Klopt , hopelijk verdwijnen deze mensen snel van het toneel met de PVV , goedschiks of kwaadschiksquote:Op woensdag 11 februari 2015 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze verafschuwen de PVV (die ook altijd eenzijdig verontwaardigd is), maar ze doen ondertussen zelf precies hetzelfde.
Meten met 2 maten-geweld natuurlijk . Een Turk krijgt slechts een boetequote:Op woensdag 11 februari 2015 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken een aantal FOK!'ers die acuut een hartverzakking krijgen als ze dit (bezopen) voorstel lezen.twitter:partijdenk twitterde op woensdag 11-02-2015 om 01:13:17#Denk wil een minimale straf van 2 jaar voor lichte geweldsdelicten. Een veilige samenleving begint bij geen geweld. http://t.co/muhi0Lep9T reageer retweet
Deze tweet wekte een erg betrouwbare indruk, maar het Twitter-account in kwestie blijkt fake te zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
Op een nieuw Twitter-account, dat zich uitgeeft als officieel account van de partij Denk, staat:twitter:partijdenk twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 18:48:09Na gesprekken met merkenrecht advocaten blijkt dat wij de algemene term #Denk gewoon kunnen voeren als partijnaam. http://t.co/o2F0HDHEeC reageer retweet
twitter:tunahankuzu twitterde op dinsdag 10-02-2015 om 21:10:12Please retweet: @partijdenk is een fakeaccount. DENK is geen partij maar een beweging en heeft als officieel twitteraccount @DenkNL reageer retweet
Denk heeft ook een Turkse betekenis en betekent gelijk brengen of in die trant. De naam heeft dus een verborgen boodschap die voor Turkse stemmers gericht isquote:Op woensdag 11 februari 2015 00:44 schreef havanagila het volgende:
Dom en populistisch programma, zoals verwacht.
En als je je op allochtone stemmers wil richten, prima, maar neem dan een toepasselijke naam. Nazaten der Arbeidsmigranten, Volkspartij voor Nederturkije, weet ik het. Alles beter dan "denk".
Gelukkig is het monument er al, de pindachinees in Den Haag.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Eén monumentje zou nog best geloofwaardig kunnen zijn, maar elke gemeente een monument moet gewoon een grap zijn. Bovendien kun je dat geld wel aan betere dingen besteden.
Inderdaad, maar ik vind onderstaande wel het meest belachelijke punt uit hun programma.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer zwak en populistisch programma.
Mijn god wat een politieke aanfluiting ditquote:'Verhuis iedereen uit bevingsgebied en draai de gaskraan open' (RTV-Noord)
De gaskraan moet niet dicht, maar juist verder worden opengedraaid. Bewoners uit het bevingsgebied moeten verhuizen. Dat zegt de nieuwe Kamerfractie DENK.
DENK bestaat uit de voormalige PvdA-leden Tunahan Kuzu en Selçuk Öztürk. De twee stapten eind vorig jaar uit de partij omdat ze het niet eens waren over het integratiestandpunt van de PvdA.
Volgens de nieuwe partij moeten de mensen in het aardbevingsgebied worden uitgekocht. De regio moet dan een natuurgebied worden.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 09:43 schreef BdR het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik vind onderstaande wel het meest belachelijke punt uit hun programma.
[..]
Mijn god wat een politiek aanfluiting ditStelletje clowns
Die heeft nooit plaatsgevonden.quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:28 schreef Halcon het volgende:
Willen ze ook een museum over de genocide op de Armenen?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die heeft nooit plaatsgevonden.
Zullen we ons eerst focussen op belangrijke mensenrechtenschendingen die vandaag de dag, elk jaar nog, zelfs in Nederland plaatsvinden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:28 schreef Halcon het volgende:
Willen ze ook een museum over de genocide op de Armenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zullen we ons eerst focussen op belangrijke mensenrechtenschendingen die vandaag de dag, elk jaar nog, zelfs in Nederland plaatsvinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zullen we ons eerst focussen op belangrijke mensenrechtenschendingen die vandaag de dag, elk jaar nog, zelfs in Nederland plaatsvinden?Ja leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk mensenrecht hebben we het over trouwens?
Laten we de partij onbenullig oprichten,quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:44 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vond de naam 'Denk' leuk gevonden, totdat ik las wat die gasten allemaal willen. Wat een stupiditeit zeg...
...met het allerslimste partijprogramma ooit!quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Laten we de partij onbenullig oprichten,
Maar wel dan slimme punten over onbenullige feiten.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
...met het allerslimste partijprogramma ooit!
Dit ja, begint dat gezeik over zwarte piet ook weer, stelletje racisten/doordrammers!quote:Op maandag 9 februari 2015 07:12 schreef Igen het volgende:
Wat mij betreft ben je geïntegreerd als je begrip kan opbrengen waarom mensen in Nederland Sinterklaas willen vieren met alles erop en eraan.
Gastarbeider... Verbannen... Buitenlander.... Verbannen...quote:Op maandag 9 februari 2015 07:45 schreef Scorpie het volgende:
gewoon woorden verbieden, dat gaat helpen.
"iek eis rezpekt"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |