Hij wilt het niet meer zegt hijquote:Op zondag 8 februari 2015 11:35 schreef Enchanter het volgende:
Gewoon trouwen , je vriend moet z'n bek houden.
Anders na de bruiloft gelijk de scheiding maar regelen
Helaas werken paracetamols niet, de rest hebben we niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Ticootje het volgende:
Wat een slecht verhaal. Ibuprofen, paracetamol en occilococinum.
Niet willen trouwen omdat je verkouden bent. Godverdomme zeg
Je kan het wel, maar je bent niet consequent. Het beste zou zijn om gewoon te blijven oefenen totdat dat "Me" eruit isquote:
ja tuurlijk, blaas dan gelijk de hele relatie maar afquote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Anettie het volgende:
[..]
Hij wilt het niet meer zegt hijmomenteel is hij iedereen al aan het afbellen en hij heeft de deur op slot gedaan dus ik kan de telefoon niet afpakken.
Elke supermarkt is open?quote:Op zondag 8 februari 2015 11:38 schreef Anettie het volgende:
[..]
Helaas werken paracetamols niet, de rest hebben we niet.
Misschien ben je wel bang voor hemquote:Op zondag 8 februari 2015 11:38 schreef Anettie het volgende:
[..]
Haha nee hoor, anders ging ik niet met hem trouwen.
De rest werkt ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:38 schreef Anettie het volgende:
[..]
Helaas werken paracetamols niet, de rest hebben we niet.
Wij zijn Nederlanders en hier praten wij gewoon zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je kan het wel, maar je bent niet consequent. Het beste zou zijn om gewoon te blijven oefenen totdat dat "Me" eruit is
Hij wilt + deur op slot + telefoon afpakkenquote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Anettie het volgende:
[..]
Hij wilt het niet meer zegt hijmomenteel is hij iedereen al aan het afbellen en hij heeft de deur op slot gedaan dus ik kan de telefoon niet afpakken.
Volgens mij heb jij een snor en draag je een hoofddoek.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:36 schreef Anettie het volgende:
[..]
Je praat als Nederlander nooit met "me" als bezittelijk voornaamwoord, ik neem aan dat je de basisschool wel hebt afgemaakt. Misschien is dit wel de echte reden dat je vriend niet meer wil trouwen. Hij ligt jankend in bed vanwege je falende taalgebruik.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:40 schreef Anettie het volgende:
[..]
Wij zijn Nederlanders en hier praten wij gewoon zo.
Tevens heeft dat niets te maken met het probleem.
+1quote:Op zondag 8 februari 2015 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je praat als Nederlander nooit met "me" als bezittelijk voornaamwoord, ik neem aan dat je de basisschool wel hebt afgemaakt. Misschien is dit wel de echte reden dat je vriend niet meer wil trouwen. Hij ligt jankend in bed vanwege je falende taalgebruik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |