SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Jup.. Die DAF klopt ook. Die heeft de z'n kinderen zo 'origineel' genoemdquote:Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Vraagje over de lijst in de OP; is er echt een FOK!kindje wat Falco Amadeus Jeanny heet?
Ik vind Frodo Peregrin Meriadoc opvallenderquote:Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Vraagje over de lijst in de OP; is er echt een FOK!kindje wat Falco Amadeus Jeanny heet?
Van dezelfde ouders ook. Misschien kunnen we een linkje in de op zetten naar de post waarin de vader die namen komt vertellen, elke X topics komt dit weer voorbijquote:
Ik geloof het niet. Dit is een trollquote:Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Die DAF vind ik niet zo vreemd, of is dat ook een verwijzing naar het een of ander?quote:Op maandag 9 februari 2015 17:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jup.. Die DAF klopt ook. Die heeft de z'n kinderen zo 'origineel' genoemd
wel als je bedenkt dat dr vader een DAF liefhebber isquote:Op maandag 9 februari 2015 18:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die DAF vind ik niet zo vreemd, of is dat ook een verwijzing naar het een of ander?
-Edit- In de auto dus![]()
Zo was Mercedes hier ook een serieuze optie als tweede naam voor een meisje
Het zijn bijzondere namen jaquote:Op maandag 9 februari 2015 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel als je bedenkt dat dr vader een DAF liefhebber is
maar die is er genadiger af gekomen dan dr broers, dat wel
Weet hij dan al meer dan 10 jaar vol te houden met meerdere baby'squote:Op maandag 9 februari 2015 18:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Dit is een troll
Arme Daphne, die hoort er niet bij met alle andere Fjes...quote:Op maandag 9 februari 2015 18:35 schreef Moppert het volgende:
Daphne Annick Frédérique
Frodo Peregrin Meriadoc
Falco Amadeus Jeanny
En
Felícia Justine Victorine.
Françoise Madeleine Hilde
Gelukkig had de nieuwe vriendin iets betere smaak.. maar dit zijn de namen idd van 1 gezin
Als ik haar was zou ik alsnog voor de Frederique gaanquote:Op maandag 9 februari 2015 18:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Arme Daphne, die hoort er niet bij met alle andere Fjes...
Vanwege de geboortemaand? Welke religie en hoe werkt dat? Interessant.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:27 schreef vencodark het volgende:
Wij hebben een ACES.![]()
Mochten we een tweede krijgen en het is weer een jongetje dan is opnieuw 4 namen bedenken wel moeilijk. Al is de laatste naam vanwege religieuze redenen afhankelijk van de geboortemaand.
Hindoeïsme.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:27 schreef LuDann het volgende:
[..]
Vanwege de geboortemaand? Welke religie en hoe werkt dat? Interessant.
Wat tof! Ik wil eigenlijk wel weten wat de optie is voor de maand augustus nu.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hindoeïsme.![]()
Hoe dat werkt...mijn man is Hindoestaans en zijn oom is een hindoestaanse priester. Geloof dat het zo was dat toen Aiden geboren was, in april, de priester een naam of beginletters weet/noemt die bij die maand horen.
Dus Aiden's naam 'mocht' beginnen met een S, of Sh. Die oom zei dat Shankar of optie 2 het beste is. Weet die optie 2 niet meer.![]()
Anyway, wij kozen voor Shankar. Dus dat is zijn Hindoestaanse naam.
http://www.scholieren.com/ajax/download/bijlage/2330quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wat tof! Ik wil eigenlijk wel weten wat de optie is voor de maand augustus nu.
Ga ik eens op googlen.
Dank je. Ingewikkelde regels hoor!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
http://www.scholieren.com/ajax/download/bijlage/2330
Hier staat er een stukje over.
Misschien compenserend Dafff noemen?quote:Op maandag 9 februari 2015 18:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Arme Daphne, die hoort er niet bij met alle andere Fjes...
Zal zoiets als Máxima zijn.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:26 schreef Moppert het volgende:
ik vind de í ipv i in Felícia ook wel erg apart
In het Spaans valt de klemtoon standaard op de voorlaatste lettergreep, dus zonder het accent heet ze MaXIEma in plaats van MAXiema. Gezien haar herkomst snap ik het accent wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:23 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Misschien compenserend Dafff noemen?
[..]
Zal zoiets als Máxima zijn.
er staat nergens dat ik een aparte naam wil... het mag een aparte naam zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind het vaak zo typisch, mensen die een 'aparte' naam willen, dat je dan een superpopulaire naam neemt en daar dan een letter aan toevoegt: want dat komt niet veel voor
Dat is een beetje mijn idee over sofien, vind het ook niet lekker klinken
Ik ken een S.oufian, dat is echt zo'n leuk jochquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:29 schreef mousemicky het volgende:
Hoe spreek je de tweede naam uit? Sofie met een n erachter? Niet mijn ding....
Ik ken de varaint Soufian, maar dat is een Marokkaanse jongensnaam...
Irisquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef Fuente het volgende:
Zijn er nog mensen die zin hebben om leuke meidennamen te verzinnen?
Passend bij Sara en Merel, hoeft niet perse 2 lettergrepen te hebben
Lottequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef Fuente het volgende:
Noorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef Fuente het volgende:
Ik vond het ook op Sou.fian lijken. Eén van de grootste kleine criminelen alhier heet zo, dus mijn associatie is anders dan de jouwe.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ken een S.oufian, dat is echt zo'n leuk joch![]()
Lonnekequote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef Fuente het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:56 schreef Stippelrientje het volgende:
Oh en geboorte sticker gespot van de week "Duuk"
Nou zag de sticker er heel stoer uitDus ik vind de naam op het raam leuk, maar hier op mijn scherm weer niet
L's beste vriendje heet zo. Ik vind m cool. ♡ En zn naam ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ik teveel aan Duke denkquote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:36 schreef -Spring het volgende:
[..]
L's beste vriendje heet zo. Ik vind m cool. ♡ En zn naam ook.
Jup, kwam ik op facebook tegen.. ik kon alleen nog maar huillachenquote:
Hm, hebben we dezelfde?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:56 schreef Lijnloos het volgende:
Duuk of Duco is voor mij wel een bekende naam. Vind het ook wel een leuke naam.
Yennick? Dus...
Ik geloof dat we voorlopig DE naam hebben
Wij hebben toch niet dezelfde?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:48 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wie weet.... Tis er wel een van uit jouw regio weer
Nou ben ik wel heel benieuwd wat jij denkt dat wij hebbenquote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:02 schreef McLaura het volgende:
Ik heb een idee, maar dat is niet dezelfde (mijne is niet van hiero). En als het is welke ik denk dat het is, is het een perfecte match met je oudste!
Het zou maar zo kunnen....quote:
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:22 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Nou ben ik wel heel benieuwd wat jij denkt dat wij hebben
[..]
Het zou maar zo kunnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |