SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Op iOS is die geweldigquote:Op zondag 25 januari 2015 19:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
`Vind die app vreselijk. Wapp is lekker makkelijk hoor.
Hun personages natuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 20:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
3 acteurs met een grote ego?
Nou, thats gonna be fun!
Ik denk dat Danny ook in zijn broek piest als hij weer eens inlogt met Somaboy en in de poep gaat lopen roeren.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is toch leuk joh, rot nieuws liken, leuke foto's van kennissen bekritiseren.
Al gebruik ik het voornamelijk om pagina's van 't werk te beheren en familie in de gaten te houden. En dan de messenger
Poeptopicquote:Op zondag 25 januari 2015 20:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny ook in zijn broek piest als hij weer eens inlogt met Somaboy en in de poep gaat lopen roeren.
Lang geledenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hey herenIk vond dat ik iets TV gerelateerd ook maar gewoon in de TV SC moest posten.
dan maar zoooo 2010. Geen idee welke Jan, maar sowieso heb ik dan liever Dennis.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dennis is zooooo 2010..... Jan in de nieuwe waar de mijne een glijgleuf van ontvangt.....
Wie ben jij?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Hey herenIk vond dat ik iets TV gerelateerd ook maar gewoon in de TV SC moest posten.
Jan waar zelfs Gerrie geil van wordt, Dennis wordt alleen geil van de snor van zijn butbuddie Luigi!quote:Op zondag 25 januari 2015 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan maar zoooo 2010. Geen idee welke Jan, maar sowieso heb ik dan liever Dennis.
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan maar zoooo 2010. Geen idee welke Jan, maar sowieso heb ik dan liever Dennis.
Dat probeer ik ook. Maar door school uit te stellen beland ik weer hierquote:Op zondag 25 januari 2015 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik probeer mijn activiteit zo laag mogelijk te houden.
quote:
OMG jij bent Albertoquote:
Jaloersquote:Op zondag 25 januari 2015 20:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook die zag ik toen ik Gerrie zag, al is dat ondertussen in een soort van dieptepunt veranderd.
Je moetquote:Op zondag 25 januari 2015 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil geen boer zoekt vrouw kijken
Hoeft ook nietquote:Op zondag 25 januari 2015 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik wil geen boer zoekt vrouw kijken
Ja niet op jan he. Maar op dat je gerrie hebt gezien. Weet niet of de b-tags zichtbaar waren.quote:
Ben je een troll of een kloon?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jan waar zelfs Gerrie geil van wordt, Dennis wordt alleen geil van de snor van zijn butbuddie Luigi!
Aha. Gerrie is wel leuk dus zou ook teleurgesteld zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook die zag ik toen ik Gerrie zag, al is dat ondertussen in een soort van dieptepunt veranderd.
Herkenbaar. Sinds ik weer echt aan mijn scriptie moet, kijk ik dus ook op FOK!quote:Op zondag 25 januari 2015 20:14 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook. Maar door school uit te stellen beland ik weer hier
[..]
Was ik dat maar.quote:
Duidelijkquote:Op zondag 25 januari 2015 20:17 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja niet op jan he. Maar op dat je gerrie hebt gezien. Weet niet of de b-tags zichtbaar waren.
Oh wacht. Ik ben ook jaloers op jan. Die mag met haar samenwerken
Waarvoor?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:18 schreef Flippiee het volgende:
Was ik dat maar.Dan had ik jullie allereerst uitvoerig bedankt natuurlijk.
Freakz at nightquote:
Ik volg deze SC al enige tijd toch. Je had me zelfs gepmd of ik mee wilde doen aan dat cadeau voor die man.quote:
Rot eens gauw op KUT. Trol of Kloon? En dat komt net een blauwe zondag langswippen....quote:Op zondag 25 januari 2015 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je een troll of een kloon?
[..]
Aha. Gerrie is wel leuk dus zou ook teleurgesteld zijn.
[..]
Herkenbaar. Sinds ik weer echt aan mijn scriptie moet, kijk ik dus ook op FOK!
[..]
Was ik dat maar.Dan had ik jullie allereerst uitvoerig bedankt natuurlijk.
Kom aan flips en je komt aan mijquote:Op zondag 25 januari 2015 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Rot eens gauw op KUT. Trol of Kloon? En dat komt net een blauwe zondag langswippen....
Blauwe zondag.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Rot eens gauw op KUT. Trol of Kloon? En dat komt net een blauwe zondag langswippen....
Is dat zo?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik volg deze SC al enige tijd toch. Je had me zelfs gepmd of ik mee wilde doen aan dat cadeau voor die man.
Oh kut. Even omwisselenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Stickertje, je bent op je verkeerde account ingelogd
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Las net dat je nog naar school ging, 1 pink van ij tegen jouw hele lijf ukkie!
Die kon geen nieuwe UI vinden, dus die is er vandaag nietquote:
lol wtfquote:Op zondag 25 januari 2015 20:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Las net dat je nog naar school ging, 1 pink van ij tegen jouw hele lijf ukkie!
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die kon geen nieuwe UI vinden, dus die is er vandaag niet
Ik heb nog een HBO diploma uit de tijd dat een HBO diploma geen veredeld MBO diploma was.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
Doe een hbo opleiding. Had je misschien ook moeten doen. Dan was je nu niet zo verzuurd op het internet aan het trollen
Heb jij dan ook nog wat gedoneerd ?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa haha wacht ik pm de betreffende pm even terug
Nederlandse taal zijn ze toen zeker vergeten te toetsen?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb nog een HBO diploma uit de tijd dat een HBO diploma geen veredeld MBO diploma was.
Geef je het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 25 januari 2015 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa haha wacht ik pm de betreffende pm even terug
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Starm het volgende:
[..]
Nederlandse taal zijn ze toen zeker vergeten te toetsen?
SMOESJESquote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik was helaas te laat om te kunnen doneren.
Maak het als nog over danquote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan nog steeds hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:24 schreef Starm het volgende:
[..]
Nederlandse taal zijn ze toen zeker vergeten te toetsen?
Klopt! Alles in het technisch Engels!quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:26 schreef Maraca het volgende:
Ik ga trouwens niks regelen met Alberto's verjaardagDat zal iemand anders dit jaar op moeten pakken
Is die ooit jarig dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:26 schreef Maraca het volgende:
Ik ga trouwens niks regelen met Alberto's verjaardagDat zal iemand anders dit jaar op moeten pakken
Yayquote:
Oké stiekem was ik bang om bij jullie groepje te horen.quote:
Hahaha maar dan is het doel vast niet een cadeau voor Alberto.quote:
quote:
Hij ziet er al 10 jaar hetzelfde uitquote:
FLIPS!quote:Op zondag 25 januari 2015 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yay
[..]
Oké stiekem was ik bang om bij jullie groepje te horen.
[..]
Hahaha maar dan is het doel vast niet een cadeau voor Alberto.
Cadeautje voor Maraca is toch ook leuk?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:27 schreef Flippiee het volgende:
SCHAREN!quote:Op zondag 25 januari 2015 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yay
[..]
Oké stiekem was ik bang om bij jullie groepje te horen.
[..]
Voor wie?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Cadeautje voor Maraca is toch ook leuk?![]()
Jaquote:
Krijg je geen cadeautjes van Studiotje ?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moeten ze zelf koken dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja"ik ben toch geen huishoudmannetje?" Wat een vent
Mijn laptop werkt weer perfect! Voorlopig even geen nieuwe pcquote:
Hij was laatst de USB rookworst vergetenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Krijg je geen cadeautjes van Studiotje ?
Altijd maar ik vind cadeaus geven als in iets fysieks, wat geen geld is, veel leuker om te geven.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verpest het moment nou niet, ik zie haar zaterdagquote:Op zondag 25 januari 2015 20:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Krijg je geen cadeautjes van Studiotje ?
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn laptop werkt weer perfect! Voorlopig even geen nieuwe pc
Mag jij Studiotje ook aanrakenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij was laatst de USB rookworst vergetenMisschien zaterdag
![]()
Mag ookquote:Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Altijd maar ik vind cadeaus geven als in iets fysieks, wat geen geld is, veel leuker om te geven.
Nee, dat nietquote:Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]Your call, zolang je maar geen Apple haalt is alles goed.
Appelquote:Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
*houd zich stil*quote:Op zondag 25 januari 2015 20:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik weet niet of ik dat mag vertellen van Studiotjequote:
Wat wil je vertellen? Dat onze meets niet meer waren dan dat ik buitengesloten naast je truck stond?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat mag vertellen van Studiotje
Dat is gewoon pertinent onwaarquote:Op zondag 25 januari 2015 20:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Fylax, je moet wel je goeie account gebruiken
En dan is de stand geworden: Roda Eins - Fortuna drei, Danke bitequote:
Behalve de eerste meet daar stond ik naast je.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat wil je vertellen? Dat onze meets niet meer waren dan dat ik buitengesloten naast je truck stond?![]()
Beloof ikquote:Op zondag 25 januari 2015 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan onthoud ik datMaar mij dan niet meer vergeten als user.
Misschien al gepriktquote:Op zondag 25 januari 2015 20:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelukkig zal hij Femke nooit gaan prikken.
Oh ik mag niet lachen om een plaatje?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij weet niks van voetbal dus waarom bemoei je je ermee
Nou nou nou banaantje toch. Ik ben zelfs minder makkelijk op de kast te jagenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als je zo begint mag je weer gaan ok doei.
quote:Op zondag 25 januari 2015 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou nou nou banaantje toch. Ik ben zelfs minder makkelijk op de kast te jagen
Je wilde toch op de kast komen?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is hier mee? Heb ik iets gemist?
Tuurlijk wel. Kennen jullie hollanders geen humor?quote:Op zondag 25 januari 2015 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kennen jullie Limburgers die uitspraak niet?
Tuurlijk wel alleen snapte ik het niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:43 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kennen jullie hollanders geen humor?
manmanmanquote:Op zondag 25 januari 2015 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tuurlijk wel alleen snapte ik het niet.
Spijker en kopquote:Op zondag 25 januari 2015 21:06 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is een kut avond geworden dankzij SBS
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:09 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ben zelfs verleden week vergeten om Alberto op maandag te kijken man man man
ja morgen toch?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:16 schreef Doler12 het volgende:
Omg nieuwe aflevering van underkuffer in Nederland!
precies als boer zoekt hoer afgelopen is.quote:
nee zondag.quote:
Dat was zo slecht kennelijkquote:Op zondag 25 januari 2015 21:30 schreef TheKC het volgende:
Een herhaling van Undercover in Nederland? Wat is er met dat andere programma gebeurd?
Dat is toch op de maandag?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:30 schreef TheKC het volgende:
Een herhaling van Undercover in Nederland? Wat is er met dat andere programma gebeurd?
Volgens de wetgever mogen zulke grappen nietquote:Op zondag 25 januari 2015 21:32 schreef Maraca het volgende:
Verdorie.. belde m'n vader gewoon tijdens BzV en WMB. Toch even posten:
[ afbeelding ]
Koos, mag dit?
Wetgever heeft geen gevoel voor humorquote:Op zondag 25 januari 2015 21:35 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Volgens de wetgever mogen zulke grappen niet
Ojaquote:Op zondag 25 januari 2015 21:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Vorige week was er nog 'Was ik maar thuis gebleven' na WMB
Kan je het een keer bijhouden ga je wegquote:Op zondag 25 januari 2015 21:38 schreef Maraca het volgende:
Nou jongens, het was gezelligWeer een ouderwetse zondagavond
Toedels
Albertnoesquote:
quote:
Kan ik dit rt'en?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:33 schreef Mansjester het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAgh waarom maar dan ook waarom doe ik alles op het laatste moment tyfuszooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke het is weer zover, tijd om in R&P te posten
Herkenbaar. Echt. Meestal krijg je dan wel heel veel gedaan in die korte tijd!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:33 schreef Mansjester het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAgh waarom maar dan ook waarom doe ik alles op het laatste moment tyfuszooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke het is weer zover, tijd om in R&P te posten
Uiteraardquote:
Vrees deze keer alleen echt met grote vrezenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Echt. Meestal krijg je dan wel heel veel gedaan in die korte tijd!
Waarover? Heb niks te doen nu, dus help je welquote:Op maandag 26 januari 2015 11:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uiteraard
[ afbeelding ]
[..]
Vrees deze keer alleen echt met grote vrezenKan wel wat inleveren, maar deze keer leidt het resultaat er echt ziek onder
Heb nu wel 3 van de 7 pagina's, maar kwaliteit is vrij belabberd
Ik heb nog 12 uur, JUICHEN![]()
Zie het zo. Laats zei je nog dat je 8 moest. Dat is een winst van 4 pagina's die je gemaakt hebt sinds die dahquote:Op maandag 26 januari 2015 11:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uiteraard
[ afbeelding ]
[..]
Vrees deze keer alleen echt met grote vrezenKan wel wat inleveren, maar deze keer leidt het resultaat er echt ziek onder
Heb nu wel 3 van de 7 pagina's, maar kwaliteit is vrij belabberd
Ik heb nog 12 uur, JUICHEN![]()
gewoon de examens van de 8 jaar ervoor maken. Gegarandeerd een 8quote:Op maandag 26 januari 2015 11:43 schreef Fylax het volgende:
Zometeen Maatschappijleer en Aardrijkskunde schoolexamen, spannend
Nah dat doe ik wel als de centrale examens komenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
gewoon de examens van de 8 jaar ervoor maken. Gegarandeerd een 8
Kan ik helaas niet zeggen ( sorry, komt heel interessantdoenerij overquote:Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarover? Heb niks te doen nu, dus help je wel
Ja zo, zie ik het ook maar. Qua kwantiteit gaat het ook wel lukken, maar denk dus niet echt dat het inhoudelijk goed isquote:Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zie het zo. Laats zei je nog dat je 8 moest. Dat is een winst van 4 pagina's die je gemaakt hebt sinds die dah
Niet z'n grote marge opbouwen zodat je je examens kan verneukenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nah dat doe ik wel als de centrale examens komen
Ik ga m'n examens niet verneuken hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 11:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet z'n grote marge opbouwen zodat je je examens kan verneuken
Inleveren, feedback ontvangen en herkansenquote:Op maandag 26 januari 2015 11:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet zeggen ( sorry, komt heel interessantdoenerij over) Het erge is nog dat het echt een super leip onderwerp is ook wat me interesseert. En alsnog begin ik er een dag van tevoren mee
Maar bedankt in ieder geval voor je aanbod
[..]
Ja zo, zie ik het ook maar. Qua kwantiteit gaat het ook wel lukken, maar denk dus niet echt dat het inhoudelijk goed is
Omg rookie errorquote:Op maandag 26 januari 2015 11:50 schreef AF_ het volgende:
Word hangt vast en ik heb het niet opgeslagen
* AF_ gaat bidden
Projecten inleveren. Groepswerk, deadlines en stressquote:
Tja, moet je goede afspraken maken he.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:58 schreef AF_ het volgende:
[..]
Projecten inleveren. Groepswerk, deadlines en stress
Ah deadlines je kent het wel. En dan net niet tevreden zijn en dan weer een heel hoofdstuk veranderenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja, moet je goede afspraken maken he.
Wij waren dit blok netjes op tijd klaar. Iedereen had zn shit af en op tijd.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah deadlines je kent het wel. En dan net niet tevreden zijn en dan weer een heel hoofdstuk veranderen
De dag dat ik alles optijd af heb is de dag dat Pasen en hemelvaart op een dag vallenquote:Op maandag 26 januari 2015 12:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wij waren dit blok netjes op tijd klaar. Iedereen had zn shit af en op tijd.
Nee, dat is wel opslaan terwijl je vanuit Hotmail oid werktquote:
Welkom in Nederland waar de sneeuw meestal grijs isquote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef AF_ het volgende:
De witte sneeuw glinstert in de zon![]()
De witte sneeuw![]()
Witte sneeuw
Of geelquote:Op maandag 26 januari 2015 12:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Welkom in Nederland waar de sneeuw meestal grijs is
sneeuw?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:42 schreef AF_ het volgende:
De witte sneeuw glinstert in de zon![]()
De witte sneeuw![]()
Witte sneeuw
in muricaquote:
Niet mee eens ok jaquote:Op maandag 26 januari 2015 12:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
tevens als de zon schijnt smelt sneeuw ok ja
quote:
quote:
quote:
one luvquote:
90 centimeterquote:Op maandag 26 januari 2015 13:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
ik las, die foto's straks, bohhhh
*Proest*quote:
quote:
quote:
Vieze plannetjes jullie.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet wachten tot het zaterdag is
Ja, dan ben ik van het hele waterschade gezeik afquote:Op maandag 26 januari 2015 14:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je kunt gewoon niet wachten tot het zaterdag is
Ik probeerde een plaatje te vinden van seks is bah op je vieze plannetjes maar ik vond ditquote:
Ahhh shitttttquote:Op maandag 26 januari 2015 14:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik probeerde een plaatje te vinden van seks is bah op je vieze plannetjes maar ik vond dit
[ afbeelding ]
Heb je pizza al eens gezien? Geheid waterschadequote:Op maandag 26 januari 2015 14:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik van het hele waterschade gezeik af
quote:Op maandag 26 januari 2015 15:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb je pizza al eens gezien? Geheid waterschade
Confro in Griekenlandquote:
Blijf van Flips afquote:
Was jij toevallig in UiN gisterquote:Op maandag 26 januari 2015 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat hij wel? En ik ben geen pedo, niet zulke rare beschuldigingen maken.
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Denk het nietAlthans niet bewust (kan dat?)
Dat zei de mevrouw in de uitzending ookquote:Op maandag 26 januari 2015 15:58 schreef Flippiee het volgende:
En ik ben geen pedo, niet zulke rare beschuldigingen maken.
Oh dearquote:Op maandag 26 januari 2015 16:02 schreef appelen het volgende:
[..]
[..]
Dat zei de mevrouw in de uitzending ook
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dearNou wees niet bang, ik val altijd op mensen die ouder zijn dan ik.
Onequote:Op maandag 26 januari 2015 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Denk het nietAlthans niet bewust (kan dat?) UiN ook niet gezien dus
Dit valt wel tegenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dearNou wees niet bang, ik val altijd op mensen die ouder zijn dan ik.
quote:
Altijd toch :$quote:
Sorryquote:
Nee dat is niet mogelijk. Anders had in nooit zoveel interesse gehad in een nieuwslezeresquote:
is gewoon je schuilplanquote:Op maandag 26 januari 2015 16:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee dat is niet mogelijk. Anders had in nooit zoveel interesse gehad in een nieuwslezeres
Beetje de schijn ophouden, je weet zelfquote:Op maandag 26 januari 2015 16:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee dat is niet mogelijk. Anders had in nooit zoveel interesse gehad in een nieuwslezeres
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:11 schreef appelen het volgende:
[..]
Beetje de schijn ophouden, je weet zelf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bohhhh
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
[..]'Mijn ogen wat doe je'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bohhhh
Daar heb ik een pic vanquote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef appelen het volgende:
Dit was ook de aflevering van alberto als dj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |