NU OPEENS WEL HE. GA WEG!.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:53 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Dan moet je mijn vriendinnetje worden. (dat was letterlijk echt een klacht van mijn ex)
Zeer terecht ook.quote:[..]
burn
Mooi lied is dat.quote:[..]
Droog je tranen ook al heb je veeeeeel verdrieeeehieeeet. Je kan treuren net als ik, maar 't helpt ons nieeeeeeeeeeet...
Is er kans dat jij daar rondhangt rond middernacht?quote:
Tegenwoordig hebben ze allemaal een nepneus, neplippen, alles is nep aan de vrouwen daar.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar komen de mooiste vrouwen vandaan he? De vroegere keizerinnen waren ook prachtig. Soraya en Farah Diba. Alleen die namen al. Dan denk je aan een sprookje van duizeneneennacht.
Maybequote:Op zondag 8 februari 2015 20:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Is er kans dat jij daar rondhangt rond middernacht?
Ben ff Top Gear kijken
Dan ga ik na Top Gear aan de slag! En dan hoop ik dat ik het goede hunebed heb versjouwd (is dat een woord?quote:
Trouwen we in Iranquote:Op zondag 8 februari 2015 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NU OPEENS WEL HE. GA WEG!.
[..]
Zeer terecht ook.
[..]
Mooi lied is dat.![]()
Ok nu moeten we trouwen omdat je dit zo citeerde hier.
Echt hequote:Op zondag 8 februari 2015 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar komen de mooiste vrouwen vandaan he? De vroegere keizerinnen waren ook prachtig. Soraya en Farah Diba. Alleen die namen al. Dan denk je aan een sprookje van duizeneneennacht.
Toevallig gister nog gelachen over het feit hoeveel liedjes je onbust van hem kent.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:01 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Trouwen we in Iran
En da's van Clouseau, dat je dat kent
Tuurlijk ken ik dat.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:01 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Trouwen we in Iran
een keer trek je de conclusiequote:Op zondag 8 februari 2015 21:01 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Trouwen we in Iran
Jij met?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dat.Ja we gaan trouwen.
Das heumoal niet van clouseau, Henk westbroekquote:Op zondag 8 februari 2015 21:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een keer trek je de conclusie
feyenoord is een ilussie
feyenoord is een droom
een pakketje schroot met een dun laagje chroom
ohjaquote:Op zondag 8 februari 2015 21:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Das heumoal niet van clouseau, Henk westbroek
zit je ook in #tjackaformodquote:Op zondag 8 februari 2015 21:04 schreef Blaadjes het volgende:
Haha raakpoes ik moest wel even lachen om de 3 kleine kleutertjes![]()
Je had zelfs yvonne naar het topic gelokt.![]()
Man man wat een jankerds
als jullie dat nu ook op 6 juni doen.. delen we de kosten 50/50quote:
Ben een nieuwe user, en dan al yvonne er naar toe lokken.. ik ben goehoehoehoedquote:Op zondag 8 februari 2015 21:04 schreef Blaadjes het volgende:
Haha raakpoes ik moest wel even lachen om de 3 kleine kleutertjes![]()
Je had zelfs yvonne naar het topic gelokt.![]()
Man man wat een jankerds
Oh 6 juni kan wel, is cool.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
als jullie dat nu ook op 6 juni doen.. delen we de kosten 50/50
Ik neem aan dat jij echt gaat trouwen binnenkort?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
als jullie dat nu ook op 6 juni doen.. delen we de kosten 50/50
Ik ken het van m'n moeder. Die is diehard fan van het eerste uur, schitterend is dat. Ben 1 keer mee geweest, wat een hel met die gillende meiden allemaal, maar wel leuke muziek, lekkere zwijmeltroep..quote:Op zondag 8 februari 2015 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik dat.Ja we gaan trouwen.
dank je papaquote:Op zondag 8 februari 2015 21:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik steun jou in alles wat je wil bereiken in je leven tjacka.
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een kleine greeeeeeeeeeeep. Alles staat door elkaar ook meh.Maar goed. Word altijd zo blij als ik weer die foto's bekijk.
Mooie foto's!quote:Op zondag 8 februari 2015 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een kleine greeeeeeeeeeeep. Alles staat door elkaar ook meh.Maar goed. Word altijd zo blij als ik weer die foto's bekijk.
prachtig landquote:Op zondag 8 februari 2015 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2015 21:14 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Zijn mooie foto's! Schitterend land zeg.. plaatjes.. daar wil ik echt wel trouwen.
Je hebt prachtig de natuur vastgelegd, ook mooi met die schaapjes, dat die man daar zit
quote:
Wat puinhoop?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
prachtig land
jammer dat het daar zo'n puinhoop is
lijkt mij niet een lekker vakantieland sorryquote:Op zondag 8 februari 2015 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Die foto met schaapjes is vanuit rijdende busje geschoten. Was echt blij dat de focus niet op de paal lag, maar op de man met zn schaapjes.
[..]Weet ik. Nee grapje, lief dat je dat zegt.
[..]
Wat puinhoop?Iran is vrij rustig.
Kan ik begrijpen, maar je moet niet zomaar dingen gaan zeggen dat het een puinhoop is oid..quote:Op zondag 8 februari 2015 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lijkt mij niet een lekker vakantieland sorry
HET IS DAAR EEN PUINHOOPquote:Op zondag 8 februari 2015 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, maar je moet niet zomaar dingen gaan zeggen dat het een puinhoop is oid..![]()
We kwamen een groep aziaten tegen, groep middelbare Duitsers en een paar Engelse toeristen. Ook op de laatste dag in Iran een meisje uit België gesproken.Kleine wereld.
Ligt dat niet aan het soort vakantie dat de mensen willen ?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
lijkt mij niet een lekker vakantieland sorry
hoe bedoel je?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan het soort vakantie dat de mensen willen ?
Ja, ik wil ook zo graag terugggg.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:18 schreef Raakpoes het volgende:
Ik ben altijd zo jaloers op dat soort landen, zooooo mooi.. en dat zitten wij hier
Je bent zelf een puinhoopquote:
Lijkt me ook geen land wat je in 1 vakantie compleet kan zien. Denk dat je na een jaar nog denkt van oooh, daar wil ik nog heen.quote:Op zondag 8 februari 2015 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook zo graag terugggg.Je hebt daar gewoon ALLES! Bergen, zee, warm, kou, regen. ALLES.
Wij hebben zegmaar ook van alles gezien in Iran, maar nog lang niet alles!
Nou, een goede vriend van mij die gaat echt op lui lekker vakantie's, twee week lang niets doen.quote:
jij plaatst zelf toch die link?quote:Op zondag 8 februari 2015 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flikker haal die foto weg.
Echt hoe idioot ben je zeg._
ook niet voor mijquote:Op zondag 8 februari 2015 21:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nou, een goede vriend van mij die gaat echt op lui lekker vakantie's, twee week lang niets doen.
Liever ga ik het land ontdekken, af en toe ook wel relax ergens zonnen of iets.
Maar twee week alleen maar beetje in je hotel zitten en aan het strand hangen is niet echt iets voor mij.
weet ik veelquote:Op zondag 8 februari 2015 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus? Dat betekent niet dat jij hier die foto moet gaan plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |