SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 08-02-2015 om 17:25:2012 - Michael de Leeuw is the first @fcgroningen player with 12+ goals in one Eredivisie season since Tim Matavz in 2010/11 (16). Poacher. reageer retweet
Doe eens niet zo negatief.quote:
Bedankt OptaJohan. Banaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 08-02-2015 om 17:25:2012 - Michael de Leeuw is the first @fcgroningen player with 12+ goals in one Eredivisie season since Tim Matavz in 2010/11 (16). Poacher. reageer retweet
Ik zie dat als positiefquote:
Het erge met Groningen is dat het elke keer weer spannend is in wat voor vorm ze verkeren.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen gaat volgende week weer punten verliezen op het kunstgras van Woudestein.
Dat geldt ook voor Vitessequote:Op zondag 8 februari 2015 17:30 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het erge met Groningen is dat het elke keer weer spannend is in wat voor vorm ze verkeren.
En AZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet zo positief.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker nog ff voor rust. Straks erop en erover.
Het is 2-1, makker.quote:
Waarom laat je valse tussenstanden staan?quote:
quote:
Moet jij niet gaan koken? Lijkt me een stuk beterquote:
Het is beter als jij gewoon je smoel houdt met je bijdehantequote:Op zondag 8 februari 2015 18:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moet jij niet gaan koken? Lijkt me een stuk beter
En als je gaat afwassen, was dan gelijk je mond af, er komt te veel rotzooi uit.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is beter als jij gewoon je smoel houdt met je bijdehante.
twitter:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |