abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 februari 2015 @ 17:15:12 #151
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149698088
In vliegtuigen is roken het makkelijkste in bedwang te houden. Heb 12 jaar in Azië gewoond en eens in de maand gevlogen, en in 20 jaar tijd van roken was het tijdens al dat vliegen het makkelijkste er even mee te stoppen.

Weten hoe je je dampkanonnen moet vervoeren en het maar zo laten. Als damper zijnde heb je al een pad van verlichting gevonden, dan maken die uren zelfs nog minder uit even te stoppen

Die istick heeft een USB aansluiting, deze past dus overal op; autoradio, computer etc. Dit levert geen probleem op dit alles te gebruiken ipv het stopcontact? En wat de batterij zelf betreft, lithium is het geloof ik. Deze behandelen zoals bij een telefoon? Zo nu en dan geheel drainen of beter voordat hij op is opladen om de leefbaarheidsdatum te verhogen ?
Mai pben rai~!
pi_149698705
Dank je voor alle antwoorden, ik vroeg het me af of er al regulatie was. En dat is dus zo. Ik heb verder ook geen enkel probleem met een lange vlucht en niet roken, nooit gehad ook met de analoge stokjes dus zeker ook nu niet. Batterij en clearo gaan dus mee in de handbagage evenals de liquids (flesje niet te vol en rechtop moet dus wel lukken).

Nu nog op zoek naar een goede vape shop, maar dat gaat ook wel lukken.
run on water
  Official ESF Kreviewer maandag 16 februari 2015 @ 10:12:09 #153
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149719969
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
Nu nog op zoek naar een goede vape shop, maar dat gaat ook wel lukken.
Waar ga je naartoe? In Las Vegas slechts 1 shop gezien en die viel me enorm tegen.
  Eindredactie Games maandag 16 februari 2015 @ 10:56:21 #154
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_149720769
Zojuist een combibestelling gedaan bij dampershop.nl :7

RVS eleaf iStick met Nautilus mini clearomizer, setje van 5 coils en drie liquids, kleine 100 euro.
Ben benieuwd!
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 februari 2015 @ 10:59:47 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149720850
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:56 schreef 2dope het volgende:
Zojuist een combibestelling gedaan bij dampershop.nl :7

RVS eleaf iStick met Nautilus mini clearomizer, setje van 5 coils en drie liquids, kleine 100 euro.
Ben benieuwd!
(Y). Ga je geen spijt van krijgen.
  Eindredactie Games maandag 16 februari 2015 @ 11:25:11 #156
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_149721334
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

(Y). Ga je geen spijt van krijgen.
Sure do hope so.

Ik zag later overigens dat Smokesmarter de 30Watt-mod heeft en dampshop alleen de 20watt. Is dit nog een wezenlijk verschil? Zit 'm dat in de intensiteit van de vapors ofzo? Grotere throat-hit? Of heeft 't wattage daar geen ruk mee te maken?

Op smokesmarter staat dat de 30Watt een verbeterde 'connectie' heeft van RVS, en een vergrendeloptie (?).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 februari 2015 @ 11:38:22 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149721562
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Sure do hope so.

Ik zag later overigens dat Smokesmarter de 30Watt-mod heeft en dampshop alleen de 20watt. Is dit nog een wezenlijk verschil? Zit 'm dat in de intensiteit van de vapors ofzo? Grotere throat-hit? Of heeft 't wattage daar geen ruk mee te maken?

Op smokesmarter staat dat de 30Watt een verbeterde 'connectie' heeft van RVS, en een vergrendeloptie (?).
Kende het verschil niet. 30W versie kan dus op meer vermogen en dat zorgt voor snellere verhitting. Maar dat ga je in de praktijk weinig gebruiken vermoed ik. Ik damp rond de 5W. Throathit is wel leuk, maar als je op 30W dampt en je krijgt na 3 seconden een verrotte smaak, dan laat je dat wel.

Die verbeterde aansluiting zal zijn dat er een springloaded 510 op zit. De 'oude' 20W versie had dit niet en als je je Naut Mini dan te vast draait, dan duw je de connectie tussen de 2 naar binnen en is het ding kapot. Deze zal daar dus geen last van hebben.
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2015 @ 11:52:43 #158
230491 Zith
pls tip
pi_149721891
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:38 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als je je Naut Mini dan te vast draait, dan duw je de connectie tussen de 2 naar binnen en is het ding kapot.
Je kan het met een mes of schaar weer naar boven wippen... maar is inderdaad irritant.

Ik damp ook redelijk laag.. 7 watt (met naut mini), met meer wattage kan je op lagere ohms roken maar die zijn er niet op de Nautilus. Met de Aspire Atlantis (0.5 ohm) is 30 watt 3.7 volt. Met de Nautilus mini (en de 1.6 ohm versie coils) is 3.7 volt 8.5 watt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 16 februari 2015 @ 12:18:01 #159
24329 KNAK
ff w88,......
pi_149722410
quote:
2s.gif Op maandag 16 februari 2015 11:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Sure do hope so.

Heb met de istick de nautilus mini gedampt en echt veel hoger dan 5 volt ben
Ik niet gekomen wegens afname van smaak,..

Met de istick in hand is de overstap naar het zelf in elkaar knutselen wel heel erg makkelijk
Heb als leek zijnde al snel een eleaf lemo erbij gehaald en dit is toch wel een flink verschil

Mocht dampen met de nautilus bevallen en je wil later net iets meer is een rebuildable zeker de moeite waard :)
Mai pben rai~!
pi_149738371
30W > 20W, want RMS/DC > Mean.

Oftewel, de 20W hit veel te agressief, de 30W is een smoother vape. Die extra 10W ga je vroeg of laat toch wel willen hebben, al is het alleen maar om <1ohm te kunnen bouwen. :)

Verder heeft de 30W een stainless steel schroefdraad, die van de 20W is net boter.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 februari 2015 @ 21:21:56 #161
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149741097
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 20:27 schreef Bowny het volgende:
30W > 20W, want RMS/DC > Mean.

Oftewel, de 20W hit veel te agressief, de 30W is een smoother vape. Die extra 10W ga je vroeg of laat toch wel willen hebben, al is het alleen maar om <1ohm te kunnen bouwen. :)

Verder heeft de 30W een stainless steel schroefdraad, die van de 20W is net boter.
Dit is de reden dat veel mensen niet in dit topic willen posten. Voor een beginner, dat is ie, zeggen die termen toch helemaal niks. Mij ook nauwelijks trouwens en ik ga al een tijdje mee.

Sowieso gaat de meerderheid nooit zelf bouwen en subohmen. De 20w hit? Gaat ie in de dagelijkse praktijk nooit/niet gebruiken.

'Net boter' is ook totale onzin. Ik haal mijn Naut mini sowieso maar zelden van de iStick af, want waarom zou ik.

Soms ff een tikkie minder zou wel prettig zijn.
pi_149741708
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit is de reden dat veel mensen niet in dit topic willen posten. Voor een beginner, dat is ie, zeggen die termen toch helemaal niks. Mij ook nauwelijks trouwens en ik ga al een tijdje mee.

Sowieso gaat de meerderheid nooit zelf bouwen en subohmen. De 20w hit? Gaat ie in de dagelijkse praktijk nooit/niet gebruiken.

'Net boter' is ook totale onzin. Ik haal mijn Naut mini sowieso maar zelden van de iStick af, want waarom zou ik.

Daar wordt op ingespeeld ;).
Er zijn tegenwoordig genoeg clearomizers te vinden met sub ohm fabrieks-coils.
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2015 @ 21:37:47 #163
230491 Zith
pls tip
pi_149741966
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:32 schreef Anne het volgende:

[..]

Daar wordt op ingespeeld ;).
Er zijn tegenwoordig genoeg clearomizers te vinden met sub ohm fabrieks-coils.
Aspire Atlantis
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_149743349
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2015 21:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Enige wat jij doet is alleen voor jezelf spreken. Net zoals jij je Nautilus op 5W dampt, waar de meerderheid op 9-12W zit met de stick en nautilus combo. En dat jij je tank er nooit afhaalt, doen anderen het ook niet? En omdat jij toekomstig niet rebuild, zullen anderen het vast ook niet doen? Wederom naar eigen situatie praten. Mijn schroefdraden loopt zowat op z'n eind en heb je wel eens topics over de isticks gelezen? Vast wel en dan lees je zat klachten over het schroefdraad. Of zal eleaf voor de leuk het schroefdraad upgraden naar stainless steel? Nee hè?

En de 20W hit? Ja, dat doet. Of denk je echt dat je op 5W aan het vapen bent? De 30W levert DC af, gelijkspanning, ipv dat pulserende meuk.

Nu ik de Subtank heb, zit ik maar te kutten met de 1.2ohm, simpelweg omdat ie de 0.5 niet accepteert. Of is 0.5 ohm dampen ineens voor pro's?

Ik geef hem gewoon correcte informatie of je dat nou leuk vindt of niet.

Soms lul je echt gewoon te stom voor woorden.
pi_149743811
Zo. En de toon is weer gezet.
pi_149743898
Ik geef gewoon correcte informatie en dan moet je mij niet komen afvallen met je eigen bullshit. Dat hij het niet begrijpt is niet mijn probleem. Wat ik riep was geen rocketscience.

Dat de 30/50W versies superieur zijn aan de 20W is gewoon een feit. We willen toch dat iedereen het beste spul koopt neem ik aan. Op een tientje meer of minder zal niemand deren, dunkt mij.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 februari 2015 @ 22:16:31 #167
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149744004
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:04 schreef Bowny het volgende:

[..]

Enige wat jij doet is alleen voor jezelf spreken. Net zoals jij je Nautilus op 5W dampt, waar de meerderheid op 9-12W zit met de stick en nautilus combo. En dat jij je tank er nooit afhaalt, doen anderen het ook niet? En omdat jij toekomstig niet rebuild, zullen anderen het vast ook niet doen? Wederom naar eigen situatie praten. Mijn schroefdraden loopt zowat op z'n eind en heb je wel eens topics over de isticks gelezen? Vast wel en dan lees je zat klachten over het schroefdraad. Of zal eleaf voor de leuk het schroefdraad upgraden naar stainless steel? Nee hè?

En de 20W hit? Ja, dat doet. Of denk je echt dat je op 5W aan het vapen bent? De 30W levert DC af, gelijkspanning, ipv dat pulserende meuk.

Nu ik de Subtank heb, zit ik maar te kutten met de 1.2ohm, simpelweg omdat ie de 0.5 niet accepteert. Of is 0.5 ohm dampen ineens voor pro's?

Ik geef hem gewoon correcte informatie of je dat nou leuk vindt of niet.

Soms lul je echt gewoon te stom voor woorden.
Je bent gewoon een achterlijke mongool als je wat goedbedoeld advies om het wat simpel te houden bij nieuwe dampers niet gewoon ter harte neemt.

Ik krijg dm's van mensen die om advies vragen omdat ze het topic niet snappen en vraag dan of het wat minder mag en krijg vervolgens een grote bek. Flikker toch een end op met je elitaire gezeik.
pi_149744020
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:14 schreef Bowny het volgende:
Ik geef gewoon correcte informatie en dan moet je mij niet komen afvallen met je eigen bullshit. Dat hij het niet begrijpt is niet mijn probleem. Wat ik riep was geen rocketscience.
Voor veel mensen kan het toevallig wel rocket science zijn.

Zullen we elkaar gewoon eens allemaal in onze waarde laten? De een dampt met een simpel eGo setje, de ander met een iStick met daar bovenop een Nautilus en anderen willen nóg meer.

En er zijn zelfs mensen die niet eens dampen, maar wel hier posten (that would be me :W ).

Ik zie dit gezeur nou al een keer of drie terug komen in deze reeks. Niet echt gezellig.
pi_149744047
-laat ook maar-
  Official ESF Kreviewer maandag 16 februari 2015 @ 22:20:59 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149744236
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:14 schreef Bowny het volgende:

Dat de 30/50W versies superieur zijn aan de 20W is gewoon een feit. We willen toch dat iedereen het beste spul koopt neem ik aan. Op een tientje meer of minder zal niemand deren, dunkt mij.
Rot gewoon een eind op. Ik geef inderdaad gewoon mijn mening,jij de jouwe. Andere beleving. Als ik vraag of het wat simpeler mag moet je niet aan komen kakken met het feit dat ik er niets van snap. Slaat nergens op. Heb ook nergens gezegd dat die 30w niet beter is. Sterker nog, ik zei dat ik hem nog niet had gezien.

Kneus. Nu ben ik ook wel klaar met je. Accepteer gewoon dat de meerderheid je gebrabbel niet snapt.
pi_149744361
Dat jij dat wil vragen is wat mij betreft prima. De toon mag echter wel anders. Net als mijn "net boter" opmerking gewoon als totale onzin verklaren, terwijl daar genoeg problemen mee zijn.

Btw, je kunt natuurlijk ook zelf optiefen he? Niemand houdt je tegen :)
  Official ESF Kreviewer maandag 16 februari 2015 @ 22:33:26 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149744863
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:23 schreef Bowny het volgende:
Dat jij dat wil vragen is wat mij betreft prima. De toon mag echter wel anders. Net als mijn "net boter" opmerking gewoon als totale onzin verklaren, terwijl daar genoeg problemen mee zijn.

Btw, je kunt natuurlijk ook zelf optiefen he? Niemand houdt je tegen :)
Zeik niet zo met je toon. Ik stelde een normale vraag en jij komt met een heel zwamverhaal wat ik nou net wilde voorkomen. Je zegt dat ik mijn mening als feiten presenteer. Jij doet hetzelfde. Dat jij op fora leest dat het apparaat zacht als boter is, is prachtig. Ik ken tien, vijftien mensen met een istick die er nooit problemen mee hebben.
Sowieso halen veel mensen hun tank bijna nooit van hun batterij: het feit dat jij dat anders ziet geeft al wel aan blind je bent voor normale dampers.

Dus begin mij niet over de toon. Je had ook gewoon je verhaal wat minder technisch kunnen maken. Misschien krijgen we hier dan nog eens wat leuke posters bij. Die circlejerk begint wel te vervelen.
pi_149745178
Man man man, haal die komkommer eens uit je bebloede reet man, je klinkt als een ongestelde grachthoer....

Tief nou maar gewoon een eind op en ga lekker DM'en met vapers oktxbye!

Oh en mensen halen hun tank bijna nooit van de batterij :') Jij refilled zeker met de base van je mini nog in je istick geschroefd :')

Nu hou ik op, jij mag het laatste woord hebben.

[ Bericht 22% gewijzigd door Bowny op 16-02-2015 23:39:39 ]
pi_149745424
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Bowny het volgende:
Nu hou ik op, jij mag het laatste woord hebben.
Eindelijk.
pi_149745521
Moeten we dit niet een "Dampen voor beginners" topic noemen, Anne? Ik mag blijkbaar niets meer roepen en doen alsof iedereen hier een kleuter is :')
pi_149745806
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:47 schreef Bowny het volgende:
Moeten we dit niet een "Dampen voor beginners" topic noemen, Anne? Ik mag blijkbaar niets meer roepen en doen alsof iedereen hier een kleuter is :')
Je hoeft niet te proberen mij in jullie discussie te mengen; ik doe niet mee.
Wel vind ik dat je eens wat minder mag schelden. Zwaktebod is dat.
pi_149745874
Dan moet je eens kijken wie er begint met zaken als mongool e.d. Is niet de eerste keer.
pi_149745892

net deze besteld (mount bakers)... is weer eens wat anders dan al die fruitsmaakjes :P banana nut bread van pink spot was ook erg lekker, dus ik ben benieuwd :9 nu proberen om minstens 1 maand niks te bestellen :+

heeft iemand trouwens ervaring met maakjesmaak.nl? ik zat te denken aan drop met groene thee :@
..///
  maandag 16 februari 2015 @ 23:09:01 #179
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_149746544
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:55 schreef wipes66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

net deze besteld (mount bakers)... is weer eens wat anders dan al die fruitsmaakjes :P banana nut bread van pink spot was ook erg lekker, dus ik ben benieuwd :9 nu proberen om minstens 1 maand niks te bestellen :+

heeft iemand trouwens ervaring met maakjesmaak.nl? ik zat te denken aan drop met groene thee :@
0 ervaring :+ Maar ik krijg deze week ook allemaal vloeibaar DIY binnen en vraag me ook ernstig af wanneer ik nou geld ga besparen met deze ongein :( ;)

Edit: Oh, jouwe is kant en klaar waarschijnlijk, sorry. Ik ga dus de volgende stap in met zelf smaakjes te brouwen, zal wel weer even duren voor dat het wat ga worden waar ik blij van word ga ik maar van uit.
2019: The Great Awakening
  † In Memoriam † maandag 16 februari 2015 @ 23:36:02 #180
230491 Zith
pls tip
pi_149747577
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Bowny het volgende:

:') Jij refilled zeker met de base van je mini nog in je istick geschroefd :')
Dezen belediging _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')