kontmaatje is één woordquote:Op zondag 8 februari 2015 22:19 schreef Pavement het volgende:
[..]nee hij is niet mijn kont maatje, en ik lees nergens dat ik iemand help. Maar bedankt voor je interesse
deze dame weet.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kontmaatje is één woord
En potverdikkie, wat ben jij irritant zeg.
Alleen vandaag?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:21 schreef Tjacka het volgende:
sorry jongens
ik heb vandaag een trollbui merk ik
tenzij je het anders uitspreekt, en het is potverdikkequote:Op zondag 8 februari 2015 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kontmaatje is één woord
En potverdikkie, wat ben jij irritant zeg.
Ik zeg potverdikkie.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
tenzij je het anders uitspreekt, en het potverdikke
das waar, mee eenschquote:Op zondag 8 februari 2015 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg potverdikkie.Dat klinkt liever dan potverdikke.
ben jij schommelstoelquote:Op zondag 8 februari 2015 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dat ligt niet aan jou ik haat iedereen
cutie ben jequote:Op zondag 8 februari 2015 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik schommel wel met mn emoties
schommelstoel staat dan altijd op. Schijnt te helpen.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik schommel wel met mn emoties
Wat let je?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef isax het volgende:
[..]
die pavement en baconbus zijn stom.
ik zou ze gewoon schoppen heel hard.
Ja dat.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:24 schreef Divje het volgende:
Lavje had net een beetje rustgaat iedereen tekeer in de SC
had gister een klomp in der kut geschopt en wat bloemetjes ingehangen. Denk dat ze ff niet meer kan schopenquote:
dit ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
had gister een klomp in der kut geschopt en wat bloemetjes ingehangen. Denk dat ze ff niet meer kan schopen
was de enigste die een soort van niveau haalde jaquote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Raakpoes het volgende:
He tjack, gelezen dat het Schone prima bevalt in de spits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |