SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Als een scheidsrechter foutloos fluit, wordt dat doorgaans gezien als normaal, dus een 6, hoogstens een 7. Ik heb één uitschieter gezien dit jaar en dat was Nijhuis na Ajax-Feyenoord. Die kreeg een 9.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg als de hoogste beoordeling een 6,33 is
Die floot echt zoquote:Op zondag 8 februari 2015 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als een scheidsrechter foutloos fluit, wordt dat doorgaans gezien als normaal, dus een 6, hoogstens een 7. Ik heb één uitschieter gezien dit jaar en dat was Nijhuis na Ajax-Feyenoord. Die kreeg een 9.
Stop met deze act.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van Boëtius. Keer op keer showt hij zijn kwaliteit. Hoe hij de bal aan een touwtje heeft is bewonderenswaardig.
quote:
90+3quote:Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
In de hoeveelste minuut gaat Niengod blunderen?
69quote:Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Minuut 40-45quote:Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen had Boëtius nu al 2 gele kaarten aangenaaidquote:Op zondag 8 februari 2015 12:49 schreef nickhguitar het volgende:
Cillessen was 10 minuten blijven liggen hier.
Zijn medespelerquote:Op zondag 8 februari 2015 12:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kazim had Boëtius nu al 2 gele kaarten aangenaaid
Kijk nergens meer van op bij Kazimquote:
Dat lijkt maar zo, de microfoons staan verkeerd, aldus Feyenoordsupportersquote:
Veel Den Haag supporters zeiden dat vorige week ook na fey-ado. Afijn, het legioen is met pensioen!quote:
Viesdik!quote:Op zondag 8 februari 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
was even eten maken, wat gemist?
ik heb nu wel broodjes met rosbief, worstenbroodjes en een cracker met cranberrypate
T is een zaadwedstrijd, maar ik krijg nu tyfusveel hongerquote:Op zondag 8 februari 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
was even eten maken, wat gemist?
ik heb nu wel broodjes met rosbief, worstenbroodjes en een cracker met cranberrypate
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ziet het er niet uit in ieder geval.quote:
Die kan er alleen niks vanquote:Op zondag 8 februari 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel dat in tweede helft sowieso Barto wordt ingebracht.
Ik ga even wat te eten maken en hoop op een betere 2e helft.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit kijken jullie toch niet voor je plezier?![]()
Ik kijk obligaat omdat het Feyenoord is maar anders lag ik nu nog in bed.
Ik kijk dit omdat SCC. Feyenoord is toch geen concurrent van ons.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Je moet toch iets. Ik ben al sinds negen uur klaar wekker vanwege een afgaande wekker, die niet eens voor mij afging.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik kijk ook niet meer.. op de achtergrond hoor ik de tv en ik kijk zo nu en dan eens naar het schermquote:Op zondag 8 februari 2015 13:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax heeft nog een kans vanmidaagquote:
Oke man.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverd mn stream viel net uit, maar wat was dit triest zeg
Waarom zit jij niet nu in de Kuip?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Godverd mn stream viel net uit, maar wat was dit triest zeg
Muv PSV thuis en PEC thuis geen goede wedstrijd gespeeld sinds de winterstop.quote:
Heb geen seizoenskaart, ben maar een uiterst skeer studentjequote:Op zondag 8 februari 2015 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet nu in de Kuip?
Alles voor je club toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Heb geen seizoenskaart, ben maar een uiterst skeer studentje
En je studeert ook nog eens in Amsterdam?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee, deze discussie win je niet meer. Wees verstandig en neem deze L.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:15 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mickey mouse league.
1-3,
3-1.
Dit boeit echt helemaal niemand. PSVquote:Op zondag 8 februari 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie ervan dat het PSV-publiek stil was, na de 2-0 ineens 'eens per jaar wordt psv kampioen' ging zingen, met de 2-1 ineens weer stil was en bij de 3-1 meteen weer begon te zingen?
Treurig.
Neehoor, vlakbij Rotterdam.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En je studeert ook nog eens in Amsterdam?
EHV rulesquote:Op zondag 8 februari 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie ervan dat het PSV-publiek stil was, na de 2-0 ineens 'eens per jaar wordt psv kampioen' ging zingen, met de 2-1 ineens weer stil was en bij de 3-1 meteen weer begon te zingen?
Treurig.
Altijd gedacht dat jij een die-hard supporter was en elke wedstrijd gingquote:Op zondag 8 februari 2015 13:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Welk discussie? Iets met Roda, eruit in de beker en 3-1 op de klop krijgen in Zwolle. Zip je lip dus.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, deze discussie win je niet meer. Wees verstandig en neem deze L.
Zo die-hard is hij dus nietquote:Op zondag 8 februari 2015 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een die-hard supporter was en elke wedstrijd ging.
Faillissement. Intellectueel stay losing.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Welk discussie? Iets met Roda, eruit in de beker en 3-1 op de klop krijgen in Zwolle. Zip je lip dus.
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Treurig.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:17 schreef Sked het volgende:
Ik heb de laatste negen minuten gezien, ik vond het leuk
Wishful thinking.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
Faillissement. Intellectueel stay losing.
Het sloeg gewoon nergens op.quote:
Oh verkeerd gedacht dan, ik ga maar een paar keer per seizoen naar de Kuip. Misschien dat ik volgend jaar er wel eentje neem, even een maandje superstufi aanzetten dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat jij een die-hard supporter was en elke wedstrijd ging.
1-3quote:
Net zoals jij.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het sloeg gewoon nergens op.
Nice. Geen flauw idee hoeveel je bij feyenoord voor de goedkoopste SC betaald.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh verkeerd gedacht dan, ik ga maar een paar keer per seizoen naar de Kuip. Misschien dat ik volgend jaar er wel eentje neem, even een maandje superstufi aanzetten dan.
Kut excuus! Zelfs midden in de nacht hoor je dit te wetenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik wilde het nog aanpassen maar ik ben net wakker enzo
Best lekker weer hierquote:
Ik weet het antwoord ook wel, maar het ging me om de typoquote:Op zondag 8 februari 2015 13:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kut excuus! Zelfs midden in de nacht hoor je dit te weten
Wie had dat gedacht, van een 2-0 verlies in Den Haag, naar een 1-3 thuis nederlaagquote:
Zie het positief: Twente scoorde iigquote:Op zondag 8 februari 2015 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht, van een 2-0 verlies in Den Haag, naar een 1-3 thuis nederlaag![]()
quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Robben was echt niet zo talentvol op die leeftijd hoor
Dat was 116 en 0-1.quote:
Toen Robben 20 was ging hij naar Chelseaquote:Op zondag 8 februari 2015 13:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Robben was echt niet zo talentvol op die leeftijd hoor
Second love wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn Burger King en Innogames sponsors van FOX ofzo?
Ik vraag me ook af of Mario Been een Feyenoord-FOX-seizoenskaart heeft.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Burger King sponsort de Eredivisie, Innogames is gewoon een skeer bedrijf dat alleen geld heeft voor dit soort zendersquote:Op zondag 8 februari 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Burger King sowieso wel.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie ze echt elke break voorbij komen met hun aids.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Burger King sponsort de Eredivisie, Innogames is gewoon een skeer bedrijf dat alleen geld heeft voor dit soort zenders
Wat een kutteamquote:Op zondag 8 februari 2015 13:31 schreef Sked het volgende:
Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Viergever, Boilesen; Klaassen, Bazoer, Sinkgraven; El Ghazi, Schone, Kishna.
0-0 dus
Van der Hart; Nieuwpoort, Vriends, van der Linden, Schenk; Overgoor, Rijsdijk, Duits; Verhoek, Plet, Türüc.quote:
Wat heeft 'ie gedaan dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer.
De man die GGMM een ban heeft aangenaaid.
Gelukkig geen Andersen, dat is dan wel weer een meevaller.quote:
Die speelde de vorige wedstrijd ook niet. Waar je je druk om maakt is mij een raadsel.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig geen Andersen, dat is dan wel weer een meevaller.
Als een speler met Jupiler League niveau, dat bij Roda JC waarschijnlijk nog één van de minste spelers zou zijn, speelt bij Ajax dat tracht voor de tweede plaats te gaan in de eredivisie, is dat zeker iets om je druk om te maken.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die speelde de vorige wedstrijd ook niet. Waar je je druk om maakt is mij een raadsel.
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 08-02-2015 om 13:36:37Geen buitenspel? #kazim #feycam 2-0 reageer retweet
Bedankt Hans.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 08-02-2015 om 13:36:37Geen buitenspel? #kazim #feycam 2-0 reageer retweet
Als Luigi Bruins nou eens scheidsrechter wordt kunnen die twee samen een talkshow beginnen over de arbitrage in Nederland.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet zeker dat hij genoten heeft van NAC-Vitessequote:Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond Sjoerd Moussou in studio voetbal
Mario Been manipuleert de uitzendingen.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat FOX niets zegt over dat het buitenspel is.
De F in FOX staat zeker voor Feyenoord?
Fox Sports mafia.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ligt aan de commentator, niet aan FOXquote:Op zondag 8 februari 2015 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Good old Lodeiro naar Boca Juniors.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mario Been manipuleert de uitzendingen.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Good old Lodeiro naar Boca Juniors.
Hij kan beter schrijven dan op tv komenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:39 schreef Cavaliers het volgende:
Stijn en ik zijn groot fan van Sjoerd.
Jammer dat Lodeiro nooit een echte kans kreeg bij Ajaxquote:Op zondag 8 februari 2015 13:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Good old Lodeiro naar Boca Juniors.
Natuurlijkquote:Op zondag 8 februari 2015 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Lodeiro nooit een echte kans kreeg bij Ajax![]()
Was sowieso 10 klasses beter dan Siem de Jong.
Hoi Cavaliers.quote:
Op zeker, speelde ook gewoon goed toen bij Ajax in de spits.quote:
Ajax-Twente wordt echt heel erg kutquote:Op zondag 8 februari 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week AZ-PSV, Cambuur-Heerenveen, PEC-GAE, Ajax-Twente, Excelsior-Groningen, Vitesse-WillemII. Ik geniet.
Jammer genoeg geen topper.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week AZ-PSV, Cambuur-Heerenveen, PEC-GAE, Ajax-Twente, Excelsior-Groningen, Vitesse-WillemII. Ik geniet.
Waarom de JL altijd opzadelen met scheidsrechters die in het in de Eredivisie verprutsen?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:47 schreef Sked het volgende:
Blom moet misschien maar een wedstrijdje JL fluiten
ach joh, mooi tochquote:Op zondag 8 februari 2015 13:47 schreef Vermecelli het volgende:
Al dat kansarme volk dat gaat zwaaien
JL is toch niksquote:Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom de JL altijd opzadelen met scheidsrechters die in het in de Eredivisie verprutsen?
Omdat de JL toch niemand boeit.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom de JL altijd opzadelen met scheidsrechters die in het in de Eredivisie verprutsen?
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat de JL toch niemand boeit.
Dan keek ik echt scheel want ik zag maar 1 mannetjequote:Op zondag 8 februari 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Mex, het was geen buitenspel die 2-0.
https://v.cdn.vine.co/r/v(...).YnGVzMEe90dxM06e7sl
Die heb ik er gewoon in geprogrammeerdquote:Op zondag 8 februari 2015 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan keek ik echt scheel want ik zag maar 1 mannetje
Ja, vind het een gevaarlijke manier van inkomen. Maar rood is overdreven.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:49 schreef MouzurX het volgende:
Vraag: Is dit volgens jullie wel geel deze overtreding?
quote:Op zondag 8 februari 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel dat in tweede helft sowieso Barto wordt ingebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |