abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149519256
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik hou van jou. Zullen we trouwen?
graag. Ik kan niet kiezen tussen 2 trouwjurk dus 2 trouwen lijkt me ideaal :P
bigamie O+ kunnen wel meteen een serie op TLC
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 9 februari 2015 @ 20:21:14 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149519287
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Oké, maar moet je dan echt zo hard reageren? Je zegt het zelf, het is haar recht. En misschien blijft ze dan wel terugkomen en leert ze nog wat meer hier.

Ze heeft trouwens al meerdere tips aangenomen en gezegd dat ze er wat mee gaat doen. Ik zie persoonlijk niet alleen excusen.
Zo hard reageer ik IMHO niet. En ik had al aangegeven er klaar mee te zijn :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 9 februari 2015 @ 20:21:42 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149519308
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

graag. Ik kan niet kiezen tussen 2 trouwjurk dus 2 trouwen lijkt me ideaal :P
bigamie O+ kunnen wel meteen een serie op TLC
Lekker cashen O+
pi_149519329
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef Myooze het volgende:

[..]

Ik vind sommige van jullie anders ook wel irritant.
good for you

Je vraagt je af waarom mensen op een bepaalde manier op je reageren. Dat was mijn uitleg. Geen aanval of 'je moet het anders doen! Nu!'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 9 februari 2015 @ 20:22:34 #80
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149519336
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:16 schreef Artoo het volgende:

[..]

In principe is afvallen niet meer dan meer calorieën verbruiken dan dat je consumeert. Door een caloriedeficit te creëren gaat je lichaam vet en spieren aanspreken om de energie uit te halen en daardoor val je af. Echter, wanneer je goed af wilt vallen, moet je er voor zorgen dat je je lichaam ook goed voedt. Dat houdt dus in dat, als je het goed wilt doen, je het voedt met een weloverwogen verhouding aan macro's en zo veel mogelijk onbewerkte producten. Dat is ook op de lange termijn gewoon het beste idee. Dat is namelijk niet een "dieet" maar een way of life. En dat is - lijkt mij - waar je uiteindelijk naartoe wilt. Het stelselmatig goed verzorgen van je lichaam. Dan komt het gewichtsverlies er gratis bij :)
Mijn macro's zijn in ieder geval wel in orde :) Een dieet is ook nooit mijn bedoeling geweest. Ik weet hoe ineffectief en ongezond dat is. Dat met die onbewerkte producten lukt me idd nog niet altijd, maar daar ga ik aan werken. Maar het is gewoon; ik kwam hier, en postte een lijstje met een paar bewerkte producten en er werd meteen gedaan alsof het super slecht was en ik er niet mee zou afvallen, terwijl ik al heel lang op internet kijk voor inspiratie enzo en daar super vaak wordt gezegd dat je over het algemeen redelijk gezond moet eten, en niet alleen maar clean en supergezond of anders val je niet af. Dat vond ik gewoon nogal raar.
When I hear the engine pass
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  maandag 9 februari 2015 @ 20:23:08 #81
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149519361
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Oké, maar moet je dan echt zo hard reageren? Je zegt het zelf, het is haar recht. En misschien blijft ze dan wel terugkomen en leert ze nog wat meer hier.

Ze heeft trouwens al meerdere tips aangenomen en gezegd dat ze er wat mee gaat doen. Ik zie persoonlijk niet alleen excusen.
Dankjewel :)
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  maandag 9 februari 2015 @ 20:23:51 #82
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149519381
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:19 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Mag toch wel hopen suikervrije siroop? Anders is het sowieso een no go.... :+

Ik eet ook m'n bak kwark met 2 eetlepels siroop maar dan wel suikervrije siroop van slimpie. Anders kan ik net zo goed een bak Danio naar binnen werken o|O
Nee dat denk ik niet. Maar is het dan meteen 'debiel ongezond' en val ik niet meer af omdat ik een keer iets met bewerkte suiker eet?
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_149519418
210 gram aan eiwitten gescoord vandaag! *O*
  maandag 9 februari 2015 @ 20:25:40 #84
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149519442
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

good for you

Je vraagt je af waarom mensen op een bepaalde manier op je reageren. Dat was mijn uitleg. Geen aanval of 'je moet het anders doen! Nu!'
En omdat ik 'irritant' ben mogen jullie hard en kortaf op mij reageren?
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_149519443
quote:

[..]

Nee maar is het debiel ongezond dan? Het was gewoon yoghurt met aardbeiensiroop.
Ja, stel je voor dat je normale dingen zou eten. Hier eten we alleen nog maar pure producten, geen toegevoegde suikers en achterlijke hoeveelheden eiwitten.

Ik eet ook gewoon Optimel vla. O+ Als ik eens lekker wil ontbijten bak ik ook een broodje af. :9 En als ik het gezellig vind om ergens een hapje te gaan eten dan stel ik ook geen onmogelijke eisen aan het eten.

Lekker boeiend.
  maandag 9 februari 2015 @ 20:27:31 #86
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149519513
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat je normale dingen zou eten. Hier eten we alleen nog maar pure producten, geen toegevoegde suikers en achterlijke hoeveelheden eiwitten.

Ik eet ook gewoon Optimel vla. O+ Als ik eens lekker wil ontbijten bak ik ook een broodje af. :9 En als ik het gezellig vind om ergens een hapje te gaan eten dan stel ik ook geen onmogelijke eisen aan het eten.

Lekker boeiend.
Ja kijk, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar sommigen hier doen alsof ik gedoemd ben om te mislukken als ik zo eet.
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_149519521
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lekker boeiend.
En ik eet ook wel eens een schaaltje chips of drink ik bier... of allebei tegelijk! Je mag jezelf af en toe best verwennen.

Maar je niet elke dag yoghurt met een schep suiker gaan eten imo.. dat gaat het doel dan wel weer een beetje voorbij :+
  maandag 9 februari 2015 @ 20:28:52 #88
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149519555
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:27 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

En ik eet ook wel eens een schaaltje chips of drink ik bier... of allebei tegelijk! Je mag jezelf af en toe best verwennen.

Maar je niet elke dag yoghurt met een schep suiker gaan eten imo.. dat gaat het doel dan wel weer een beetje voorbij :+
Maar dat doe ik dus ook niet... Misschien wel iets te vaak maar niet elke dag of zo vaak dat ik niet afval.
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
pi_149519561
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:27 schreef Myooze het volgende:

[..]

Ja kijk, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar sommigen hier doen alsof ik gedoemd ben om te mislukken als ik zo eet.
Wat ik al zei, alles met mate.. Pistoletjes met mate, file american met mate, siroop door je yoghurt heen met mate. Dus niet elke dag! :)
  maandag 9 februari 2015 @ 20:34:58 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149519805
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:24 schreef sandertjuh het volgende:
210 gram aan eiwitten gescoord vandaag! *O*
240 hiero _O- beetje over the top :D
  maandag 9 februari 2015 @ 20:35:29 #91
403261 Myooze
kiss my aspergers
pi_149519836
En nu moet ik naar volleybal :W
I'm kissing you wide
The hissing subsides
I'm in luck
  maandag 9 februari 2015 @ 20:38:21 #92
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_149519965
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:13 schreef Myooze het volgende:
Omdat het precies toen ik in dit topic kwam even wat minder ging, en ik geloof dat je niet super perfect hoeft te eten om af te vallen. Als het maar meestal/redelijk gezond is en niet te veel calorieën.
En juist daarin maak ke de verkeerde keuzes. Een vergelijking:

Pistoletje bruin heeft 154 kcal, 30 gram carbs en 0 gram voedingsvezels. Plus de filet americain ca. 75 gram is 120 kcal. Je eet dan dus 428 kcal als maaltijd.

Snee volkoren brood heeft 78 kcal, 14 gram carbs en 2 gram voedingsvezels. Met een normale portie filet americain van 10 gram kom je op een maaltijd die minimaal hetzelfde vult (misschien zelfs wel meer) van 4 boterhammen op 362 kcal.

Je kunt dus twee sneden brood eten ipv 1 pistolet. Net zoveel kcal, maar veel minder carbs en meer voedingsvezels.

Dus met gewoon volkoren brood krijg je dus meer voedingsvezels binnen, veel minder kcal en een gevulder gevoel.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 9 februari 2015 @ 20:38:39 #93
65960 sanger
pi_149519986
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:14 schreef Myooze het volgende:

[..]

Wat jullie niet goed vonden aan mijn eten.
Zie mijn post van net.
  maandag 9 februari 2015 @ 20:39:16 #94
65960 sanger
pi_149520014
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:15 schreef Myooze het volgende:

[..]

Maar dat is het hem nou juist, ik eet ook niet debiel ongezond en toch kreeg ik iedereen hier over me heen.
Voor iemand die wilt afvallen is een pistoletje met dubbel beleg simpelweg een onverstandige keuze, die het afvallen in de weg zit.
  maandag 9 februari 2015 @ 20:40:36 #95
65960 sanger
pi_149520072
quote:

[..]

Nee maar is het debiel ongezond dan? Het was gewoon yoghurt met aardbeiensiroop.
Kijk eens op de verpakking en vergelijk het eens met een zelfgemaakte yoghurtsmoothie.
  maandag 9 februari 2015 @ 20:42:01 #96
65960 sanger
pi_149520139
quote:

[..]

Ik vind sommige van jullie anders ook wel irritant.
We proberen je te helpem met advies, waar je ogenschijnlijk niets mee wilt doen (want excuses) dus proberen wij je ogen te openen. En ja dat kan weleens vervelend en confronterend zijn :Y De meesten hier hebben hetzelfde wel gehad denk ik.,
  maandag 9 februari 2015 @ 20:44:13 #97
65960 sanger
pi_149520246
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:22 schreef Myooze het volgende:

[..]

Mijn macro's zijn in ieder geval wel in orde :) Een dieet is ook nooit mijn bedoeling geweest. Ik weet hoe ineffectief en ongezond dat is. Dat met die onbewerkte producten lukt me idd nog niet altijd, maar daar ga ik aan werken. Maar het is gewoon; ik kwam hier, en postte een lijstje met een paar bewerkte producten en er werd meteen gedaan alsof het super slecht was en ik er niet mee zou afvallen, terwijl ik al heel lang op internet kijk voor inspiratie enzo en daar super vaak wordt gezegd dat je over het algemeen redelijk gezond moet eten, en niet alleen maar clean en supergezond of anders val je niet af. Dat vond ik gewoon nogal raar.
Je kunt ook ongezond eten en afvallen. Het gaat om het energietekort dat je creert.
pi_149520441
Heel wat gemist in twee uurtjes :P
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 9 februari 2015 @ 20:50:17 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_149520544
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:48 schreef CrunchySelf het volgende:
Heel wat gemist in twee uurtjes :P
GA DAN OOK NIET 2u WEG!
  maandag 9 februari 2015 @ 20:55:04 #100
65960 sanger
pi_149520772
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:40 schreef sanger het volgende:

[..]

Kijk eens op de verpakking en vergelijk het eens met een zelfgemaakte yoghurtsmoothie.
Zelf ook effe gedaan. Een Friese Vlag Breaker aardbei is voor 200 ml 198 kcal, 6 gram vet (waarvan 4 gram verzadigd), 26 gram carbs, 24 gram suikers en 6 gram eiwitten.

Als ik zelf een smoothie maak van 200 ml yoghurt, 1 banaan en 1 kiwi bv (lust zelf geen aardbeien namelijk) dan kom ik op 117 kcal, 0,5 gram vet, 44 gram carbs, 22 gram suikers (maar natuurlijke suikers) en 14 gram eiwitten. En dan heb je nog eens ruim 300 ml eindproduct :Y

Dus per 100 ml:
• Minder kcal
• Minder vetten
• Meer koolhydraten (en die geven veel energie dus erg handig)
• Ongeveer net zoveel suikers, maar dan waarschijnlijk veel minder toegevoegde suikers
• Ruim 2x zoveel eiwitten, en die zorgen voor een vol gevoel en houden je verbranding gaande

Oftewel, je neemt een vrijwel gelijkwaardig product wat in nog geen 3 minuten klaar is (misschien zelfs wel sneller dan afrekenen bij de gemiddelde benzinepomp :') ) en dus op alle fronten een betere en gezondere keuze is. Door de grotere hoeveelheid carbs en eiwitten zul je minder snel weer trek krijgen en daardoor over het totaal genomen minder snoepgedrag of snoepzin krijgen.

En ja, dat is een omslag in patroon of levensstijl. Klopt, maar je wilt afvallen en daar moet je wat voor doen (anders was je hier niet op zoek geweest naar advies).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')