SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels overleden.
Als een scheidsrechter foutloos fluit, wordt dat doorgaans gezien als normaal, dus een 6, hoogstens een 7. Ik heb één uitschieter gezien dit jaar en dat was Nijhuis na Ajax-Feyenoord. Die kreeg een 9.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg als de hoogste beoordeling een 6,33 is
Die floot echt zoquote:Op zondag 8 februari 2015 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als een scheidsrechter foutloos fluit, wordt dat doorgaans gezien als normaal, dus een 6, hoogstens een 7. Ik heb één uitschieter gezien dit jaar en dat was Nijhuis na Ajax-Feyenoord. Die kreeg een 9.
Stop met deze act.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben fan van Boëtius. Keer op keer showt hij zijn kwaliteit. Hoe hij de bal aan een touwtje heeft is bewonderenswaardig.
quote:
90+3quote:Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
In de hoeveelste minuut gaat Niengod blunderen?
69quote:Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Minuut 40-45quote:Op zondag 8 februari 2015 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen had Boëtius nu al 2 gele kaarten aangenaaidquote:Op zondag 8 februari 2015 12:49 schreef nickhguitar het volgende:
Cillessen was 10 minuten blijven liggen hier.
Zijn medespelerquote:Op zondag 8 februari 2015 12:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kazim had Boëtius nu al 2 gele kaarten aangenaaid
Kijk nergens meer van op bij Kazimquote:
Dat lijkt maar zo, de microfoons staan verkeerd, aldus Feyenoordsupportersquote:
Veel Den Haag supporters zeiden dat vorige week ook na fey-ado. Afijn, het legioen is met pensioen!quote:
Viesdik!quote:Op zondag 8 februari 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
was even eten maken, wat gemist?
ik heb nu wel broodjes met rosbief, worstenbroodjes en een cracker met cranberrypate
T is een zaadwedstrijd, maar ik krijg nu tyfusveel hongerquote:Op zondag 8 februari 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
was even eten maken, wat gemist?
ik heb nu wel broodjes met rosbief, worstenbroodjes en een cracker met cranberrypate
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo ziet het er niet uit in ieder geval.quote:
Die kan er alleen niks vanquote:Op zondag 8 februari 2015 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel dat in tweede helft sowieso Barto wordt ingebracht.
Ik ga even wat te eten maken en hoop op een betere 2e helft.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit kijken jullie toch niet voor je plezier?![]()
Ik kijk obligaat omdat het Feyenoord is maar anders lag ik nu nog in bed.
Ik kijk dit omdat SCC. Feyenoord is toch geen concurrent van ons.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Je moet toch iets. Ik ben al sinds negen uur klaar wekker vanwege een afgaande wekker, die niet eens voor mij afging.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik kijk ook niet meer.. op de achtergrond hoor ik de tv en ik kijk zo nu en dan eens naar het schermquote:Op zondag 8 februari 2015 13:07 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax heeft nog een kans vanmidaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |