Manchester City heeft niks te vertellen dan inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:34 schreef Pedroso het volgende:
Wat een voetbal, Barca weer op het niveau waar ze horen te zijn. Over ruim een week is Man.City ook kansloos.
Schitterende paas, topklasse.quote:
Misschien? Dat is hij echt al jaren.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Pfff Messi, ongelooflijk die visie, misschien wel de beste playmaker momenteel.
Afrikacup ookquote:
Ik vind dat wel grappig om te kijken vaak, die strijd.quote:
Jawel maar hij is dit seizoen meer dan ooit bezig met verdelen en assists op een presenteerblaadje te geven. Eerst kon je nog zeggen dat Xavi/Iniesta/Fabregas/Özil er beter in waren omdat bij hen de focus puur alleen daar op lag.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Misschien? Dat is hij echt al jaren.
Kijk je nu ook?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig om te kijken vaak, die strijd.
Die van net had er gewoon in gemoeten.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:48 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Neymar had er trouwens wel 5 kunnen maken.
Nee, alleen de stand.quote:
Ja zwaarquote:Op zondag 8 februari 2015 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die van net had er gewoon in gemoeten.
heb jij een spaanse voetbalwedstrijd wel eens live gezien?quote:
In Spanje bedoel je of wat?quote:Op maandag 9 februari 2015 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
heb jij een spaanse voetbalwedstrijd wel eens live gezien?
Dat Barcelona SC voor kwam, had ik het over Barcelona SCquote:
FC Den Helder - AZ was wel spectaculair zekerquote:Op maandag 9 februari 2015 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat Barcelona SC voor kwam, had ik het over Barcelona SC
Nee, ik heb pas drie keer een voetbalwedstrijd gezien:
- Een of andere club hier, weet niet meer welke.
- FC Den Helder - AZ
- AZ - Benfica
Ik ben wel in Camp Nou geweest afgelopen zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |