Hoezo, die krijgen toch gewoon betaald?quote:Op maandag 9 februari 2015 18:06 schreef bamibij het volgende:
![]()
+1
De werknemers van die spook plus zullen zich ook wel goed belazerd voelen
Het is wel eerder voorgekomen, ik ken in ieder geval situaties met AH en Aldi. De NMa kan een uitspraak doen over een dergelijke situatie.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:39 schreef Domnivoor het volgende:
Welke juridische middelen zijn er om deze nepwinkel weg te krijgen? Dat lijkt me geen eenvoudige zaak.
Graag een hele goedkope...quote:Op maandag 9 februari 2015 17:21 schreef Domnivoor het volgende:
"Bijvoorbeeld een hele goedkope zoals Aldi of Lidl. Nu moeten we daarvoor naar Den Dolder."
Zou jij dat niet doen dan? Hij krijgt steun van iedereen m.u.v. Plus., makkelijk verdiend dus.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:44 schreef antfukker het volgende:
Die verhuurder is ook triest. Zal wel meer huur kunnen vangen, en wil daarom van het contract af
Daar heeft de gemeente (gelukkig) geen invloed op. Op bijna ieder wat groter winkelcentrum zitten 2 supermarkten, dat zorgt voor concurrentie.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:40 schreef tjoptjop het volgende:
Probleem is niet de Plus, maar de gemeente die blijkbaar maar op 2 locaties een supermarkt toestaat. Dan moet je niet vreemd opkijken dat je dit soort excessen krijgt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 06:26 schreef iamcj het volgende:
[..]
Daar heeft de gemeente (gelukkig) geen invloed op. Op bijna ieder wat groter winkelcentrum zitten 2 supermarkten, dat zorgt voor concurrentie.
Dit lijkt me een gevolg van een wedstrijdje verplassen tussen de ondernemer en de verhuurder.
Dat lijkt me toch echt een bestemmingsplan kwestie, en dus gemeentelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:16 schreef Domnivoor het volgende:
Alleen deze locatie en de nieuwe PLUS vestiging, hebben namelijk een supermarktbestemming in Soesterberg.
Ik had je post niet goed gelezen, ik ben het met je eens. Concurrentie zou het aantal supermarkten moeten bepalen, niet de gemeente.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me toch echt een bestemmingsplan kwestie, en dus gemeentelijk.
quote:Op maandag 9 februari 2015 18:06 schreef bamibij het volgende:
![]()
+1
De werknemers van die spook plus zullen zich ook wel goed belazerd voelen
Waarschijnlijk hebben die werknemers alle tijd van de wereld en is het een beetje betaald rondhangen en buurten met af en toe wat werk er tussendoor. Geen idee of ze het werk rouleren met de 'echte' Plus. Als dat wel het geval is zou het zelfs wel eens als een welkome afwisseling ervaren kunnen worden tov het gejakker en gejaag. Is dat niet het geval dan kan ik me voorstellen dat je er na een tijdje wel een beetje gaar van wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoezo, die krijgen toch gewoon betaald?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |