snap hem.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 14:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wil dat guro een langzame, pijnlijke dood sterft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Bert is wel flink aangekomen ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die manboobs links op de achtergrond![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 23:19 schreef Kyubey het volgende:
Moe~SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Is dat Ryo ku buquote:
Best wel slecht xDquote:
uhu, kennelijk S2.. (ik kan mij niet herinneren dat ik S2 gezien heb....)quote:
Blijft geweldig,.quote:
Hmmm weet niet of ik S2 heb gezien xDquote:Op zaterdag 21 februari 2015 02:10 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu, kennelijk S2.. (ik kan mij niet herinneren dat ik S2 gezien heb....)
ik ben nu bezig met Kamisama no Inai Nichiyoubi
aparte serie.. opzet (telkens min of meer losse verhalen) vind ik niet geweldig
afhankelijk van de serie kan ik mij daar wel aan irriteren ja.. bij deze niet zo..quote:Op zaterdag 21 februari 2015 19:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Hmmm weet niet of ik S2 heb gezien xD
Dat soort series zijn suggestief, maar er gebeurd nooit wat in wat behoorlijk irritant is.
Mee eens, er ligt aan het einde nog een groot gat waar nog prima een serie mee gevuld zou kunnen worden denk ik..quote:Ik heb Hyouka eergisteren nog gekeken, erg mooie animatie.
Alleen jammer dat het verhaal voor mijn gevoel abrupt eindigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |