Hij wilt het niet meer zegt hijquote:Op zondag 8 februari 2015 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Gewoon trouwen , je vriend moet z'n bek houden.
Anders na de bruiloft gelijk de scheiding maar regelen
Helaas werken paracetamols niet, de rest hebben we niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Wat een slecht verhaal. Ibuprofen, paracetamol en occilococinum.
Niet willen trouwen omdat je verkouden bent. Godverdomme zeg
Je kan het wel, maar je bent niet consequent. Het beste zou zijn om gewoon te blijven oefenen totdat dat "Me" eruit isquote:
ja tuurlijk, blaas dan gelijk de hele relatie maar afquote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Anettie het volgende:
[..]
Hij wilt het niet meer zegt hijmomenteel is hij iedereen al aan het afbellen en hij heeft de deur op slot gedaan dus ik kan de telefoon niet afpakken.
Elke supermarkt is open?quote:Op zondag 8 februari 2015 11:38 schreef Anettie het volgende:
[..]
Helaas werken paracetamols niet, de rest hebben we niet.
Misschien ben je wel bang voor hemquote:Op zondag 8 februari 2015 11:38 schreef Anettie het volgende:
[..]
Haha nee hoor, anders ging ik niet met hem trouwen.
De rest werkt ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:38 schreef Anettie het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlanders en hier praten wij gewoon zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je kan het wel, maar je bent niet consequent. Het beste zou zijn om gewoon te blijven oefenen totdat dat "Me" eruit is
Hij wilt + deur op slot + telefoon afpakkenquote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Anettie het volgende:
[..]
Hij wilt het niet meer zegt hijmomenteel is hij iedereen al aan het afbellen en hij heeft de deur op slot gedaan dus ik kan de telefoon niet afpakken.
Volgens mij heb jij een snor en draag je een hoofddoek.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Anettie het volgende:
[..]
Je praat als Nederlander nooit met "me" als bezittelijk voornaamwoord, ik neem aan dat je de basisschool wel hebt afgemaakt. Misschien is dit wel de echte reden dat je vriend niet meer wil trouwen. Hij ligt jankend in bed vanwege je falende taalgebruik.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:40 schreef Anettie het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlanders en hier praten wij gewoon zo.
Tevens heeft dat niets te maken met het probleem.
+1quote:Op zondag 8 februari 2015 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je praat als Nederlander nooit met "me" als bezittelijk voornaamwoord, ik neem aan dat je de basisschool wel hebt afgemaakt. Misschien is dit wel de echte reden dat je vriend niet meer wil trouwen. Hij ligt jankend in bed vanwege je falende taalgebruik.
Niet gewoon standaard een bezittelijk voornaamwoord juist gebruikenquote:Op zondag 8 februari 2015 11:43 schreef Max-Westerman het volgende:
De taalnazi spelen op een zondagochtend
Goed voor je.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:45 schreef Anettie het volgende:
Inmiddels zijn de spullen gepakt en ben weggegaan.
Heb het ook uitgemaakt.
Dat doe je snel, Anettie.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:45 schreef Anettie het volgende:
Heb het ook uitgemaakt.
Riiight.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:45 schreef Anettie het volgende:
Heb het ook uitgemaakt.
quote:Op zondag 8 februari 2015 11:45 schreef Anettie het volgende:
Heb het ook uitgemaakt.
Heb het ook uitgemaakt.
Dat kind wat ik van hem krijg bekijkt het ook maar....
Bedankt voor je trolltopicquote:Op zondag 8 februari 2015 11:45 schreef Anettie het volgende:
Heb het ook uitgemaakt.
quote:Op zondag 8 februari 2015 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet gewoon standaard een bezittelijk voornaamwoord juist gebruiken.
Heb het ook uitgemaakt.
Heb het ook uitgemaakt.
Aborteer jezelf!quote:
Alles weggooien omdat jullie onenigheid hebben over jullie trouwdag? Prachtig. Fantastisch. Formidabel. Magnifiek. Fabelachtig. Legendarisch. Ben trots op je. .quote:Op zondag 8 februari 2015 11:48 schreef Anettie het volgende:
Bedankt voor alle raad mensen, denk dat dit inderdaad het beste voor ons is.
Tuurlijk wel.quote:
Bedanktquote:Op zondag 8 februari 2015 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alles weggooien omdat jullie onenigheid hebben over jullie trouwdag? Prachtig. Fantastisch. Formidabel. Magnifiek. Fabelachtig. Legendarisch. Ben trots op je. .
Heb het ook uitgemaakt.
Dus het gebroed in je buik is niet eens van hem.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:54 schreef Anettie het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Nou we kenden elkaar ook nog maar 5 weken hoor haha
Dit gaat 'm niet meer worden, knul. Gewoon account door de shredder en opnieuw proberen. Zodra je geen twaalf meer bent.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:54 schreef Anettie het volgende:
Bedankt![]()
Het is net twaalf geworden, joh. We hebben nog een jaartje.quote:
Terug op het woonwagenkamp gegaan ?quote:Op zondag 8 februari 2015 11:53 schreef Anettie het volgende:
Ben nu bij mijn ouders die er niet zijn hihi.
Hij zoekt het maar lekker uit in zijn flatje hopelijk springt hij van zijn balkon hihi
Je kent 'm toch nog maar 5 weken?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 11:54 schreef Anettie het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Dit!quote:Op zondag 8 februari 2015 12:07 schreef CafeRoker het volgende:
Ik had die move pas op pagina 8 verwacht. Wat moet ik nu met m'n zondagmiddag
Ja, binnen een kwartier al met je voorbedachte clue komen is wel teleurstellend idd.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:07 schreef CafeRoker het volgende:
Ik had die move pas op pagina 8 verwacht. Wat moet ik nu met m'n zondagmiddag
Ben je inmiddels bijgelezen?quote:Op zondag 8 februari 2015 12:10 schreef Leandra het volgende:
Een gratis maandagmorgentrouwerij afzeggen omdat de bruid verkouden is...
Laat dat hele huwelijk maar zitten, kennelijk wil hij eigenlijk niet.
Beterschap!
Gratis op maandagmorgen joh, en daarna met z'n allen naar Ikea voor een Euro-ontbijtje.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
Dit is een troll. Je gaat niet al die aanbetalingen wegflikkeren omdat je snottert
Ow christus het is niet eens een goeie/leuke trollquote:
Lekker optijd.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:09 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Nu is TS er verantwoordelijk voor dat ik weer bier ga drinken
Ik blijf altijd op pagina 1 hangen.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:15 schreef Leandra het volgende:
Ja, teleurstellend, dat verwacht je niet als het topic nog maar 2 pagina's heeft
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is altijd ergens ter wereld de juiste tijd voor een biertje.
Heb het ook uitgemaakt.
quote:Op zondag 8 februari 2015 12:02 schreef Fok-it het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht troll-topic.
Doe er dan nog enigszins moeite voor mongool
Slechte trolquote:Op zondag 8 februari 2015 11:45 schreef Anettie het volgende:
Heb het ook uitgemaakt.
Een kogel kost ongeveer 50 centquote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Anettie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2015 12:02 schreef Fok-it het volgende:
Wat een verschrikkelijk slecht troll-topic.
Doe er dan nog enigszins moeite voor mongool
Kuttrollquote:Op zondag 8 februari 2015 11:31 schreef Anettie het volgende:
Ik zou morgen de perfecte dag van mijn leven hebben.
Echter ben ik vandaag verkouden geworden en lig met koorts op bed.
Me vriend wil morgen niet met me trouwen als ik nog verkouden ben omdat hij ook de perfecte dag wil.
Ik wil hoe dan ook trouwen omdat alles al geregeld is.
Wat is nou het beste?
quote:
Hihi, wat een lol dit soort topics.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:53 schreef Anettie het volgende:
Ben nu bij mijn ouders die er niet zijn hihi.
Hij zoekt het maar lekker uit in zijn flatje hopelijk springt hij van zijn balkon hihi
Troll zoekt aandacht voor topicquote:Op zondag 8 februari 2015 18:08 schreef Anettie het volgende:
Inmiddels hebben we gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we het over een paar weken nog een keer proberen.
Rond de 60 mensen, maar gelukkig hoefde ik die niet af te bellen haha.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:11 schreef b4kl4p het volgende:
Ik weet niet hoeveel man je hebt uitgenodigd maar als dat meer dan 1 is zou ik de bruiloft gewoon door laten gaan. Of je wilt perfect trouwen zonder publiek want als ik uitgenodigd zou zijn was ik die dag gekomen, niet een weekje later. Iedereen heeft agenda's jwz.
Oscillococcinum heb je echt wel. Gewoon even een glaasje vullen uit de kraan.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:38 schreef Anettie het volgende:
[..]
tuurlijk jongenquote:Op zondag 8 februari 2015 18:08 schreef Anettie het volgende:
Inmiddels hebben we gepraat en zijn tot de conclusie gekomen dat we het over een paar weken nog een keer proberen.
Het is een duidelijk teken, beter vergeet dat hele huwelijk dat wordt waarschijnlijk een ramp.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:31 schreef Anettie het volgende:
Me vriend wil morgen niet met me trouwen als ik nog verkouden ben omdat hij ook de perfecte dag wil.
Wat is nou het beste?
Mocht je wel opblijven ?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:38 schreef Anettie het volgende:
Ik moest van me ouders het uitpraten en slaap ik dus vanavond weer naast hem
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Kijk hem zn moves maken. Ouwe viespeuk
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:52 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Iedereen weet nu dat jij dit willoze, puberende meisje wil penetreren nu er chaos heerst.
Vijf weken samen, dus toen jullie de eerste keer hadden gezoend zeker direct begonnen met de gastenlijst maken?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:38 schreef Anettie het volgende:
Eerst de getuigen regelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vijf weken samen, dus toen jullie de eerste keer hadden gezoend zeker direct begonnen met de gastenlijst maken?
Nou, daar zou ik niet te zeker van zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:40 schreef Anettie het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlanders en hier praten wij gewoon zo.
Tevens heeft dat niets te maken met het probleem.
Nee, dat kan vlak voor de ondertrouw, maar die moest ook al vrij snel.quote:
Doen ze daar nog aan tegenwoordig ? Maar goed, ik ga slapen, en hoop dat de lieve meid een verstandige beslissing heeft genomen. Vermoed het wel. Ze komt intelligent genoeg over.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat kan vlak voor de ondertrouw, maar die moest ook al vrij snel.
Jazeker, de ondertrouwperiode gebruikt de gemeente om uit te zoeken of je niet al getrouwd bentquote:Op zondag 8 februari 2015 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doen ze daar nog aan tegenwoordig ? Maar goed, ik ga slapen, en hoop dat de lieve meid een verstandige beslissing heeft genomen. Vermoed het wel. Ze komt intelligent genoeg over.
Trusten.
Dat is wel te hopen tenzij hun dement zijn hihi.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weten je ouders al dat de trouwerij morgen niet doorgaat?
Klopt, maar dat zijn we nog niet natuurlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jazeker, de ondertrouwperiode gebruikt de gemeente om uit te zoeken of je niet al getrouwd bent
Ah joh, zo vroeg in de zwangerschap kan er nog van alles misgaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 23:34 schreef Anettie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn we nog niet natuurlijk.
Misschien over paar weken wel want dat is toch wel fijn voor dat kind.
Jaa klopt laten we het hopenquote:Op zondag 8 februari 2015 23:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah joh, zo vroeg in de zwangerschap kan er nog van alles misgaan.
flikker opquote:Op maandag 9 februari 2015 10:16 schreef Anettie het volgende:
[..]
Nee me vriend gisteren.
Maar ik moest van mijn ouders terug naar hem dus.
Watjequote:Op maandag 9 februari 2015 10:16 schreef Anettie het volgende:
[..]
Nee me vriend gisteren.
Maar ik moest van mijn ouders terug naar hem dus.
42. Antwoord op allesquote:
ja die dachten van je af te zijn. Toch jammer als je dan weer op de stoep staatquote:Op zondag 8 februari 2015 22:38 schreef Anettie het volgende:
Klopt, het is idd lastig me te verplaatsen in iemand die zo labiel reageert, en zich zo laat sturen door anderen.quote:
Wel opletten dat je tegen die tijd geen vogelgriepje of ebola oploopt he!quote:Op maandag 9 februari 2015 09:39 schreef Anettie het volgende:
Een nieuwe dag.
Mijn vriend kwam vanochtend lief een ontbijtje op bed brengen echt schattig!
We hebben het uitgepraat en gaan als ik beter ben een nieuwe datum prikken
Haha jaa zal ik doen!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel opletten dat je tegen die tijd geen vogelgriepje of ebola oploopt he!Misschien zou hij dat ook als een reden kunnen gebruiken het huwelijk weer een paar daagjes uit te stellen.
Exact!quote:Op zondag 8 februari 2015 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Gewoon trouwen , je vriend moet z'n bek houden.
Anders na de bruiloft gelijk de scheiding maar regelen
Haha nee we hebben een douche, dus een douche hair Day word het dan maar daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op maandag 9 februari 2015 12:33 schreef ToT het volgende:
Nu maar hopen dat ze op de dag van het huwelijk geen bad hair day heeft! Kan het WEER uitgesteld worden!
Scherp!quote:Op maandag 9 februari 2015 13:42 schreef Anettie het volgende:
[..]
Haha nee we hebben een douche, dus een douche hair Day word het dan maar daar heb ik gelukkig geen last van.
Hahahahah xdddddddquote:Op maandag 9 februari 2015 14:16 schreef Anettie het volgende:
Mijn vriend is inmiddels overleden hij verslikte zich in een pinda.
Moet ik alleen dat kind opvoeden pfff haha maarja dan geef ik dat kind maar aan iemand die het wel wilt hebben/kopen.
was je nu maar snel getrouwd vanmorgen he. had je misschien nog wat kunnen ervenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:16 schreef Anettie het volgende:
Moet ik alleen dat kind opvoeden pfff haha maarja dan geef ik dat kind maar aan iemand die het wel wilt hebben/kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Met flink duwen moet dat misschien wel lukken.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahahahah xddddddd
Mensen zoals jij zouden ze weer terug de kut in moeten duwen.
quote:Op maandag 9 februari 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was je nu maar snel getrouwd vanmorgen he. had je misschien nog wat kunnen ervenWat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ken jij hem niet
Klopt!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:19 schreef ToT het volgende:
Pinda's; doodsoorzaak nummer 3 in de wereld!
quote:
Jaa!quote:Op maandag 9 februari 2015 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]En de illuminatie verdoezelen het gevaar van die dingen om zo de bevolking te kunnen decimeren!
HET IS EEN SAMENZWERING!!!!
"Nee Jantje kan ook vandaag nog niet naar school gaan; afgelopen week NIESTE hij een keer! Nee hij moet sowieso nog een maandje in quarantaine hoor!"quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:11 schreef hairybeardyman het volgende:
Haha wauw!
Veel succes met je levensgeluk af laten hangen aan een huwelijk!
Ik heb nou al medelijden met jullie toekomstige kinderen.
Bedanktquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:11 schreef hairybeardyman het volgende:
Haha wauw!
Veel succes met je levensgeluk af laten hangen aan een huwelijk!
Ik heb nou al medelijden met jullie toekomstige kinderen.
Zak in de stront. En hijs jezelf omhoog uit de gierput.quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:24 schreef Anettie het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Het is niet met jullie want mijn ex is overleden.
Omdat hij is overleden?quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zak in de stront. En hijs jezelf omhoog uit de gierput.
Die waar je mee zou gaan trouwen van de week?quote:Op woensdag 11 februari 2015 01:24 schreef Anettie het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Het is niet met jullie want mijn ex is overleden.
Je was even leuk. Jammer dat je je hand hebt overboden.quote:
Wel eerst ff douchen, anders gaat het zo stinken, zo rechtstreeks uit die gierput!quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je was even leuk. Jammer dat je je hand hebt overboden.
Nu weer terug in de mand.
Ah, jammer..... daar gaat je partnerpensioenquote:Op maandag 9 februari 2015 14:16 schreef Anettie het volgende:
Vandaar dat ze het mormel wil verkopen; houdt ze tenminste nog iets van een zakcentje over aan die relatie.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, jammer..... daar gaat je partnerpensioen![]()
En je kind ook nog niet erkend natuurlijk...
Dat kind laat ik wel door iemand adopteren ofzo, ik heb daar geen zin in hahaquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, jammer..... daar gaat je partnerpensioen![]()
En je kind ook nog niet erkend natuurlijk...
Jaa maar dat is verboden in Nederland.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar dat ze het mormel wil verkopen; houdt ze tenminste nog iets van een zakcentje over aan die relatie.
Jah jammer dan; je hebt het hier al gezegd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:14 schreef Anettie het volgende:
[..]
Jaa maar dat is verboden in Nederland.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Een bus koffie mag ik hopen, anders ben je bij deze een ban rijker wegens doodsverwensing!
Komop joh ga gewoon ff trouwen!!!quote:Op zondag 8 februari 2015 11:31 schreef Anettie het volgende:
Wat is nou het beste?
Kan wel merken dat je niet op de hoogte bent.quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:33 schreef hoechst het volgende:
[..]
Komop joh ga gewoon ff trouwen!!!
daarna kun je tenminste nog dikker worden en minder seks geven
Haha die is daar niet gekocht.quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:03 schreef killerkip69 het volgende:
Wat 'n onzin, breng die trouwjurk maar weer terug naar de kringloopwinkel dan...
want????quote:Op donderdag 12 februari 2015 12:37 schreef Anettie het volgende:
[..]
Kan wel merken dat je niet op de hoogte bent.
Bruiloftquote:Op donderdag 12 februari 2015 14:59 schreef Anettie het volgende:
[..]
Je heb namelijk geen idee waar het over gaat.
TS d'r neukertje is deaudtgegaan nadat hij haar volgeblaft had, en ze wil dat ding wat nu in d'r lijf groeit op de slavenmarkt verkopen!quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |