Ja, fotoshootsquote:Op zondag 8 februari 2015 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shoots in Iran? Iran is absoluut een prachtig schitterend land. Ga deze zomer ook weer wellicht.
Nee, daarvoor ken ik je niet goed genoeg, sorryquote:[..]
Ik kan hier mee leven. Hebben we dan nu een relaasie?
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:46 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja, fotoshoots. Oh wacht, dat was Koerdistan.. sorry! https://www.hansvaneijsde(...)n-tourist-snapshots/
Haha was een grapje hoor.quote:[..]
Nee, daarvoor ken ik je niet goed genoeg, sorry
So basically,...you're fishing for complimentsquote:Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha pffffft. Ik ga niet verder met foto's kijken tot mensen 10294124 keer gezegd hebben de foto's mooi te vinden.
Doen!quote:Op zondag 8 februari 2015 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ga dit later eens bekijken.
Oh.. ik ga even huilen.quote:[..]
Haha was een grapje hoor.Meteen zo serieus.
vingerenquote:Op zondag 8 februari 2015 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Jammer
Doe je ook andere dingen dan trekken?
Raakpoes, je mist nog een aantal basic FOK! gedrags regels.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:46 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja, fotoshoots. Oh wacht, dat was Koerdistan.. sorry! https://www.hansvaneijsde(...)n-tourist-snapshots/
[..]
Nee, daarvoor ken ik je niet goed genoeg, sorry
Absoluut. Ik word graag aanbeden.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:49 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
So basically,...you're fishing for compliments
Dat gaat niet zomaar, ga niet zomaar met vreemden op vakantie. Dat doe ik alleen in relatie.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:49 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Doen!. En ik ga met je mee deze zomer..
Ik huil nog steeds.quote:[..]
Oh.. ik ga even huilen.
Ik ben niet de gemiddelde FOK'er, ik ben niet de gemiddelde man ookquote:Op zondag 8 februari 2015 20:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Raakpoes, je mist nog een aantal basic FOK! gedrags regels.
De gemiddelde FOK'er had haar meteen ten huwelijk gevraagd
ik waardeer je hoe je benquote:Op zondag 8 februari 2015 20:52 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ik ben niet de gemiddelde FOK'er, ik ben niet de gemiddelde man ook.
Dan moet je mijn vriendinnetje worden. (dat was letterlijk echt een klacht van mijn exquote:Op zondag 8 februari 2015 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Absoluut. Ik word graag aanbeden.
burnquote:[..]
Dat gaat niet zomaar, ga niet zomaar met vreemden op vakantie. Dat doe ik alleen in relatie.
Droog je tranen ook al heb je veeeeeel verdrieeeehieeeet. Je kan treuren net als ik, maar 't helpt ons nieeeeeeeeeeet...quote:[..]
Ik huil nog steeds.
Daar komen de mooiste vrouwen vandaan he? De vroegere keizerinnen waren ook prachtig. Soraya en Farah Diba. Alleen die namen al. Dan denk je aan een sprookje van duizeneneennacht.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Shoots in Iran? Iran is absoluut een prachtig schitterend land. Ga deze zomer ook weer wellicht.
[..]
Ik kan hier mee leven. Hebben we dan nu een relaasie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |