Heb t gelezen jaquote:
Altijdquote:
quote:
LBquote:
Esssssssssquote:
Lang geleden, hoe is het?quote:
Goedquote:
ze is liev en heeft vet veel swekquote:
Omdat LB natuurlijkquote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Makkelijk in bed te lullen voor een flesje priklimonade
Ja wel oké, weekend bijna voorbijquote:
Het is geen geslijm als het terecht isquote:
[..]
Ja, dat wel jaquote:Op zondag 8 februari 2015 15:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja wel oké, weekend bijna voorbij
ja dat zegt dus niksquote:
[..]
swek en lievquote:Op zondag 8 februari 2015 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is liev en heeft vet veel swek
Je kan het ook gewoon van me aannemen natuurlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat zegt dus niks
[..]![]()
maar dan ook echt
[..]
swek en liev
rlly
neequote:Op zondag 8 februari 2015 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon van me aannemen natuurlijk.
Alleen heb ik niet een dergelijke leugen verteld. Misschien dat jij dat soort dingen doet.. Ik niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee
voor hetzelfde geld zeg je ook dat alleen stieren melk geven en dat ik dat ook maar moet aannemen
dat is een leugen en daar geloof ik niet in
ik vertrouw gleufdieren gewoon nietquote:Op zondag 8 februari 2015 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen heb ik niet een dergelijke leugen verteld. Misschien dat jij dat soort dingen doet.. Ik niet.
Zoals de waard is..
Psshquote:Op zondag 8 februari 2015 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vertrouw gleufdieren gewoon niet
"winnen"quote:Op zondag 8 februari 2015 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
PsshJe kan het niet van me winnen dus gaat gelijk maar beledigen. Zwak hoor.
Je moet je ergens mee vermaken op een luie zondagmiddag.quote:
Beetje veel adoratiequote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
De realste personen kunnen gelogen zijn
en de grootste verraders kunnen je ogen zijn
Hide yo children hide yo wifequote:Op zondag 8 februari 2015 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
geo sluit alle deuren en ramen en bel de politie
Terecht welquote:Op zondag 8 februari 2015 18:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerder get you're gun and open fire
Wat?quote:
Waar ben je nu dan? Vanavond kan welquote:
Nu bijna bij Geo. Hoe laat wil je afspreken?quote:Op zondag 8 februari 2015 18:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan? Vanavond kan wel
Maak niet uitquote:Op zondag 8 februari 2015 18:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nu bijna bij Geo. Hoe laat wil je afspreken?
Nu al ehv zat?quote:
erg hequote:
Wat ga je doen?quote:
Nawhquote:
Beetje zitten in Eindhovenquote:
Nee in de trein. Het was nogal vroeg toen ik wegging uit Rotterdam, dus ik dacht even random gaan treinen, maar het is nog best een eind weg.quote:
Eind hoven huehuequote:Op zondag 8 februari 2015 19:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee in de trein. Het was nogal vroeg toen ik wegging uit Rotterdam, dus ik dacht even random gaan treinen, maar het is nog best een eind weg.
zo praat je niet over flippieeequote:Op zondag 8 februari 2015 19:07 schreef DaChatter het volgende:
[..]
je mag niet lief doen tegen die hoer alsjeblieft
Jawel, boshoer!quote:Op zondag 8 februari 2015 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo praat je niet over flippieee
gvd doe niet zo ongesteld :squote:Op zondag 8 februari 2015 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo praat je niet over flippieee
zie bovenquote:
wow ik verdedig je doe je zoquote:Op zondag 8 februari 2015 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gvd doe niet zo ongesteld :s
[..]
zie boven
komt wel goed bbquote:Op zondag 8 februari 2015 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow ik verdedig je doe je zo
het is uit
Is wel een lange reis ja, dat je dat ff doetquote:
teweel wiet gerookt dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
half brits
[..]
nee want ik drink niet hhahahahaha
SOGquote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb echt het concentratievermogen van een goudvis
blub zei de flipsquote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:15 schreef Flippiee het volgende:
Had ik al verteld dat ik vorig weekend naar Leeuwarden ging?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is wel een lange reis ja, dat je dat ff doet
Wat doen?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:17 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik vorig weekend naar Leeuwarden ging?
Jij bent niet nuchterquote:Op zondag 8 februari 2015 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nuchter pik
kom maar op
ben gewoon sane
wutquote:Op zondag 8 februari 2015 19:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Trein uit, trein in
Geen lelijk station.
het is nickquote:Op zondag 8 februari 2015 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
wut![]()
Je verplicht jezelf maar te reizen omdat je die maand kaart hebt, zonder doel?
Jij bent echt gek.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niets. Friesland aanraken en weer terug.
Dat niet hoor, vind het gewoon leuk.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
wut![]()
Je verplicht jezelf maar te reizen omdat je die maand kaart hebt, zonder doel?
Ja tochquote:
Ik quote mezelf maar evenquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef Flippiee het volgende:
Tevens valt mij op dat mijn postgedrag op FOK! in verband staat met SOG gedrag.
xDquote:
Ik heb mezelf wel eens verdacht van add.quote:
Fan van treinreizen, nog een kenmerk van een autist.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat niet hoor, vind het gewoon leuk.
Tentamens of wat?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even:
[..]
[..]
xD
[..]
Ik heb mezelf wel eens verdacht van add.Ondanks dat ik vrij 'rustig' over kom altijd
Maar nooit laten onderzoeken?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:21 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb mezelf wel eens verdacht van add.Ondanks dat ik vrij 'rustig' over kom altijd
Nee man. Beetje niks doen en wachten totdat je ergens aankomtquote:
Meh op snelweg is ook saai. Gisteravond gereden trouwensquote:
Tof juist.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee man. Beetje niks doen en wachten totdat je ergens aankomt![]()
Korte afstanden kan wel tho
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker een paar uur met een boek zitten en dan plotseling ergens anders zijn.
Ik lees weinig meer, moet eens boeken aanschaffenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lekker een paar uur met een boek zitten en dan plotseling ergens anders zijn.
Daar mag je eega wel mee opschieten ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas kunnen we nog niet teleporteren
Als je er echt last van hebt en stuk door loopt kan het zin hebben om er wat mee te doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scriptie
[..]
Nope.Maar het zou in mijn geval wel wat dingen verklaren.
Hmmm, boeken. Zoveel boeken. Alle boeken. Yessss.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik lees weinig meer, moet eens boeken aanschaffen
Meh, niks mis met een pauzequote:Op zondag 8 februari 2015 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scriptie
[..]
Nope.Maar het zou in mijn geval wel wat dingen verklaren.
Ja maar ik ben wel een beetje bang voor een 'labeltje'. Dus nou jaquote:Op zondag 8 februari 2015 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je er echt last van hebt en stuk door loopt kan het zin hebben om er wat mee te doen.
Mijn pauze duurt al ruim 24 uquote:
Ik wil Dan Brown's inferno nog lezenquote:
Why?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel een beetje bang voor een 'labeltje'. Dus nou ja
het is ook alleen een labeltjequote:Op zondag 8 februari 2015 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Mijn pauze duurt al ruim 24 u
Ja hup van fok afquote:Op zondag 8 februari 2015 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Mijn pauze duurt al ruim 24 u
Kan je wel gamen dan als je mac zo traag is?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hup van fok af
En beter krijg ik niet straks een WhatsApp van Rodawa om l4d2 te spelen
Hij is nu gewoon weer back to normalquote:Op zondag 8 februari 2015 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan je wel gamen dan als je mac zo traag is?
Beter, weet je wat er mis mee was?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon weer back to normal
Zit je SSD er al in?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is nu gewoon weer back to normal
Nee, nog steeds geen backup gemaaktquote:
Neequote:Op zondag 8 februari 2015 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter, weet je wat er mis mee was?
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, nog steeds geen backup gemaakt
Wat lach jequote:
Die is wel goedquote:Op zondag 8 februari 2015 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil Dan Brown's inferno nog lezen
Labeltjes worden snel uitgedeeld en je komt er niet (makkelijk) van af.quote:
Dat zou ik ook niet snel beweren maar het wordt soms wel makkelijk gegeven.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is ook alleen een labeltje
add en adhd zijn alleen bedacht om je medicijnen te geven
Okaaaj Elbeequote:Op zondag 8 februari 2015 19:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja hup van fok af
En beter krijg ik niet straks een WhatsApp van Rodawa om l4d2 te spelen
Niet liegen flipsquote:Op zondag 8 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die is wel goed
[..]
Labeltjes worden snel uitgedeeld en je komt er niet (makkelijk) van af.
[..]
Dat zou ik ook niet snel beweren maar het wordt soms wel makkelijk gegeven.
[..]
Okaaaj ElbeeEn shit maar wat als ik met dat appje niets te maken heb?
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan app ik ro dat hij jou niet moet appen insert smoothkijkendesmileyvanwhatsapp
quote:Op zondag 8 februari 2015 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben al weg, dag Elbee, leuk dat je weer post
Nope, neem hem volgende week wel mee. Ben dan toch in de buurtquote:Op zondag 8 februari 2015 19:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb je toevallig je harde schijf mee Nick, maak ik zo wel die backup
Ligt bij m'n oudersquote:Op zondag 8 februari 2015 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
niet intrappen
je laat je toch niet zomaar friendzonen nick
ze regelt haar eigen hdd maar
Ik ben al friendzoned sedert 2012quote:Op zondag 8 februari 2015 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
niet intrappen
je laat je toch niet zomaar friendzonen nick
ze regelt haar eigen hdd maar
Oh.quote:
Wil hem wel voor je meenemen als ik volgend weekend daar weer benquote:Op zondag 8 februari 2015 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh.
Die is volgens mij weer bij m'n ouders. Nvm
Ga je langs m'n ouders?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wil hem wel voor je meenemen als ik volgend weekend daar weer ben
Cool.quote:
Dat ging je toch al in de kerstvakantie doen?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet m'n mobiel ook nog eens opsturen
Jaquote:Op zondag 8 februari 2015 19:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat ging je toch al in de kerstvakantie doen?
android hequote:Op zondag 8 februari 2015 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Moest m'n 4s ook een aantal keer opsturenquote:
ik heb nog nooit mijn iphone hoeven op te sturenquote:Op zondag 8 februari 2015 19:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moest m'n 4s ook een aantal keer opsturen
Wil niet zeggen dat apple beter isquote:Op zondag 8 februari 2015 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mijn iphone hoeven op te sturen
Leukquote:Op zondag 8 februari 2015 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb nog nooit mijn iphone hoeven op te sturen
Is 'ie stuk?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:42 schreef LittleBrownie het volgende:
BLquote:
Dino, hoe was het op vakantie?quote:
Goed, hier is het weer veelste koud..quote:Op zondag 8 februari 2015 19:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dino, hoe was het op vakantie?
Jaquote:Op zondag 8 februari 2015 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Goed, hier is het weer veelste koud..
Zijn die open dan bij jou?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:00 schreef badschaap het volgende:
Ik heb zin in dat ijs van de ijsboer altijd
nee, vroegah kwam hier altijd zon busje met van dat ijs in de straatquote:Op zondag 8 februari 2015 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn die open dan bij jou?Hier zijn ze dicht.
Wel een mcflurry gehad vandaag![]()
Zie DM, maar ik denk dat het makkelijker is als ik je ophaalquote:
Oh, kan ook wel. Eens Mapsen.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zie DM, maar ik denk dat het makkelijker is als ik je ophaal
Staat niet op maps denk ikquote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jou wil ik ook niet weten wat je allemaal bekijkt nee
quote:Op zondag 8 februari 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij jou wil ik ook niet weten wat je allemaal bekijkt nee
LEES MN DM EENSquote:
Altijd incognito?quote:
ah okquote:Op zondag 8 februari 2015 20:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
nop, alleen als ik websites bezoek die niet voor iedereen zijn/ haar ogen zijn
Pretty dumb indeedquote:Op zondag 8 februari 2015 20:42 schreef Amarantha het volgende:
Mijn god ik ben echt dom. Doosje van mijn nieuwe muis in de prullenbak gegooid en bonnetje ook. Maar ding is nu al kapotFijn haha. Gelukkig was die maar 8 eu maar hoopte dat hij toch een paar weken meeging i.p.v paar dagen
Neem de Roccat Kone XTD, topding.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:42 schreef Amarantha het volgende:
Mijn god ik ben echt dom. Doosje van mijn nieuwe muis in de prullenbak gegooid en bonnetje ook. Maar ding is nu al kapotFijn haha. Gelukkig was die maar 8 eu maar hoopte dat hij toch een paar weken meeging i.p.v paar dagen
Ik kijk volgende maand wel even wat ik neem. Nu mijn oude maar weer eraan gedaan. Nieuwe muis plugt steeds in en uit, in en uit, in en uit. Of doet ineens niks meer. Pfff haha.quote:
Dierenarts al gebeld?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb bonnetje wel, naja alsnog verpakking niet meer
Ja hallo meneer de dierenarts.. ja mijn muis doet het niet meer... Oh u kunt morgen een afspraak maken. Is het een probleem als ik het doosje niet meer heb? Doosje?? Ja hij was maar 8 euro maar zag er goed uit. Haha gekke Amarantha, je zit me voor het lapje te houden zeker? Haha ja, pijpen? Ok!quote:
Dan kan je nog wel terug hoor. Dan ruilen ze hem in de winkel gewoon om voor een nieuwe, die halen ze uit de verpakking, en die kapotte sturen ze dan in die andere verpakking op.quote:Op zondag 8 februari 2015 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Want de verpakking uit de prullenbak pakken is bah?quote:Op zondag 8 februari 2015 20:44 schreef Amarantha het volgende:
Hell ik heb het zelfs voor elkaar gekregen shit te ruilen zonder bonnetje... Waar een wil is..quote:Op zondag 8 februari 2015 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan kan je nog wel terug hoor. Dan ruilen ze hem in de winkel gewoon om voor een nieuwe, die halen ze uit de verpakking, en die kapotte sturen ze dan in die andere verpakking op.
Soms lukt dat wel, maar meestal niet hoor. Niet geschoten is altijd mis natuurlijkquote:Op zondag 8 februari 2015 21:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Hell ik heb het zelfs voor elkaar gekregen shit te ruilen zonder bonnetje... Waar een wil is..
Had je maar een Nexus moeten kopen.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BL
Camera focus motor doet stoer en kleine dingetjes verder nog
Heeft die geen problemen dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:08 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Had je maar een Nexus moeten kopen.
Is altijd tof met mijquote:
quote:
quote:
quote:
Mooi manquote:
Oeh feliquote:Op zondag 8 februari 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
Morgen weer aan het werk na 7 maanden thuis gezeten te hebben
Wat voor werk?quote:
Even een buigijzer regelen.quote:
Daarna welquote:Op zondag 8 februari 2015 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Party en catering bedrijf. dus geen FOK! onder werktijd,
Mwa beetje wel natuurlijk. Maar ik merk dat ik vooral de laatste 7 maanden veel aanwezig was, zon 14.000 posts gemaakt, terwijl ik over die vorige 10.000 meer dan 3 jaar heb gedaan. en toen was ik dus ook aan het werk.quote:
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik hele dagen als Fylax op fok posttequote:Op zondag 8 februari 2015 22:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa beetje wel natuurlijk. Maar ik merk dat ik vooral de laatste 7 maanden veel aanwezig was, zon 14.000 posts gemaakt, terwijl ik over die vorige 10.000 meer dan 3 jaar heb gedaan. en toen was ik dus ook aan het werk.
ONZ / Hoi, ik ben nieuwquote:Op zondag 8 februari 2015 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik hele dagen als Fylax op fok postte
Goed topicquote:
quote:
Jaquote:Op zondag 8 februari 2015 23:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar had je daarvoor al een account? je wist wel meteen de FOK! gebruiken te hanteren.
Stelde niks voorquote:
DrNick, doe je dingquote:Op zondag 8 februari 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil mijn eerste topic niet eens weten.
Stormloopquote:Op zondag 8 februari 2015 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb hem al![]()
KLB / Vliegen
Ik wou het stiekem toch wetenquote:
Jaquote:Op zondag 8 februari 2015 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Jezus die goal van Ajax!!!!!!!!!!
Ik post door DrNick op FOKquote:Op zondag 8 februari 2015 23:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou het stiekem toch weten![]()
daarvoor lurkte ik al wel eens tijdje, maar nooit echt de moeite genomen een account aan te maken.
Heb hardop gelachenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jazat een partij te vloeken
anders weer 2 punten meer speling
Inderdaad, nooit moeten doen.quote:
Al moet PSV het met 12 punten ook lukken, anders schandalig, maargoed.. elke punt meer wil ik graagquote:
Ach, er komt een dag, dan neem je voorgoed afscheidquote:Op zondag 8 februari 2015 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit moeten doen.
Terechtquote:Op zondag 8 februari 2015 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Al moet PSV het met 12 punten ook lukken, anders schandalig, maargoed.. elke punt meer wil ik graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |