Boeiend?quote:
Gaat niet zo hard.quote:
BBQ meet ging wel hard dacht ik.quote:
Ja alleen daar zei iedereen op het laatste moment weer af.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BBQ meet ging wel hard dacht ik.
Als hork en Moira komen
Grote kans dat ik er niet bij benquote:Op zondag 8 februari 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja alleen daar zei iedereen op het laatste moment weer af.
Maar ik heb er wel vertrouwen in hoor. Misschien even flink promoten 2 maanden van ter voren.
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Grote kans dat ik er niet bij ben
Heb je extra rechten voor gekregen denk ikquote:Op zondag 8 februari 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het trouwens apart dat ik nog steeds de OP kan editten
Verjaardag van oma dat weekend, m'n ma is een week later jarig maar dat wordt meestal samen gevierdquote:
Ahquote:Op zondag 8 februari 2015 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verjaardag van oma dat weekend, m'n ma is een week later jarig maar dat wordt meestal samen gevierd
Opgelostquote:Op zondag 8 februari 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het trouwens apart dat ik nog steeds de OP kan editten
Srslyquote:Op zondag 8 februari 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ja het songfestival is dan ook, dus misschien dat het soberso maar verzet moet worden naar een week eerder ofzo, als er NU al mensen gaan afzeggen, er was nog iemand die niet kon door SF.
Oh dan kan ik nietquote:Op zondag 8 februari 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ja het songfestival is dan ook, dus misschien dat het soberso maar verzet moet worden naar een week eerder ofzo, als er NU al mensen gaan afzeggen, er was nog iemand die niet kon door SF.
Dat las ik. Niettemin staat mijn wekker niet, maar voor het gemak 10 uren later.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee man, zit net te vertellen dat ik morgen na 7 maanden weer aan het werk ga
Ah die van jouquote:Op zondag 8 februari 2015 23:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat las ik. Niettemin staat mijn wekker niet, maar voor het gemak 10 uren later.
Gedaan wat je moest doen?quote:
Yoquote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw.
[..]
JaaaaNu krijg ik morgen gelijk feedback dus ben benieuwd.
Beiden*quote:
Too latequote:
The Flying Dutch*quote:Op zondag 8 februari 2015 23:42 schreef FL_Freak het volgende:
geo nee trouwens voor flying dutchman. niet mijn muziek.
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:42 schreef FL_Freak het volgende:
geo nee trouwens voor flying dutchman. niet mijn muziek.
Ja sorryquote:Op zondag 8 februari 2015 23:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ben je wappie, 2 weken later een keer reageren lol, zeggen dat je vriendin wilt en dan ohnee ze heeft niks met die muziek..
quote:
:squote:Op zondag 8 februari 2015 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mocht je hem een BJ geven in zijn wagon?
Betaald met OVquote:Op zondag 8 februari 2015 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Joepie.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:49 schreef DrNick het volgende:
Nee hij noemde alle stations tussen Roosendaal en Vlissingen op in één adem
Raging bonerquote:Op zondag 8 februari 2015 23:49 schreef DrNick het volgende:
En waar bijna niemand uitstaptquote:Op zondag 8 februari 2015 23:49 schreef DrNick het volgende:
En dan?quote:
True dat.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En waar bijna niemand uitstapt
Oh jeetje, wat een akelig leven.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als werken ofzo wanneer je volwassen bent.
quote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef Flippiee het volgende:
Gewoon trouwen met een rijke vrouw/man.
Ronaldo wilt je gewoon niet. Accept itquote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef Flippiee het volgende:
Chilllllquote:
Zei mijn vader vroeger altijd, dat ik na school wat meiden moest achterna fietsen die naar de villawijk gingenquote:Op maandag 9 februari 2015 00:00 schreef Flippiee het volgende:
Waar vier je carnavalquote:Op maandag 9 februari 2015 00:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oh dan heb ik ook!!!! dan kunnen we weer een keer L4D2 doen. Buiten de carnaval dan
quote:
Hjb. Dat bepaalt Ronaldo zelf wel.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ronaldo wilt je gewoon niet. Accept it
Slim van je paquote:Op maandag 9 februari 2015 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei mijn vader vroeger altijd, dat ik na school wat meiden moest achterna fietsen die naar de villawijk gingen
Die wist dat jij niet zo veel gaat verdienenquote:Op maandag 9 februari 2015 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zei mijn vader vroeger altijd, dat ik na school wat meiden moest achterna fietsen die naar de villawijk gingen
Denk wel de zaterdag, eerst verjaardag dan vanuit daar naar stratum (als ik ga)quote:Op maandag 9 februari 2015 00:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tot nu toe zaterdag in Oss en de rest staat nog open. Ga jij carnavallen?
Hahaha gvdquote:Op maandag 9 februari 2015 00:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
i quote "Rijke ouders kun je niet kiezen, rijke schoonouders wel"
Dat maakt mij niets uit. Tevens verlaat ik FOK! kusjesquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 februari 2015 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha gvd
[..]
Dat maakt mij niets uit. Tevens verlaat ik FOK! kusjes
doeiquote:Op maandag 9 februari 2015 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha gvd
[..]
Dat maakt mij niets uit. Tevens verlaat ik FOK! kusjes
Als ik een van de andere dagen in eindje ga. Ga je dan nog mee?quote:Op maandag 9 februari 2015 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk wel de zaterdag, eerst verjaardag dan vanuit daar naar stratum (als ik ga)
Weet ik niet, ligt eraan hoe gezellig het was en of ik vrij heb van werkquote:Op maandag 9 februari 2015 00:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik een van de andere dagen in eindje ga. Ga je dan nog mee?
Neem je je wederhelft ook mee?quote:Op maandag 9 februari 2015 00:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik niet, ligt eraan hoe gezellig het was en of ik vrij heb van werkweet niet of ze dan dichtgaan
I'd love to, maar ik denk van niet, ze moet de zaterdag werken namelijk dus dan gaat ze terug naar huis.quote:
tsss laat ze je in de steekquote:Op maandag 9 februari 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I'd love to, maar ik denk van niet, ze moet de zaterdag werken namelijk dus dan gaat ze terug naar huis.
Neequote:
Hhaa snap ik. ik maakte maar een grapje hequote:Op maandag 9 februari 2015 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Needaarnaast heb ik haar wel gevraagd maar ik weet ook niet of ze wilt en het leuk zou vinden.
Daarnaast een beetje ongemakkelijk om zo over haar te praten
Zo rol ikquote:
quote:
Gewoon zuipen met een gek pak.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een keer carnavallen lijkt me wel leuk tho
Zie DM.quote:Op maandag 9 februari 2015 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Een keer carnavallen lijkt me wel leuk tho
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 10:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat een gezelligheid op de vroege morgen.
uh, ja.. denk ik..quote:
KATTENquote:
Waarom morgen pasquote:
Niet (tijdelijk) gestolen?quote:Op maandag 9 februari 2015 10:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
KATTEN
Ik heb gisteren een klein bokkerig zwart katje geaaid.Was al een ouwetje en kon niet spinnen maar dat beest was echt vet vrolijk en kon maar geen afscheid van me nemen
Nee, al zou ik dat zo kunnen doen, want hij woont in dezelfde straat. Maar is mn huisgenoot niet zo blij mee.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet (tijdelijk) gestolen?
Ik heb er hier nu rond lopen. De 1 nog vreemder dan de ander.
Ah, ja dat valt wel op jaquote:Op maandag 9 februari 2015 11:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, al zou ik dat zo kunnen doen, want hij woont in dezelfde straat. Maar is mn huisgenoot niet zo blij mee.
Ja, ik weet waar die kat woont, samen met nog een andere kat, een butlertje. Die kwam ook eens blij naar me toequote:Op maandag 9 februari 2015 11:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah, ja dat valt wel op ja
Dan gaat die huisgenoot toch lekker weg?
Dus gewoon heul vaak daar langs lopen?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, ik weet waar die kat woont, samen met nog een andere kat, een butlertje. Die kwam ook eens blij naar me toe![]()
mjauw mjauw mjauw miep
Doe ik sowieso alquote:Op maandag 9 februari 2015 11:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dus gewoon heul vaak daar langs lopen?
OMFGquote:Op maandag 9 februari 2015 11:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
2 van de 3 bandieten.
HOE HEB IK OOIT ZONDER KATTEN KUNNEN LEVEN
Ja het is wel de meest stevige van de 3 jaquote:
Jij noemt je kat ook mongooltje?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja het is wel de meest stevige van de 3 jaMaar hij heeft wel gewoon een hele dikke vacht waardoor hij dikker lijkt.
Mijn mongooltje <3 Meest aparte kat ever.
En die kleine, Eevee, die kan geen minuut zonder iemand. Die loopt je constant achternaSoms uiterst vervelend.
En de 3e, een rooie, is gewoon een brok chagrijn.
Die heeft wel een zwoele blik zegquote:
Nah, maar hij gedraagt zich wel zoquote:Op maandag 9 februari 2015 11:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jij noemt je kat ook mongooltje?![]()
maar zo lekker bol, ik ben echt gek van bolle katten
[..]
Die heeft wel een zwoele blik zeg
Spam is lekkerquote:
Kippiequote:Op maandag 9 februari 2015 11:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nah, maar hij gedraagt zich wel zo
De bolle is Kippie, want een ei uit willen broeden
De rode is Lumpy als in Heffalump, alleen niet zo cute qua gedrag
De kleine is Eevee, in verband met haar vele persoonlijkheden
Onze katten![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:13 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Spam is lekker
Vrijdag toen ik bij mn ouders was, was ik aan het spelen met mn zusjes, in een slaapkamer. Wil ik weg… snel even iets pakken en dan kan ik *prrr* Poezerd (dat beest van mn UI) staat op uit de kast en doet alsof er niks aan de hand was.![]()
Ze waren haar al de hele dag kwijt.
Dat maakt de post wat kleurrijker.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat gebruik ik trouwens veel emoticons, smileys, plaatjesdingen.
Whaha, die loopt echt als een baas!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:15 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat maakt de post wat kleurrijker.
Prrr
Ja Poezerd is echt het bazinnetje van het huis. Ze bewaakt ook alles.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Whaha, die loopt echt als een baas!
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja Poezerd is echt het bazinnetje van het huis. Ze bewaakt ook alles.
En je moet niet, maar dan ook echt NIET aan mijn zusjes komen want dan valt ze je aan. Of als je als vreemde zonder toestemming aan 'haar' huis gaat zitten, dan ben je ook de lul.
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]Ja mooi is dat altijd. Al hun eigendom waar ik verdomme veel knaken voor neerleg, en ze niet naar om kijken, maar m'n eigen spul is dan wel van hun
Die rode is uiterst vervelend als het op kabeltjes aankomt. Als je een koptelefoon/oordopjes laat liggen gaan de kabeltjes door midden.
Ik vermoed dat we toch op minimaal 30 oordopjes & koptelefoons zitten de afgelopen jaren.
Jaja, opruimen en o.
Die heb ik in het rood. Niet zacht, net een bezem.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:25 schreef RadioSlut het volgende:
Ik wil later een kat met een zwoele blik.
[ afbeelding ]
Deal! Rode katerzquote:Op maandag 9 februari 2015 11:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die heb ik in het rood. Niet zacht, net een bezem.
Ruilen voor een goede koptelefoon + een kratje Grolsch?
Is goed. Ik zet 'm om 3 uur op de trein.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gooi 'm maar op de trein. Ik haal 'm wel op bij Rotterdam Centraal.
RSquote:
Surgequote:
Een soort guilty pleasurequote:Op maandag 9 februari 2015 11:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Kennen jullie dat, dat je nummer hebt, eigenlijk een vies kut nummer, maar niet kan stoppen met luisteren?
Nooit gehad. Ik ga dood als er een slecht nummer op staat.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Kennen jullie dat, dat je een nummer hebt, eigenlijk een vies kut nummer, maar niet kan stoppen met luisteren?
Goedquote:
Niet echt. Volgens mij.quote:
lmao, dan mag je wel oppassen.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nooit gehad. Ik ga dood als er een slecht nummer op staat.
Onderwijsinstelling staat zo… verplichtquote:Op maandag 9 februari 2015 11:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed![]()
Moet zometeen nog wel naar mijn onderwijsinstelling![]()
En u
Ohquote:Op maandag 9 februari 2015 11:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet echt. Volgens mij.
Ik haat z'n stem, z'n vuige kut hoofd, maar toch is het nummer cacao chill.
Precies.quote:
Loner zijn ftw.quote:Op maandag 9 februari 2015 11:34 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik vermijd dan ook zoveel mogelijk publieke plekken
dude we hadden net een diep gesprek over muziek en zo wat doe jequote:Op maandag 9 februari 2015 11:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga maar eens douchen anders kom ik zo ook nog te laat
Laters
quote:Op maandag 9 februari 2015 11:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga maar eens douchen anders kom ik zo ook nog te laat
Laters
Ik maakte maar een geintjequote:Op maandag 9 februari 2015 11:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Loner zijn ftw.
Maar dan wel op FOK! zitten.
Psychologie
Sorryquote:Op maandag 9 februari 2015 11:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dude we hadden net een diep gesprek over muziek en zo wat doe je
suc6quote:Op maandag 9 februari 2015 11:40 schreef Lt.Surge het volgende:
brb ff naar de suup en dat soort struggles
kom maar, zat ff in vergaderingquote:Op maandag 9 februari 2015 11:55 schreef RadioSlut het volgende:
Ik wil een heel leuk verhaal met jullie delen maar er is niemand.
Ik herinner me een meet die ik had via FOK!quote:
Ben je wel eindelijk van hem afquote:Op maandag 9 februari 2015 12:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik herinner me een meet die ik had via FOK!Voor zover ik weet is hij hier niet meer actief. :p
Oke daar gaan we
Ik heb tig jaar geleden een jongen leren kennen, 2 jaar ouder dan mij. Op FOK!. Opzich konden we het wel goed met elkaar vinden, maar ik had geen behoefte aan iets, laat staan om te meeten. Hij was na een paar keer praten helemaal hoteldebotel van me en kon niet zonder me.
Gelukkig verwaterde het contact en had ik hem met succes verwijderd van Facebook.
Een jaar later voegde hij me opnieuw toe. Nouja, laat ik hem maar een kans geven, wellicht is hij veranderd. Nee dus: Hij was nog net zo gek van me als daarvoor. En hij zei erbij dat hij wanhopig op zoek was naar een relatie. Ugh. Gaan we weer. Ik heb er de ballen niet voor om dat af te kappen dus.
Nou. Hij wilde meeten. Oke. Uiteindelijk besloten we naar Heidenfest te gaan in Tilburg. Hij is een metalhead, en zei dat dit een heel leuk evenement is. Nouja ik geloof hem direct, heb daar niet zo'n verstand van. En daarbij, als het me niet bevalt dan kan ik dat gewoon zeggen zonder hem extreem te kwetsen.
De dag des oordeels. Ik wacht op hem op het station, en hij komt aanlopen. Een gast met een enorme haarbos komt aangelopen, stereotype metalhead. En vertoont echt stereotype altogedrag. Waar ik overigens een bloedhekel aan heb. Het haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan, zo irritant is het.
Dus van Rotterdam naar Tilburg heel de tijd dat kinderachtige geschreeuw en keihard gelach en superflauwe moppen, game- en animereferenties, begint hij namen van Pokemons te schreeuwen en weer te giechelen. Begint hij ineens over memes en al die dingen na te doen LOL LMAO ROFL!!! Ik zei dat dat absoluut niet mijn humor is en dat hij even zn bek moest houden. (Normaal gesproken zeg ik zoiets niet maar ik was echt geïrriteerd) Hij: "Oh ik dacht dat je dat wel grappig vond!" Ghhhhhhhhhh. En dit ging zo door tot Tilburg.
Aangekomen bij die tent, sterft het van de weeaboo's en van die 14-jarige huppelende altootjes. Bitch plz, er waren wel een paar van die langharige mensen maar dat waren er maar echt een paar. Toen we binnen waren moesten we even wachten op een paar vrienden van hem. Zodra die er waren gingen ze met zn drietjes praten en ik stond er maar bij als het mongooltje van de dag. We gingen met zn vieren naar boven, naar de zaal waar alles gebeurde.
De muziek was leuk, maar dat is ook echt alles. Het publiek was niks aan: Iedereen stond stil (en bewoog zijn hand in de lucht), geilde op mijn pikachutas, na een tijdje was er een moshpit van 2 personen. Opeens EEN FUCKING POLONAISE! Op een metalfest! Ja das toch gezelluuggg? NEE! Hierna zijn we naar buiten gegaan en had ik geen zin meer. Meneer wilde nog even blijven, waardoor ik hem het voordeel van de twijfel gaf, omdat er nog maar een anderhalf uur voorbij was. We gingen ergens zitten en hij praatte niet meer tegen me. Zat in zijn telefoon.
Dit kreeg ik mee:
Meisje: En, is ze relatiemateriaal?
Hij: Nee. Niet leuk genoeg.
Toen keek hij even heel hatelijk mijn kant op, schoof een halve meter op en zei daarna helemaal niks meer. We zijn nog wel met dezelfde trein naar huis gegaan, maar we hebben niks meer gezegd. Ben er maar een station eerder uit gegaan omdat ik er een beetje gek van werd.
Daarna hebben we mekaar amper meer gesproken.
Een half jaar later heeft hij eindelijk zijn geliefde huppelende altovriendinnetje gevonden. And it wasn't me.
Zo.
quote:
LBquote:Op maandag 9 februari 2015 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben je wel eindelijk van hem af
Na die meet hebben we mekaar niet meer gesproken :pquote:Op maandag 9 februari 2015 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben je wel eindelijk van hem af
Gianniquote:
Nee, niet dat ik weet. Al 8 maanden niet meer.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Neem aan dat ie niet meer post op FOK?
Ik heb via FOK gelukkig alleen leuke meets gehadquote:Op maandag 9 februari 2015 12:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Na die meet hebben we mekaar niet meer gesproken :p
sup?quote:
kennen we hem?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:06 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Al 8 maanden niet meer.
Goooeeeddddquote:
goed. zin in weekend/carnavalquote:
Ik ook genoeg hoor, maar soms moet je compromissen stellen om van iemand af te komen :pquote:Op maandag 9 februari 2015 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb via FOK gelukkig alleen leuke meets gehad
Geen idee, hij is niet echt bekend ofzoquote:
Zin in donderdag/vrijdagquote:Op maandag 9 februari 2015 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed. zin in weekend/carnaval
en krijg net mail dat mijn minix op de post is
Ernstigquote:Op maandag 9 februari 2015 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb net met een paar anderen de hele tijd mijn lerares verbeterd. Dat mens kan voor geen fuck programmeren
quote:Op maandag 9 februari 2015 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb net met een paar anderen de hele tijd mijn lerares verbeterd. Dat mens kan voor geen fuck programmeren
Zo heb ik nog een shitlading andere verhalen, maar dat zijn nog van actieve users. Kan ik dus niet maken.quote:
hoe ga je verkleed?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zin in donderdag/vrijdagmisschien ga ik ook carnavallen, nog niet zeker
Minix?
En dat na 4 lessen. En het gaat dan om dingen die je moest weten VOOR de eerste lesquote:
Ja dat weet ik dus ook nietquote:Op maandag 9 februari 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ga je verkleed?
een mediaspelertje zoals raspberry pi of apple tv om xmbc op de tv te kijken
Hoe kan je daarin falen dan?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat na 4 lessen. En het gaat dan om dingen die je moest weten VOOR de eerste les
ik moet nog bij de wagen gaan kijken, anders weet ik nog niet waar ik mee loopquote:Op maandag 9 februari 2015 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus ook niet
Ahhh hendig wel zo'n dingetje
waarom geen chromecast?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ga je verkleed?
een mediaspelertje zoals raspberry pi of apple tv om xmbc op de tv te kijken
Niet opletten waar je mee bezig bent. Dingen op verkeerde plekken zetten, andere dingen vergeten te declareren en als je het dan wel doet alsnog op een verkeerde plaatsquote:Op maandag 9 februari 2015 12:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe kan je daarin falen dan?
NO, THIS IS A FANTASY, FUCK OFF FREDDYquote:
quote:Op maandag 9 februari 2015 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NO, THIS IS A FANTASY, FUCK OFF FREDDY
omdat ik te lui was om het zelf uit te zoeken en mij werd aangeraden een minix of een amazon fire tv te kopen omdat dat beter zou werken.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom geen chromecast?
HALLO IK DEED NET OF IK TERUG KWAM VAN DE TANDARTS CACAO NOOBquote:Op maandag 9 februari 2015 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NO, THIS IS A FANTASY, FUCK OFF FREDDY
En nu vraag je je af wat je vergeten bent!quote:Op maandag 9 februari 2015 12:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Net in de bus vroeg ik me wat af, en nu ben ik vergeten wat
Ja best wel. Ik weet nog dat ik dacht, goh die vraag kan ik het best in GC stellen.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:26 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
En nu vraag je je af wat je vergeten bent!
Uhm uhm gewoon uitzieken?quote:Op maandag 9 februari 2015 12:55 schreef Sardu het volgende:
Damn... Ik was al verkouden, maar nu zit ik helemaal met een dichte neus en traanogen.![]()
Nog iemand tips? Naast strepsils, stomen em vicks.
Dat was natuurlijk al het plan. Ik wou het graag doen zonder eruit te zien als een Vogon.quote:
Ik ben niet echt ziekquote:
quote:
mooi bruggetjequote:Op maandag 9 februari 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is onderweg. Geen garantie of retour mogelijkheid.
Veel plezier!
hier in de buurt ligt wel deze:quote:Op maandag 9 februari 2015 13:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt. Zo hebben wij dat hier niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet zo mooi als die, maar op zich wel mooiReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 9 februari 2015 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier in de buurt ligt wel deze:Oh dies best tof inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet zo mooi als die, maar op zich wel mooiI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Gewoon terecht dus.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:49 schreef Amarantha het volgende:
MediaMarkt even gebeld. Kan wel langskomen met mijn computermuisVoel mij wel een zeur want ding was maar 7 euro maar toch levensduur van 2 dagen (terwijl er 3 jaar op doosje staat) is wel erg kort
Hallo, dat zijn 7 euroknallers die je nu kapot stampt he.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen zin om voor niks daar heen te fietsen
Hahahahaquote:Op maandag 9 februari 2015 13:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo, dat zijn 7 euroknallers die je nu kapot stampt he.
En nou niet haten op de Mac, of ik eet alleen maar stengels oid, gewoon nee.
Z-E-V-E-N euroknallers.
Meestal ruilen ze die inderdaad gewoon om. Zo niet, gewoon gaan rellen aan de balie.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Zo wou wel netjes zijn als ik straks echt een andere krijg. Er zullen ook genoeg winkels zijn die zoiets hebben van 'verpakking weg? jij pech'.
verpakking weg is een probleem als je het binnen een week gewoon wil ruilen, als het kapot is, is die verpakking niet van belang. ze kunnen het toch nooit meer in de winkel leggenquote:Op maandag 9 februari 2015 13:53 schreef Amarantha het volgende:
Zo wou wel netjes zijn als ik straks echt een andere krijg. Er zullen ook genoeg winkels zijn die zoiets hebben van 'verpakking weg? jij pech'.
Daar heb je wel een goed puntquote:Op maandag 9 februari 2015 13:54 schreef gianni61 het volgende:
ze kunnen het toch nooit meer in de winkel leggen
Ja dat ga ik dus niet doen voor een paar eu haha. Maar zal wel geen probleem zijn, ze had zelf ook wel door dat 2 dagen echt absurd kort is.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meestal ruilen ze die inderdaad gewoon om. Zo niet, gewoon gaan rellen aan de balie.
Doe ik ook altijd. Rellen.
Meh, ik doe het dan ook voor de lolquote:Op maandag 9 februari 2015 13:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus niet doen voor een paar eu haha. Maar zal wel geen probleem zijn, ze had zelf ook wel door dat 2 dagen echt absurd kort is.
Ik durf dat ook gewoon niet lol.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, ik doe het dan ook voor de lol
Ah ja, dan moet je het niet doen inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2015 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf dat ook gewoon niet lol.
Altijd rellen! Het liefst nog op de markt met zo'n schreeuwende groenteboer.quote:Op maandag 9 februari 2015 13:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ah ja, dan moet je het niet doen inderdaad
Maar, ze gaan niet moeilijk doen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 14:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd rellen! Het liefst nog op de markt met zo'n schreeuwende groenteboer.![]()
Awesome! Dat kan dus altijd?quote:Op maandag 9 februari 2015 14:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga altijd bij de Mac kijken of die op het plaatje lijkt. Zo niet, wil ik dat ze een nieuwe maken![]()
Bedankt docu waar ik deze tip uit heb gejat.
Ja hoor.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome! Dat kan dus altijd?![]()
Als het er echt niet op lijkt dan kom ik wel klagen, meestal is het wel oké.
Ja, ik wil ook altijd een verse.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja hoor.
Manager staat altijd in de buurt, dus ze hebben niet veel keus
Weet ik in ieder geval zeker dat ik een ''verse''krijg, en niet zo'n ding van 20 minuten oud.
mc verkoopt ook alleen franse frietjesquote:Op maandag 9 februari 2015 14:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook altijd een verse.![]()
Ik neem ook nooit die patat bij de Mc.
Ik ben sowieso niet van die Franse frietjesquote:Op maandag 9 februari 2015 14:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook altijd een verse.![]()
Ik neem ook nooit die patat bij de Mc.
quote:Op maandag 9 februari 2015 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mc verkoopt ook alleen franse frietjes
True. Enige keer ook dat ik het woord friet in de mond neem.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mc verkoopt ook alleen franse frietjes
hmm, nee, bij mij juist andersomquote:Op maandag 9 februari 2015 14:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van die Franse frietjes
Doe mij maar Vlaamse!
ik krijg straks gewone frietquote:
ik zie nog geen schaal langs komenquote:
Helaas zijn ze al op. En nu ben ik een beetje misselijk.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie nog geen schaal langs komen
Hmm ja wel een beetje waar dit.quote:Op maandag 9 februari 2015 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Patat haal je bij de snackbar. McDonalds en Burger King zijn goed voor kip of hamburgers.
kip -> kfcquote:Op maandag 9 februari 2015 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Patat haal je bij de snackbar. McDonalds en Burger King zijn goed voor kip of hamburgers.
Het is fri....quote:Op maandag 9 februari 2015 15:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik ook. Krijg het alleen nooit m'n bek uit.quote:Op maandag 9 februari 2015 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. Ik vind alles best.
ik ben een goede jongen.
Je mondje bedoel jequote:Op maandag 9 februari 2015 17:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook. Krijg het alleen nooit m'n bek uit.
Hoe beviel je eerste dag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |