Waar ga je naartoe? In Las Vegas slechts 1 shop gezien en die viel me enorm tegen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:33 schreef SneakerPimpJesus het volgende:
Nu nog op zoek naar een goede vape shop, maar dat gaat ook wel lukken.
(Y). Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:56 schreef 2dope het volgende:
Zojuist een combibestelling gedaan bij dampershop.nl![]()
RVS eleaf iStick met Nautilus mini clearomizer, setje van 5 coils en drie liquids, kleine 100 euro.
Ben benieuwd!
Sure do hope so.quote:Op maandag 16 februari 2015 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
(Y). Ga je geen spijt van krijgen.
Kende het verschil niet. 30W versie kan dus op meer vermogen en dat zorgt voor snellere verhitting. Maar dat ga je in de praktijk weinig gebruiken vermoed ik. Ik damp rond de 5W. Throathit is wel leuk, maar als je op 30W dampt en je krijgt na 3 seconden een verrotte smaak, dan laat je dat wel.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sure do hope so.
Ik zag later overigens dat Smokesmarter de 30Watt-mod heeft en dampshop alleen de 20watt. Is dit nog een wezenlijk verschil? Zit 'm dat in de intensiteit van de vapors ofzo? Grotere throat-hit? Of heeft 't wattage daar geen ruk mee te maken?
Op smokesmarter staat dat de 30Watt een verbeterde 'connectie' heeft van RVS, en een vergrendeloptie (?).
Je kan het met een mes of schaar weer naar boven wippen... maar is inderdaad irritant.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je je Naut Mini dan te vast draait, dan duw je de connectie tussen de 2 naar binnen en is het ding kapot.
Heb met de istick de nautilus mini gedampt en echt veel hoger dan 5 volt benquote:Op maandag 16 februari 2015 11:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sure do hope so.
Ik zag later overigens dat Smokesmarter de 30Watt-mod heeft en dampshop alleen de 20watt. Is dit nog een wezenlijk verschil? Zit 'm dat in de intensiteit van de vapors ofzo? Grotere throat-hit? Of heeft 't wattage daar geen ruk mee te maken?
Op smokesmarter staat dat de 30Watt een verbeterde 'connectie' heeft van RVS, en een vergrendeloptie (?).
Dit is de reden dat veel mensen niet in dit topic willen posten. Voor een beginner, dat is ie, zeggen die termen toch helemaal niks. Mij ook nauwelijks trouwens en ik ga al een tijdje mee.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:27 schreef Bowny het volgende:
30W > 20W, want RMS/DC > Mean.
Oftewel, de 20W hit veel te agressief, de 30W is een smoother vape. Die extra 10W ga je vroeg of laat toch wel willen hebben, al is het alleen maar om <1ohm te kunnen bouwen.
Verder heeft de 30W een stainless steel schroefdraad, die van de 20W is net boter.
Daar wordt op ingespeeldquote:Op maandag 16 februari 2015 21:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is de reden dat veel mensen niet in dit topic willen posten. Voor een beginner, dat is ie, zeggen die termen toch helemaal niks. Mij ook nauwelijks trouwens en ik ga al een tijdje mee.
Sowieso gaat de meerderheid nooit zelf bouwen en subohmen. De 20w hit? Gaat ie in de dagelijkse praktijk nooit/niet gebruiken.
'Net boter' is ook totale onzin. Ik haal mijn Naut mini sowieso maar zelden van de iStick af, want waarom zou ik.
Soms ff een tikkie minder zou wel prettig zijn.
Aspire Atlantisquote:Op maandag 16 februari 2015 21:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar wordt op ingespeeld.
Er zijn tegenwoordig genoeg clearomizers te vinden met sub ohm fabrieks-coils.
Enige wat jij doet is alleen voor jezelf spreken. Net zoals jij je Nautilus op 5W dampt, waar de meerderheid op 9-12W zit met de stick en nautilus combo. En dat jij je tank er nooit afhaalt, doen anderen het ook niet? En omdat jij toekomstig niet rebuild, zullen anderen het vast ook niet doen? Wederom naar eigen situatie praten. Mijn schroefdraden loopt zowat op z'n eind en heb je wel eens topics over de isticks gelezen? Vast wel en dan lees je zat klachten over het schroefdraad. Of zal eleaf voor de leuk het schroefdraad upgraden naar stainless steel? Nee hè?quote:Op maandag 16 februari 2015 21:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is de reden dat veel mensen niet in dit topic willen posten. Voor een beginner, dat is ie, zeggen die termen toch helemaal niks. Mij ook nauwelijks trouwens en ik ga al een tijdje mee.
Sowieso gaat de meerderheid nooit zelf bouwen en subohmen. De 20w hit? Gaat ie in de dagelijkse praktijk nooit/niet gebruiken.
'Net boter' is ook totale onzin. Ik haal mijn Naut mini sowieso maar zelden van de iStick af, want waarom zou ik.
Soms ff een tikkie minder zou wel prettig zijn.
Je bent gewoon een achterlijke mongool als je wat goedbedoeld advies om het wat simpel te houden bij nieuwe dampers niet gewoon ter harte neemt.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:04 schreef Bowny het volgende:
[..]
Enige wat jij doet is alleen voor jezelf spreken. Net zoals jij je Nautilus op 5W dampt, waar de meerderheid op 9-12W zit met de stick en nautilus combo. En dat jij je tank er nooit afhaalt, doen anderen het ook niet? En omdat jij toekomstig niet rebuild, zullen anderen het vast ook niet doen? Wederom naar eigen situatie praten. Mijn schroefdraden loopt zowat op z'n eind en heb je wel eens topics over de isticks gelezen? Vast wel en dan lees je zat klachten over het schroefdraad. Of zal eleaf voor de leuk het schroefdraad upgraden naar stainless steel? Nee hè?
En de 20W hit? Ja, dat doet. Of denk je echt dat je op 5W aan het vapen bent? De 30W levert DC af, gelijkspanning, ipv dat pulserende meuk.
Nu ik de Subtank heb, zit ik maar te kutten met de 1.2ohm, simpelweg omdat ie de 0.5 niet accepteert. Of is 0.5 ohm dampen ineens voor pro's?
Ik geef hem gewoon correcte informatie of je dat nou leuk vindt of niet.
Soms lul je echt gewoon te stom voor woorden.
Voor veel mensen kan het toevallig wel rocket science zijn.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:14 schreef Bowny het volgende:
Ik geef gewoon correcte informatie en dan moet je mij niet komen afvallen met je eigen bullshit. Dat hij het niet begrijpt is niet mijn probleem. Wat ik riep was geen rocketscience.
Rot gewoon een eind op. Ik geef inderdaad gewoon mijn mening,jij de jouwe. Andere beleving. Als ik vraag of het wat simpeler mag moet je niet aan komen kakken met het feit dat ik er niets van snap. Slaat nergens op. Heb ook nergens gezegd dat die 30w niet beter is. Sterker nog, ik zei dat ik hem nog niet had gezien.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:14 schreef Bowny het volgende:
Ik geef gewoon correcte informatie en dan moet je mij niet komen afvallen met je eigen bullshit. Dat hij het niet begrijpt is niet mijn probleem. Wat ik riep was geen rocketscience.
Dat de 30/50W versies superieur zijn aan de 20W is gewoon een feit. We willen toch dat iedereen het beste spul koopt neem ik aan. Op een tientje meer of minder zal niemand deren, dunkt mij.
Zeik niet zo met je toon. Ik stelde een normale vraag en jij komt met een heel zwamverhaal wat ik nou net wilde voorkomen. Je zegt dat ik mijn mening als feiten presenteer. Jij doet hetzelfde. Dat jij op fora leest dat het apparaat zacht als boter is, is prachtig. Ik ken tien, vijftien mensen met een istick die er nooit problemen mee hebben.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:23 schreef Bowny het volgende:
Dat jij dat wil vragen is wat mij betreft prima. De toon mag echter wel anders. Net als mijn "net boter" opmerking gewoon als totale onzin verklaren, terwijl daar genoeg problemen mee zijn.
Btw, je kunt natuurlijk ook zelf optiefen he? Niemand houdt je tegen
Eindelijk.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Bowny het volgende:
Nu hou ik op, jij mag het laatste woord hebben.
Je hoeft niet te proberen mij in jullie discussie te mengen; ik doe niet mee.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:47 schreef Bowny het volgende:
Moeten we dit niet een "Dampen voor beginners" topic noemen, Anne? Ik mag blijkbaar niets meer roepen en doen alsof iedereen hier een kleuter is
0 ervaringquote:Op maandag 16 februari 2015 22:55 schreef wipes66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net deze besteld (mount bakers)... is weer eens wat anders dan al die fruitsmaakjesbanana nut bread van pink spot was ook erg lekker, dus ik ben benieuwd
nu proberen om minstens 1 maand niks te bestellen
![]()
heeft iemand trouwens ervaring met maakjesmaak.nl? ik zat te denken aan drop met groene thee
Dezen beledigingquote:Op maandag 16 februari 2015 22:40 schreef Bowny het volgende:
Jij refilled zeker met de base van je mini nog in je istick geschroefd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |