Boeiend?quote:
Gaat niet zo hard.quote:
BBQ meet ging wel hard dacht ik.quote:
Ja alleen daar zei iedereen op het laatste moment weer af.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BBQ meet ging wel hard dacht ik.
Als hork en Moira komen
Grote kans dat ik er niet bij benquote:Op zondag 8 februari 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja alleen daar zei iedereen op het laatste moment weer af.
Maar ik heb er wel vertrouwen in hoor. Misschien even flink promoten 2 maanden van ter voren.
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Grote kans dat ik er niet bij ben
Heb je extra rechten voor gekregen denk ikquote:Op zondag 8 februari 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het trouwens apart dat ik nog steeds de OP kan editten
Verjaardag van oma dat weekend, m'n ma is een week later jarig maar dat wordt meestal samen gevierdquote:
Ahquote:Op zondag 8 februari 2015 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verjaardag van oma dat weekend, m'n ma is een week later jarig maar dat wordt meestal samen gevierd
Opgelostquote:Op zondag 8 februari 2015 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het trouwens apart dat ik nog steeds de OP kan editten
Srslyquote:Op zondag 8 februari 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ja het songfestival is dan ook, dus misschien dat het soberso maar verzet moet worden naar een week eerder ofzo, als er NU al mensen gaan afzeggen, er was nog iemand die niet kon door SF.
Oh dan kan ik nietquote:Op zondag 8 februari 2015 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ja het songfestival is dan ook, dus misschien dat het soberso maar verzet moet worden naar een week eerder ofzo, als er NU al mensen gaan afzeggen, er was nog iemand die niet kon door SF.
Dat las ik. Niettemin staat mijn wekker niet, maar voor het gemak 10 uren later.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee man, zit net te vertellen dat ik morgen na 7 maanden weer aan het werk ga
Ah die van jouquote:Op zondag 8 februari 2015 23:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat las ik. Niettemin staat mijn wekker niet, maar voor het gemak 10 uren later.
Gedaan wat je moest doen?quote:
Yoquote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw.
[..]
JaaaaNu krijg ik morgen gelijk feedback dus ben benieuwd.
Beiden*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |