kontmaatje is één woordquote:Op zondag 8 februari 2015 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]nee hij is niet mijn kont maatje, en ik lees nergens dat ik iemand help. Maar bedankt voor je interesse
deze dame weet.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kontmaatje is één woord
En potverdikkie, wat ben jij irritant zeg.
Alleen vandaag?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:21 schreef Tjacka het volgende:
sorry jongens
ik heb vandaag een trollbui merk ik
tenzij je het anders uitspreekt, en het is potverdikkequote:Op zondag 8 februari 2015 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kontmaatje is één woord
En potverdikkie, wat ben jij irritant zeg.
Ik zeg potverdikkie.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
tenzij je het anders uitspreekt, en het potverdikke
das waar, mee eenschquote:Op zondag 8 februari 2015 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg potverdikkie.Dat klinkt liever dan potverdikke.
ben jij schommelstoelquote:Op zondag 8 februari 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dat ligt niet aan jou ik haat iedereen
cutie ben jequote:Op zondag 8 februari 2015 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik schommel wel met mn emoties
schommelstoel staat dan altijd op. Schijnt te helpen.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik schommel wel met mn emoties
Wat let je?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
die pavement en baconbus zijn stom.
ik zou ze gewoon schoppen heel hard.
Ja dat.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:24 schreef Divje het volgende:
Lavje had net een beetje rustgaat iedereen tekeer in de SC
had gister een klomp in der kut geschopt en wat bloemetjes ingehangen. Denk dat ze ff niet meer kan schopenquote:
dit ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
had gister een klomp in der kut geschopt en wat bloemetjes ingehangen. Denk dat ze ff niet meer kan schopen
was de enigste die een soort van niveau haalde jaquote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Raakpoes het volgende:
He tjack, gelezen dat het Schone prima bevalt in de spits?
Joh, voor jou is er hier geen plaats, ga 's weg.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
had gister een klomp in der kut geschopt en wat bloemetjes ingehangen. Denk dat ze ff niet meer kan schopen
Mwoah.quote:
Lekker Hollands wel. Daarna worst met kaas gegeten onder een molen?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja maar kom op, is toch geen aanvaller johquote:Op zondag 8 februari 2015 22:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was de enigste die een soort van niveau haalde ja
sinkgraven
history is repeatingquote:Op zondag 8 februari 2015 22:28 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Joh, voor jou is er hier geen plaats, ga 's weg.
Frankie aapt Fred na met z'n spelers op de verkeerde plek positioneren.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:28 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja maar kom op, is toch geen aanvaller joh. Frankie kan ze beter op de juiste plaats zetten, denk dat dat veel beter gaat.
quote:
dan heb je die pool of die andere debiel in de spitsquote:Op zondag 8 februari 2015 22:28 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja maar kom op, is toch geen aanvaller joh. Frankie kan ze beter op de juiste plaats zetten, denk dat dat veel beter gaat.
hoooooiquote:Op zondag 8 februari 2015 22:29 schreef theguyver het volgende:
[..]hoi Isax
ben ik nu weinig online geweest de laatste tijd of .. ben je ook nieuw hier
cillessen word een beetje irritant met z'n houdinkje en gedrag.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan heb je die pool of die andere debiel in de spits
cillessen is wel een gek man
Haha ja Fredje.. goeie vent hoor, maar ik zou Toornstra gewoon op de plek van ... zetten..quote:Op zondag 8 februari 2015 22:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Frankie aapt Fred na met z'n spelers op de verkeerde plek positioneren.
vrij vijandige sc hierquote:
Niet van Immers tochquote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Haha ja Fredje.. goeie vent hoor, maar ik zou Toornstra gewoon op de plek van ... zetten..
Vijandig ?quote:
erg hequote:Op zondag 8 februari 2015 22:30 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
cillessen word een beetje irritant met z'n houdinkje en gedrag.
Waar baseer je dat op ?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vijandig ?
Het komt af en toe eerder over alsof er een blik pubers is los getrokken![]()
Haha, zo zal ik 'm dan ook niet opvatten, maar snap 'm niet echtquote:Op zondag 8 februari 2015 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
erg he
past niet bij ajax
bij feyenoord eerder
(niet naar bedoeld)
mja sorry ik kan er niet anders van maken.quote:
Geef die man eens wat ruimte.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:34 schreef isax het volgende:
[..]
mja sorry ik kan er niet anders van maken.
je snapt niet eens het verschil tussen de anus en poesje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |