Ik heb zelfs de allereerste nog die ik ooit gekocht heb.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou het in gedachte.
Waarschijnlijk gebruik ik ze toch nooit meer, alle LP's, 12"'s en singles kan ik ook niet wegdoen...
wil je ruzie?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten haar kapen voor ons nieuwe crea hoekje....
Alleen voor bepaalde projectjes isax.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:35 schreef isax het volgende:
wil je ruzie?
je kaapt iedereen uit mijn sctje!
Hallo Mad Hatterquote:
Maak je nou al die karakters zelf daar?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hallo Mad Hatter![]()
Pas ontdekt.. geinig om mee te knutselen
mijn glitter was niet goed zat voor jullie 40 plussers?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen voor bepaalde projectjes isax.
Je gaat het projectmatig aanpakken?quote:Op zondag 8 februari 2015 23:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen voor bepaalde projectjes isax.
Er zijn nog wel wat wachtenden voor je...quote:Op zondag 8 februari 2015 23:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Je mag je collectie vinyl wel aan mij doneren hoor MM
Sommigen waren er gek op, anderen wat minder...quote:Op zondag 8 februari 2015 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
mijn glitter was niet goed zat voor jullie 40 plussers?
Dankquote:Op zondag 8 februari 2015 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je nou al die karakters zelf daar?
Je kan er toch maar één per account aanmaken?
Just curious, leuk gedaan!
Ik ben een man. Kan niet anders en zit nog steeds met dat creatopic idee in mijn hoofd.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je gaat het projectmatig aanpakken?
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommigen waren er gek op, anderen wat minder...
Jij maakt ook mooie glitterdingiesquote:Op zondag 8 februari 2015 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
wil je ruzie?
je kaapt iedereen uit mijn sctje!
Jawel. Stelde dat zelf nog aan je voor, maar jij wilde zelf zo graag naar ONZ toe.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:38 schreef isax het volgende:
mijn glitter was niet goed zat voor jullie 40 plussers?
ik sluit wel aan achterin de rij en vang ook met liefde de afdankertjes opquote:Op zondag 8 februari 2015 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat wachtenden voor je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |