abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 februari 2015 @ 13:58:40 #101
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_149759397
Lijkt wel zo'n trackmania autootje. :')
  dinsdag 17 februari 2015 @ 18:14:13 #102
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_149767221
http://www.foxsports.com/(...)015-entry-fee-021715

quote:
Manor, formerly known as Marussia, is plotting its course for a 2015 return.
Earlier, the backmarker appeared doomed, as administrators auctioned equipment and the 2016 entrant Haas moved into its Banbury headquarters.
But last week, there were crucial signs of life.
"Manor F1 Team" emerged on the Internet and with official social media profiles featuring the slogan "Get ready," announcing it is preparing to exit administration.
Rival Force India, however, threw a wrench in the works when a bid for Manor to field the 2014 Marussia car this year was blocked.
The move was slammed by Gian Carlo Minardi, the former owner of the Minardi Formula One team (now Toro Rosso), as "absurd and unsportsmanlike," but Manor insists it is still working on its 2014 and 2015 cars, apparently now at a new base in Dinnington.
Italy's Autosprint, meanwhile, reports that Manor has paid its official entry fee to the FIA for the 2015 season.
"The FIA," added the report, "is keeping the door open for the former Marussia team by not yet finalizing the official entry list.
"According to reliable sources," said Autosprint, "important discussions will be held this week, after which the Federation will decide on Manor's admission."
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_149768362
ipv focussen op esthetische aspecten, maak de auto's zodanig dat het racen zelf weer een genot wordt om naar te kijken.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 17 februari 2015 @ 19:07:39 #104
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_149769242
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:46 schreef VacaLoca het volgende:
ipv focussen op esthetische aspecten, maak de auto's zodanig dat het racen zelf weer een genot wordt om naar te kijken.
Grondeffect terug laten keren en dan DRS afschaffen. Met het grondeffect kun je dichter achter je voorligger hangen in de bochten en dan zo proberen er voorbij te komen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_149769610
Ja iets in die trant. Belachelijk dat er dingen als DRS aan te pas moeten komen willen we nog iemand in zien halen. Vroeger zaten ze op een mm van elkaar of zelfs wheelbanging ronden lang te vechten, nu is het een treintje en zet af en toe iemand de turboknop aan.

Ik zie trouwens liever dat als constructeurs zoals Ferrari willen pochen met wat ze kunnen ze een Formule 1 wagen moeten maken zoals die ongeveer zou zijn zonder de talloze restricties. Hoeveel sneller zou het wel niet kunnen?
pi_149770310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ja iets in die trant. Belachelijk dat er dingen als DRS aan te pas moeten komen willen we nog iemand in zien halen. Vroeger zaten ze op een mm van elkaar of zelfs wheelbanging ronden lang te vechten, nu is het een treintje en zet af en toe iemand de turboknop aan.

Ik zie trouwens liever dat als constructeurs zoals Ferrari willen pochen met wat ze kunnen ze een Formule 1 wagen moeten maken zoals die ongeveer zou zijn zonder de talloze restricties. Hoeveel sneller zou het wel niet kunnen?
Red Bull heeft ooit zoiets gedaan met de X1 voor GT5. De snelheid zou boven de 470 km/uur liggen.

Al vraag ik me af of je met die vele hogere snelheden nog wel fatsoenlijk kan inhalen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_149770615
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ja iets in die trant. Belachelijk dat er dingen als DRS aan te pas moeten komen willen we nog iemand in zien halen. Vroeger zaten ze op een mm van elkaar of zelfs wheelbanging ronden lang te vechten, nu is het een treintje en zet af en toe iemand de turboknop aan.

Ik zie trouwens liever dat als constructeurs zoals Ferrari willen pochen met wat ze kunnen ze een Formule 1 wagen moeten maken zoals die ongeveer zou zijn zonder de talloze restricties. Hoeveel sneller zou het wel niet kunnen?
In 2003 F1 Racing magazine and Williams envisaged a restriction-free Formula 1 car. With six wheels and ground effect aerodynamics, they projected it would lap Silverstone 13s faster than an F1 car of 2003 (around 11.5s faster than today)
pi_149776476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ja iets in die trant. Belachelijk dat er dingen als DRS aan te pas moeten komen willen we nog iemand in zien halen. Vroeger zaten ze op een mm van elkaar of zelfs wheelbanging ronden lang te vechten, nu is het een treintje en zet af en toe iemand de turboknop aan.
Vroeger had je races die als fantastisch de boeken ingingen omdat er 5 wagens een uur lang aan een touwtje reden in 'gevecht' om plek 2. De rest van het seizoen moest de spanning namelijk komen van de stipjes op de overzichtskaart die dichter bij elkaar kwamen.

quote:
Ik zie trouwens liever dat als constructeurs zoals Ferrari willen pochen met wat ze kunnen ze een Formule 1 wagen moeten maken zoals die ongeveer zou zijn zonder de talloze restricties. Hoeveel sneller zou het wel niet kunnen?
Daar is het een formulewagen voor he? De restricties maken de sport, een motor groter maken kan iedereen. Ongeblazen 1.5 liters hadden ze in de jaren 50 al.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 18 februari 2015 @ 09:14:17 #109
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_149785524
Afgelopen seizoen viel het mee, maar de jaren daarvoor was inhalen echt een lachertje: DRS open en er gewoon voorbij rijden. Werd er toch echt ingehaald en toevallig schade gereden, kwam er meteen een straf voor de coureur in kwestie...
pi_149787146
De line-up voor de test van morgen tot en met zondag:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
                19 februari   20 februari   21 februari   22 februari
Ferrari:        Raikkonen     Raikkonen     Vettel        Vettel
Force India*:   Wehrlein      Perez         Wehrlein      Hulkenberg
Lotus:          Maldonado     Palmer        Maldonado     Grosjean
McLaren:        Button        Button        Alonso        Alonso
Mercedes:       Hamilton      Rosberg       Hamilton      Rosberg
Red Bull:       Ricciardo     Ricciardo     Kvyat         Kvyat
Sauber:         Nasr          Ericsson      Ericsson      Nasr
Toro Rosso:     Verstappen    Sainz         Verstappen    Sainz
Williams:       Wolff         Massa         Bottas        Massa
* 2014 auto).

[ Bericht 3% gewijzigd door sasquatsch op 18-02-2015 12:57:24 (line-up Force India) ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 18 februari 2015 @ 10:42:26 #111
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_149787267
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_149788561
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
De line-up voor de test van morgen tot en met zondag:
[ code verwijderd ]

* 2014 auto en line-up nog niet bevestigd (bron).
http://www.gpupdate.net/n(...)gen-bij-force-india/

Werhlein donderdag en zaterdag, Perez vrijdag en Hulkenberg zondag.
pi_149790508
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 11:41 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

http://www.gpupdate.net/n(...)gen-bij-force-india/

Werhlein donderdag en zaterdag, Perez vrijdag en Hulkenberg zondag.
Ik heb het aangepast.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 18 februari 2015 @ 13:45:18 #114
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149791638
quote:
F1 helmet design changes in-season to be banned

Formula 1 drivers will be banned from changing helmet designs in-season under new rules set to be introduced this year, AUTOSPORT can reveal.

As part of a push to improve the promotional appeal of the sport, F1 chiefs have grown concerned that fans are turned off by drivers constantly changing their helmet colours.

Top 10 iconic F1 helmet designs

Unlike the days of Ayrton Senna when a drivers' iconic helmet design was part of his appeal, these days some drivers change their colours at every race.

One of the most extreme examples is four-time world champion Sebastian Vettel, who has used around 60 different helmet designs over the course of his career.


Just like a rule introduced last year that has forced drivers to keep the same car number for their career in a bid to make it better for marketing, F1 will now force drivers to not change helmet designs as much.

High-level sources have revealed that teams, the FIA and Bernie Ecclestone have agreed to limit drivers to just one helmet design for the season.

This was approved at a meeting of the F1 commission in Geneva this week, and is set to be ratified by the FIA's World Motor Sport Council for introduction this season.

The hope is that fans will be able to identify with drivers more easily both at the track and on television.
Aanstellers :') Fia zou zich beter eens wat druk moeten maken om andere dingen....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_149799369
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
De line-up voor de test van morgen tot en met zondag:
[ code verwijderd ]

* 2014 auto).
Sainz op de laatste dag, die zal dus wel een snellere tijd rijden dan onze Max.
pi_149799406
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 17:41 schreef Nober het volgende:

[..]

Sainz op de laatste dag, die zal dus wel een snellere tijd rijden dan onze Max.
De laatste test zou het weer omgekeerd zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_149800517
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:
The hope is that fans will be able to identify with drivers more easily both at the track and on television.
T-cams weer geel en rood maken. Waarom dat half afgeschaft is begrijp ik nog steeds niet.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149800528
Dat was vooral op tv heel erg duidelijk wie wie was.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_149801889
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2015 13:45 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Aanstellers :') Fia zou zich beter eens wat druk moeten maken om andere dingen....
Inderdaad _O-
pi_149818100
Ben een paar keer naar een race geweest en laat ze op het circuit zelf maar eens wat doen aan het verduidelijking wie waar rijdt.
En bijvoorbeeld standaard Engels commentaar op de circuits.
  donderdag 19 februari 2015 @ 08:33:34 #121
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_149818134
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 08:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben een paar keer naar een race geweest en laat ze op het circuit zelf maar eens wat doen aan het verduidelijking wie waar rijdt.
En bijvoorbeeld standaard Engels commentaar op de circuits.
Dat willen die Duitsers bijvoorbeeld al niet. En vroeger die fransen ook niet.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 19 februari 2015 @ 10:08:37 #122
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_149819695
En terecht denk ik. Die circuits hebben aan hun eigen klanten te denken en die zullen toch voor het overgrote deel de taal van dat land spreken. In de meeste landen is Engels als tweede taal helemaal niet zo op niveau als in Nederland. Dan ga je toch kijken naar het meerendeel van jouw publiek en dat zal dan de taal van het land willen horen.

Persoonlijk zie ik dan meer heil in het lokaal uitzenden van bijvoorbeeld BBC commentaar via de ether. Zeg maar een soort piratenzender, maar dan legaal. Dan kan iedereen met een FM ontvanger gewoon Engels commentaar horen. Volgens mij was er al een circuit waar je radiootjes kon huren hiervoor?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_149819725
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 12:49 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]

Ziet er vet uit :9
Ik vind het verschrikkelijk lelijk, maar ieder zijn mening natuurlijk.
  donderdag 19 februari 2015 @ 10:43:21 #124
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_149820380
Testen is weer begonnen.

Maldonado veroorzaakt uiteraard een rode vlag
Honda durft eindelijk redelijk volgas te gaan.

En Susie Wolff heeft een bijpassende helm:


Nieuwe livery van Force India op de oude auto:


En Sauber heeft een extra geel lijntje toegevoegd op de neus:
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 19 februari 2015 @ 10:52:32 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_149820632
Maldonado al twee rode vlaggen.

Hamilton zal vandaag niet meer in actie komen. Hij voelt zich niet lekker en zal later vandaag vervangen worden door Wehrlein die de dag begon in de Force India
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')