SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat RetRy32 blij is met de inbreng van Achahbar.
Nee, dat zal de KNVB niet durven omdat Blom dan een zwaar probleem heeftquote:Op zondag 8 februari 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mario van der Ende voorspelt geen sepot.
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cambuur gaat nog een doelpunt maken zo
Een eigen doelpunt wellichtquote:Op zondag 8 februari 2015 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cambuur gaat nog een doelpunt maken zo
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, dat zal de KNVB niet durven omdat Blom dan een zwaar probleem heeft
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 08-02-2015 om 13:52:29Ogbeche (Cambuur) met rood veld af. Overtreding waardoor tegenstander blessure kan oplopen. Dit wordt m.i. geen sepot #feycam reageer retweet
Beetje vreemde redenering, want dat is in feite met elke tacklequote:Op zondag 8 februari 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 08-02-2015 om 13:52:29Ogbeche (Cambuur) met rood veld af. Overtreding waardoor tegenstander blessure kan oplopen. Dit wordt m.i. geen sepot #feycam reageer retweet
Hij gebruikt het woord ''overtreding'' en niet elke overtreding is een tacklequote:Op zondag 8 februari 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje vreemde redenering, want dat is in feite met elke tackle
Ja, mee eens. In feite kan je dan voor 100 overtredingen in een wedstrijd rood geven. De grens tussen geel en rood vervaagt op deze manier.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
op de bal toch nietquote:Op zondag 8 februari 2015 13:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een smaakvolle teksten weer.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
We trekken Dwight z'n kop eraf en dat doen we met plezier
Dan snuiven we op Abe's graf en drinken we liters bier
Werd net gezongen.
mooi liedjequote:Op zondag 8 februari 2015 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
Werd net gezongen.
Belachelijk ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een smaakvolle teksten weer.
Dat is het enige verschil, maar hoe kan je nou roepen dat dit terecht rood is omdat hij hem kan blesseren? Hoe ongelofelijk kinderachtig ben je dan als arbiterquote:
Cambuursupporters zijn gek, ze doen ook net alsof ze niet Fries zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
Werd net gezongen.
Kan je dat filmpje dat Mario van der Ende net heeft geretweet ook posten, ik weet niet hoe dat moet.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok erop dat Van Beek vannacht nog even op pad is geweest. Vandaag kijkt hij niet zo Helder uit de oogjes.
Welk random woord gebruikte Johan hier voor?quote:Op zondag 8 februari 2015 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In het kader van Supersubs
[ afbeelding ]
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)mlhyaFCYG.Ua_Jo9c.spquote:Op zondag 8 februari 2015 14:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kan je dat filmpje dat Mario van der Ende net heeft geretweet ook posten, ik weet niet hoe dat moet.
Pinch.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welk random woord gebruikte Johan hier voor?
quote:Op zondag 8 februari 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)mlhyaFCYG.Ua_Jo9c.sp
Het zal dan wel hun gemoedelijke, Friese inborst zijn, maar ik vind dat ze nog mild zijn voor een verrader als Lodeweges.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
Werd net gezongen.
We moeten nog maar zien dat Ajax beter speelt.quote:
Dat word sowieso slechter.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We moeten nog maar zien dat Ajax beter speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |