Bart heeft een account op FOK!quote:Op zondag 8 februari 2015 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
bart van big brother liep in Utrecht in het uitgaansleven interessant te doen, vrienden hebben me moeten uitleggen wie dat was
Figuur ja, onzijdig.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh Kelly, komt die ook uit Big Brother? Vaag aanstellerig figuur
o jah... die zit achter de webcam tegenwoordig toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Kelly herken ik trouwens ook nog wel...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik zie soms die reclame toevallig voorbij komen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah... die zit achter de webcam tegenwoordig toch?
Zal wel na kinderbedtijd zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 17:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ik zie soms die reclame toevallig voorbij komen.
Haha, is dat 'dé' Bart?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
dienenebart zal inmiddels ook al 40+ zijn
's Nachts, ik ben dan meestal nog op en als ik dan zapp is ze (het) er weer.quote:
Ja dat is hem..... Komt bij de meeste RLS wel ff buurten...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, is dat 'dé' Bart?
Daar heb ik nog een discussie mee gehad in het UTO topic wegens deze afbeelding...
[ afbeelding ]
Hij begreep het niet, de sukkel...
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02
wist je dat niet dat die gast op Fok zat?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Haha, is dat 'dé' Bart?
Daar heb ik nog een discussie mee gehad in het UTO topic wegens deze afbeelding...
[ afbeelding ]
Het meest schokkende vind ik nog wel dat jij in UTO hebt gepost en blijkbaar ook nog met kennis van zaken.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Haha, is dat 'dé' Bart?
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02
Huub liet zich in het begin van UTO nog wel eens zien in UTO... Maar de laatste maanden , zeker sinds ie met een oud rondborstig deelneemster is getrouwd niet meer gezienquote:Op zondag 8 februari 2015 18:03 schreef FANN het volgende:
[..]
wist je dat niet dat die gast op Fok zat?
Huub ook van DGK, maar ik weet niet of die nog langs komt, zal dat wel bij UTO zijn als
het wel zo is..
Bart hield altijd ''gesprekken met God''![]()
CBL / [CBM SC #108 In gesprek met God]
mijn beeld van MM is sinds de foto's van zijn interieur sowieso al bijgesteldquote:Op zondag 8 februari 2015 18:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het meest schokkende vind ik nog wel dat jij in UTO hebt gepost en blijkbaar ook nog met kennis van zaken.
Is Huubje nu getrouwd met een oud deelneemster van UTO?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub liet zich in het begin van UTO nog wel eens zien in UTO... Maar de laatste maanden , zeker sinds ie met een oud rondborstig deelneemster is getrouwd
en zijn katjes, eigenlijk is MM gewoon een watje...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn beeld van MM is sinds de foto's van zijn interieur sowieso al bijgesteld
Ja die, met vroeger nog een piemel tussen zn benen...quote:Op zondag 8 februari 2015 18:06 schreef JuupŠ het volgende:
Die Kelly, dat is toch dit heldere licht?
https://www.facebook.com/video.php?v=808079522604393
http://www.televizier.nl/(...)s-huub.4877851.lynkxquote:Op zondag 8 februari 2015 18:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Is Huubje nu getrouwd met een oud deelneemster van UTO?![]()
welke? heb je een pica ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |