abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2015 @ 00:15:29 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_149496759
In het topic over de ondergang van de V&D bedacht ik me dat er een bepaalde ontwikkeling kan meespelen waardoor winkels in het middensegment het extra moeilijk hebben gekregen. Ik zou mijn theorie daarom in dit topic een beetje willen testen of jullie hetzelfde zien als ik.

Twintig jaar geleden, toen ik nog een scholier was, was het voor vrouwen als mijn moeder absoluut not done om je te vertonen in bepaalde goedkope winkels. Vooral Aldi, Wibra en Zeeman waren daar voorbeelden van. Maar ook C&A en H&M waren eigenlijk al twijfelachtig. Mijn moeder is een beetje het type hogere middenklasse en dat gold ook voor de vrouwen die ze vaak tegenkwam rondom de school van de kinderen of het werk van mijn vader. Maar als er eentje betrapt werd door bij de Zeeman naar buiten te lopen dan was het meteen een trending topic in het roddelcircuitje van koffie drinken en het schoolplein. Want nee dat kon toch niet, dat waren winkels voor mensen die niet beter konden betalen.

Ik heb het idee dat dat tegenwoordig helemaal verdwenen is. Bij de Aldi staan tegenwoordig ook goed verdienende yuppen in de rij en ik heb ook het idee dat weinig mensen zich nog ongemakkelijk voelen in een winkel als de Action of de Primark. En dat daardoor een belangrijk wapen van de wat duurdere winkels as V&D ook voor een aanzienlijk deel is verdwenen.

Nu vraag ik me dus af of ik dit goed zie. Of is het nog steeds intens fout om bij een cheap ass zaak te kopen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 09-02-2015 00:23:38 ]
  maandag 9 februari 2015 @ 00:18:44 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_149496819
Wat een trieste mongool ben je als je mensen afrekent op de winkels waar ze hun boodschappen doen. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 9 februari 2015 @ 00:24:53 #3
371580 DeLepelaar
#Ed_Leraapel ®
pi_149496923
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:18 schreef deadprez het volgende:
Wat een trieste mongool ben je als je mensen afrekent op de winkels waar ze hun boodschappen doen. :')
Je moet eens weten hoeveel mensen hun spullen die ze bij de Aldi kopen in een AH tas doen zodat ze geen gezichtverlies hebben als ze thuis hun spullen uit de te dure auto op lening hun huis in dragen met een veel te hoge hypotheek voor hun inkomen. Echt zo leven veel mensen in Nederland.
  maandag 9 februari 2015 @ 00:35:21 #4
53151 T42
Pinball Wizard
pi_149497057
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:24 schreef DeLepelaar het volgende:

[..]

Je moet eens weten hoeveel mensen hun spullen die ze bij de Aldi kopen in een AH tas doen zodat ze geen gezichtverlies hebben als ze thuis hun spullen uit de te dure auto op lening hun huis in dragen met een veel te hoge hypotheek voor hun inkomen. Echt zo leven veel mensen in Nederland.
ken mensen die niet naar de zeeman of wibra durven bij hun in de buurt en als ze wel gaan word alles in een tasje gedaan van een dure winkel... :')
  maandag 9 februari 2015 @ 00:36:53 #5
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_149497076
Het zal me echt he-le-maal worst wezen wat iemand er van vindt waar ik mijn boodschappen doe. Aldi/Lidl/Zeeman/Wibra/Action/Weet ik veel, eigen beurs eerst.
Tics van je petten.
pi_149497157
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:15 schreef Hexagon het volgende:
In het topic over de ondergang van de V&D bedacht ik me dat er een bepaalde ontwikkeling kan meespelen waardoor winkels in het middensegment het extra moeilijk hebben gekregen. Ik zou mijn theorie daarom in dit topic een beetje willen testen of jullie hetzelfde zien als ik.

Twintig jaar geleden, toen ik nog een scholier was, was het voor vrouwen als mijn moeder absoluut not done om je te vertonen in bepaalde goedkope winkels. Vooral Aldi, Wibra en Zeeman waren daar voorbeelden van. Maar ook C&A en H&M waren eigenlijk al twijfelachtig. Mijn moeder is een beetje het type hogere middenklasse en dat gold ook voor de vrouwen die ze vaak tegenkwam rondom de school van de kinderen of het werk van mijn vader. Maar als er eentje betrapt werd door bij de Zeeman naar buiten te lopen dan was het meteen een trending topic in het roddelcircuitje van koffie drinken en het schoolplein. Want nee dat kon toch niet, dat waren winkels voor mensen die niet beter konden betalen.

Ik heb het idee dat dat tegenwoordig helemaal verdwenen is. Bij de Aldi staan tegenwoordig ook goed verdienende yuppen in de rij en ik heb ook het idee dat weinig mensen zich nog ongemakkelijk voelen in een winkel als de Action of de Primark. En dat daardoor een belangrijk wapen van de wat duurdere winkels as V&D ook voor een aanzienlijk deel is verdwenen.

Nu vraag ik me dus af of ik dit goed zie. Of is het nog steeds intens fout om bij een cheap ass zaak te kopen?
Dat is niet verdwenen, dat is momenteel bittere noodzaak, ook voor "wannabe elite" volk dat zich boven hun stand probeerde te verheven.
Dat je nu wel móet winkelen bij een Zeeman, Aldi, Wibra, etc. is je verdiende "straf" omdat jullie je beter meenden voor te doen als het gepeupel in jullie ogen. :W

quote:

Dít inderdaad!
pi_149497429
belastingschijven van 42% en 52%
alles wordt duurder, hogere werkloosheid gehalte, meer tijdelijke/flex contracten
daarnaast belasting over je spaargeld boven E20.000,-
ook nog inkomstenbelasting over je beleggingsresultaten enzo

zoveel rijke/boven modaal mensen zijn er toch niet?
pi_149498485
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 00:24 schreef DeLepelaar het volgende:

[..]

Heb je de tasjes van de Action enzo wel eens bekeken?

Ik schaam me er absoluut niet voor dat ik ook veel bij de Action, Aldi, Xenos en zo'n uitverkoop/bazaar geval kom, en zoveel ik kan bij de weggeefwinkel of kringloop vandaan haal. Integendeel, ik promoot de lokale weggeefwinkel, kringloop, rommelmarkten, enzovoort zoveel mogenlijk onder mijn vrienden en klanten van mijn werk (veel ouderen). Ik vind het leuk om als ik een schoonmaakmiddel, luchtverfrisser of afwasborstel voor mijn klanten mee neem, dat zo goedkoop mogelijk te hebben opgepikt, ook voor degenen die best een A-merk zouden kunnen betalen.

Maar ik kom ook nog vaak bij de Appie, omdat die veel dichterbij zit dan de andere, en best betaalbaar is als je voornamelijk de AH Basic dingen koopt (dat is vaak prima, ik ben maar een paar dingen tegengekomen die echt te goedkoop/flut kwaliteit zijn). En die AH tassen zijn gewoon veel steviger en beter voor hergebruik. Ik vind 't niet vervelend als mensen weten dat ik bij de Action of Aldi geweest ben, maar wel als ik m'n spullen van straat moet rapen omdat 't handvat van zo'n super-dun tasje gescheurd is! :{w
pi_149499522
Dat mensen bij goedkope winkels kopen is natuurlijk niet erg, zeker als ze de keus niet zo hebben.

Maar wat ik wel heel vreemd vind is dat mensen schaamteloos met tassen vol van de Primark kunnen wegkomen. Je zou dan toch zeggen dat die mensen wel enig moreel besef hebben?
pi_149499972
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 08:44 schreef robin007bond het volgende:
Dat mensen bij goedkope winkels kopen is natuurlijk niet erg, zeker als ze de keus niet zo hebben.

Maar wat ik wel heel vreemd vind is dat mensen schaamteloos met tassen vol van de Primark kunnen wegkomen. Je zou dan toch zeggen dat die mensen wel enig moreel besef hebben?
Inderdaad. Schaamteloos profiteren van moderne slavernij...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_149500528
quote:

Het antwoord is volgens mij marketing. Er zijn bepaalde ketens bijgekomen die er in zijn geslaagd om een vrij aardige groep voor de gek te houden, waardoor de action en primark door de klanten worden ervaren als hip en kwalitatief prima. Die opvatting zie je met name bij jongeren die ook eerder kiezen voor kwantiteit ipv kwaliteit.

Dat is mede mogelijk gemaakt door de Duitse discount supermarkten die gebruik maakten van de slechte kwaliteit in de NL supermarkten, waardoor ze ook vaak echt minstens zo goed waren in versproducten. Hierdoor had je een goed excuus om niet naar de Appie te gaan (zeker 15 jaar geleden was de groente daar echt heel slecht).

Zeeman en Wibra hebben daar volgens mij niet zo van geprofiteerd overigens.
  maandag 9 februari 2015 @ 10:18:54 #12
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_149501251
Waar mensen zich druk om maken zeg.
Hebben ze echt niks beters te doen dan zich verdiepen in welke winkels mensen hun boodschappen halen?

Ik haal veel boodschappen bij de Aldi omdat ik mijn geld liever aan andere dingen uitgeef dan aan speciale luxe boodschappen. En zoveel kwaliteitsverschil is er niet, soms is het zelfs beter.
pi_149501310
Ik ben sowieso wars geworden van mensen die zo in het leven staan. Het is echt een treurig schouwspel.
  maandag 9 februari 2015 @ 10:28:32 #14
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_149501444
Volgens mij zijn de mensen met het meeste geld, ook het meest zuinig. Dus inderdaad boodschappen bij de Lidl e.d.

En het is nu gewoon een groter ''probleem'' dat mensen weinig tot geen geld hebben, en mensen accepteren dat nu ook eerder. Al vind ik accepteren hier wel een raar woord voor.

En vergrijzing he. Die oude gieren.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_149501526
Ik koop gewoon overal waar ik zin in heb, dus geen schaamte voor bepaalde winkels, maar ik kan me niet voorstellen dat ik iets zou kopen bij een Zeeman. Dat zie ik toch echt wel als een ultieme pauper winkel.

Ook de C&A mijd ik, maar dat komt omdat ik er als pre-puber vaak met mijn moeder kwam en ik juist graag merkkleding wilde hebben, maar ja dat vond ze te duur.

Nu kijk ik veel minder naar merken, en koop zelfs wel eens wat bij de Primark (wat dan weer net zo pauper is als Zeeman)
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 9 februari 2015 @ 10:37:12 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149501655
Het grootste probleem van V&D is idd dat ze niet goedkoop genoeg zijn (hoewel de Hema ook al te lijden heeft van de Action) en niet duur genoeg.

Mensen willen of goedkope meuk die ze weg kunnen gooien als het op is, of ze willen kwaliteit.
De middengroep is eigenlijk niet zo interessant meer, want waarom ¤ 10 betalen voor iets dat ogenschijnlijk hetzelfde is als wat bij de Action ligt voor ¤ 5, of als je voor ¤ 20 iets "exclusiefs" hebt....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 9 februari 2015 @ 10:40:22 #17
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_149501732
Ik heb ook echt het idee dat het tegenwoordig veel minder speelt dan vroeger. Vroeger (eind jaren '80/begin jaren '90) maakten mensen er inderdaad een groter probleem van dan vroeger. Er waren toen kinderen in de klas die echt niet met een plastic zak van de Wibra wilden gaan lopen als ze iets mee naar huis moesten nemen bijvoorbeeld, dat zie ik nu echt niet meer gebeuren. Ja, dat was kansloos, maar het was schering en inslag.

Persoonlijk interesseert het me geen zak wat mensen daarvan denken. Waarom zou ik poetsdoekjes van 2,50 kopen bij de AH, als zo'n zelfde poetsdoekjes bij de Action 99 cent kosten? Ook de Lidl heeft soms betere kwaliteit spul dan de AH (vlees bijvoorbeeld vind ik beter van de Lidl dan van AH) en dan ook nog eens tegen een lagere prijs.
Don't let my username fool you...
pi_149501857
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:40 schreef Metalfreak het volgende:
Ik heb ook echt het idee dat het tegenwoordig veel minder speelt dan vroeger. Vroeger (eind jaren '80/begin jaren '90) maakten mensen er inderdaad een groter probleem van dan vroeger. Er waren toen kinderen in de klas die echt niet met een plastic zak van de Wibra wilden gaan lopen als ze iets mee naar huis moesten nemen bijvoorbeeld, dat zie ik nu echt niet meer gebeuren. Ja, dat was kansloos, maar het was schering en inslag.
Ik denk dat veel mensen nog steeds niet graag lopen met een tasje van wibra of zeeman.

Overigens wel eens gezien dat iemand van onze stapel oud papier de tassen van Gucci die daar lagen meenam. Misschien wel om naar de wibra te gaan. Dat zou ik wel lachen vinden eigenlijk... ;)
pi_149501909
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:37 schreef Leandra het volgende:
Het grootste probleem van V&D is idd dat ze niet goedkoop genoeg zijn (hoewel de Hema ook al te lijden heeft van de Action) en niet duur genoeg.

Mensen willen of goedkope meuk die ze weg kunnen gooien als het op is, of ze willen kwaliteit.
De middengroep is eigenlijk niet zo interessant meer, want waarom ¤ 10 betalen voor iets dat ogenschijnlijk hetzelfde is als wat bij de Action ligt voor ¤ 5, of als je voor ¤ 20 iets "exclusiefs" hebt....
Inderdaad. Helemaal mee eens.
Ik vind het ook helemaal niet vreemd dat ook de Blokker het moeilijk heeft.
Dat is precies hetzelfde probleem.
En ik vind de groenten en fruit van de Lidl super. Beter dan bij de AH. Mij maakt het echt niet uit bij welke winkel ik naar buiten kom. Waarom zou je meer geld uitgeven aan boodschappen dan nodig is?
Oost west, mij best.
pi_149502806
Iemand uit mijn vriendenkring werkt bij een groothandel in groente en fruit. Zij leveren zowel aan Lidl als aan Albert Heijn. Het maakt dus echt niets uit waar je je spullen koopt.

Mij persoonlijk boeit het helemaal niks. Als ik een bepaald product zoek, ga ik toch echt wel naar de voordeligste winkel. En welke naam deze winkel heeft....lekker belangrijk.
  maandag 9 februari 2015 @ 11:29:52 #21
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_149502913
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen nog steeds niet graag lopen met een tasje van wibra of zeeman.
Het tasje boeit mezelf niet zo. Maar voor kinderkleding zijn zulke winkels ideaal. Voor mezelf shop ik liefst ergens anders.

vroeger was je dan een ze-bra . ha. ha. ha
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 9 februari 2015 @ 11:37:04 #22
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_149503155
Persoonlijk heb ik er 100% schijt aan waar er boodschappen worden gehaald. Als de kwaliteit maar goed is en de ervaring redelijk.

Nu vind ik de cheap ass winkel ervaring eigenlijk gewoon echt te karig, dus mij zie je niet bij de aldi. Maar niet omdat het een cheap ass winkel is, maar omdat je schraal lang in de rij moet staan voor die paar cent minder.
pi_149503182
Ik loop eigenlijk nooit met plastic tasjes van een winkel, ik heb mijn eigen tas(sen) bij me. Het heeft mij mijn hele leven nog nooit geïnteresseerd hoe iemand denkt over de winkels waar ik koop, maar ik ken zat mensen die in bepaalde winkels niet gezien willen worden, nog steeds niet.
pi_149505793
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:26 schreef hebikweer het volgende:
Iemand uit mijn vriendenkring werkt bij een groothandel in groente en fruit. Zij leveren zowel aan Lidl als aan Albert Heijn. Het maakt dus echt niets uit waar je je spullen koopt.
Dat pleit dan nog steeds voor de goedkoopste aanbieder dan... ;)

Dat de kwaliteit bij de AH weer verbeterd is tegenwoordig klopt verder wel.
pi_149505910
quote:
19s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:29 schreef Gunner het volgende:

Maar voor kinderkleding zijn zulke winkels ideaal.
Niet mee eens. Kwalitatief slecht (Hema is ook goedkoop, maar dan wel bruikbare kwaliteit) en het gebrek aan maatschappelijk verantwoord ondernemen vind ik ook belangrijk bij de kleding van onze kleine.

(daarnaast vind ik goedkope aanbieders zelden iets hebben wat leuk is. Een t-shirtje met Hello Kitty zal ze nog best lukken, maar een mooie jeans zie ik b.v. niet bij de goedkopere aanbieder)
pi_149506642
Mijn moeder haalde altijd kleren bij de C&A of de Zeeman en 9/10 vroeg iedereen altijd aan haar waar ze die dure kleding vandaan had.
pi_149506787
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:26 schreef hebikweer het volgende:

Hoe kan het dan dat Lidl een paar jaar op rij de beste is in groente en fruit, als het hetzelfde spul is dat bij de Appie ligt?
  roze maandag 9 februari 2015 @ 14:32:58 #28
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149507949
Boeit me echt niks waar ik het weg heb en zal ook echt niet mijn zeeman/wibra spul in een andere tasje stoppen. Zeeman is een goede plek voor sokken enz. En mijn favoriete dekbedovertrek komt van de Wibra _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 9 februari 2015 @ 14:35:43 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149508002
Het zal me echt worst zijn wat mensen er van denken. Ik geef mijn geld liever uit aan leuke dingen en bespaar wel op dat soort meuk, waarom zou ik meer uitgeven aan dingen waarbij het echt niets uitmaakt verder?

Kleding etc koop ik er niet, maar wel dingen als schuursponsjes, WC papier en dat soort huishoudelijke meuk. Doet het ook prima, kost geen fuck.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 februari 2015 @ 14:38:32 #30
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_149508069
Alleen mensen die zich beter voel dan anderen maken zich daar druk om.
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 9 februari 2015 @ 14:40:37 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149508125
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:49 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Hoe kan het dan dat Lidl een paar jaar op rij de beste is in groente en fruit, als het hetzelfde spul is dat bij de Appie ligt?
Ook de leverancier kan verschillende gradaties aanbieden natuurlijk ;).

Bij mij zitten een Xenos, Big Bazaar en Euroland in de buurt. En eens in de zoveel tijd haal ik daar gewoon weer een zooi huishoudmeuk. Dagelijkse boodschappen gewoon bij de Jumbo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_149512154
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:43 schreef MotherFoker het volgende:
Mijn moeder haalde altijd kleren bij de C&A of de Zeeman en 9/10 vroeg iedereen altijd aan haar waar ze die dure kleding vandaan had.
Dat is vrij zieke humor...
pi_149512188
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:49 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is vrij zieke humor...
Ze wisten niet eens dat het van de zeeman kwam omdat mijn moeder gewoon creatief was met setjes, hetzelfde met al die Bjorn Borg rage een tijdje terug, ik snapte niet wat er zo leuk was aan dat fucking logo.
pi_149512197
quote:

Omdat je dat soort verkiezingen ook nogal eens kan kopen... ;)
pi_149512257
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:50 schreef MotherFoker het volgende:

Ze wisten niet eens dat het van de zeeman kwam omdat mijn moeder gewoon creatief was met setjes, hetzelfde met al die Bjorn Borg rage een tijdje terug, ik snapte niet wat er zo leuk was aan dat fucking logo.
Sorry, maar als je kleding van de zeeman aanziet voor dure kleding, dan heb je een zeer ernstige oogafwijking die ook wel bekend staat als "blind". Zelfde geldt ook wel voor 99% van wat je bij C&A koopt.

Laten we ajb reëel blijven.
pi_149512327
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Bullshit. Lidl heeft groente en fruit gewoon goed voor elkaar.
pi_149512332
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Sorry, maar als je kleding van de zeeman aanziet voor dure kleding, dan heb je een zeer ernstige oogafwijking die ook wel bekend staat als "blind". Zelfde geldt ook wel voor 99% van wat je bij C&A koopt.

Het verbaasde me niks tho, want de moeders die dat zeiden kochten zelf namaak en van dat snel als je een keer uitglijd je broek al een grote krater erin had, het waren altijd van die moeders die weinig te eten hadden maar wel met een "Gucchi of Dolce en Gabana ofzo handtas liepen."
pi_149512380
Vroeger als puber (16 jaar geleden) vond ik het echt genant om wat bij de Zeeman te kopen. Ik wilde ook nooit met die tasjes over straat _O-

Nu maakt het me geen reet uit. Maar ik denk wel dat je vroeger sneller een pauper-imago had als je bij goedkope winkels kwam.
pi_149512395
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:54 schreef Nemephis het volgende:

Bullshit. Lidl heeft groente en fruit gewoon goed voor elkaar.
Het een staat los van het ander. Ik schreef ook al lang dat ze op dat gebied prima spul verkopen, maar dan nog kan zo'n verkiezing gewoon een commercieel gevalletje zijn hoor. Dat je dan ook daarnaast wel fatsoenlijk spul aan moet bieden om überhaupt die nr 1 positie te mogen kopen is een tweede.
pi_149512434
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:54 schreef MotherFoker het volgende:

Het verbaasde me niks tho, want de moeders die dat zeiden kochten zelf namaak en van dat snel als je een keer uitglijd je broek al een grote krater erin had, het waren altijd van die moeders die weinig te eten hadden maar wel met een "Gucchi of Dolce en Gabana ofzo handtas liepen."
Als je een Gucchi handtas niet als namaak ziet, dan zie je inderdaad ook niet dat een briefje van 25 euro namaak is en dan kom je inderdaad in die buurt bij die oogafwijking... ;)
pi_149512639
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Inderdaad. Schaamteloos profiteren van moderne slavernij...
Is bij sommige duurdere merken niet eens anders.

Maar is er veel verschil tussen de Aldi en de AH dan qua prijs? Ik vind de AH niet eens duur en de aldi ofzo kom ik nooit (want niet in de buurt).
pi_149512801
quote:

[..]

Oh wat leuk zeg, dan ga ik daar eens heen. :D
pi_149512858
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

De meeste mensen boeit het niet zoveel of het duur of goedkoop oogt als het om een ander gaat.
pi_149512934
quote:

Bijzondere vrouwen of bijzondere tijd. Het zou mij echt niets uitmaken of Ina van om de hoek in de Zeeman loopt of niet. Volgens mij heb je dan gewoon niet zoveel te doen als je je daarmee bezig gaat houden :P
pi_149513094
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:56 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het een staat los van het ander. Ik schreef ook al lang dat ze op dat gebied prima spul verkopen, maar dan nog kan zo'n verkiezing gewoon een commercieel gevalletje zijn hoor. Dat je dan ook daarnaast wel fatsoenlijk spul aan moet bieden om überhaupt die nr 1 positie te mogen kopen is een tweede.
Jij beweert dat het gekocht is: Graag even wat onderbouwing daarvoor (en dan niet wat jij denkt, met alle respect).
pi_149513197
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:15 schreef Nemephis het volgende:

Jij beweert dat het gekocht is: Graag even wat onderbouwing daarvoor (en dan niet wat jij denkt, met alle respect).
Als je gewoon eens beter leest hoef je geen domme vragen te stellen. Ik zeg nergens dat het zo is, of dat ik dat denk.
pi_149513239
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:03 schreef Nammie het volgende:

Is bij sommige duurdere merken niet eens anders.
Prima. Ook met een grote boog omheen dan.

quote:
Maar is er veel verschil tussen de Aldi en de AH dan qua prijs? Ik vind de AH niet eens duur en de aldi ofzo kom ik nooit (want niet in de buurt).
Ik heb geen idee.
pi_149513284
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:09 schreef Nammie het volgende:

[..]

De meeste mensen boeit het niet zoveel of het duur of goedkoop oogt als het om een ander gaat.
Eens temeer een reden om verbaasd te zijn dat in 9/10 gevallen ze zo'n opmerking zou krijgen.
pi_149513393
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 17:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je gewoon eens beter leest hoef je geen domme vragen te stellen. Ik zeg nergens dat het zo is, of dat ik dat denk.
Oh dus je lult niet alleen uit je nek je hebt ook nog geheugenproblemen. Beterschap!

quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 16:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

pi_149513456
quote:
Deze fipo bevestigt meteen TS' theorie :D
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')