Dat soort ellende krijg je zodra religieuzen de dienst uitmaken.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
De Egyptenaren zijn overigens goed bezig met het voorkomen van aanslagen zoals die in Chapel Hill: iedereen die zich openlijk atheïst noemt, wordt in de gevangenis gegooid.
http://www.patheos.com/bl(...)atheism-on-facebook/
Dat filmpje...quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:53 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En deze dan![]()
[ afbeelding ]
IT'S SCIENCE, JIM, BUT NOT AS WE KNOW IT
http://freethinker.co.uk/(...)t-not-as-we-know-it/
Nog meer "bewijs"quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat filmpje...![]()
![]()
![]()
Ik kom niet meer bij
Zou die man wel eens in een hogesnelheidstrein een balletje omhoog hebben gegooid en zich hebben afgevraagd waarom die niet keihard tegen de achterdeur aanvliegt?
Welnee, N kan best 2 zijn. Dat impliceert wel dat P=0.quote:Op woensdag 18 februari 2015 19:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Nu we het toch over Echte Wetenschap voor Mannen hebben: ik heb P=NP opgelost, of toch deels.
Om het kloppend te krijgen, moeten we wel N=1 aannemen.
Hmm, dus P=0 en N=1. Dat is een grote doorbraak. Ik denk dat er wel een Nobelprijs inzit voor ons. Heb jij het telefoonnummer van de huidige baas van de wetenschap?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Welnee, N kan best 2 zijn. Dat impliceert wel dat P=0.
Je bedoelt Richard Dawkins?quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hmm, dus P=0 en N=1. Dat is een grote doorbraak. Ik denk dat er wel een Nobelprijs inzit voor ons. Heb jij het telefoonnummer van de huidige baas van de wetenschap?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hmm, dus P=0 en N=1. Dat is een grote doorbraak. Ik denk dat er wel een Nobelprijs inzit voor ons. Heb jij het telefoonnummer van de huidige baas van de wetenschap?
quote:Op woensdag 18 februari 2015 21:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je bedoelt Richard Dawkins?
Nee, maar je kunt hem geloof ik wel mailen.
Never underestimate a man in a wheelchair!quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fuck yeah!
Al gaat het niet heel moeilijk worden om de schouders van Hawkins te verpletteren.
quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fuck yeah!
Al gaat het niet heel moeilijk worden om de schouders van Hawkins te verpletteren.
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er zijn intelligente traditioneel-religieuzen en er zijn intelligente neo-religieuzen. Een vriendin van mij is ineens helemaal in de ban van de chemtrails, terwijl ze een universitaire opleiding heeft afgerond. Een vriend van mij is een antivaxer geworden, terwijl hij toch een flink gezond verstand leek te hebben.
Die dingen gebeuren.
Die ene die de evolutie heeft uitgevonden?quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, Steve Hawkins, je weet wel, die cyborg.
Nee, dat is Dawkings.quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die ene die de evolutie heeft uitgevonden?
Wat ongelofelijk sneu.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Even een linkje zodat mijn posts niet meer het debielste in dit topic zijn:
Een Amerikaanse politicus wil dat leerlingen in klassen AP History ('geschiedenis voor gevorderden') stoppen met het leren van vieze on-Amerikaanse dingen. Bijvoorbeeld dat negers en minderheden het niet altijd goed naar de zin hebben gehad in de VS. Of dat Amerika nogal wat problemen heeft (gehad) met sociale klassen.
http://www.patheos.com/bl(...)-pro-america-enough/
Stel je voor dat je hele politieke carrière afhankelijk is van het spuwen van zoveel mogelijk ongenuanceerd patriottisch gezever. Wat moet dat doen met je gevoel voor eigenwaarde...quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:15 schreef Molurus het volgende:
Ja, republikeinen... daar hebben ze er helaas nogal veel van.
Zijn eigenwaarde is het ongenuanceerde patriottische gezever.quote:Op donderdag 19 februari 2015 20:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Stel je voor dat je hele politieke carrière afhankelijk is van het spuwen van zoveel mogelijk ongenuanceerd patriottisch gezever. Wat moet dat doen met je gevoel voor eigenwaarde...
Morangie is nooit verkeerd.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 01:05 schreef GrumpyFish het volgende:
Glen Dronach 15yo revival en een Glen Morangie 10yo is het geworden voor mij. Dronach is full sherry vaten, vergelijkbaar met de oude Macallan. Morangie genomen omdat het al zo lang geleden is dat ik die heb gehad..
Ik weet niet of je de oude Macallan kent (die nog volledig op sherry vaten was gerijpt; voordat ze hun merk verpestten met die Fine Oak rommel)? Daar lijkt hij erg op. Ik houd er wel van; heerlijke sherry-whisky, en goedkoper dan de Macallan die nog wel volledig op sherry-vaten is gerijpt. Als je van die sherry smaak houdt in je whisky, is dit echt (in de redelijke prijsklasse) het beste wat je kunt halen imo.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Morangie is nooit verkeerd.
Hoe is die Dronach? Die ken ik nog niet.
Van de twee die ik had gehaald was naar mijn mening de goedkoopste de beste: de Balvenie 12y.
paar jaar geleden een gesprekje gehad met een dame die op de GlennMorangie distileerdinges werkte.quote:Op woensdag 25 februari 2015 19:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Morangie is nooit verkeerd.
Hoe is die Dronach? Die ken ik nog niet.
Van de twee die ik had gehaald was naar mijn mening de goedkoopste de beste: de Balvenie 12y.
Laat eens een voorbeeldje zien?quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vraagje voor alle diepfilosofische forumgenoten hiero:
Wanneer is het toegestaan om met sarcastische reacties je tante belachelijk te maken die voortdurend op Facebook melodramatische plaatjes post?
quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:46 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Laat eens een voorbeeldje zien?
Hihi, dat gaat ze niet snappen. Misschien: "Als je in plaats van plaatjes op internet te delen nou gewoon je kinderen had opgevoed, waren ze waarschijnlijk niet zulke debieltjes geworden."quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:21 schreef Perrin het volgende:
Of: denk je echt dat zo'n gratuit plaatje iemand iets helpt of doe je het alleen om je eigen ego te strelen?
Vuur met vuur en plaatjes met plaatjes bestrijdenquote:Op donderdag 26 februari 2015 20:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hihi, dat gaat ze niet snappen. Misschien: "Als je in plaats van plaatjes op internet te delen nou gewoon je kinderen had opgevoed, waren ze waarschijnlijk niet zulke debieltjes geworden."
Dankzij jouw Facebookplaatjes heb ik nu ook een beperking.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:17 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Vuur met vuur en plaatjes met plaatjes bestrijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan tref je het. Het is jouw week deze week dan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dankzij jouw Facebookplaatjes heb ik nu ook een beperking.
Fuck yeah! Lekker met m'n driewieler over de snelweg, het is toch mijn week.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:24 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Dan tref je het. Het is jouw week deze week dan.
Nah, daar heb ik het geduld niet voor...quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:45 schreef GrumpyFish het volgende:
Iets serieuzer. Als ik al zou reageren, zou ik er misschien zoiets van maken: Door een week van de "mensen met een beperking" te hebben en door je respect te betuigen voor "mensen met een beperking", versterk je toch het etiket "mensen met een beperking", terwijl etiketten plaatsen in de laatste zin juist wordt aangevallen?
En een bruin lint... srsly?
Heb je ook de naam rechts bovenin gegoogeld? Volgens mij heeft je tante gewoon humor.quote:Op donderdag 26 februari 2015 18:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu sterk de neiging om te reageren met iets als: "Oh, wat leuk, een hele week voor jezelf!"
Of gewoon even ragen: "Hartstikke politiek correct dat we allemaal negeren dat Pietje een beperking heeft, maar daardoor krijgt hij niet de hulp die hij nodig heeft."
Mijn tante kennende neemt ze dit 100% serieus.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heb je ook de naam rechts bovenin gegoogeld? Volgens mij heeft je tante gewoon humor.
http://nl.hoax.wikia.com/wiki/Peter_Van_Opdorp
Zelf ook zo'n plaatje in elkaar schroeven. Week van de kringspiertyfus of zo.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mijn tante kennende neemt ze dit 100% serieus.
Oh, dat is een goede. Eentje voor iedereen die oog-AIDS heeft gekregen van kutplaatjes op Facebook.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zelf ook zo'n plaatje in elkaar schroeven. Week van de kringspiertyfus of zo.
Dag van de dag van de oogaidsplaatjesdag.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh, dat is een goede. Eentje voor iedereen die oog-AIDS heeft gekregen van kutplaatjes op Facebook.
Deel dit plaatje binnen 18 seconden om zoveel mogelijk slachtoffers aan oogaids te helpen.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dag van de dag van de oogaidsplaatjesdag.
Dat ze al die Yezidi's uitmoorden en zo vind ik niet tof, maar hier kan ik echt kwaad om worden.quote:
Tijd voor een facebookplaatje-share actie!!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat ze al die Yezidi's uitmoorden en zo vind ik niet tof, maar hier kan ik echt kwaad om worden.
Oh God, nee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 08:30 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Tijd voor een facebookplaatje-share actie!!
Stelletje cultuurbarbarenquote:
Dat is ook precies de reden waarom de Britten (en de Fransen - het Louvre staat er ook vol mee) jarenlang geweigerd hebben om dingen terug te geven. We hebben laatst nog in Egypte gezien dat ze gelijk hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 14:54 schreef Molurus het volgende:
Maarten van Rossum zei er dit over:
"Veel van de kunst in het British Museum in Londen is gestolen uit het Midden-Oosten. Als ze dat niet hadden gedaan, was het nu verdwenen."
Ofwel: je hebt verwerpelijk, en je hebt verwerpelijker.
Ja, dat stond ook in NWS. Eerste reactie: "Het heeft niets met islam te maken."quote:Op vrijdag 27 februari 2015 15:27 schreef Kijkertje het volgende:
AMERICAN ATHEIST BLOGGER HACKED TO DEATH IN BANGLADESH
[ afbeelding ]
http://www.theguardian.co(...)-death-in-bangladesh
Je suis Avijit
Echt wel: Abrogaten verdienen de doodstraf, staat ook in de koranquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, dat stond ook in NWS. Eerste reactie: "Het heeft niets met islam te maken."
Ach ja, de meeste reacties op FOK! zijn niet al te nozel. Maar daar kunnen ze niks aan doen --> beperkt denkraamquote:Op vrijdag 27 februari 2015 17:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, dat stond ook in NWS. Eerste reactie: "Het heeft niets met islam te maken."
twitter:TheRealNimoy twitterde op maandag 23-02-2015 om 08:36:45A life is like a garden. Perfect moments can be had, but not preserved, except in memory. LLAP reageer retweet
Hmm, dit lettertype lijkt mij voldoende bewijs voor het bestaan van satan.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:34 schreef Jigzoz het volgende:
Kijk, voorproefje. Lettertype is wel nogal kut, maar een leesbaardere versie kon ik niet vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laten we dat niet doen. We hebben al twee topics vol dogmatisch gezever en sektarisch gezwam.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:00 schreef Jigzoz het volgende:
Zullen we ook een 'FOK! leest het Catechismus van Lucifer'-topic doen?
Hmja, ik dacht eerst gewoon de Satansbijbel te doen, maar die is nogal saai.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Laten we dat niet doen. We hebben al twee topics vol dogmatisch gezever en sektarisch gezwam.
Is dat de gewone Bijbel, maar overal 'God' vervangen door 'Satan'? Zo niet, dan is dat wel een tegenvaller.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hmja, ik dacht eerst gewoon de Satansbijbel te doen, maar die is nogal saai.
Nee. Boekje van LaVey waarin hij een paar keer zegt dat het christendom niet goed voor je is en dat je vooral veel moet neuken. Daaromheen wat gedoe met zwarte kaarsen en dat is het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dat de gewone Bijbel, maar overal 'God' vervangen door 'Satan'? Zo niet, dan is dat wel een tegenvaller.
Sinds wanneer vind jij boeken over neuken flauw?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Boekje van LaVey waarin hij een paar keer zegt dat het christendom niet goed voor je is en dat je vooral veel moet neuken. Daaromheen wat gedoe met zwarte kaarsen en dat is het wel zo'n beetje.
In de jaren '70 was dat in de VS vrij schokkend. Nu is het vooral flauw.
Sinds ik er genoeg van gelezen heb. Dan ga je toch kwaliteitsverschillen zien.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij boeken over neuken flauw?
Nou ja, triest natuurlijk. Kwakzalfmongooltjes hoeven van mij niet per se dood.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Toch nog een beetje goed nieuws: 'welness warrior' overleden aan kanker, ondanks meditatie en koffieklysma's
Ze was goed op weg om andere mongooltjes de nek om te draaien. Haar eigen moeder, onder meer. Beter kwijt dan rijk dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, triest natuurlijk. Kwakzalfmongooltjes hoeven van mij niet per se dood.
Mwoah... Gevaarlijke gekken moet je opsluiten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ze was goed op weg om andere mongooltjes de nek om te draaien. Haar eigen moeder, onder meer. Beter kwijt dan rijk dus.
Maar wat is het idee hierachter.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Boekje van LaVey waarin hij een paar keer zegt dat het christendom niet goed voor je is en dat je vooral veel moet neuken. Daaromheen wat gedoe met zwarte kaarsen en dat is het wel zo'n beetje.
In de jaren '70 was dat in de VS vrij schokkend. Nu is het vooral flauw.
Jigzoz wil graag neuken met een FOK!-slet. Kennelijk is hij zijn vrouw zat.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar wat is het idee hierachter.
Dat gedoe van LaVey? Het is een soort antichristelijk liberalisme met een duister randje en een stevige hang naar hedonisme.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:51 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar wat is het idee hierachter.
Nee, dank u.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jigzoz wil graag neuken met een FOK!-slet.
Hm. Werken blijft toch langer leuk dan neuken.quote:
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 19:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Werken blijft toch langer leuk dan neuken.
Echt wel. Werken blijf ik wel 10 uur op een dag leuk vinden. Neuken weet ik in een goed geval tot anderhalf uur te rekken, maar dan is de lol er wel weer vanaf.quote:
Joeziquote:
Boko Haram doet anders ook zijn best.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Holy fucking shit. Christenen die blij zijn dat ISIS hun geloofsbroeders (in sommige gevallen letterlijk broers) afmaakt. Want nu zijn het martelaren en het Eind der Tijden komt eraan...
ISIS is nu al hard op weg om de meest zieke doodscultus van de 21e eeuw te worden, maar die christenen doen ook een alleraardigste poging.
http://www.patheos.com/bl(...)s-rejoicing-in-isis/
Btw, haar moeder is overleden, ten gevolge van het advies van haar dochter. In combinatie met de kanker uiteraard.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ze was goed op weg om andere mongooltjes de nek om te draaien. Haar eigen moeder, onder meer. Beter kwijt dan rijk dus.
quote:Op zondag 8 februari 2015 16:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik heb trouwens een openbaring gekregen dat ik morgen een paar uur voor klas moet staan en daarvoor nog een boel werk moet doen. Geen tijd meer voor filosofisch 'geneuzel' dus. Bel me maar als er bier en tieten zijn.
Laat Nederland trouwens vluchtelingen toe die wegens hun atheïsme gevlucht zijn?quote:Op maandag 2 maart 2015 08:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Het ziet er trouwens slecht uit voor Raif Badawi. Hij wordt mogelijk opnieuw aangeklaagd, opnieuw voor afvalligheid. Daar is hij al eens van vrijgesproken, maar nu wordt hij gewoon opnieuw voor de rechter gesleept.
Weer kan hij de doodstraf krijgen, al is de kans nu wat groter: hij komt mogelijk voor dezelfde rechter als die hem nu tot het gevang heeft veroordeeld. Die man wilde toen per se dat Badawi ook voor afvalligheid aangeklaagd zou worden, maar dat kon niet omdat de rechtbank daar niet toe bevoegd was. Door een wetswijziging is het nu wel mogelijk.
http://www.independent.co(...)enalty-10077877.html
Inderdaad, ik heb echt medelijden met die burgers.quote:Op maandag 2 maart 2015 08:18 schreef Perrin het volgende:
Je zult maar in zo'n hellegat geboren worden
Dat zou ik ook wel willen weten. Lijkt mij van wel.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Laat Nederland trouwens vluchtelingen toe die wegens hun atheïsme gevlucht zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |