Klopt, sommige dagen zelfs gratis, die dag koos ik dus uit. Ben zuinig.quote:
Ik wilde toen ik na ging denken, ivm de kinderen trouwen, want als ongetrouwde vader had je toen geen rechten.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woonde al tijd samen eerst maar plannen was inderdaad geen sprake van.
De schoonfamilie betaalde het officiele gedeelte en daarna werd het pas echt gezellig in de koffieshop beneden waar ik boven woonde toen.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, sommige dagen zelfs gratis, die dag koos ik dus uit. Ben zuinig.
Dat was wel goed geregeld dan en klinkt als een goed feestje.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De schoonfamilie betaalde het officiele gedeelte en daarna werd het pas echt gezellig in de koffieshop beneden waar ik boven woonde toen.
Kon de trap niet meer op.
Wanneer ik over kinderen had nagedacht was ik nu nog bezig waarschijnlijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde toen ik na ging denken, ivm de kinderen trouwen, want als ongetrouwde vader had je toen geen rechten.
Sinterklaas achter op de motor.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was wel goed geregeld dan en klinkt als een goed feestje.
Dat is erg jong, op die lftd was ik veel te wild nog. Ik zeg nu ook tegen mijn zoon niet voor je 30 jr bent en denk eraan ik wil nog geen opa worden. Als we samen naar concerten gaan denken vreemden eerder dat ik zijn oudere broer ben, maar dat komt door ons uiterlijk dat niet bepaald gangbaar is.quote:
Haha, leuk feestje.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinterklaas achter op de motor.
Klopt opeens word je dan toch verstandiger en voorzichtiger.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Toch denk ik dat juist het vader worden mij voor onheil heeft behoed.
Je gaat als man toch anders denken dan.
Veel te jong, had ik zo niet moeten doen, maar ja achteraf gelul.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is erg jong, op die lftd was ik veel te wild nog. Ik zeg nu ook tegen mijn zoon niet voor je 30 jr bent en denk eraan ik wil nog geen opa worden. Als we samen naar concerten gaan denken vreemden eerder dat ik zijn oudere broer ben, maar dat komt door ons uiterlijk dat niet bepaald gangbaar is.
Daarbij lijk ik ook jonger dan ik ben en hij juist ouder door zijn lange baard.
En ik zit goed in het haar en verf mijn grijze kop altijd.
Allebei volwassen, dan mag dat ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt opeens word je dan toch verstandiger en voorzichtiger.
Minder wild misschien, hoewel op ons laatste concert, 1,5 week geleden gingen we weer samen los.
Volgens mij veeeeels te druk voor mij.quote:
Dat je thuis kwam is al een prestatie vind ik, mij lukte het soms niet, ben ook altijd een nachtbraker gebleven. Werd op de meest vreemde plekken wakker voor ik getrouwd was en toen ik nog geen kinderen had.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voordat ik vader werd kwam ik thuis en dacht dan 's morgens: "Wat staat die auto scheef?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |